quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:02 schreef heloef het volgende:
Ik ga morgen met mijn collega naar een borrel van haar werkgever.
Ze had geweldige verhalen, over leidinggevende die zich aftrok op zijn iPad. Over getrouwde mannen die een discussie wie het eerst zijn stagaire mocht neuken op de WC, met die stagaires er naast. Mooiste vond ik wel het verhaal van de vorige borrel. Een van die gasten stond een stagaire af te lebberen, zijn vrouw stond 20 meter verderop. Andere kerel merkt dit en gaat voor ze staan zodat zijn vrouw het niet kan zien.
Iets zegt mij dat morgenavond hilarisch gaat worden.
Als dat geen epische verhalen op gaat leveren...quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:02 schreef heloef het volgende:
Ik ga morgen met mijn collega naar een borrel van haar werkgever.
Ze had geweldige verhalen, over leidinggevende die zich aftrok op zijn iPad. Over getrouwde mannen die een discussie wie het eerst zijn stagaire mocht neuken op de WC, met die stagaires er naast. Mooiste vond ik wel het verhaal van de vorige borrel. Een van die gasten stond een stagaire af te lebberen, zijn vrouw stond 20 meter verderop. Andere kerel merkt dit en gaat voor ze staan zodat zijn vrouw het niet kan zien.
Iets zegt mij dat morgenavond hilarisch gaat worden.
Ik vind het altijd verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met een paar forse neuten op is dat zelfs nog wel gezellie
Dat is waar, kijk een kringverjaardag That 70's show style kan ik waarderen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan soms ook gezellig zijn, met het juiste gezelschap.
Dat is mijn familie niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat een witte familie heb je
zaterdag op FOkquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als dat geen epische verhalen op gaat leveren...
Whahaha ... Ik moest laatst nog op een verjaardag uitleggen dat ik dus weer vrijgezel was. Gelukkig vielen de reacties wel mee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En hoe is het met de verkering?
Ik ben vrijgezel.
Wordt het dan weer niet eens tijd, je word er niet jonger op he, en we hebben al een tijdje geen bruiloft meer gehad.
Ik heb volgens mij de meeste relaxte Hindoestaanse familie ooit.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En hoe is het met de verkering?
Ik ben vrijgezel.
Wordt het dan weer niet eens tijd, je word er niet jonger op he, en we hebben al een tijdje geen bruiloft meer gehad.
Ik heb daar echt altijd een pleurishekel aan, terwijl ik op zich best een leuke familie heb.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Whahaha ... Ik moest laatst nog op een verjaardag uitleggen dat ik dus weer vrijgezel was. Gelukkig vielen de reacties wel mee.Maar voorlopig vertel ik even niks over mijn leven.
mijn zwager is 40 en vrijgezel, heeft nooit een vriend/vriendin gehad.... die krijgt ook regelmatig vragen dusquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Whahaha ... Ik moest laatst nog op een verjaardag uitleggen dat ik dus weer vrijgezel was. Gelukkig vielen de reacties wel mee.Maar voorlopig vertel ik even niks over mijn leven.
Er was ooit een tante en die zei "wordt het geen tijd dat ie meisjes thuis komt?"quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb daar echt altijd een pleurishekel aan, terwijl ik op zich best een leuke familie heb.
Je tante bedoelde het als grapjequote:Op vrijdag 28 september 2012 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Er was ooit een tante en die zei "wordt het geen tijd dat ie meisjes thuis komt?"![]()
A. ik was 11
B. dat heb ik nog steeds niet gedaan![]()
C. door mijn tante lijkt dit tragisch
Tot zover mijn gegronde klacht.
Vroeger vond ik dat wel erger ... Ik hoor m'n tante nog zo zeggen: "En hoe is het met het vriendje?" elke keer weer. Maar nu ik geen puber meer ben valt het wel mee eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb daar echt altijd een pleurishekel aan, terwijl ik op zich best een leuke familie heb.
Hoe kan je zwager vrijgezel zijn? Dat is toch de man van je zus?quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn zwager is 40 en vrijgezel, heeft nooit een vriend/vriendin gehad.... die krijgt ook regelmatig vragen dus
Jongen je was 11 alsof je tante dat serieus bedoeldequote:Op vrijdag 28 september 2012 01:10 schreef heloef het volgende:
Maar even serieus wat denken ze daar in hemelsnaam mee te bereiken?![]()
![]()
"Kom we duwen hem/haar nog wat dieper in de put door alleen maar te zeiken dat hij/zij een vrouw/man moet gaan zoeken"
Ach nog altijd beter dan 2 neven van me die gewoon hard roepend vragen of ik nog geneukt heb.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Vroeger vond ik dat wel erger ... Ik hoor m'n tante nog zo zeggen: "En hoe is het met het vriendje?" elke keer weer. Maar nu ik geen puber meer ben valt het wel mee eigenlijk.
nee, de broer van mijn vrouwquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe kan je zwager vrijgezel zijn? Dat is toch de man van je zus?
Of broer van je vriendinquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe kan je zwager vrijgezel zijn? Dat is toch de man van je zus?
O, is dat ook een zwager?quote:
Jij kent mijn tante niet, want jaar in jaar uit stelde ze dezelfde vraag aan mijn moeder.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je tante bedoelde het als grapje
Wat een ...quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij kent mijn tante niet, want jaar in jaar uit stelde ze dezelfde vraag aan mijn moeder.![]()
En altijd weer die kut zucht en van "hmm alweer niet er is vast was mis met die jongen"
of je verwacht op dit topic geen getrouwde types aan te treffenquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:11 schreef Fera het volgende:
[..]
O, is dat ook een zwager?Dan heeft iemand mij dat verkeerd uitgelegd.
Voelde het als een oordeel?quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij kent mijn tante niet, want jaar in jaar uit stelde ze dezelfde vraag aan mijn moeder.![]()
En altijd weer die kut zucht en van "hmm alweer niet er is vast was mis met die jongen"
damnquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm laat me even denken, ja.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voelde het als een oordeel?
Het zijn slechts gedachten en jouw verzet daartegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |