blik vind ik echt viesquote:Op donderdag 27 september 2012 19:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mais vind ik zo lekker he. Eet soms gewoon een klein blikje op.Maar deze maak ik zelf.
Hahaha, nee hoor. Ik eet vrij veel als ik honger heb. En ik heb veel honger als ik gewerkt heb.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat klinkt al beter. Dacht dat je alleen dat ging eten. Eetsmakelijk!
Kleine blikjes in verpakking van 3 bij de AH. Die zijn alleen lekker, de rest vinnik vies.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
blik vind ik echt viesmaar kolven whoaaaaaaa
Indien:quote:Op donderdag 27 september 2012 19:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha, nee hoor. Ik eet vrij veel als ik honger heb. En ik heb veel honger als ik gewerkt heb.Maar dan verbrand ik ook veel calorieën, dus ik vind dat ik alles mag eten!
ga jij maar karpers vangen met maiskolven jongenquote:
Daarom, zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Indien:
Energie in = energie uit, gebeurt er vrij weinig met je gewicht
Daar heb je toch wormen voor nodig?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga jij maar karpers vangen met maiskolven jongen
nee jho van die kleurige nepvisjes dacht ik en van dat ranzige meelquote:Op donderdag 27 september 2012 19:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar heb je toch wormen voor nodig?
Nee johquote:Op donderdag 27 september 2012 19:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee jho van die kleurige nepvisjes dacht ik en van dat ranzige meel
Is ook de enige manier hoe je te weten komt of je aankomt of afvaltquote:Op donderdag 27 september 2012 19:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daarom, zo denk ik er ook over.
Ooohja. Nepvisjes ken ik niet. Maar meel inderdaad. Die je moet kneden als een bolletje!quote:Op donderdag 27 september 2012 19:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee jho van die kleurige nepvisjes dacht ik en van dat ranzige meel
Of tijgernoten, of pinda's, of bonen, of kaas.. je kunt het zo gek niet bedenkenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee joh
Karpers vang je met mais of boilies.
wat vang jemet die vissies dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee joh
Karpers vang je met mais of boilies.
Hoe bedoel je dit?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is ook de enige manier hoe je te weten komt of je aankomt of afvalt
Baars bijvoorbeeld ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat vang jemet die vissies dan?
baars?
nee jho de rapala jointed shadrap is toch voor karpers?
Als ze het maar makkelijk naar binnen kunnen zuigenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of tijgernoten, of pinda's, of bonen, of kaas.. je kunt het zo gek niet bedenken
Nee die van Bonduelle, crispy maisquote:Op donderdag 27 september 2012 19:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kleine blikjes in verpakking van 3 bij de AH. Die zijn alleen lekker, de rest vinnik vies.
Shadraps zijn voor snoeken schat, karper eet geen vis.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat vang jemet die vissies dan?
baars?
nee jho de rapala jointed shadrap is toch voor karpers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |