And the search begins now.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:54 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook wel eens in KPD gepost, maar dat was nog in de tijd van Chivez, toen het niveau nog hoog lag en de foto's daadwerkelijk mooi waren.
Die van mij waren toen de prutswerkjes, maar toen was kijken nog leuk.
S&G?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Oh f*ck, KPD. Ik zit niet op te letten. Ik postte in S&G en niet KPD. Hello, earth to xfriendx
Heeft geen zin, de foto's zijn allemaal wegquote:
Sexy en Gewaagd, in US.quote:
Vind ik niet gek, Samzz isquote:
Ik vind het ook niet heel interessant moet ik zeggen.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:56 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Oh, daar kom ik nooit.
Daar mis je ook niks meer aanquote:Op donderdag 27 september 2012 22:56 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Oh, daar kom ik nooit.
quote:
Al zombie's gespot?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:56 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Oh, daar kom ik nooit.
Heul niet als ik nog 6 jaar zo door ga mag ik toch met haar naar bed.quote:
Goede regeling.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Heul niet als ik nog 6 jaar zo door ga mag ik toch met haar naar bed.
Je belt mij als eerste toch, als je ze ziet?quote:
Wat heb je nu?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik wil een ander kapsel, maar ik weet niet wat.
natuurlijkquote:Op donderdag 27 september 2012 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede regeling.
[..]
Je belt mij als eerste toch, als je ze ziet?
Lang haar met krullen. Het is alleen behoorlijk verneukt door de warmte en chloor.quote:
Maar wil je het dan korter?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:03 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Lang haar met krullen. Het is alleen behoorlijk verneukt door de warmte en chloor.
Stevige krullen of wat losser?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:03 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Lang haar met krullen. Het is alleen behoorlijk verneukt door de warmte en chloor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |