Hellow.quote:
vaag.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar mijn haar is raar. Het wil nooit donker zijn. Als het eenmaal donker is, kan ik het zo weer blond verven, ook al zegt iedereen: "donker naar licht kan niet". Bij mij wel, omdat mijn haar licht wil zijn of zo.
Weinig pigment?quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar mijn haar is raar. Het wil nooit donker zijn. Als het eenmaal donker is, kan ik het zo weer blond verven, ook al zegt iedereen: "donker naar licht kan niet". Bij mij wel, omdat mijn haar licht wil zijn of zo.
Kan goed, terwijl het helemaal niet zo licht is.quote:
Het is weeeeekend dus jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:12 schreef Koen66 het volgende:
twijfeltwijfel, zal ik nog iets te drinken nemen
vrijdag is inderdaad zo goed als weekend ja, al moet ik toch werkenquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is weeeeekend dus ja
Dat hoeft volgens mij ook niet perse... Heb er niet zo veel verstand van verder.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan goed, terwijl het helemaal niet zo licht is.
Ik ga denk ik toch voor donker chocolade bruin.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hoeft volgens mij ook niet perse... Heb er niet zo veel verstand van verder.
Denk het welquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga denk ik toch voor donker chocolade bruin.Dat pakt hij wel, toch?
Ik gebruik altijd twee, m'n haar is schouderlengte maar heel erg dik.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk het wel.
Gebruik je wel genoeg verf? Dat kan ook zijn, namelijk. Haar langer dan schouderlengte moet minimaal 2 flesjes kleur hebben.
Ik vind zelf L'Oreal heel fijn. Maar dat is persoonlijkquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd twee, m'n haar is schouderlengte maar heel erg dik.Het zit er vaak wel goed in, maar na een paar dagen wordt het licht.
Maar dark chocolate it is. Ben benieuwd. Raad je nog een merk aan/af?
Nooit geprobeerd eigenlijk. Ik kijk ook wel even naar de kleuren, welke ze hebben.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind zelf L'Oreal heel fijn. Maar dat is persoonlijk.
True. Maar ik verf mijn haar nooit zelf, liet het door de kapper doenquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd eigenlijk. Ik kijk ook wel even naar de kleuren, welke ze hebben.
Maar soms kan het zijn dat je goede/slechte ervaringen hebt met bepaalde verf. Altijd handig om te weten.
Dat is mij te duur.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar ik verf mijn haar nooit zelf, liet het door de kapper doen.
Mijn moeders haar verf ik met L'Oreal : Y.
Is ook veel te duur. Ik wil echter mijn haar niet verneukt hebben, is het me te dierbaar voorquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is mij te duur.
Mijn mama verft mijn haar juist, ze is heel goed.
Snap ik. Vooral als je zulk lang haar hebt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ook veel te duur. Ik wil echter mijn haar niet verneukt hebben, is het me te dierbaar voor.
dat duurt toch nog hopelijk wel ffquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:35 schreef Samzz het volgende:
Ik ga het ook niet meer verven tot ik grijs word, denk ik.
Was ook ooit mijn streven. Ik had het hele lichtblonde succesvol uit laten groeien tot mijn eigen kleur, maar een jaar later begon het toch weer te kriebelen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:35 schreef Samzz het volgende:
Ik ga het ook niet meer verven tot ik grijs word, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |