quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:40 schreef Samzz het volgende:
Snap ik wel. Ik wil graag zwart haar. Maar ik durf niet.
Zeit zum Schlafen.
Ja, ik ook ... Ik ben bang dat het nooit meer terug kan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:40 schreef Samzz het volgende:
Snap ik wel. Ik wil graag zwart haar. Maar ik durf niet.
Zeit zum Schlafen.
Liever heel donkerbruin, net niet zwart. Schijnt wat natuurlijker over te komen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:45 schreef Koen66 het volgende:
waarom wil iedereen zwart haar
(jaja ik ben een blond liefhebber)
Ik vind zwart bij sommige vrouwen echt heel mooi staan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:45 schreef Koen66 het volgende:
waarom wil iedereen zwart haar
(jaja ik ben een blond liefhebber)
maar blond is toch wat aparterquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Liever heel donkerbruin, net niet zwart. Schijnt wat natuurlijker over te komen.
maar vaak hebben "blondjes" van nature iets waar zwart haar minder mooi bij staanquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind zwart bij sommige vrouwen echt heel mooi staan.
Maar niet mensen met mijn huidskleur ... Ik ben van nature blond, dus voor mij is het niet heel apart. Ook jaren lichtblond gehad, dat doe ik vast nog wel een keer. Maar ik vind blond een zomerkleur en de herfst is net begonnen. Dus ik wil een donkere kleur.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar blond is toch wat aparter
zijn veel meer mensen met bruin / zwart haar immers
dat is dan wel weer zo jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar niet mensen met mijn huidskleur ... Ik ben van nature blond, dus voor mij is het niet heel apart. Ook jaren lichtblond gehad, dat doe ik vast nog wel een keer. Maar ik vind blond een zomerkleur en de herfst is net begonnen. Dus ik wil een donkere kleur.
zit je op een feest?quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Toch wel gezellig zo'n feesetje
altijd leukquote:
Morgen heb ik een feestje.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
altijd leuk
ben ook wel weer eens aan een feesie toe
jammer dat ik de meeste altijd door diverse redenen misquote:
tofquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Morgen heb ik een feestje.Kan ik ook wel gebruiken.
Ja dat is jammer, ik moet ook altijd veel dingen laten schieten omdat ik 's avonds en in het weekend moet werken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jammer dat ik de meeste altijd door diverse redenen mis![]()
Net als Fok meets, bij jou ben ik ook nooit geweest
Niet altijd.quote:
met een paar forse neuten op is dat zelfs nog wel gezelliequote:Op vrijdag 28 september 2012 00:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet altijd.
[ afbeelding ]
Kringverjaardagen met ome Fred en Tante Lien.
Kan soms ook gezellig zijn, met het juiste gezelschap.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet altijd.
[ afbeelding ]
wat een witte familie heb jequote:Op vrijdag 28 september 2012 00:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet altijd.
[ afbeelding ]
En hoe is het met de verkering?quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet altijd.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |