abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 september 2012 @ 23:05:18 #101
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_117335855
Je krijgt er wel grote aambeien van!
All she wants and needs is just a little taste..
pi_117335868
Gewoon tuinslang in je kont, je laat je vriend de kraan opendraaien, de rest wijst zich vanzelf
pi_117335878
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 23:05 schreef Luxuria het volgende:
waar slaat dat nou weer op
pi_117335898
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 23:05 schreef Luxuria het volgende:
Als je vaginaal neukt heb je kans op nog grotere aambeien (en ze blijven maar groeien)!
pi_117335911
Anaal is niet zo mijn ding, maar goed, ik wilde eigenlijk reageren op het klysma, Ik snap niet dat mensen elkaar dat zo aanraden, Iemand ook wel eens gehad?

Ik wel, en ik kan je vertellen dat je daarna waarschijnlijk geen zin hebt in seks, want je darmen zijn net ontploft! En als je al eventuele darmproblemen hebt of regelmatig met een klysma aan de gang gaat kan je darm ook nog lui worden.
S. 2014
J. 2016
pi_117335990
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 23:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Anaal is niet zo mijn ding, maar goed, ik wilde eigenlijk reageren op het klysma, Ik snap niet dat mensen elkaar dat zo aanraden, Iemand ook wel eens gehad?

Ik wel, en ik kan je vertellen dat je daarna waarschijnlijk geen zin hebt in seks, want je darmen zijn net ontploft! En als je al eventuele darmproblemen hebt of regelmatig met een klysma aan de gang gaat kan je darm ook nog lui worden.
Dat zei ik dus al.. hoop gedoe en het spontaan is er af.
Maar als ts echt zo'n angst heeft voor poep en het haar wel lekker lijkt is dat de oplossing
.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_117336017
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 23:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

oh dan zie ik er wel vanaf denk ik :{
  donderdag 27 september 2012 @ 23:11:16 #108
206580 Luxuria
pi_117336091
Mijn ex had me een keer anaal genomen en daarna hadden we even rust.
Een tijdje later ging ik hem pijpen, maar ik was vergeten dat hij daarvoor in mijn reet had gezeten :'( :'( :'(
Dat was niet zo geslaagd.
pi_117336095
Just go with the flow joh. Als het te kliederig wordt, weet je dat voor de volgende keer en pak je het anders aan. Eerst naar de wc, dan even douchen mocht dat je een frisser gevoel geven en dan met veel geduld proberen.
pi_117336109
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 23:11 schreef Luxuria het volgende:
Een tijdje later ging ik hem pijpen, ik was vergeten dat hij daarvoor in mijn reet had gezeten :'( :'( :'(
_O-.

Merkte je er iets van?
pi_117336175
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 23:11 schreef Luxuria het volgende:
Een tijdje later ging ik hem pijpen, maar ik was vergeten dat hij daarvoor in mijn reet had gezeten :'( :'( :'(
iew :{
  donderdag 27 september 2012 @ 23:13:55 #112
206580 Luxuria
pi_117336187
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 23:11 schreef zarGon het volgende:

[..]

_O-.

Merkte je er iets van?
Ik proefde wel een vreemd smaakje ja en toen dacht ik er opeens aan, fuuuuuck :P
Maarja ik was al eenmaal bezig dus ben toch maar doorgegaan.
pi_117336205
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 23:13 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ik proefde wel een vreemd smaakje ja en toen dacht ik er opeens aan, fuuuuuck :P
_O_.
pi_117336216
En je leeft nog.
  donderdag 27 september 2012 @ 23:15:29 #115
206580 Luxuria
pi_117336261
Maar Suzan, ik heb het meerdere malen gedaan in het verleden en er is maar 1x een beetje meegekomen :)
  donderdag 27 september 2012 @ 23:15:42 #116
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_117336270
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 23:13 schreef Luxuria het volgende:

[..]

_O_ goed bezig
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  donderdag 27 september 2012 @ 23:16:59 #117
206580 Luxuria
pi_117336326
quote:
17s.gif Op donderdag 27 september 2012 23:14 schreef zarGon het volgende:
En je leeft nog.
Gezond en wel :P
  donderdag 27 september 2012 @ 23:22:59 #118
89287 robber57
Lets go Brandon!
pi_117336571
Het allerlaatste stukje van de darm is normaal gesproken leeg, alleen als je moet poepen en de aandrang komt dan is dat je darm die de massa richting uitgang duwt, alleen dan is er poep aanwezig in dat laatste stukje darm.
Nadat je een neger op de boot hebt gezet blijft er ook wat achter in dat laatste stukje darm, beweging en de peristaltische actie van je darm zorgt er echter voor dat dit restant weer terug geduwd word richting darmen,dat duurt echter wel een uurtje of zo, poepen vlak voor de seks is dus niet zo'n goed idee want daarmee zorg je er juist voor dat er nog wat in het laatste stukje darm zit.

Ergo; als je een morgen poeper bent zit er 's avonds niets in dat stukje darm en er komt pas weer wat zo tegen de volgende morgen, de meeste mensen zijn overigens ochtend poepers.
tweede ergo: op een goede zondag ochtend om 9 uur, dus nog VOOR je lief de wc heeft bezocht anale sex gaan proberen word gegarandeerd een messy boeltje , ik spreek uit ervaring :')
Toen ik een tijdje daarna eens de term "fudge-packer" tegen kwam begreep ik direct wat er werd bedoeld ;(

[ Bericht 9% gewijzigd door robber57 op 27-09-2012 23:28:17 ]
pi_117336810
Met andere woorden.... het kan gebeuren.

Dat risico neem je of neem je niet.
Opgelost
pi_117337111
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 23:15 schreef Luxuria het volgende:
Maar Suzan, ik heb het meerdere malen gedaan in het verleden en er is maar 1x een beetje meegekomen :)
oke dat is wel geruststellend
pi_117337581
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 23:11 schreef Luxuria het volgende:
whahah grapje toch ?
I'm so happy I could scream!
pi_117337901
robber57 heeft het juist. Je hebt alleen poep in je endeldarm als je moet poepen.
Heb je geen aandrang en is het niet je normale poeptijd, dan is er bijna geen kans dat er poep zit.
Verder hoe je geen klysma te nemen, je kunt een gewone inwendige douche nemen als je extra schoon wilt zijn, daar raken je darmen niet van geirriteerd. (google op anale of anal douche).

Ook al eerder genoemd, niet in 1 keer laten penetreren met zijn lul, maar laten masseren en penetreren met een vinger, en meerdere vingers, over meerdere sessies.

Altijd ruim glijmiddel gebruiken.

Ook slim om het te gaan doen als je al een keer klaargekomen bent, of daar dicht tegen aan zit, kortom goed geil bent en niet als "koud begin".
Als hij gaat penetreren, beetje tegenduwen (als persen). Op het moment dat je ontspant, glijdt wat er in moet, makkelijker naar binnen.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_117338104
quote:

Een ziekenhuis klysma is wat anders dan een microclysma dat je gewoon bij de apotheek kunt halen en maar milde irritatie opwekt, genoeg om te legen. Daarna heb je weinig last er van.
Een ziekenhuisklysma is er om je darmen helemaal te schonen, een microklysma alleen om je laatste stuk darm te legen/opgehoopte poep los te krijgen.

Er zit idd enig risico aan vast, even als aan vaak/langdurig middelen gebruiken die de darmen tot rust brengen(imodium bv) en dus verstopping veroozaken, wat ook een optie is om geen poep in endeldarm te hebben als je anaal wilt.

Overigens, TS, je vriend kan wel zoveel willen. JIJ moet het willen. En hij moet er voor zorgen dat het aantrekkelijk voor je is. Niet wij.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
  vrijdag 28 september 2012 @ 00:03:45 #124
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_117338221
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 00:00 schreef Cavalinho het volgende:

Overigens, TS, je vriend kan wel zoveel willen. JIJ moet het willen. En hij moet er voor zorgen dat het aantrekkelijk voor je is. Niet wij.
^O^
pi_117338232
TS ligt eruit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')