SPOILER: zooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flipsje
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2012 19:05:36 ]
happy liefjenquote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:31 schreef FL_Freak het volgende:
Oke oke maar niet haten:Je krijgt tenminste wel waar voor je geld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben helemaal geen kloonquote:Op donderdag 27 september 2012 17:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
KLOON! Hahaha en ik weet wie het is
Ja dat welquote:Op donderdag 27 september 2012 17:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
happy liefjen
[..]
Je krijgt tenminste wel waar voor je geld.
Hahaha ik weet welke user heeft gezegd dat jij een kloon bent.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:52 schreef HeroBrinkman het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen kloon
hoe is het bambs?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
happy liefjen
[..]
Je krijgt tenminste wel waar voor je geld.
Ik stuur wel een dmquote:Op donderdag 27 september 2012 17:52 schreef Flippiee het volgende:
ro-ald die alles weet en niets deelt
oh ik mag het wel aan jou vertellenquote:Op donderdag 27 september 2012 17:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Blij maken met een dode mus, jij doet het.
[..]
mo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |