SPOILER: zooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flipsje
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
Beter je best doenquote:Op donderdag 27 september 2012 22:29 schreef Ro-ald het volgende:
Dan moet je wel de lapo hebben.
En als wp steeds de lapo heeft is het er geen reet aan.
NEE NIET DRONKEN HIHAHOquote:Op donderdag 27 september 2012 22:36 schreef FL_Freak het volgende:
pz ben je al dronken? sv ben je al slaperig?
Beetje wel maar ik ga ook zo slapenquote:Op donderdag 27 september 2012 22:36 schreef FL_Freak het volgende:
pz ben je al dronken? sv ben je al slaperig?
Tc?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Beetje wel maar ik ga ook zo slapen
Oh, trustenquote:Op donderdag 27 september 2012 22:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ga in mijn bed slapen.
Ohquote:Op donderdag 27 september 2012 22:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Thnx maar ik blijf nog even
Meditatie op zn bestquote:Op donderdag 27 september 2012 22:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik maak me zorgen om jouw wietgebruik
Die zijn slapenquote:Op donderdag 27 september 2012 22:44 schreef LittleBrownie het volgende:
Zijn je ouders niet thuis stonerd?
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:47 schreef Dientje12 het volgende:
Velle licht in me ogen, en alle smileys zijn roze wat is deze
Lobiquote:
quote:
Moet je niet werken?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:51 schreef Dientje12 het volgende:
's avonds is mijn bed me vriend, 's ochtends mijn vijand, ik hou van mijn bed maar soms haat ik hem.
Lekker warm lekker knus en nu geef ik mijn kussen een kus
FL jongenquote:
Ga slapenquote:Op donderdag 27 september 2012 22:54 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb teveel tijd om na te denken soms wou ik dat ik eventjes niet kon denken
07:15quote:Op donderdag 27 september 2012 22:57 schreef FL_Freak het volgende:
Dientje hoelaat moet je beginnen?
Dan hoef je niet te denkenquote:
Dat is waar, ik had ook voorgenomen om om 22:30 naar bed te gaanquote:Op donderdag 27 september 2012 22:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dan hoef je niet te denken
Er staan rijen net als voor de achtbanen in walibi in het hoogseizoen.. (chicks)quote:Op donderdag 27 september 2012 22:57 schreef FL_Freak het volgende:
Dientje doet het voor een tientje hihaho.
Ga nu danquote:Op donderdag 27 september 2012 22:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat is waar, ik had ook voorgenomen om om 22:30 naar bed te gaan
Je bent verslaafd hequote:Op donderdag 27 september 2012 23:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ah komop nog eventjes FOK!entot 23:10
Heb geen last vanquote:Op donderdag 27 september 2012 23:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jaalhoewel ik al aan het minderen ben maar als ik eenmaal weer bezig ben pff
Trusten, baasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee, kijk zelf maar voor ticketsquote:Op donderdag 27 september 2012 22:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bij jouw in zweden. Als je ff wat goedkope vluchten kan Dmen kom ik vrijdag gevlogen.
het is heel moeilijk te fotograferen jammergenoeg, zeker met een mobielcameraquote:Op donderdag 27 september 2012 22:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Baas,kan je niet een paar foto's maken?
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:11 schreef Dientje12 het volgende:
Dancehall styled zelfs gangnam styleKut nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Jij slaapt nietquote:
Jaquote:
Kusquote:Op donderdag 27 september 2012 23:32 schreef Ro-ald het volgende:
Slaap lekker voor degene die gaan slapen
Uit iemands klauwen gegrepen op centraal, ventje moest huilen enzo kwam scotoe ik zeg zo ja deze flikkertje zei van hier heb jij hem maar toen ging hij oppeens huilen werd die homotje opgepakt haahhahaquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zeker vroeg voor de winkel gestaan?
Of gewoon besteld?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Uit iemands klauwen gegrepen op centraal, ventje moest huilen enzo kwam scotoe ik zeg zo ja deze flikkertje zei van hier heb jij hem maar toen ging hij oppeens huilen werd die homotje opgepakt haahhaha
Ik zou mijn telefoon wel graag terugwillenquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Uit iemands klauwen gegrepen op centraal, ventje moest huilen enzo kwam scotoe ik zeg zo ja deze flikkertje zei van hier heb jij hem maar toen ging hij oppeens huilen werd die homotje opgepakt haahhaha
Je Moerquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:28 schreef wietkanarie het volgende:
[..]
Ik zou mijn telefoon wel graag terugwillen
43quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoe oud is die gast? Mooie tijd toch om te stoppen.
Het gaat toch niet om het geldquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, hij heeft waarschijnlijk genoeg geld om te leven.
Laat maar zien dan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:52 schreef AppelCake het volgende:
Mijn konijn is vandaag bevallen!
Wie wil pics?
Nu je er toch over begintquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:52 schreef AppelCake het volgende:
Wie wil pics?
Schattig!quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:52 schreef AppelCake het volgende:
Wie wil pics?
Mag ik ook komen!?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:59 schreef wietparkiet het volgende:
To-do list op meet, bril van FL afpakken
Alleen dan groter en met een kleinere staart.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind ze toch schattignet zoals baby muisjes
![]()
Dat had ik dus ook.. was niet echt in de mood.. beetje lam..quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:02 schreef FL_Freak het volgende:
Nouja ik snap de gedachte achter de film, alleen was eigenlijk niet in de stemming voor een trppy film. Maar het had wel wat.
7,3/10.
Hebben we het van de week nog over gehadquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:04 schreef Ro-ald het volgende:
Geo, heb je al een keer 'Fear and loathing in Las Vegas' gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had toen een jointje gerookt van te voren toen ik die film ging kijken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook.. was niet echt in de mood.. beetje lam..
Maarja volgens mij is die film onder invloed 10x leukermaar ik had ook zo van.. mja mja, ik snap de gedachten en die is hartstikke goed, maarja om dit nou zo'n hoog cijfer te geven.. nee.
Nouja kijk ik heb een oog voor objectiviteit. Ik kijk veel kritischer naar een film dan misschien menig mens. Teminste zo voelt het voor mij. Ik kan reuze genieten van een film, maar daarna ook kijken van he dat was erg goed of dat juist niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook.. was niet echt in de mood.. beetje lam..
Maarja volgens mij is die film onder invloed 10x leukermaar ik had ook zo van.. mja mja, ik snap de gedachten en die is hartstikke goed, maarja om dit nou zo'n hoog cijfer te geven.. nee.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hebben we het van de week nog over gehadben je dat alweer vergeten?
Oh ja was ik vergeten. Ja ik denk dat het dan wel wat leuker is ja. Maar ik vond het hem nuchter ook gewoon leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga hem nog wel een keer kijkenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh ja was ik vergeten. Ja ik denk dat het dan wel wat leuker is ja. Maar ik vond het hem nuchter ook gewoon leuk.
Ff de trailer kijken, maar ik zie al Nicolas Cagequote:Op vrijdag 28 september 2012 15:08 schreef FL_Freak het volgende:
Je moet de film 'leaving las vegas' eens kijken. Mooie drama film over drank en hoe het iemand kapot kan kijken.
Trailer gezien. Hij is nu aan het downloaden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:08 schreef FL_Freak het volgende:
Je moet de film 'leaving las vegas' eens kijken. Mooie drama film over drank en hoe het iemand kapot kan kijken.
Succes.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:04 schreef LittleBrownie het volgende:
ZOMETEEN MN EERSTE RIJLES, BEN KEI ZENUWACHTIGGGGG
Dankjequote:
Praktijk examen voor je scooter?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Succesquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Autoquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Praktijk examen voor je scooter?
Waarom?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Doe je rijleraar de groeten van me!
Bijna 17, je mag al beginnen dan in Nederlandquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent 16.... woon je in Amerika?
Ah, ik dacht dat je nog 16 wasquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bijna 17, je mag al beginnen dan in Nederland
Omdat daarom.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:12 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat daarom.
Zeg maar:
''U krijgt de groeten van Aapel een hele goede vriend van me.''
Appel klinkt zo FOK!kerig...
Neequote:
Ze zijn bijna altijd weg...quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:15 schreef Geo4kant het volgende:
God wat heb ik medelijden met zijn ouders.
Sinds wanneer heb jij mijn posts geblokt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:19 schreef wietparkiet het volgende:
Gewoon zijn posts blokeren dat zal hem leren
Zeg jij. Dat heeft net zoveel waarde als de Zimbabwaanse dollar. Wat dus letterlijk niets is.quote:
Mensen met een abo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg jij. Dat heeft net zoveel waarde als de Zimbabwaanse dollar. Wat dus letterlijk niets is.
Ik zie dit als een trainingsmoment en leermoment om vervelende de mensen te leren negeren waar ik normaal altijd zo makkelijk en snel hap.quote:
Proost gquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:28 schreef Plastic_zak het volgende:
IK TREK ER NOG EEN OPEN WHAHAHA HIHAHO XPDPDPDP
strugglesquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:33 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn bank zit volheb 2 bil
nu moet ik gewoon shit gaan kopen anders moet ik 600m bij me dragen heel de tijd
Nerd.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:44 schreef wietparkiet het volgende:
Party hat, fire cape, death cape
Ik snap echt niks van deze zin.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:33 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn bank zit volheb 2 bil
nu moet ik gewoon shit gaan kopen anders moet ik 600m bij me dragen heel de tijd
ik heb 2000 miljoen dus qua cash kan er niks meer bij, nu moet ik dus dure spullen gaan kopen anders loop ik heel de tijd met 600 miljoen op zak en dat voel je wel in je portomoneequote:
Is ze lekker?, is ze single?quote:
Nee nu is het duidelijk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb 2000 miljoen dus qua cash kan er niks meer bij, nu moet ik dus dure spullen gaan kopen anders loop ik heel de tijd met 600 miljoen op zak en dat voel je wel in je portomonee
Ik hoef bijna nooit te kotsen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dan kan je gewoon lekker ongestoord kotsen
wtfquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik hoef bijna nooit te kotsen.![]()
Laatste keer was onder een viaduct
haha baas ik kots alleen tijdens het slapenquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik fietste naar huis en toen moest ik kotsen.
Over de rug van het heroine hoertje die je toen anaal aan het knallen was?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik hoef bijna nooit te kotsen.![]()
Laatste keer was onder een viaduct
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Over de rug van het heroine hoertje die je toen anaal aan het knallen was?
Lobi trgquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
zeg maar dat ik van haar hou
Maar je bent het toch wel eens met mij hoop ik?quote:
I didquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Geo, noemde jij mij nou hotchocolate?
Ze vindt die reacties helemaal leukquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:12 schreef Geo4kant het volgende:
Een goede indruk maak je maar een keer he, wij zijn nu al gefriendzoned.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoi Snowie en vriendinfokster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |