Als het niet op prijs gesteld wordt, ga ik ook niet vervelend lopen doen. Wat mijn mening daar verder over is, dat hou ik er buiten.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah ok, nouja er komen R&Pers van daar naar hier en dus andersom. Dus je mag er gewoon over praten, naar mijn weten is JJH geen mod.
Klopt, maar om nou te zeggen dat je er niet over mag praten hier vind ik gek. Zo'n zelfde discussie als politiek en al de andere subfora. Zullen we het dan maar alleen over seks hebben? Dat verveelt ook na 1, oke 10, oke 100 topics.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
r en p meet hoort in r en p imo
Ja zoals ik al zei; dan mag het nooit meer over auto's, relaties, lifestyle(dagelijkse dingen), psychologie, culinair(eten) etc etc gaan.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het niet op prijs gesteld wordt, ga ik ook niet vervelend lopen doen. Wat mijn mening daar verder over is, dat hou ik er buiten.
leef je uitquote:Op donderdag 27 september 2012 20:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ok, dan zal ik vanaf nu vaker gaan boeren
ligt anders, het is een meet waar niet Iedereen op uitgenodigd is Wat is van een forum met een eigen sc. Dus hoort het Daar vind ik. Maar gord slechts mijn mening.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt, maar om nou te zeggen dat je er niet over mag praten hier vind ik gek. Zo'n zelfde discussie als politiek en al de andere subfora. Zullen we het dan maar alleen over seks hebben? Dat verveelt ook na 1, oke 10, oke 100 topics.
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei; dan mag het nooit meer over auto's, relaties, lifestyle(dagelijkse dingen), psychologie, culinair(eten) etc etc gaan.
daar weet jij (nog) helemaal niks vanquote:
Ach ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei; dan mag het nooit meer over auto's, relaties, lifestyle(dagelijkse dingen), psychologie, culinair(eten) etc etc gaan.
Klopt ook! Hoeft hier ook niet uitgebreid over gesproken te worden. Maar het is ook niet verboden, dus om nou in geheimentaal te zeggen dat het niet mag enzo gaat te furrr.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ligt anders, het is een meet waar niet Iedereen op uitgenodigd is Wat is van een forum met een eigen sc. Dus hoort het Daar vind ik. Maar gord slechts mijn mening.
zo een kende ik er ook.. ik verloor altijd zo hard van haarquote:Op donderdag 27 september 2012 20:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
leef je uit
ik ken een chick die kan echt lomp hard boeren
als je der ziet zou je het totaal niet verwachten
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
daar weet jij (nog) helemaal niks van
Is dat specifiek op uitnodiging dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ligt anders, het is een meet waar niet Iedereen op uitgenodigd is Wat is van een forum met een eigen sc. Dus hoort het Daar vind ik. Maar gord slechts mijn mening.
dat ben ik met je eens. Vanmiddag ging het er wel redelijk veel over dus zei jjh er wat van.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt ook! Hoeft hier ook niet uitgebreid over gesproken te worden. Maar het is ook niet verboden, dus om nou in geheimentaal te zeggen dat het niet mag enzo gaat te furrr.
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zo een kende ik er ook.. ik verloor altijd zo hard van haar
Ik wou mezelf voorstellen maar wist niet welke hand ik moest schuddenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:00 schreef heloef het volgende:
KT waarom doe jij alsof ik een kinderarm in mijn broek heb hangen.
Het is vies KT, jakkie bah enzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |