En daar is niks mis meequote:Op donderdag 27 september 2012 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Het kan sommige mensen wel staan, maar ik vind het over het algemeen geen gezicht. Maar dat is slechts een mening.
Wat ik op je FoBo zag vond ik wel heel leuk staan. Maar langer moet 't dus niet worden?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat van mij staat altijd in een soort van stopcontact-aangeraakt vorm. En dan kan ik het beter afknippen dan er elke ochtend meer dan een kwartier aan te besteden vind ik eigenlijk
Volgens mij heb ik een beetje het zelfde haar als jij.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat van mij staat altijd in een soort van stopcontact-aangeraakt vorm. En dan kan ik het beter afknippen dan er elke ochtend meer dan een kwartier aan te besteden vind ik eigenlijk
Klopt, er zijn ook mensen die dat van nature hebben. Maar het staat de meeste mensen heel slecht, misschien ook omdat ze het niet goed verzorgen en het snel een bos stro met hele donkere uitgroei wordt.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
En daar is niks mis mee.
Ik vind dat hele blonde er heel snel nep uit zien, maar mij stond het op een of andere manier heel natuurlijk.
Het is nu al een stukje langer, tot net boven mijn schouders denk ik. Het gaat zo wijd uitstaam na ook maar een minuut of tien fietsen, echt altijdquote:Op donderdag 27 september 2012 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat ik op je FoBo zag vond ik wel heel leuk staan. Maar langer moet 't dus niet worden?
Ja dat jaquote:Op donderdag 27 september 2012 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, er zijn ook mensen die dat van nature hebben. Maar het staat de meeste mensen heel slecht, misschien ook omdat ze het niet goed verzorgen en het snel een bos stro met hele donkere uitgroei wordt.
En haar wenkbrauwen afscheert en heel dun op haar gezicht tekent.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat ja. En omdat er vaak een persoon aan vast zit die zonnebankbruin is en teveel make-up draagt
.
Dat had ik ook toen ik lang haar had.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is nu al een stukje langer, tot net boven mijn schouders denk ik. Het gaat zo wijd uitstaam na ook maar een minuut of tien fietsen, echt altijd
Geen rood?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:13 schreef Fera het volgende:
Ik moet m'n haar ook nog verven, is echt geen gezicht nu. Ben echt aan het bedenken of ik nou voor donkerder, of toch terug naar blond moet gaan.
Choices ...
Wordt het dan ook heel pluizig enz.?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is nu al een stukje langer, tot net boven mijn schouders denk ik. Het gaat zo wijd uitstaam na ook maar een minuut of tien fietsen, echt altijd
En dan gaat het ook nog klitten.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben echt bang dat het me niet staat.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik lang haar had.Dat is kut.
[..]
Geen rood?
Ja!quote:Op donderdag 27 september 2012 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Wordt het dan ook heel pluizig enz.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
En haar wenkbrauwen afscheert en heel dun op haar gezicht tekent.
Ik zag vandaag weer zo'n oompa loompa.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat ja. En omdat er vaak een persoon aan vast zit die zonnebankbruin is en teveel make-up draagt
.
Neem een ronde borstel van varkenshaar mee. Reken maar dat je die pluis eruit krijgt.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja!
En het wil de hele dag niet meer echt ontpluizen
Mijn haar pluist als het van dat miezerweer is, van die net-niet regen. Super irritant is dat.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja!
En het wil de hele dag niet meer echt ontpluizen
My name is heloef, and I approve this message.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
Donkerrood haar lijkt me zo ontzettend tof
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:15 schreef heloef het volgende:
Het is al een week geleden maar het gaat nog steeds over #HarenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:15 schreef heloef het volgende:
Het is al een week geleden maar het gaat nog steeds over #HarenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond 'm leuk.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ja, ik heb je foto's gezien. Daar heb je nu dat goudblonde, toch? Dat staat ook heel erg mooi.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..].
Daarom staat het mij wel, ik word gewoon niet zo bruin. Eigenlijk gewoon niet. En ik kan wel met make-up omgaan.
Hmm, waar kun je dat kopen?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neem een ronde borstel van varkenshaar mee. Reken maar dat je die pluis eruit krijgt.
Ik heb daar helemaal geen verstand vanquote:Op donderdag 27 september 2012 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn haar pluist als het van dat miezerweer is, van die net-niet regen. Super irritant is dat.
Maar misschien haar olie bij jou ook een goed idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |