Een nederlandse versie van het Engelse Coach Trip dus. Ben benieuwd naar wat voor types het zijn, de UK versie is altijd wel erg leuk en succesvol!quote:RTL komt met Oh Oh Europa
RTL 5 komt dit najaar met een nieuwee realityshow: Oh Oh Europa. Dat laat RTL weten aan RTL Boulevard.
Volgens RTL wordt het geen nieuwe Oh Oh Cherso, maar gaan koppels (broers, zussen, vrienden, hippies, nerds) on tour door Europa waarbij de typische trekpleisters aandoen, zoals Disneyland Parijs.
Elke week valt er een koppel af. Daarvoor komt dan weer een nieuw stel in de plaats. Een reisleider moet de groep in het gareel zien te houden. Het winnende stel krijgt 25.000 euro.
De reis begint in Vaals en gaat via grote steden en wereldberoemde attracties richting Zuid-Europa.
Oh Oh Europa komt dit najaar op de buis.
Heb gewoon op open nieuw deel geklikt, meer niet. Bovendien is dit pas het tweede deel dus het is geen wereldramp op zich. Anders moet een mod even de TT aanpassenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:24 schreef Mascleta het volgende:
Mis topicnummer in TT en OP is achterhaald.
Nu wordt het wel spannend morgen!
Hun exitkaarten zijn vervallenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:24 schreef JohnB52 het volgende:
Nou wie gaat er uit denken jullie?
Ik denk Tamara en Marielle
ik hoop het nietquote:Op donderdag 27 september 2012 20:26 schreef Revanches het volgende:
Ik hoop Jeroen en die andere gozer.
Die Friezen? Die vind ik ook niet zo heel veel aan tbhquote:Op donderdag 27 september 2012 20:26 schreef Revanches het volgende:
Ik hoop Jeroen en die andere gozer.
Dat dus.quote:
Gaat jammer genoeg toch niet gebeuren. Ik denk dat jill& kelly, alex & thomas en mika &martijn onaantastbaar zijn. Ik vraag me meer af hoe ze het gaan doen als alledrie de koppels tot het eind erin blijven.. moeten ze dan weer op elkaar stemmen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 04:39 schreef SanAnt het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die kwal mag er van mij uit !
Mooie is dat Mika het van hem ook kan hebben, ergens zit er dus wel iets goeds in die knulquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:32 schreef Revanches het volgende:
Die Martijn vind ik anders wel een relaxte gozer, hij relativeert altijd als Mika weer staat te zeiken.
Mooie dubbelzinnige zinquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:46 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Mooie is dat Mika het van hem ook kan hebben, ergens zit er dus wel iets goeds in die knul![]()
Denk ik niet, als ze slim zijn kicken ze die nieuwe koppels er gelijk uit zodat alleen de originele cast overblijftquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:46 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Mooie is dat Mika het van hem ook kan hebben, ergens zit er dus wel iets goeds in die knulEn ach, mensen als Mika moeten er ook zijn, dan ga je de rest van de wereld weer iets meer waarderen
![]()
Maar ik ben inderdaad ook heel benieuwd naar de finaleweek en ook naar of de kans van nieuwe koppels om te winnen net zo groot is als die van de koppels van het eerste uur..
Dan gaat er eindelijk spektakel en vuurwerk komen volgende week. Mika v.s. Fleur en Nina, en Alexander die klaar met Mika is.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:31 schreef Lady-Morgana het volgende:
Fleur en Nina? Komen terugGeweldig
Huh, hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:31 schreef Lady-Morgana het volgende:
Fleur en Nina? Komen terugGeweldig
Is te zien in de stukjes na de aflevering en het bonus materiaal.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:11 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Huh, hoe kom je daarbij?Zou indd voor vuurwerk zorgen
![]()
Mijn god dat carnavalskoppel is wss na een week weer verdwenen
Voor de verandering wel ja inderdaad...quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:22 schreef DjinN het volgende:
Ik moet zeggen dat Mika best wel een punt heeft
Ik hoop het.... En dan een stel echte relnichten erbij.... Dan krijg je pas vuurwerkquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:27 schreef DjinN het volgende:
Nina en Fleur liggen er binnen no-time weer uit denk ik zo![]()
Een echte nicht dusquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:31 schreef DjinN het volgende:
Bah wat is Mika een misselijk ventjeStoken en roddelen over alles en iedereen, janken over alles wat los en vast zit. En moet je em eens horen als ie iemand tegenover zich krijgt die het niet met zijn gedrag eens is
En geen antwoord maar gewoon meteen, hup, hier heb je je socks:+quote:
Die zeikerige stem alleen al. En hij vindt zichzelf heel beschaafd, maar dat is maar zo'n dun laagje. Er zit een behoorlijk ordinair jongetje onder dat laagje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:11 schreef LookAtMe het volgende:
Af en toe kijk ik dit en ik snap niet dat die mika er nog in zit. Vervelende gast.
Nou ik heb zelf ook erg veel vrienden die homoseksueel zijn. En een paar daarvan zijn ook echt wel flink verwijfd. Maar geen een ervan is gelukkig zo naar en nasty als Mikaquote:
Ja, vind ik wel geil, alleen heeft ie dus wss geen lul..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:30 schreef Burner82 het volgende:
Tomas heeft zijn broek wel eeeeeeeerg laag hangen![]()
Er stonden in een eerder topic geruchten dat hij van twee walletjes eet, dus wie weetquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:38 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik vind Tomas hott... Zou hij geen homo zijn of bi?
Okee! Ik lees natuurlijk niet alle topics.. Maar ben benieuwd waarop ze dat basseren.. Hij is wel super lekker..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:29 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Er stonden in een eerder topic geruchten dat hij van twee walletjes eet, dus wie weet
Volgens mij was dat door een opdracht waarin ze een brief naar huis moesten schrijven.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:53 schreef JohnB52 het volgende:
Waarom dat gehuil in de trailer van de volgende aflevering?
Die friezen kunnen ook niet zo goed tegen de zonquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:16 schreef kanovinnie het volgende:
IS die vrouw echt zo, zo verschrikkelijk rood?
Die oude vrouw bedoel ik. Tering, wat is die verbrand.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die friezen kunnen ook niet zo goed tegen de zon
Inderdaad..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:16 schreef Mascleta het volgende:
Ik begin die Nina en Fleur zowaar nog leuk te vinden ook.
Voor de post heb je nog de achternaam hequote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:27 schreef Marco001 het volgende:
Haha, Martijn woont samen met Martijn... handig met de post, of als iemand belt..
Ik heb eerder wel gedacht aan halfbloed Bosnisch ofzo, dus zo ver zat ik er niet naast.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:29 schreef Burner82 het volgende:
Aleksander een Joegoslaaf oid.. had ik niet verwacht..
Alleen met zijn naam ja... qua accent of zo echt niet..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:29 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik heb eerder wel gedacht aan halfbloed Bosnisch ofzo, dus zo ver zat ik er niet naast.
Ik heb enkele Bosnische jongens in mijn omgeving en die praten ook vloeiend Nederlands.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Alleen met zijn naam ja... qua accent of zo echt niet..
Vloeiend ja, maar hij heeft meer een amsterdams/rotterdams/hollands accentquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:31 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik heb enkele Bosnische jongens in mijn omgeving en die praten ook vloeiend Nederlands.
Hier in Zeeland hebben we in de boerendorpen negers die plat zeeuws praten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vloeiend ja, maar hij heeft meer een amsterdams/rotterdams/hollands accent
Al is Tomas ook niet echt een Nederlandse schrijfwijze
Dat hebben we hier met negers die Limburgs pratenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:34 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Hier in Zeeland hebben we in de boerendorpen negers die plat zeeuws praten.
Maar OT: Dit worden veel exitkaarten!
The devil wears prada zo te zien. Romkom, maar wel geestig. Iig, het boek was datquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:37 schreef Mascleta het volgende:
Wat is dit voor film die na OOE komt?
Vrouwen/homo-film... overgeschakeld naar Aja-Reaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:37 schreef Mascleta het volgende:
Wat is dit voor film die na OOE komt?
Ik zou me niet kunnen voorstellen op reis te moeten met iemand die gewoon bij 99% van de activiteiten moet zeuren dat het "niets voor hem is". Al vraag ik me af hoeveel er daadwerkelijk 'echt' is. Heel veel gescript natuurlijk met een hoop acteurs. (Martijn zit trouwens in de Dol Dwaze Dagen reclame)quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:51 schreef Akilla het volgende:
Het is ook ongeloofelijk irritant dat die mika niet gewoon wil praten met alex.
Alex is veel relaxter en ik geloof ook niet dat hij achterbaks is.
Ik den kwel dat hij gelijk had dat er 3 miljoen mensen een hekel aan hem hebben, kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die hem geweldig vinden.
Omg!quote:
Ik wil Tomas aanrakenquote:
Welke van de twee?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:30 schreef Darklight het volgende:
Ik heb 1 van die nerds een keer gezien, volgens mij hebben ze in enschede gestudeerd
Stuur eens een linkje naar t filmpje?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:45 schreef Mascleta het volgende:
Ik heb Jill wel eens een paar keer haar danskunsten zien beoefenen
Ze uit elkaar houden is ook onmogelijk....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:07 schreef Darklight het volgende:
[..]
Geen idee, die ene
Zag hem een keer fietsen
Had ik niet verwacht van Jill en Kellyquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:27 schreef Marco001 het volgende:
WTF, Aleksander's en Thomas nu ineens bijna alle stemmen?
Ik wil hem wel troostenquote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:28 schreef Lady-Morgana het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht van Jill en Kelly
Aleksander vooral... Tomas is collateral damage.. (net zoals Martijn eigenlijk andersom)quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:29 schreef Revanches het volgende:
wtf is dit allemaal ineens? De harde kern is kapot gemaakt!!!!!
Dat is het doel van het programma,dat mensen elkaar wegstemmen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:29 schreef DjinN het volgende:
"Ik ga nu mijn advocaat bellen!"![]()
![]()
En Jill en Kelly![]()
Wat een vuile backstabbers zeg. En nu gaan lopen slijmen zo van kusjekroel aaaaaaaaah. Rot op zeg
Haha, inderdaad.. en opeens heel erg pro-Mika zijn enzo terwijl ze hem eerst niet helemaal tof vonden..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:29 schreef DjinN het volgende:
"Ik ga nu mijn advocaat bellen!"![]()
![]()
En Jill en Kelly![]()
Wat een vuile backstabbers zeg. En nu gaan lopen slijmen zo van kusjekroel aaaaaaaaah. Rot op zeg
Martijn heeft al iemand hequote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:31 schreef Grijsbaard het volgende:
Mika is echt zo'n kutjochie.. En martijn kruipt de hele tijd in zijn hol, alhoewel het letterlijk eerder andersom zal zijn..
Joh? No shit Sherlock?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:31 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Dat is het doel van het programma,dat mensen elkaar wegstemmen.
Ja preciesquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Haha, inderdaad.. en opeens heel erg pro-Mika zijn enzo terwijl ze hem eerst niet helemaal tof vonden..
Ben wel erg nieuwsgierig naar morgen nu.. Hoop eigenlijk dat Aleksander en Tomas er niet uit worden gezet,
Helaas, deze jongen komt van zijn zolderkamertje af en is wekelijks te vinden in de grotere clubs, feesten en festivals in ons land. Overigens wil je best beloven dat ik volgende keer een foto maak.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:54 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Stuur eens een linkje naar t filmpje?
Kolerequote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:32 schreef Mascleta het volgende:
Owja, voor alle mensen hier die zo weg zijn van Tomas.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook.. Mika is veel te teer voor een lulletje..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Martijn heeft al iemand heEn ik geloof echt dat Martijn niks met Mika doet
me eens.. opgeruimd staat netjes..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:02 schreef mootie het volgende:
Zijn ze nou allemaal bang voor Mika of hoe zit het. Waarom gooien ze dat vreselijke kreng er niet uit.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:43 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
hij heeft een jongen gepijpt en is genomen heb ik ergens gelezen.
Ik vind het echt helemaal niksquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:32 schreef Mascleta het volgende:
Owja, voor alle mensen hier die zo weg zijn van Tomas.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is super hot gewoon.... Ik zie hem morgen weer... wiejoeh!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:15 schreef Lady-Morgana het volgende:
[..]
Ik vind het echt helemaal niks
Ik ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:28 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Hij is super hot gewoon.... Ik zie hem morgen weer... wiejoeh!!
DIT!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:37 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik ben nu bij aflevering 5 en irriteer me kapot aan die homo, echt wat een flikker. Praat ie over die 2 meisjes dat ze ordinair zijn, kijk hoe hij zichzelf gedraagt vuile homoNiks tegen homo's btw, maar wel tegen flikkergedrag.
Homo zijn kan je niks aan doen, flikkergedrag is wel een keuze. Bah bah
Och...ze zeggen toch...een beetje bi is niet bahquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:43 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
hij heeft een jongen gepijpt en is genomen heb ik ergens gelezen.
Nee, dat is lekker zelfs..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:05 schreef DjinN het volgende:
[..]
Och...ze zeggen toch...een beetje bi is niet bah
Bij meisjes niet nee, bij jongens is dat smerig. Maar da's een persoonlijke mening.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:05 schreef DjinN het volgende:
[..]
Och...ze zeggen toch...een beetje bi is niet bah
pff.. daar zit echt geen verschil in hoor.. :/quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:20 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Bij meisjes niet nee, bij jongens is dat smerig. Maar da's een persoonlijke mening.
Als jij dat vindt, dan mag dat. Ik heb een eigen mening.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:24 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
pff.. daar zit echt geen verschil in hoor.. :/
Doe gewoon of alles of niets denk ik dan..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:25 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Als jij dat vindt, dan mag dat. Ik heb een eigen mening.
Of hou gewoon je bek? Kan ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:26 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Doe gewoon of alles of niets denk ik dan..
Waarom vindt jij het bij meisjes niet smerig en bij jongens wel?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:20 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Bij meisjes niet nee, bij jongens is dat smerig. Maar da's een persoonlijke mening.
Wat een superneppe vergelijking, echt klasse voor zoiets vergelijken op zo een slechte manierquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:41 schreef DjinN het volgende:
[..]
Waarom vindt jij het bij meisjes niet smerig en bij jongens wel?Komt toch op hetzelfde neer.
Das net als gele Gouda kaas superlekker vinden, maar als de kaas een ander kleurtje heeft hoef je het ineenkeer niet meer![]()
Ja jonge, zeverdoosquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:46 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Wat een superneppe vergelijking, echt klasse voor zoiets vergelijken op zo een slechte manier![]()
!!!!!!!!!!
Ik ben hetero, dus ik val niet op mannen. Waar ik wel op val, zijn vrouwen. Daarom vind ik het sexy als vrouwen samen bezig zijn, want ik val op VROUWEN. Ik voel 0,0% iets voor mannen, en ik vind 't smerig. Wat moet er lekker zijn om mannen te zien tongworstelen of om te zien hoe ze elkaar in 't poepertje naaien? Bah bah![]()
Verder raad ik jou een cursus vergelijken aan want dat is totaal niet hetzelfde. Als ik gele kaas lust, en je geeft mij daarna groene kaas en je bewijst mij dat ie niet over-datum is, dan eet ik ook gewoon die groene kaas op. Ik hou namelijk van KAAS. Waar ik niet van hou is MANNEN. Daar ligt 't verschil.
Ja, hoor. Nu je weet dat je fout zit kom je opeens met deze onzin. Erg geloofwaardig, zal wel. Ga je ook zeker zeggen als je aan 't discussiëren bent en je verliest. Wat zwak.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:48 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja jonge, zeverdoosik moest toch iets verzinnen
Dim maar even hoor.
Nu heb je je mening tenminste wel onderbouwd. En dat was waar ik in de eerste instantie om vroeg. Thnx dus
Wat heeft dit nou weer met wel of niet fout zijn te makenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:50 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ja, hoor. Nu je weet dat je fout zit kom je opeens met deze onzin. Erg geloofwaardig, zal wel. Ga je ook zeker zeggen als je aan 't discussiëren bent en je verliest. Wat zwak.
Nu even on-topic:
Waarom kan ik aflevering 6 niet vinden online? Ik ben net klaar met aflevering 5 maar er staat geen aflevering 6 bij, de volgende aflevering is aflevering 25 die online staat?
Sorry, mijn fout. Ik schatte je hoger in dat je was. Sorry.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:53 schreef DjinN het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou weer met wel of niet fout zijn te makenIk vraag jou in de eerste instantie om jouw mening te onderbouwen. Geef ik daarbij een vergelijking waarvan jij vindt dat ie nergens op slaat, nou dat is prima dat mag jij vinden.
Maar dat hoeft nog geen reden zijn om daarbij ook meteen zo overdreven uit je slof te schieten
Joh laat het, met jou valt echt niet normaal te praten. Compleet overdrijven om niks, en dan ook nog persoonlijk worden. Flikker dan ook maar lekker een eind op zegquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:02 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Sorry, mijn fout. Ik schatte je hoger in dat je was. Sorry.
Pfffff beetje aangebrand ofzo? Jezus mina je kan ook ff normaal doen.. Gelijk ben je weer zo grof in de mond..quote:
Speciaal voor jou:quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:46 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Wat een superneppe vergelijking, echt klasse voor zoiets vergelijken op zo een slechte manier![]()
!!!!!!!!!!
Ik ben hetero, dus ik val niet op mannen. Waar ik wel op val, zijn vrouwen. Daarom vind ik het sexy als vrouwen samen bezig zijn, want ik val op VROUWEN. Ik voel 0,0% iets voor mannen, en ik vind 't smerig. Wat moet er lekker zijn om mannen te zien tongworstelen of om te zien hoe ze elkaar in 't poepertje naaien? Bah bah![]()
Verder raad ik jou een cursus vergelijken aan want dat is totaal niet hetzelfde. Als ik gele kaas lust, en je geeft mij daarna groene kaas en je bewijst mij dat ie niet over-datum is, dan eet ik ook gewoon die groene kaas op. Ik hou namelijk van KAAS. Waar ik niet van hou is MANNEN. Daar ligt 't verschil.
Jij dacht serieus: als ik dit zeg luistert ie? Wat een grap!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:09 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
En nou kappen met je onzin, anders flikker je maar op
Je bent hypocriet als je het bij meiden wel leuk vind en bij jongens smerig.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je bent hypocriet als je het bij meiden wel leuk vind en bij jongens smerig.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:06 schreef timmmmm het volgende:
Kap even jongens. Ga mika's dramaqueenerij belachelijk maken ofzo
Huh? Ik heb net aflevering 29 gekeken en daar werd Aleksander's team eruit gezet, toch?Bij Welke aflevering zijn julliequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:06 schreef timmmmm het volgende:
Dat mika niet meegaat is wel een goede zaak. Meer kans voor Aleks en tomas
Dat zijn ekte ekte meelopersquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:08 schreef muzas het volgende:
Die friezenAchterbaks een beetje bij de popijopie inlikken
Echt hoogtevrees kan erg zijn.... Maar het is tussen de oren, al is dat niet echt meer uit te leggen aan iemandquote:
Ik snap op zich wel goed hoe hij zich voelde. Ik heb zelf zware hoogtevrees. En geloof mij maar, als jij dan in zo'n kabelbaanbakjegeval moet, dan heb je echt angst. Je wil alleen maar dat het voorbij is, en bij elk hobbeltje ben je bang dat het ding neerstort.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Echt hoogtevrees kan erg zijn.... Maar het is tussen de oren, al is dat niet echt meer uit te leggen aan iemand
Zal z'n advocaat 'm wel geadviseerd hebbenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:11 schreef klnvntrbyt het volgende:
kutmika, gaat ie toch mee. heb zin om hem te slaan.
? Huh, hoezo zit jij met Anita te praten :pquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:13 schreef Grijsbaard het volgende:
Haha ik zit nu met Anita te praten.. Ik weet al wie er uitgaan..
Ik zit met haar nu te praten ja.. En geen idee hoe dat werkt, maar ik weet wel al wie eruit gaan..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
? Huh, hoezo zit jij met Anita te praten :p
Sowieso hebben hun toch een geheimhoudingsplicht tot het seizoen afgelopen is ?
Klopt, maar ik heb bij mika het idee dat het hem altijd puur om de aandacht te doen is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Echt hoogtevrees kan erg zijn.... Maar het is tussen de oren, al is dat niet echt meer uit te leggen aan iemand
Klopt, hoogtevrees moet je niet onderschatten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:10 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik snap op zich wel goed hoe hij zich voelde. Ik heb zelf zware hoogtevrees. En geloof mij maar, als jij dan in zo'n kabelbaanbakjegeval moet, dan heb je echt angst. Je wil alleen maar dat het voorbij is, en bij elk hobbeltje ben je bang dat het ding neerstort.
Alleen met Mika zou ik binnen no-time heel erg ruzie hebben.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:10 schreef muzas het volgende:
Ik zou sowieso met de meeste koppels binnen 5 minuten slaande ruzie hebben geloof ik.
Vind die Alex en dinges nog 't meest relaxed.
Die jill en kelly krijg ik aids van aan m'n IQ.
als het maar niet Aleks en Tomas zijn, want die vind ik wel okay. En als ze er wel uitgaan, ga ik Mika slaan. En die friezen ook. bleh.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:15 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ik zit met haar nu te praten ja.. En geen idee hoe dat werkt, maar ik weet wel al wie eruit gaan..
het is nu voor mij heel moeilijk niets te zeggen......quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:17 schreef klnvntrbyt het volgende:
als het maar niet aleks en tomas zijn,
[..]
als het maar niet Aleks en Tomas zijn, want die vind ik wel okay. En als ze er wel uitgaan, ga ik Mika slaan. En die friezen ook. bleh.
Het is ook veel montage he... ze zijn er allemaal 24/7, in de uitzendingen is Mika 20/30quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alleen met Mika zou ik binnen no-time heel erg ruzie hebben.
okay. ik ga mika slaan, sowieso.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:18 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
het is nu voor mij heel moeilijk niets te zeggen......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want, hij is zichzelf? Dan gewoon wegblijven bij dat soort types (doe ik ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:19 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
okay. ik ga mika slaan, sowieso.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:19 schreef Grijsbaard het volgende:
Hier staat wie eruit gaan:Maar de aflevering staat al online blijkbaar?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof niet dat hij zichzelf is. Hij speelt zijn divarol heel goed, maar dat is gedrag wat je jezelf aanleertquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Want, hij is zichzelf? Dan gewoon wegblijven bij dat soort types (doe ik ook)
niet dat ik weet..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:21 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Maar de aflevering staat al online blijkbaar?!?!
Maar zo issie wel, nu iig. En als hij de rol vol houdt, is hij zoquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij zichzelf is. Hij speelt zijn divarol heel goed, maar dat is gedrag wat je jezelf aanleert
QFT!!quote:
quote:
huh ?quote:
Lijkt op dat van mij als ik wakker wordquote:
Dan mag een DM welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:40 schreef Grijsbaard het volgende:
Weet ook al wie er volgende week uitgaan maar dat zeg ik nog niet..Misschien heb ik wel mee gedaan aan het programma
Haha nee, ik mag eigenlijk echt niets vertellen ivm rechten enzo.. Dus laat ik me daar maar aan houden.. Volgende week is het wel een hele leuke/spannende week kan ik jullie verzekeren!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan mag een DM welmaar je bent vast die niet-limbo die ze als Limbo proberen neer te zetten
Zeg dan niksquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:46 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha nee, ik mag eigenlijk echt niets vertellen ivm rechten enzo.. Dus laat ik me daar maar aan houden.. Volgende week is het wel een hele leuke/spannende week kan ik jullie verzekeren!
Haha dat snap ik wel, maarja... Ik ben sowieso geen vrouw, dus dan valt er al heel wat af..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zeg dan niksMaar dan mag je wel vertellen of je meegedaan hebt...
Ps: eigenlijk is eigenlijk he....
En Tomas is weg, dus reden om te kijken is afgenomen.....
Alsof ik kijk voor de vrouwenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:51 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha dat snap ik wel, maarja... Ik ben sowieso geen vrouw, dus dan valt er al heel wat af..
En misschien doe ik wel helemaal niet mee juist!!
Ik heb volgens mij toch hoofdzakelijk gezegd dat ik Tomas lekker vindquote:
Okee haha ik vind Tomas ook super lekker.. xD hahaha kwijl kwijl.. En ik ben bi..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij toch hoofdzakelijk gezegd dat ik Tomas lekker vind(en ik ben mannelijk
)
En dan beter het topic lezen he:+quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:56 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Okee haha ik vind Tomas ook super lekker.. xD hahaha kwijl kwijl.. En ik ben bi..
quote:
quote:
Haha misschien ben ik zelf wel tomas.... (grapje hihi)quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En dan beter het topic lezen he:+
[..]
[..]
Ik vind tomas geil, lief en leuk, in de montage...of ik hem in het echt zou herkennen of leuk vinden... waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:05 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha misschien ben ik zelf wel tomas.... (grapje hihi)
ik denk van wel..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vind tomas geil, lief en leuk, in de montage...of ik hem in het echt zou herkennen of leuk vinden... waarschijnlijk niet
Herkennen, denk het nietquote:
Zodra dat is om een complot te smeden tegen 1 specifiek persoon...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:25 schreef Yesse het volgende:
Serieus, snap ik Fries niet of hoe zit het. Jeroen zegt: alexander is vervelend want hij wilt met iedereen een praatje maken en met iedereen bevriend zijn. Eh. Wtf sinds wanneer is dat negatief?
Op hoeveel weken zitten we ondertussen (van de hoeveel?)quote:
Week 7 v/d 11. Maar ik neem aan dat dit niet nu pas wordt gespeeld maar allang al afgelopen is toch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Op hoeveel weken zitten we ondertussen (van de hoeveel?)
Het gaat om het koppel dat het het langst volhoudtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:39 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Week 7 v/d 11. Maar ik neem aan dat dit niet nu pas wordt gespeeld maar allang al afgelopen is toch?
Mooi. Neem hem mee naar een snackbar, kan die gebruiken!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:28 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Hij is super hot gewoon.... Ik zie hem morgen weer... wiejoeh!!
Heel verrassend kan het niet zijn..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:46 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ik weet het al.. En nee, ik ben het sowieso helaas niet
Wie is 't dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:46 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ik weet het al.. En nee, ik ben het sowieso helaas niet
Jaja jongens nou weten we het wel!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:47 schreef Travel. het volgende:
[..]
Mooi. Neem hem mee naar een gaybar, kan die gebruiken!
Rechtenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:46 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha nee, ik mag eigenlijk echt niets vertellen ivm rechten enzo.. Dus laat ik me daar maar aan houden.. Volgende week is het wel een hele leuke/spannende week kan ik jullie verzekeren!
Welnee hij is zo lekker genoeg vind ik zelf..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:47 schreef Travel. het volgende:
[..]
Mooi. Neem hem mee naar een snackbar, kan die gebruiken!
Je bent alex. En jij bent bi idd. EN je bent welles op gaychatsites.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:56 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Okee haha ik vind Tomas ook super lekker.. xD hahaha kwijl kwijl.. En ik ben bi..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:53 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je bent alex. En jij bent bi idd. EN je bent welles op gaychatsites.
Doe toch maar Tomasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:53 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]... ben geen alex, want hij is gay..
Als jij met Anita bent dan ben je die kale.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:53 schreef Grijsbaard het volgende:
Haha nee, maar ik praat nog wel af en toe met haar..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:55 schreef Travel. het volgende:
[..]
Als jij met Anita bent dan ben je die kale.
Wie is jullie?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:56 schreef DjinN het volgende:
Jongens, jullie worden volgens mij zo fucking hard getrolled he
Alsof hij een bijzonder is als je meespeelt in een programma waar nog geen 100000 mensen naar kijken...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:56 schreef DjinN het volgende:
Jongens, jullie worden volgens mij zo fucking hard getrolled he
Diegenen die nu echt dik zitten te raden wie van Oh Oh Europa hij isquote:
Ik zeg al 100000x dat ik misschien wel NIET heb meegespeeld..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:59 schreef DjinN het volgende:
[..]
Diegenen die nu echt dik zitten te raden wie van Oh Oh Europa hij is
Lijkt me toch standaard in het contract staan: Niet Fokken!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:59 schreef DjinN het volgende:
[..]
Diegenen die nu echt dik zitten te raden wie van Oh Oh Europa hij is
Is Alex gayquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:53 schreef Grijsbaard het volgende:
Nee nee iets meerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:58 schreef Travel. het volgende:
[..]
Alsof hij een bijzonder is als je meespeelt in een programma waar nog geen 100000 mensen naar kijken...
1 2 3 4 | 2001 OH OH EUROPA 1,1 2,6 171.000 2001 OH OH EUROPA 1,1 2,8 174.000 2007 OH OH EUROPA 1,2 2,7 179.000 1958 OH OH EUROPA 0,9 2,2 136.000 |
quote:
Aleks is toch niet ineens homo omdat hij het zegt?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:15 schreef Lady-Morgana het volgende:
[..]Had ik echt niet verwacht
Pfff van de week had ik het ook al mis met een vriend van een vriend van mij![]()
Terwijl ik het meestal wel gelijk zie
Hij kent hem tochquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Aleks is toch niet ineens homo omdat hij het zegt?
Pffff....................... Jongens geloof me nou maar.. Kijk anders ookk even op z'n facebook.. Hij werkt hier bij een gay club dusquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Aleks is toch niet ineens homo omdat hij het zegt?
hij werkt hier....quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:25 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Pffff....................... Jongens geloof me nou maar.. Kijk anders ookk even op z'n facebook.. Hij werkt hier bij een gay club dus
Beatrix is lesbisch, Daniel Craig is homo en Leonardo DiCaprio is lesbisch, want is eigenlijk een vrouw.... Dat is nu ook waar?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:22 schreef Lady-Morgana het volgende:
[..]
Hij kent hem toch
Wat denk jij dan?
Oud-collega van me is hetero, maar werkte ook in een gaybar... dus?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:25 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Pffff....................... Jongens geloof me nou maar.. Kijk anders ookk even op z'n facebook.. Hij werkt hier bij een gay club dus
Jongen rot opquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:25 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
kijk ff naar zijn facebook voor bevestiging..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Oud-collega van me is hetero, maar werkte ook in een gaybar... dus?
Linkje?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:33 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
kijk ff naar zijn facebook voor bevestiging..
Ik kan ook zeggen dat ik hem ken. Ik kan ook zeggen dat ik de president ken. Geloven jullie mij dan ook meteen klakkeloos ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:22 schreef Lady-Morgana het volgende:
[..]
Hij kent hem toch
Wat denk jij dan?
Maar geen antwoord geven... Ok, Doei!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:35 schreef Grijsbaard het volgende:
Nou jongens ik verlaat dit topic, aangezien ' aleks en tomas' er toch al uit zijn..
ik ben goedgelovigquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:36 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik kan ook zeggen dat ik hem ken. Ik kan ook zeggen dat ik de president ken. Geloven jullie mij dan ook meteen klakkeloos ?
Ja, maar jij kan zoveel zeggen. Zorg dan dat wij jou kunnen geloven. Schrijf desnoods iets op een papiertje met je hoofd erbij.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:35 schreef Grijsbaard het volgende:
Nou jongens ik verlaat dit topic, aangezien ' aleks en tomas' er toch al uit zijn..
mij boeit het echt nix wie jullie denken dat ik ben.. Ik kan van alles zijn.. Iemand die aan oh oh europa heeft meegedaan, een cameraman, een vriend van een deelnemer of gewoon een buitenstaander...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:37 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja, maar jij kan zoveel zeggen. Zorg dan dat wij jou kunnen geloven. Schrijf desnoods iets op een papiertje met je hoofd erbij.
Zo is het alleen maar gissen en gedoe, en krijg je vanzelf misverstanden en gezeik zoals je nu wel merkt
Maar dat kan ik ook zijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:39 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
mij boeit het echt nix wie jullie denken dat ik ben.. Ik kan van alles zijn.. Iemand die aan oh oh europa heeft meegedaan, een cameraman, een vriend van een deelnemer of gewoon een buitenstaander...
Ik ben dat ook. + Ik ben een goede vriend van Oprah Winfrey, maar ik zeg niet te veel want anders schend ik dalijk nog rechten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:45 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
ik ben een goede vriend van een deelnemer.. Klaaaaaaar.. Daar zijn we ook over uit..
Hey, ik ben er niet op uit je af te zeikenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:39 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
mij boeit het echt nix wie jullie denken dat ik ben.. Ik kan van alles zijn.. Iemand die aan oh oh europa heeft meegedaan, een cameraman, een vriend van een deelnemer of gewoon een buitenstaander...
Ik geloof je meteen hoor... Maar snap je ook dat ik je niet geloof? Ik vlieg dit weekend ff naar prins Harry om gewoon ff te chillen op de basis op Afghanistan...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:45 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
ik ben een goede vriend van een deelnemer.. Klaaaaaaar.. Daar zijn we ook over uit..
Kijk dat verklaart al een hoop meerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:45 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
En, heeft Mika in bed ook zo'n last van smetvrees?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:45 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
haha grappenmaker.. :pquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:50 schreef muzas het volgende:
[..]
En, heeft Mika in bed ook zo'n last van smetvrees?
Hoezo niet? Jij wilt toch alles delen? (ow nee, niet wie het is... maar voor de rest wel...)quote:
Nog 4 of 5 weken meen ik..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:53 schreef JohnB52 het volgende:
Nou vertel t dan maar als t progamma is afgelopen, hoeveel weken eigenlijk nog?
Wie nog meer dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:24 schreef Darklight het volgende:
Ik heb ook meegedaan, en weet wie er gaat winnen
Maar zeg het lekker niet![]()
zij?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:50 schreef dragonwith het volgende:
haha toen alex zij: rufus en jeroen zijn de domste mensen die ik ooit heb gekent. Ik moest zo fkng hard lachen haha. Ik dacht precies het zelfde.
Maar hij stuurde zoon brief ofzo, En toen zij hij ik zit hier met een vieze homo.
Als hij zelf homo is zou hij dat niet schrijfen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |