waar slaat dat nou weer opquote:Op donderdag 27 september 2012 23:05 schreef Luxuria het volgende:
Je krijgt er wel grote aambeien van!
Als je vaginaal neukt heb je kans op nog grotere aambeien (en ze blijven maar groeien)!quote:Op donderdag 27 september 2012 23:05 schreef Luxuria het volgende:
Je krijgt er wel grote aambeien van!
Dat zei ik dus al.. hoop gedoe en het spontaan is er af.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Anaal is niet zo mijn ding, maar goed, ik wilde eigenlijk reageren op het klysma, Ik snap niet dat mensen elkaar dat zo aanraden, Iemand ook wel eens gehad?
Ik wel, en ik kan je vertellen dat je daarna waarschijnlijk geen zin hebt in seks, want je darmen zijn net ontploft! En als je al eventuele darmproblemen hebt of regelmatig met een klysma aan de gang gaat kan je darm ook nog lui worden.
oh dan zie ik er wel vanaf denk ikquote:Op donderdag 27 september 2012 23:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Anaal is niet zo mijn ding, maar goed, ik wilde eigenlijk reageren op het klysma, Ik snap niet dat mensen elkaar dat zo aanraden, Iemand ook wel eens gehad?
Ik wel, en ik kan je vertellen dat je daarna waarschijnlijk geen zin hebt in seks, want je darmen zijn net ontploft! En als je al eventuele darmproblemen hebt of regelmatig met een klysma aan de gang gaat kan je darm ook nog lui worden.
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:11 schreef Luxuria het volgende:
Mijn ex had me een keer anaal genomen en daarna hadden we even rust.
Een tijdje later ging ik hem pijpen, ik was vergeten dat hij daarvoor in mijn reet had gezeten![]()
![]()
![]()
Dat was niet zo geslaagd.
iewquote:Op donderdag 27 september 2012 23:11 schreef Luxuria het volgende:
Een tijdje later ging ik hem pijpen, maar ik was vergeten dat hij daarvoor in mijn reet had gezeten![]()
![]()
![]()
Ik proefde wel een vreemd smaakje ja en toen dacht ik er opeens aan, fuuuuuckquote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:13 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik proefde wel een vreemd smaakje ja en toen dacht ik er opeens aan, fuuuuuck
Maarja ik was al eenmaal bezig dus ben toch maar doorgegaan.
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:13 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik proefde wel een vreemd smaakje ja en toen dacht ik er opeens aan, fuuuuuck
Maarja ik was al eenmaal bezig dus ben toch maar doorgegaan.
oke dat is wel geruststellendquote:Op donderdag 27 september 2012 23:15 schreef Luxuria het volgende:
Maar Suzan, ik heb het meerdere malen gedaan in het verleden en er is maar 1x een beetje meegekomen
whahah grapje toch ?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:11 schreef Luxuria het volgende:
Een tijdje later ging ik hem pijpen, maar ik was vergeten dat hij daarvoor in mijn reet had gezeten![]()
![]()
![]()
Een ziekenhuis klysma is wat anders dan een microclysma dat je gewoon bij de apotheek kunt halen en maar milde irritatie opwekt, genoeg om te legen. Daarna heb je weinig last er van.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:00 schreef Cavalinho het volgende:
Overigens, TS, je vriend kan wel zoveel willen. JIJ moet het willen. En hij moet er voor zorgen dat het aantrekkelijk voor je is. Niet wij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |