SPOILER: zooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flipsje
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Daaromquote:Op donderdag 27 september 2012 20:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
En waarom staan de UI's in een spoiler
ik wil je wel meer geven dan alleen een naamtopic hoorquote:
oh ikquote:Op donderdag 27 september 2012 20:45 schreef Plastic_zak het volgende:
3 jaar en 3 dagen.
Mensen die niet weten
ik heb m niet gemaakt ;squote:Op donderdag 27 september 2012 20:46 schreef Ro-ald het volgende:
Ten eerste is dat geen tractor![]()
Ten tweede wat een kut OP.
Het lot heeft dit beslist.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:45 schreef Plastic_zak het volgende:
3 jaar en 3 dagen.
Mensen die niet weten
Stoomlocomotievenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:46 schreef FL_Freak het volgende:
Laatst in eindhoven reed er zo'n hele oude stoomlocomotief. Hele station zwart van de rook onderhand
gorillazz niggaquote:Op donderdag 27 september 2012 20:54 schreef Snowbells het volgende:
The future is coming on it's coming on it's coming on it's coming on
go bananasquote:Op donderdag 27 september 2012 20:56 schreef Dientje12 het volgende:
Party and bullshit and party and bullshit and party and bullshit
Dat nummer ken ik ook,alleen weet meer van wie het is.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:56 schreef Dientje12 het volgende:
Party and bullshit and party and bullshit and party and bullshit
Ik win de loterij?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het lot heeft ook iets anders beslist. Iets wat jij nog niet weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |