Ah kijk, dat verklaart.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:19 schreef TigerXtrm het volgende:
Nu is hij nog warm, straks smelt dat plastic ofzoIk heb zo'n combi ding.
Shitquote:Op donderdag 27 september 2012 22:19 schreef Herpderphawk het volgende:
je weet dat lasagna thuis maken illegaal is?
politie is geïnformeerd geen dank
gr gr
Weet je hoe lang dat duurtquote:Op donderdag 27 september 2012 22:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lasagna uit de magnetron, veel smeriger krijg je het niet. Dat spul is echt alleen zelfgemaakt te eten anders niet.
Tja. Een beetje moeite erin steken mag ook wel.quote:
Daar heb ik geen tijd voor hoor, veel te druk met Fok!enquote:Op donderdag 27 september 2012 22:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tja. Een beetje moeite erin steken mag ook wel.
Ik vind die van Knorr wereldgerechten ook nog wel te eten. Handig pak en je hoeft alleen de verse ingredienten toe te voegen.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lasagna uit de magnetron, veel smeriger krijg je het niet. Dat spul is echt alleen zelfgemaakt te eten anders niet.
Ook dit zeggen op FOK! is verboden.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vind die van Knorr wereldgerechten ook nog wel te eten. Handig pak en je hoeft alleen de verse ingredienten toe te voegen.
Jeppp. Heb er 4 verschillende geprobeerd. En het smaakt allemaal hetzelfde. Ik heb medelijden met mensen die dat soort zooi eten.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ja, die uit pak heb ik ook meestal, dat schaar ik nog onder zelf maken. Ik ga niet zelf lasagnabladen en dergelijke maken.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vind die van Knorr wereldgerechten ook nog wel te eten. Handig pak en je hoeft alleen de verse ingredienten toe te voegen.
Als ik dan toch een magnetron ding moet hebben omdat ik geen tijd heb om het zelf te maken wil ik wel die van de aldi, de rest is niet te eten.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, die uit pak heb ik ook meestal, dat schaar ik nog onder zelf maken. Ik ga niet zelf lasagnabladen en dergelijke maken.
Is ook veel beter te eten dan die magnetronvarianten.
ditquote:Op donderdag 27 september 2012 22:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik spreek jou nog wel als je niet meer bij je ouders woont en niet iedere avond een vers gekookte maaltijd op tafel hebt staanquote:
ts kan niet kokenquote:Op donderdag 27 september 2012 22:45 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik spreek jou nog wel als je niet meer bij je ouders woont en niet iedere avond een vers gekookte maaltijd op tafel hebt staan
Die van de AH smaakt helemaal niet naar lasagnaquote:Op donderdag 27 september 2012 22:44 schreef Paxcon het volgende:
Die Lasagne van C1000-merk doe ik altijd in de magnetron en dat is echt overheerlijk. Die van de AH is echt verdomd smerig, echt heel ranzig.
Ik weet niet echt meer waar hij naar smaakte, maar mijn moeder had die ooit eens gekocht en die was echt niet te vretenquote:Op donderdag 27 september 2012 22:46 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Die van de AH smaakt helemaal niet naar lasagna
Die van de AH is nog best te doen hoor. Hoewel ik niet begrijp dat je magnetron verkiest boven de oven als je die keuze hebt.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:19 schreef Adelante het volgende:
Verder is die crap niet te eten natuurlijk: plastic kaas, afvalvlees, veel te veel zout en slappe lasagnebladen
Ik kan prima koken, heb alleen geen zin om 3 kwartier voor mezelf bezig te zijn. Doe ik wel 1 of 2 keer per week, maar niet iedere dagquote:
Nooit magnetron voedsel bij mij hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 22:45 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik spreek jou nog wel als je niet meer bij je ouders woont en niet iedere avond een vers gekookte maaltijd op tafel hebt staan
Die van de C1000 is veel beter..quote:Op donderdag 27 september 2012 22:47 schreef Seam het volgende:
[..]
Die van de AH is nog best te doen hoor. Hoewel ik niet begrijp dat je magnetron verkiest boven de oven als je die keuze hebt.
Die van de aldi is het minst slecht imo.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die van de C1000 is veel beter..
Godzijdank hoef ik nu nooit meer de magnetron voor mijn lasagne te gebruiken, maar ik hou het in het achterhoofd.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die van de C1000 is veel beter..
Mijn vader maakt altijd lasagna als ik wil maar ik zou het best zelf kunnen doen, hoewel mijn vader beter kookt dan ik laat ik hem altijd kokenquote:Op donderdag 27 september 2012 22:47 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik kan prima koken, heb alleen geen zin om 3 kwartier voor mezelf bezig te zijn. Doe ik wel 1 of 2 keer per week, maar niet iedere dag
Heb volgens mij 3 keer geprobeerd lasagna te maken met verse shizzle, en 3 keer was het echt een fiascoquote:Op donderdag 27 september 2012 22:49 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Mijn vader maakt altijd lasagna als ik wil maar ik zou het best zelf kunnen doen, hoewel mijn vader beter kookt dan ik laat ik hem altijd koken.
Mijn moeder haar man bakt er dus echt niks van, dan kook ik liever zelf of magnetron voer.
Kan nooit genoeg kaas overheen.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:54 schreef Paxcon het volgende:
Mijn moeder doet altijd van die fucking zoute kaas erover bij zelfgemaakte
Als het maar niet van dat zoute is.. van die geraspte kaas, waarschijnlijk van Euroshopper ofzoquote:Op donderdag 27 september 2012 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kan nooit genoeg kaas overheen.
Kaas bovenop lasagnaquote:Op donderdag 27 september 2012 22:54 schreef Paxcon het volgende:
Mijn moeder doet altijd van die fucking zoute kaas erover bij zelfgemaakte
Gesmolten kaasquote:Op donderdag 27 september 2012 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kan nooit genoeg kaas overheen.
Ah balen, wat ga je nu eten dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Topic update: Lasagna uit de magnetron is niet te vreten
De niet te vreten lasagna. Ook weer zonde om weg te gooien. En anders heb ik altijd nog een nood pizza in de vriezer.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ah balen, wat ga je nu eten dan?
Gewoon AH bolognese magnetronlasagne is echt veel beter te eten dan 90% van de magnetrongerechten die ze daar verkopen. Ik vind het lekkerquote:Op donderdag 27 september 2012 22:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Sorry dat ik het vraagquote:Op donderdag 27 september 2012 23:10 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Kan jouw adembenemendevriendin niet koken?
Waar heb je het dan vandaan?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:09 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
De niet te vreten lasagna. Ook weer zonde om weg te gooien. En anders heb ik altijd nog een nood pizza in de vriezer.
Oh eet smakelijk zo ver dat kanquote:Op donderdag 27 september 2012 23:09 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
De niet te vreten lasagna. Ook weer zonde om weg te gooien. En anders heb ik altijd nog een nood pizza in de vriezer.
Nee, maar als je mijn topic in R&P leest weet je ook waaromquote:Op donderdag 27 september 2012 23:11 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Sorry dat ik het vraag![]()
Maar heb je die pedo die jou zat te pesten nog geklapt?
Sorry daar kom ik nooitquote:Op donderdag 27 september 2012 23:13 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, maar als je mijn topic in R&P leest weet je ook waaromik kom daar godzijdank nooit meer.
Dankjequote:Op donderdag 27 september 2012 23:18 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Schijnheilige schoonmoeder
En nu het verschil?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:19 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
GODVERDOMME HET IS LASANGE NIET LASANGA JE BENT NIET CULINAIRE WAT DENK JE WEL NIET
De G voor de N schatquote:Op donderdag 27 september 2012 23:19 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
GODVERDOMME HET IS LASANGE NIET LASANGA JE BENT NIET CULINAIRE WAT DENK JE WEL NIET
Sorry, ik beheerste mijzelf niet helemaal.quote:
In het Italiaans is het nog altijd lasagnAquote:Op donderdag 27 september 2012 23:19 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Control yourself, grandmaquote:Op donderdag 27 september 2012 23:21 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Sorry, ik beheerste mijzelf niet helemaal.
Nog nooit een Italiaan het met een A horen uitspreken. En ik ga elk jaar naar Italie. Heb daar zelfs familie.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:22 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
In het Italiaans is het nog altijd lasagnA
Ja dus? In het Nederlands niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:22 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:22 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wat een kutschoonmoeder.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:18 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Schijnheilige schoonmoeder
Bechamelsaus niet kunnen waarderenquote:Op donderdag 27 september 2012 23:30 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Die gore saus op de lasagna uit de supermarkt![]()
Bechamelsaus
Vind ik ook heerlijk jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bechamelsaus niet kunnen waarderen.
Witte sausquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:22 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Vind ik ook heerlijk ja
En niet omdat het witte saus is persee
lolquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:22 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Vind ik ook heerlijk ja
En niet omdat het witte saus is persee
Die van de Aldi vind ik best te doen, maar zelfgemaakt is wel lekkerderder jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:23 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
Baahhhh, magnetron/oven-kantenklaar-lasagne..![]()
Zelf maken!
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die van de Aldi vind ik best te doen, maar zelfgemaakt is wel lekkerderder ja.
Lazy bastard is lazy. Dat gaat niet werken voor hemquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:31 schreef Capslockie het volgende:
Je kan het toch ook uit het plastic bakje halen, in een schaal donderen en die in de oven mikken?
Maar wat als je zelf eten hebt gemaakt, en dan in de koelkast bewaard en dan de volgende dag in de magnetron doet?quote:
ja, das anders he.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:34 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Maar wat als je zelf eten hebt gemaakt, en dan in de koelkast bewaard en dan de volgende dag in de magnetron doet?
Dit niet doenquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:50 schreef luckass het volgende:
Altijd weer die FOK!kers die iedere dag 3 uur in de keuken staan om eten te bereiden dat minstens 2 michelin sterren waard is.
Starbucks is een waardige koffietent.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:22 schreef luckass het volgende:
[..]
jij zit toch iedere dag in een hip eettentje met je macbook en een te grote bril?
Ik vind de AH Lasagne lekkerder dan de AH stoommaaltijdenquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:16 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Enige wat nog te doen is uit de oven zijn die stoommaaltijden van de AH. En dan vooral de kip rozemarijn
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, die uit pak heb ik ook meestal, dat schaar ik nog onder zelf maken. Ik ga niet zelf lasagnabladen en dergelijke maken.
Is ook veel beter te eten dan die magnetronvarianten.
Zelf maken ≠ Knorr Wereldgerechten.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:57 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met Frank hoor.
Oh bah, die lasagne is zo'n vies drabje, doe mij maar gestoomde aardappelen en sperziebonen. De kip gooi ik meestal na twee hapjes wegquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:43 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik vind de AH Lasagne lekkerder dan de AH stoommaaltijden![]()
I know, maar Frank bedoelde dat hij alleen die bladeren uit pak koopt, zoals je spaghetti uit een pakje koopt en niet het deeg zelf maakt en rolt. Dat is toch geen wereldgerecht van Knorrquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:58 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Zelf maken ≠ Knorr Wereldgerechten.
Oven kaasquote:Op zaterdag 29 september 2012 08:54 schreef sinepedraap het volgende:
Kaas willen laten smelten met straling
Gewoon in de oven doen man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |