blik vind ik echt viesquote:Op donderdag 27 september 2012 19:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mais vind ik zo lekker he. Eet soms gewoon een klein blikje op.Maar deze maak ik zelf.
Hahaha, nee hoor. Ik eet vrij veel als ik honger heb. En ik heb veel honger als ik gewerkt heb.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat klinkt al beter. Dacht dat je alleen dat ging eten. Eetsmakelijk!
Kleine blikjes in verpakking van 3 bij de AH. Die zijn alleen lekker, de rest vinnik vies.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
blik vind ik echt viesmaar kolven whoaaaaaaa
Indien:quote:Op donderdag 27 september 2012 19:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha, nee hoor. Ik eet vrij veel als ik honger heb. En ik heb veel honger als ik gewerkt heb.Maar dan verbrand ik ook veel calorieën, dus ik vind dat ik alles mag eten!
ga jij maar karpers vangen met maiskolven jongenquote:
Daarom, zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Indien:
Energie in = energie uit, gebeurt er vrij weinig met je gewicht
Daar heb je toch wormen voor nodig?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga jij maar karpers vangen met maiskolven jongen
nee jho van die kleurige nepvisjes dacht ik en van dat ranzige meelquote:Op donderdag 27 september 2012 19:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar heb je toch wormen voor nodig?
Nee johquote:Op donderdag 27 september 2012 19:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee jho van die kleurige nepvisjes dacht ik en van dat ranzige meel
Is ook de enige manier hoe je te weten komt of je aankomt of afvaltquote:Op donderdag 27 september 2012 19:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daarom, zo denk ik er ook over.
Ooohja. Nepvisjes ken ik niet. Maar meel inderdaad. Die je moet kneden als een bolletje!quote:Op donderdag 27 september 2012 19:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee jho van die kleurige nepvisjes dacht ik en van dat ranzige meel
Of tijgernoten, of pinda's, of bonen, of kaas.. je kunt het zo gek niet bedenkenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee joh
Karpers vang je met mais of boilies.
wat vang jemet die vissies dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee joh
Karpers vang je met mais of boilies.
Hoe bedoel je dit?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is ook de enige manier hoe je te weten komt of je aankomt of afvalt
Baars bijvoorbeeld ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat vang jemet die vissies dan?
baars?
nee jho de rapala jointed shadrap is toch voor karpers?
Als ze het maar makkelijk naar binnen kunnen zuigenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of tijgernoten, of pinda's, of bonen, of kaas.. je kunt het zo gek niet bedenken
Nee die van Bonduelle, crispy maisquote:Op donderdag 27 september 2012 19:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kleine blikjes in verpakking van 3 bij de AH. Die zijn alleen lekker, de rest vinnik vies.
Shadraps zijn voor snoeken schat, karper eet geen vis.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat vang jemet die vissies dan?
baars?
nee jho de rapala jointed shadrap is toch voor karpers?
Als het maar sterk ruikt, vooralquote:Op donderdag 27 september 2012 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ze het maar makkelijk naar binnen kunnen zuigen
oh.. dan was dat het waar mijn broer op vistequote:Op donderdag 27 september 2012 19:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Shadraps zijn voor snoeken schat, karper eet geen vis.
Ooooh, visquote:
jaaaa minder misselijk nog wel koorts maar niet overgevenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
Knetter
Hoe is het? Alweer opgeknapt?
Ik heb al zoveel soorten geprobeerd. En echt, ik probeer nog steeds wel eens. Maar tot nu toe elke vis ranzig gevonden behalve vissticks, kibbeling en gebakken witvis. Verder, alles ranzigquote:Op donderdag 27 september 2012 19:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ooooh, visHoe kan je dat nou niet lekker vinden. Nja begrijp het wel, het is een vrij speciale smaak inderdaad, maar zoveel soorten vis!
Gisteren zalm in de aanbieding bij de ah. 3 pakjes gekocht voor in de vriezer enzooo.
koolvis, tilapia etcquote:Op donderdag 27 september 2012 19:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gebakken witvis? Brasems en voorntjes?
Geen idee. Dezelfde als kibbeling iig.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voorn is nog best lekkerquote:Op donderdag 27 september 2012 19:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
dat dusquote:
Ooja, kabeljauw ofzo.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen idee. Dezelfde als kibbeling iig.
Maar jij eet de visjes die je vangt ook niet. Toch?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Voorn gebruik ik als aasvis er nooit op.
Kijk dat scheeltquote:Op donderdag 27 september 2012 19:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jaaaa minder misselijk nog wel koorts maar niet overgeven
Nee, maar paling neem ik vaak mee voor omaquote:Op donderdag 27 september 2012 19:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar jij eet de visjes die je vangt ook niet. Toch?
Ik dacht dat je ze altijd teruggooidequote:Op donderdag 27 september 2012 19:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, maar paling neem ik vaak mee voor oma
Even fappen, brb.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:26 schreef Vinniiee het volgende:
Speciaal voor gitaarman:
[ afbeelding ]
Ja, normaal welquote:Op donderdag 27 september 2012 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ze altijd teruggooide
Lijkt wel op Rock Palace den haag.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:26 schreef Vinniiee het volgende:
Speciaal voor gitaarman:
[ afbeelding ]
Vind ik ook zielig hoor. Dik gat in wang oid...quote:Op donderdag 27 september 2012 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ze altijd teruggooide
Dan doe je iets niet goedquote:Op donderdag 27 september 2012 19:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vind ik ook zielig hoor. Dik gat in wang oid...
moesten ze maar geen vis wordenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Maar nog altijd beter dan ze dood makenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zit toch echt nog in Spanjequote:Op donderdag 27 september 2012 19:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lijkt wel op Rock Palace den haag.
Hoezo niet?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moesten ze maar geen vis worden
ik ben harteloos i know
de lip toch?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoezo niet?Haakje gaat toch ergens doorheen?
Niet als je het pijnloos doet. Of in zo'n speciale kweekvijver.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Maar nog altijd beter dan ze dood maken
net als bambiquote:
Mja, dan vind ik het toch altijd nog beter om ze gewoon terug te gooien bij hun vriendjes en familiequote:Op donderdag 27 september 2012 19:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet als je het pijnloos doet. Of in zo'n speciale kweekvijver.
Wie wa?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
net als bambidamn die zijn lekker ik zie ze door het bos huppelen en denk
hmmm stoofpotje hmmmm biefstuk
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Weet ik, daarom zei ik ook 'lijkt'.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit toch echt nog in Spanje
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Blub, jij bent mijn vriend. 5 sec later* Blub jij bent mijn vriend. 5 sec later* blub..... And so on and so on.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, dan vind ik het toch altijd nog beter om ze gewoon terug te gooien bij hun vriendjes en familie
I knowquote:Op donderdag 27 september 2012 19:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Blub, jij bent mijn vriend. 5 sec later* Blub jij bent mijn vriend. 5 sec later* blub..... And so on and so on.
whehehehe inderdaadquote:Op donderdag 27 september 2012 19:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja, maar als je het goed doet, zie je dat hele gaatje nooit meerquote:Op donderdag 27 september 2012 19:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoezo niet?Haakje gaat toch ergens doorheen?
Ooooh, dat vind ik echt zieligggg.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja oke misschien wel.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, dan vind ik het toch altijd nog beter om ze gewoon terug te gooien bij hun vriendjes en familie
Wie waa? Mijn zaad dood?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:33 schreef MissExpert het volgende:
Zal ik ook maar mee doen in dit zaaddodende gesprek haha
ik heb ze voor de opleiding moeten villen,uitbenen en bakken en tja als je dat eenmaal vers hebt geproefdquote:Op donderdag 27 september 2012 19:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Hertjes zijn speciaal voor mij, dus die eet ik niet.
Hoezo niet? Groeit het zo snel weer aan?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, maar als je het goed doet, zie je dat hele gaatje nooit meer
Dat weet jij niet eens.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wie waa? Mijn zaad dood?
NeejohIk ben harstikke vruchtbaar.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Weet ik, daarom zei ik ook 'lijkt'.
Wel gaaf hoor, als je dat kunt. Wat heb jij voor opleiding gedaan dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb ze voor de opleiding moeten villen,uitbenen en bakken en tja als je dat eenmaal vers hebt geproefd![]()
en een lol gehad door collegas met het pootje een schouderklopje te geven
de kop op plastic in de koeling bij de citroenen, theedoek erover en iemand van de bediening sturen om citroenen te halen
Jajjajajaajajajjaquote:
als jij een verse bambi levert die niet ziek wasquote:Op donderdag 27 september 2012 19:35 schreef kingtoppie het volgende:
Knetterrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik wil meeeeeeee eetennnnnnnnnnnnnnn.
kokquote:Op donderdag 27 september 2012 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel gaaf hoor, als je dat kunt. Wat heb jij voor opleiding gedaan dan?
Voel je het kriebelen in je zak?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jajjajajaajajajja
Neehoor, zaad springt van levensenergie op en neer, ben zo vruchtbaar als de neten.
had me geweldig geleken om iemand zoals jij bij in de klas te zittenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb ze voor de opleiding moeten villen,uitbenen en bakken en tja als je dat eenmaal vers hebt geproefd![]()
en een lol gehad door collegas met het pootje een schouderklopje te geven
de kop op plastic in de koeling bij de citroenen, theedoek erover en iemand van de bediening sturen om citroenen te halen
Nice.quote:
Neu, maar ze zijn niet zo groot ofzoquote:Op donderdag 27 september 2012 19:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoezo niet? Groeit het zo snel weer aan?
reumaquote:Op donderdag 27 september 2012 19:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Nice.Waarom werk je niet als kok eigenlijk?
Ik moest denken aan cock. Don't ask me whyquote:
Dat is klote ...quote:
Viespeuk. Maak je bureau eens schoon.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, zie springen op mijn bureau je weet.
U riep mijn metgezel?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik moest denken aan cock. Don't ask me why
shit happensquote:Op donderdag 27 september 2012 19:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is klote ...Een oud-klasgenoot van mij heeft dat ook.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:38 schreef kingtoppie het volgende:
Doe mij een knettertje en een breezer annanas, doe er ook maar een dubbele wiskey bij, want vanavond gaan alle remmen lossssssssssssssssssssss
Dacht bewaar wat voor jou, met caramelsmaak enzoquote:Op donderdag 27 september 2012 19:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Viespeuk. Maak je bureau eens schoon.
Oké ... Gatver.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zal jou eens kriebelen met m'n zak
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:38 schreef kingtoppie het volgende:
Doe mij een knettertje en een breezer annanas, doe er ook maar een dubbele wiskey bij, want vanavond gaan alle remmen lossssssssssssssssssssss
Meh ... Inderdaad wel kut.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
shit happens
heb er heel erg meegezeten dat ik niet kon doen wat mijn droom was.
maar ach.. op een gegeven moment leer je dat je er toch niets aan veranderd
Je denkt aan mij, wat lief.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dacht bewaar wat voor jou, met caramelsmaak enzo
wat wil je eten dan?quote:
ik weet hoe het is om niet meer te kunnen doen wat je ooit wouquote:Op donderdag 27 september 2012 19:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
shit happens
heb er heel erg meegezeten dat ik niet kon doen wat mijn droom was.
maar ach.. op een gegeven moment leer je dat je er toch niets aan veranderd
Broodje Hamburgerquote:Op donderdag 27 september 2012 19:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat wil je eten dan?
en mag ik het dessert kiezen
Zullen we met zijn 3en gaan eten?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat wil je eten dan?
Lama!quote:Op donderdag 27 september 2012 19:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat wil je eten dan?
Niet te snel hè, krullenbol.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zullen we met zijn 3en gaan eten?
Maak ik wel een voorgerecht
Ik bedoelde gewoon dat we dan chocolademouse na hadden hoor want chocolademousequote:
Ik houd niet van chocolademouse.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoelde gewoon dat we dan chocolademouse na hadden hoor want chocolademouse
Vlug waarin?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wie wa? Snel?
Jaja ik ben vlug, maar niet te vlug.
Chocolademousse op lichamen smeren en eraf likkenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoelde gewoon dat we dan chocolademouse na hadden hoor want chocolademouse
uhm nee..quote:Op donderdag 27 september 2012 19:42 schreef kingtoppie het volgende:
Knetters kook paradijs:
Menu:
Gestoofde bambi.
Bambi biefstuk.
Draadjes bambi.
Brain, please continuequote:Op donderdag 27 september 2012 19:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Chocolademousse op lichamen smeren en eraf likken
Brain. What r u doing? Brain. Stahp.
ja nou ik wil het na..quote:Op donderdag 27 september 2012 19:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik houd niet van chocolademouse.Sowieso alleen van chocolademelk en chocola.
Geef mij maar gewoon rundbiefstuk, medium rarequote:Op donderdag 27 september 2012 19:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm nee..
bambi biefstuk met cranberrysaus
bambistoofpot met kersen, kaneel en een scheutje rode portbeiden omnomnomnom
al is wild zwijn ook lekker en struisvogel ook en en en whoa zoveel
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm nee..
whoaquote:Op donderdag 27 september 2012 19:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah ja lekker.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geef mij maar gewoon rundbiefstuk, medium rare
Dat zie je niet bij mij.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaaaquote:Op donderdag 27 september 2012 19:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whoaidd.. lekkerder dan slagroom vind ik
Alleen slagroom en lichamen is ook goedquote:Op donderdag 27 september 2012 19:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja nou ik wil het na..
zucht.. dan krijg jij wel iets van uhm..
zelfgemaakt sorbetijs met zelfgeklopte slagroom en vers fruit
quote:
ik krijg alweer honger als ik dit zo leesquote:Op donderdag 27 september 2012 19:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm nee..
even kijken of tgnd vrij is om als bord te dienenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen slagroom en lichamen is ook goed![]()
![]()
Dat betekent dat ik jou overal moet likken wil ik zeker weten dat het van je lichaam af is..quote:
doe eens niet allemaal posten.. mijn brain gaat ook die kant op door jou !quote:Op donderdag 27 september 2012 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik jou overal moet likken wil ik zeker weten dat het van je lichaam af is..
Oh brain..
Ja, ik probeer mijn brain ook tegen te houden, maar hij wil niet..quote:Op donderdag 27 september 2012 19:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe eens niet allemaal posten.. mijn brain gaat ook die kant op door jou !
Yup.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik jou overal moet likken wil ik zeker weten dat het van je lichaam af is..
Oh brain..
Laat je brain eens losquote:Op donderdag 27 september 2012 19:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik probeer mijn brain ook tegen te houden, maar hij wil niet..
Scumbag brain
Lekkerquote:Op donderdag 27 september 2012 19:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yup.
Kut ik moet dat fotoverslag nog maken!
ga daar eens mee bezig danquote:Op donderdag 27 september 2012 19:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yup.
Kut ik moet dat fotoverslag nog maken!
Je wilt geen fotoverslag van mijn snijpracticum?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker![]()
Fotoverslag? Wil je ook een fotoverslag voor mij maken?Met leuke foto's van jou natuurlijk
Ja mevrouw. Eerst eten.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga daar eens mee bezig dan
Nee, van jouquote:Op donderdag 27 september 2012 19:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wilt geen fotoverslag van mijn snijpracticum?
quote:
DM je e-mailadres, dan krijg je toegang in mijn mijnalbum album.quote:
Je bent ouder dan ikquote:Op donderdag 27 september 2012 19:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]jij die mij mevrouw noemt
ergens niet zo geloofwaardig dunno why
eet smakelijk dame
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar alleen omdat je het stiekem wilt hoor
true maar toch blijft het ongeloofwaardig sorryquote:
Damn knet,you make me go hungry..quote:Op donderdag 27 september 2012 19:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm nee..
och keer wat anders dan hornyquote:Op donderdag 27 september 2012 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Damn knet,you make me go hungry..
op een strategische plaats?quote:
Zelfs dat niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
op een strategische plaats?
Oehquote:Op donderdag 27 september 2012 19:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
DM je e-mailadres, dan krijg je toegang in mijn mijnalbum album.
das zuur zeker als het ook nog eens een fijne broek is die je veel droegquote:
Ja, ook dat nog.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
das zuur zeker als het ook nog eens een fijne broek is die je veel droeg
Mehquote:Op donderdag 27 september 2012 19:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ook dat nog.Gelukkig niet m'n allerchillste broek, maar wel de op één na beste.
Ik denk dat ik straks m'n hondje uitlaat en m'n broek gewoon uit doe.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm heb je niets aan dus
Alsjeblieft.quote:
ik las dat even andersom ik dachtquote:Op donderdag 27 september 2012 19:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik straks m'n hondje uitlaat en m'n broek gewoon uit doe.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik las dat even andersom ik dachtstout stout meisje.. maar valt nog mee
Ah dan was ik dus niet de enigequote:Op donderdag 27 september 2012 19:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik las dat even andersom ik dachtstout stout meisje.. maar valt nog mee
Enjoy yourselfquote:
toch hequote:Op donderdag 27 september 2012 19:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
och keer wat anders dan horny
ja nou vandaar dat ik ook even dacht vanquote:Op donderdag 27 september 2012 19:58 schreef Fera het volgende:
[..]Nee, ik heb niet m'n charmante ondergoed aan. En het is koud buiten.
ik dacht ook al van huhquote:Op donderdag 27 september 2012 19:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja nou vandaar dat ik ook even dacht vanen pics wou roepen
I willquote:
Abonnement, jwz.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je tegoed?
Jaja, onbeperkt sms'en dit dat.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja nou vandaar dat ik ook even dacht vanen pics wou roepen
ik dacht dat je me expres geen pic liet zien ofzoquote:Op donderdag 27 september 2012 20:01 schreef Fera het volgende:
[..]Je krijgt nog een pic van mij, even van facebook plukken.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jouw pics kennende...![]()
Lucky lady!
Ben al bezigquote:Op donderdag 27 september 2012 20:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I will
Als je braaf je schoolwerk hebt gedaan krijg je misschien ook wel toegang tot mijn album
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Staat niet zoveel in op het moment. Kan er zo wel wat oude in gooien speciaal voor TGND
You wishquote:Op donderdag 27 september 2012 20:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
(Oeh, voelde ik daar jouw tong?)
-weg-quote:Op donderdag 27 september 2012 20:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik dacht dat je me expres geen pic liet zien ofzo
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Staat niet zoveel in op het moment. Kan er zo wel wat oude in gooien speciaal voor TGND
[..]
Ben al bezigMoet eerst foto's overzetten van de ene naar de andere pc.
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kun je die zien?
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]ben jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kun je die zien?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Duh.quote:
Ik lijk wel op m'n moeder.quote:
quote:
sorry ben erg moequote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]dan is je moeder een mooie vrouw
Danke schön.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
sorry ben erg moe
maar cute koppie hebbie wel
Dank je.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
Hier nog één waar ik heel trots op ben. Maar wel van 2 jaar terug en 10 kilo lichter.moooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lijk aangeschoten, maar het was aan het begin van de avond.![]()
en nu een aan het eind van die avond
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
Hier nog één waar ik heel trots op ben. Maar wel van 2 jaar terug en 10 kilo lichter.Jij bent echt een mooi meisje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lijk aangeschoten, maar het was aan het begin van de avond.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Dankjewelquote:Op donderdag 27 september 2012 20:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent echt een mooi meisje!
Jij kan mijn mams wel zien op Facebook.quote:
Dank je, dank je.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent echt een mooi meisje!
Ik had het ook niet tegen jou, ofwel?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dankjewel
O wacht.. Ik ben geen meisje![]()
Ik heb wel van tijdens het uitgaan, maar daar staan andere mensen op. Waar ik overigens de langste van ben, beetje gek gezicht.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
moooi![]()
en nu een aan het eind van die avond
hoelang ben je dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel van tijdens het uitgaan, maar daar staan andere mensen op. Waar ik overigens de langste van ben, beetje gek gezicht.
Niet zo lang, 1.71. Maar op Aruba zijn de mensen vrij klein.quote:
aah okequote:Op donderdag 27 september 2012 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet zo lang, 1.71. Maar op Aruba zijn de mensen vrij klein.
Nice!quote:Op donderdag 27 september 2012 20:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
![]()
huiwerkcijfers terug 2x een 10! sta na 4 lessen gemiddeld een 9.8
Woeiiii trots op je meidquote:Op donderdag 27 september 2012 20:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
![]()
woow dat doe je goedquote:Op donderdag 27 september 2012 20:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
![]()
Slimmerd! Ga zo door.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
![]()
Oh dus als mijn kindje helemaal gestoord is door mij als moeder dan kan jij hem/haar fixenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Scheelt ook dat ik het hel boeiend vind, Kinderpsychologie
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
![]()
Zoiets heb ik nu ookquote:Op donderdag 27 september 2012 20:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Scheelt ook dat ik het hel boeiend vind, Kinderpsychologie
Stuur maar door, maar ik denk dat het wel goed komtquote:Op donderdag 27 september 2012 20:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh dus als mijn kindje helemaal gestoord is door mij als moeder dan kan jij hem/haar fixen
Ja vind ik dus ook, je krijgt zoveel meer inzicht in gedragquote:Op donderdag 27 september 2012 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoiets heb ik nu ook![]()
Ontwikkelingspsychologie, superinteressant
Mag ook naar mij, als hij/zij toneel leuk vindquote:Op donderdag 27 september 2012 20:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh dus als mijn kindje helemaal gestoord is door mij als moeder dan kan jij hem/haar fixen
Kloptquote:Op donderdag 27 september 2012 20:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja vind ik dus ook, je krijgt zoveel meer inzicht in gedrag
Dat heb ik ook een tijdje gehad.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja vind ik dus ook, je krijgt zoveel meer inzicht in gedrag
Dat krijg ik straks ook. En adolescentiepsychologie.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoiets heb ik nu ook![]()
Ontwikkelingspsychologie, superinteressant
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mag ook naar mij, als hij/zij toneel leuk vind
Neequote:Op donderdag 27 september 2012 20:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou, ofwel?
Hahahaquote:Op donderdag 27 september 2012 20:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan het kind dus met een gerust hart volledig verpesten
Ja, de ontwikkelingspsychologie die ik krijg gaat al aardig de diepte in. Maar heb daarnaast ook Klinische Psychologie. Alle stoornissen worden behandeld. En net 10 hoofdstukken gehad over álle psychologen en alle theorieën die er zijn.. Heel interessant!quote:Op donderdag 27 september 2012 20:27 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb al die aspecten van psychologie al gehad, maar de basis is minder interessant dan verdieping op sommige gebieden.
jij hebt dus algemene psychologie gehad? Ik vind de verdieping puur op kinderen boeiend juist vanwege mijn werk.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:27 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb al die aspecten van psychologie al gehad, maar de basis is minder interessant dan verdieping op sommige gebieden.
Pfff, zat kinderen die al helemaal verneukt zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
Kinderen zijn bazig
Nog niet verpaupert en alles.
Puur, eerlijk, niet verneukt.
U heeft gelijk,quote:Op donderdag 27 september 2012 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Pfff, zat kinderen die al helemaal verneukt zijn.Kleine tyfuslijers.
Nee, zoals ik al zei; alle aspecten.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
jij hebt dus algemene psychologie gehad? Ik vind de verdieping puur op kinderen boeiend juist vanwege mijn werk.
Klopt. Maar ik heb sowieso weinig met kinderen.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
U heeft gelijk,
Maar die met normale ouders die zijn meestal keigaaf
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind vooral de eerlijkheid rond het 5e levensjaar zo mooi
* kingtoppie geeft dierquote:Op donderdag 27 september 2012 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik heb sowieso weinig met kinderen.Geef mij maar dieren.
Dus jij wilt later papa worden?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Kinderen, niet verneukt door de maatschappelijke normen.
Whut.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
* kingtoppie geeft dier
En nu baren.
Cute.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehhhhhhhhhhhhh
Als ik een leuk meisje tref wel.
En hun grote bek jaquote:Op donderdag 27 september 2012 20:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind vooral de eerlijkheid rond het 5e levensjaar zo mooi
Fucking lief jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Fucking lief jaNee schat, jij gaat een lief meisje treffen. Zonder twijfel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ja, klopt. Elke leeftijd heeft zijn charmes. Maar hoor zoveel verhalen van kinderen tussen de 5 en 6 jaar die gewoon echt té geniaal zijnquote:Op donderdag 27 september 2012 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En hun grote bek jawant ze gaan dan al een tijdje naar school, krijgen echt een eigen mening ....
Elke lerftijd heeft trouwens wel iets leuks vind ik (tot nu toe)
En ik heb een winterjas gescoord
Niks grote bek.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En hun grote bek jawant ze gaan dan al een tijdje naar school, krijgen echt een eigen mening ....
Elke lerftijd heeft trouwens wel iets leuks vind ik (tot nu toe)
En ik heb een winterjas gescoord
Ok okquote:Op donderdag 27 september 2012 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee schat, jij gaat een lief meisje treffen. Zonder twijfel.
Leuke uitsprakenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, klopt. Elke leeftijd heeft zijn charmes. Maar hoor zoveel verhalen van kinderen tussen de 5 en 6 jaar die gewoon echt té geniaal zijn
Dat ga ik niet over mezelf zeggen.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok ok![]()
Ik ga al
Ben jij lief?
ik spreek uit ervaring, je hoort mij niet zeggen dat ik beter ben omdat ik een ouder ben, mijn kinderen doen het ook, mijn oppaskinderen, mijn buurjongens meisjes vriendjes etc....quote:Op donderdag 27 september 2012 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks grote bek.
Ik heb een scheithekel aan het woord ''brutaal''
Dat woord gebruiken alleen mensen die vinden dat zij beter zijn dan een ander omdat ze toevallig ouder zijn
quote:
KIJK KIJKquote:Op donderdag 27 september 2012 20:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat ga ik niet over mezelf zeggen.
En nu?quote:
Zowiesjoquote:
quote:
Mijn feilloze mensenkennis zegt mij dat.quote:
Heeeeeeeey KTquote:
Toedels.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vriendlief thuistoedels enzo tot strakkies
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn feilloze mensenkennis zegt mij dat.
[..]
Heeeeeeeey KT
Benne gij nog geen 19?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn feilloze mensenkennis zegt mij dat.
[..]
Heeeeeeeey KT
Geef hem maar een kusje van mijquote:Op donderdag 27 september 2012 20:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
byequote:Op donderdag 27 september 2012 20:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]We zullen het wel zien binnenkort.
Ik ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]We zullen het wel zien binnenkort.
Nee pas in januari.quote:
quote:
Wat bedoel je nou, ik spreek geen smileytaal.quote:
Binnenkort ga jij loefje ontmoeten?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou, ik spreek geen smileytaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Jep. Samen met andere FOK!kers, maar ik mocht het daar niet over hebben in deze SC. Dus als je vragen hebt, sms maar even.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Binnenkort ga jij loefje ontmoeten?
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Jep. Samen met andere FOK!kers, maar ik mocht het daar niet over hebben in deze SC. Dus als je vragen hebt, sms maar even.
Hoezo niet?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Jep. Samen met andere FOK!kers, maar ik mocht het daar niet over hebben in deze SC. Dus als je vragen hebt, sms maar even.
Dat zei JJH. Ik moest er maar over praten in dat topic.quote:
Welk topic is dat dan? Hoezo? Je mag hier over alles praten toch?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zei JJH. Ik moest er maar over praten in dat topic.
Het is een meet van R&P, dus ik moest er daar over praten en niet hier.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Welk topic is dat dan? Hoezo? Je mag hier over alles praten toch?
proostquote:
r en p meet hoort in r en p imoquote:Op donderdag 27 september 2012 20:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Welk topic is dat dan? Hoezo? Je mag hier over alles praten toch?
Ah ok, nouja er komen R&Pers van daar naar hier en dus andersom. Dus je mag er gewoon over praten, naar mijn weten is JJH geen mod.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is een meet van R&P, dus ik moest er daar over praten en niet hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |