Dat zeg ik ook niet en niet iedereen bloedt per definitie, maar het gaat erom dat er kans is dat er zichtbaar bloed te zien is. Maakte je daar ook drama over?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:51 schreef xSuzan het volgende:
[..]
ik heb niet echt gebloed mij mijn ontmaagding
Zetpil nemenquote:Op donderdag 27 september 2012 22:52 schreef xSuzan het volgende:
[..]
maar wat als je niet naar de wc moet zegmaar?
Wat als, wat als... Dan wacht je totdat je moet poepen. Of wat dan ook. Ben je vergeten hoe zelf na moet denken?!quote:Op donderdag 27 september 2012 22:52 schreef xSuzan het volgende:
[..]
maar wat als je niet naar de wc moet zegmaar?
ja maar ik zie mijn vriend niet dagelijks dus dan hebben we niet de hele dag de tijd om te wachten todat ik moet poepen ofzoquote:Op donderdag 27 september 2012 22:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat als, wat als... Dan wacht je totdat je moet poepen. Of wat dan ook. Ben je vergeten hoe zelf na moet denken?!
Vergeet de glijmiddel overigens niet en ga niet meteen tekeer.
nee was toen veel zenuwachtiger over andere dingen, en ik ga het er zeker met hem over hebben natuurlijkquote:Op donderdag 27 september 2012 22:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet en niet iedereen bloedt per definitie, maar het gaat erom dat er kans is dat er zichtbaar bloed te zien is. Maakte je daar ook drama over?
Bespreek en zoek het overigens samen met hem uit. Vindt-ie vast leuk.
Dat snap ik ook niet echt. Als je zo geil bent als boter maakt toch (bijna) niets meer uit want weke hersenen.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:37 schreef RickJamez het volgende:
Als jij je in je kont laat naaien dan gaan die spoken ook weg waar je last van heb.
APOTHEEK!quote:Op donderdag 27 september 2012 22:45 schreef xSuzan het volgende:
[..]
ja ik weet niet waar je die dingen haalt...
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:56 schreef zarGon het volgende:
Dan spaar je het een aantal dagen op en een uurtje voordat hij komt dump je alles in de wc.
Waar gaat dit nog over?.
Dit gaat over een meid die voor het eerst in haar leven anaal geneukt wil worden en hier enkele vragen over heeft. Zo raar kan het toch niet zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:56 schreef zarGon het volgende:
Dan spaar je het een aantal dagen op en een uurtje voordat hij komt dump je alles in de wc.
Waar gaat dit nog over?.
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:57 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Dit gaat over een meid die voor het eerst in haar leven anaal geneukt wil worden en hier enkele vragen over heeft. Zo raar kan het toch niet zijn.
WAAR KAN IK EEN KLYSMA KOPEN?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:57 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Dit gaat over een meid die voor het eerst in haar leven anaal geneukt wil worden en hier enkele vragen over heeft. Zo raar kan het toch niet zijn.
WAT ALS IK NIET KAN PEOPEN?!quote:Op donderdag 27 september 2012 22:57 schreef MissExpert het volgende:
[..]
als je niet wil helpen ga je tog gewoon wegquote:
Toen jij voor het eerst ging neuken had je wss ook vragen, toen je voor het eerst een meid ging beffen had je ook vragen... Doe nou maar niet alsof je nooit onzeker daarover was. Want dat is iedereen !quote:
De meeste mensen niet hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 23:00 schreef xSuzan het volgende:
[..]
als je niet wil helpen ga je tog gewoon wegja ik heb nog nooit van mijn leven een klysma gekocht
Ik ook niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:00 schreef xSuzan het volgende:
[..]
als je niet wil helpen ga je tog gewoon wegja ik heb nog nooit van mijn leven een klysma gekocht
nee dankjequote:Op donderdag 27 september 2012 23:01 schreef leeell het volgende:
je kan hier even langskomen suzan, dan oefenen we samen eerst even.
Een klysma is vaak geen eens nodig. Daar hoef je je niet druk over te maken. Klysma's is vaak als je het goed wilt gedaan in het ziekehuis. Een slang in je anus om je darmen leeg te spoelen. Geen pretje. Vaak is van te voren poepen(of althans proberen) genoegquote:Op donderdag 27 september 2012 23:00 schreef xSuzan het volgende:
[..]
ik heb al een hele hoop dingen gegoogld maar ik wou ook gewoon ervaringen horen enzoquote:Op donderdag 27 september 2012 23:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ook niet..
Doe dan eerst even zelf moeite zeg. Je kunt zoeken op FOK! (jij bent vast niet de eerste met een interesse in klysma) en mocht dat niet werken heb je Google nog.
Godsamme zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |