In tegenstelling tot deze SC word er bij de VBL SC op een hoger niveau gepraatquote:Op donderdag 27 september 2012 16:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]Alsof er zoveel users zijn bij jullie die iets toevoegen.
wat doe jij hier eigenlijk, je bent 26quote:Op donderdag 27 september 2012 16:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In tegenstelling tot deze SC word er bij de VBL SC op een hoger niveau gepraatnofi
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:10 schreef Typisch het volgende:
Only the strongest survive in the vblsc. :
Meisje in roze jurkje staat er nog gewoon in...quote:Op donderdag 27 september 2012 16:09 schreef 2Happy4U het volgende:
welke zwarthuid heeft mij uit de OP verwijdert?
ohja die had ik ook hehquote:Op donderdag 27 september 2012 16:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Meisje in roze jurkje staat er nog gewoon in...
Ik had het speciaal voor jou in de op gezet.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ohja die had ik ook hehvoor 2 dagen ofzo
ik zal eraan denken wanneer ik op de wc zitquote:Op donderdag 27 september 2012 16:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik had het speciaal voor jou in de op gezet.
Volledig met je eensquote:Op donderdag 27 september 2012 16:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi stukje tekst voor in de banner.
Je quote de verkeerde?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:10 schreef Adames het volgende:
[..]
wat doe jij hier eigenlijk, je bent 26
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik zal eraan denken wanneer ik op de wc zit
eerbetoonquote:
ik ga alquote:Op donderdag 27 september 2012 16:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Heren uit de vbl-sc, terug naar de vbl-sc
Niet gaan kutten hier
behalve typisch en geo.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Heren uit de vbl-sc, terug naar de vbl-sc
Niet gaan kutten hier
Die mogen jullie houden iddquote:
Neequote:
Tot vanavondquote:Op donderdag 27 september 2012 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ga hier niet meer posten, beetje aids
ow.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als de bal word aangespeeld door partij 1 en de laatste man van partij 1 staat tussen de keeper van partij 2 en een spelerquote:Op donderdag 27 september 2012 16:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je in je eigen woorden uit kan leggen wat buitenspel is.
Wanneer er een speler van het aanvallende team aangespeeld wordt en dichter bij het goal staat dan een verdediger van het andere team. Muv de keeper.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je in je eigen woorden uit kan leggen wat buitenspel is.
Oke je hebt dus wel opgelet.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als de bal word aangespeeld door partij 1 en de laatste man van partij 1 staat tussen de keeper van partij 2 en een speler
Beter goed opgezocht dan slecht bedacht.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon gegoogled en in eigen woorden geformuleerd.
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:15 schreef Geo4kant het volgende:
Typisch niet stoer doen voor je VBL matties, iedereen weet toch wel dat je al naar de meet gaat.
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben er achter dat ik de helft hier maar kut vind, zoek wel weer een andere sc waar ik kansloos kan zijn.
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben er achter dat ik de helft hier maar kut vind, zoek wel weer een andere sc waar ik kansloos kan zijn.
En toch ga je naar de meet.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, dit wist ik. ik heb vroeger op voetbal gezetenquote:Op donderdag 27 september 2012 16:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon gegoogled en in eigen woorden geformuleerd.
Dat heb je altijd dat je een aantal minder tof vind.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van mij wel.
[..]
Ik zeg toch de helft? Er gaan er ook een aantal die ik wel tof vind.
Behoor ik tot de toffe, mijn beste man?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van mij wel.
[..]
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van mij wel.
[..]
Nou wat zit je dan te zeiken over die meet man?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat heb je altijd dat je een aantal minder tof vind.
Ik kut gewoon graagquote:Op donderdag 27 september 2012 16:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou wat zit je dan te zeiken over die meet man?
Dat mag ik hopenquote:Op donderdag 27 september 2012 16:25 schreef Ro-ald het volgende:
Op een meet is bijna iedereen ook gewoon anders dan op het forum hoor vind ik.
Hehe Geo plagen op de meetquote:Op donderdag 27 september 2012 16:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat mag ik hopenanders zou ik er binnen het half uur weer weg zijn.
Gelukkig ken ik er al een paarquote:Op donderdag 27 september 2012 16:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat mag ik hopenanders zou ik er binnen het half uur weer weg zijn.
Ja hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 16:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou jij voor mij een naambordje willen maken voor in mijn fobo?
Naambordje?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou jij voor mij een naambordje willen maken voor in mijn fobo?
Dat is zoooo 2011quote:Op donderdag 27 september 2012 16:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
je weet wel een foto van jezelf en dan een mijn op een papiertje. Soort adoratie zeg maar.
Ohhhhquote:Op donderdag 27 september 2012 16:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
je weet wel een foto van jezelf en dan een mijn op een papiertje. Soort adoratie zeg maar.
Omg fuck ik heb er in 2012 nog 1 voor mono gemaaktquote:
Corvee.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omg fuck ik heb er in 2012 nog 1 voor mono gemaakt
Alsof die gemaakt worden zomaar voor een kutuser zoals ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:37 schreef Geo4kant het volgende:
Die shit moet oprecht en spontaan komen
Hatenquote:Op donderdag 27 september 2012 16:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wat is de nieuwe trend in 2012 dan?
Omg jij bent uitzondering op iedere regel tochquote:Op donderdag 27 september 2012 16:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omg fuck ik heb er in 2012 nog 1 voor mono gemaakt
Doe maar zoquote:Op donderdag 27 september 2012 16:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Alsof die gemaakt worden zomaar voor een kutuser zoals ik.
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haten
[..]
Omg jij bent uitzondering op iedere regel toch
Jij bent uitzondering dat weet je toch geo. ik vond het echt een toffe fotosoepquote:Op donderdag 27 september 2012 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe maar zogister nog een mooie verjaadagsshop voor je gemaakt.
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
aaahw die is heel leuk![]()
dankje
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:42 schreef Flippiee het volgende:
Kuttt bedenk mij net dat ik dat ik ook zo een foto voor mono heb gemaakt
Ik ookquote:Op donderdag 27 september 2012 16:42 schreef Flippiee het volgende:
Ja met die briefquote:Op donderdag 27 september 2012 16:42 schreef Flippiee het volgende:
Mensen die alles emogiffen maar zelf met niks komenquote:
quote:
quote:
Aww dankjequote:
Good point.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mensen die alles emogiffen maar zelf met niks komen
Marvelquote:Op donderdag 27 september 2012 16:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil een Marvel kettingmaar dat is zeker ubernerd?
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:47 schreef Geo4kant het volgende:
Ik begon al met haten in 98' .. toevallig is het nu pas hip in 2012
OMGquote:Op donderdag 27 september 2012 16:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kiek dan!!!
[ afbeelding ]
Best nicequote:Op donderdag 27 september 2012 16:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kiek dan!!!
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:47 schreef Geo4kant het volgende:
Ik begon al met haten in 98' .. toevallig is het nu pas hip in 2012
Dat is toch niet van marvelquote:Op donderdag 27 september 2012 16:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kiek dan!!!
[ afbeelding ]
jaquote:Op donderdag 27 september 2012 16:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er stond toch niet behalve FL_Freak_!
Ja klopt maar ze hebben van allemaal Marvel comics bedoelde ikquote:Op donderdag 27 september 2012 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat is toch niet van marveldat is van transformers
Ik 0quote:Op donderdag 27 september 2012 16:53 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb maar 6 reactie's in mijn fobo
Transformer comics zijn uitgegeven door Marvel.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat is toch niet van marveldat is van transformers
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Geen idee hoeveel reacties ik heb
Daar ga ik dus echt nooit aan beginnenquote:Op donderdag 27 september 2012 16:58 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb er ook super veel verwijderd. Wat ene tyfus werk is dat
Allemaal vieze geile oude mannen en puber fok!kers?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:58 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb er ook super veel verwijderd. Wat ene tyfus werk is dat
En chickies.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Allemaal vieze geile oude mannen en puber fok!kers?
Zodat je niet naar buiten hoeft als je seks wilt.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:00 schreef gogosweden het volgende:
waarom zijn mijn huisgenotes zo fucking sexy?![]()
![]()
![]()
omdat je in fucking Zweden woont.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:00 schreef gogosweden het volgende:
waarom zijn mijn huisgenotes zo fucking sexy?![]()
![]()
![]()
Jaloers, ja?quote:
De droom van elke FOK!kerquote:Op donderdag 27 september 2012 17:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zodat je niet naar buiten hoeft als je seks wilt.
met je huisgenotes neuken lijkt me nogal awkward.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zodat je niet naar buiten hoeft als je seks wilt.
goed punt, ik moest glimlachenquote:Op donderdag 27 september 2012 17:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
omdat je in fucking Zweden woont.
Het was dan ook niet serieus.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
met je huisgenotes neuken lijkt me nogal awkward.
[..]
goed punt, ik moest glimlachen
Alleen als het familie is, een hete zus blijft toch een wijf die je zou gevenquote:Op donderdag 27 september 2012 17:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
met je huisgenotes neuken lijkt me nogal awkward.
Denk het ook. Ik geloof dat tragus latijns of iets is.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Volgens mij is het gewoon tragus
Scherp.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe maak jij er uit op bij een ':9' dat ik jaloers zou zijn?
ik denk niet dat ik ze zou kunnen naaien, ookal wou ik hetquote:Op donderdag 27 september 2012 17:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alleen als het familie is, een hete zus blijft toch een wijf die je zou geven
Je zus(jes) of je huisgenoten?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik ze zou kunnen naaien, ookal wou ik het
huisgenoten, viespeukquote:Op donderdag 27 september 2012 17:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je zus(jes) of je huisgenoten?
Props voor die gamerquote:Op donderdag 27 september 2012 17:05 schreef FL_Freak het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)heid_niet_kwijt.html
![]()
Mijn gmail(google) account gebruik ik atm voor bijna alles. Van e-mail tot het synchroniseren van mijn chrome op pc naar chrome op mobiel.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb ook een gmail,maar doe er helemaal niets mee.
Oke,nee dat doe ik allemaal nietquote:Op donderdag 27 september 2012 17:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn gmail(google) account gebruik ik atm voor bijna alles. Van e-mail tot het synchroniseren van mijn chrome op pc naar chrome op mobiel.
Oh ga je afscheid nemen van deze SC?quote:
gmailquote:Op donderdag 27 september 2012 17:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn gmail(google) account gebruik ik atm voor bijna alles. Van e-mail tot het synchroniseren van mijn chrome op pc naar chrome op mobiel.
quote:
Flips weet.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh ga je afscheid nemen van deze SC?
jaloerssssquote:Op donderdag 27 september 2012 17:14 schreef FL_Freak het volgende:
Mensen die justice niet live hebben gezien
Samen gaan?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:16 schreef FL_Freak het volgende:
Als ik ooit Daft Punk live kan gaan zien is mijn leven compleet.
quote:
ronaldo is overrated.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:19 schreef Flippiee het volgende:
De enige die ik nog live wil zien is C.Ronaldo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ronaldo is overrated.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
omg omg omgquote:Op donderdag 27 september 2012 17:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
http://www.thedaftclub.co(...)-rumoured-2013-tour/
Zou het?
Watdanwatdanquote:Op donderdag 27 september 2012 17:20 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb zo een fucking lekkere maaltijd voor vanavond klaar staan, dat ik bijna niet kan wachten tot ik kan koken.
[..]
Nou we kunnen wel wat regelen hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 17:21 schreef wietparkiet het volgende:
Ik wil Uft wel een keer in het echt zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:
Oefffffquote:Op donderdag 27 september 2012 17:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nou we kunnen wel wat regelen hoor![]()
![]()
![]()
Wat een baasquote:Op donderdag 27 september 2012 17:05 schreef FL_Freak het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)heid_niet_kwijt.html
![]()
Een of ander soort pasta en dan groenten grillen en tomatensaus erbij, champignons, knoflook, stukjes kipfiletquote:
Maar als Snoop Lion (quote:Op donderdag 27 september 2012 17:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
NeeSnoop Dogg, nu Snoop Lion dan jammer van zijn naam verandering wil ik ook wel een keer live zien.
Waarom wacht je dan, waarom kwel je jezelf? Begin gewoonquote:Op donderdag 27 september 2012 17:20 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb zo een fucking lekkere maaltijd voor vanavond klaar staan, dat ik bijna niet kan wachten tot ik kan koken.
[..]
Ik heb dat ook wel eensquote:Op donderdag 27 september 2012 17:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een of ander soort pasta en dan groenten grillen en tomatensaus erbij, champignons, knoflook, stukjes kipfiletDaar kan ik stiekem wel naar uitkijken.
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar als Snoop Lion (![]()
![]()
![]()
!!!!) doet hij niet zijn oude repetoire he
Mag ik bij jou eten?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:23 schreef FL_Freak het volgende:
Ik eet dadelijk biefstuk, ramen aardappels, pepersausje en een mic van brocoli, bloemkool en wortels
Ja inderdaad waarom heeft hij het eigenlijk veranderd?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar als Snoop Lion (![]()
![]()
![]()
!!!!) doet hij niet zijn oude repetoire he
quote:
Ik had een uur terug nog een tussendoortje. 6x eten per dag ftw. Dus nu te vroeg daarvoor.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom wacht je dan, waarom kwel je jezelf? Begin gewoon
Biefstukquote:Op donderdag 27 september 2012 17:23 schreef FL_Freak het volgende:
Ik eet dadelijk biefstuk, ramen aardappels, pepersausje en een mic van brocoli, bloemkool en wortels
Ja dat dusquote:Op donderdag 27 september 2012 17:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eensDat je helemaal gelukkig wordt als je eraan denkt
Maar klinkt goed
Geen ideequote:Op donderdag 27 september 2012 17:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja inderdaad waarom heeft hij het eigenlijk veranderd?![]()
Zo jammer
Ja ik geef geen neuk om of jij mij stoer vind of nietquote:Op donderdag 27 september 2012 17:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Schelden met kenser, wat ben je stoer hoor.
Dit.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Geen ideemaar ik vind het aardig kneuzig.
Ik ben oud genoeg om dat zelf te bepalenquote:Op donderdag 27 september 2012 17:25 schreef FL_Freak het volgende:
APpel en wp kap gewoon alle twee tegen elkaar.
Ja ik dus ookquote:Op donderdag 27 september 2012 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit.
Mijn broer vertelde mij dat voor het eerst en echt na 5x zeggen "neeeeeeeeeeeeeee" .. "hou op met trollen" ging ik het opzoeken.. en het was nog waar ook![]()
Ik dacht echt dit moet een stunt zijn ofso.. en toen weken achter elkaar als ik Snoop Lion hoorde dan moest ik lachen, het is zo triest
Dat is wel lekker jaquote:Op donderdag 27 september 2012 17:26 schreef Geo4kant het volgende:
Ik eet Afrikaanse bobotie, hoop dat het lekker is
Ja, biefstuk voor 30 man. Denk niet dat dat hem wordtquote:Op donderdag 27 september 2012 17:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
of je neemt het mee naar de meet
Nee want ik ben niet lekker hoe je mij ook bakt/grilltquote:Op donderdag 27 september 2012 17:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Flips ben jij niet stiekem ook gewoon een lekker biefstukej
Inderdaad met zo'n kut reden erbij over iets spiritueels.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik dus ookwtf man. Heb je een redelijk tot zeer grote naam opgebouwd, met alle verbasteringen van dien. En dan: 'naahhh toch maar niet.'
Je kan toch gewoon andere muziek maken als je dat wilt, hoef je toch niet meteen een andere naam te bedenken? En dan al helemaal niet zo'n slap aftreksel
quote:
aww dankjequote:Op donderdag 27 september 2012 17:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]kusje op je amandelen.
oja klopt ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee want ik ben niet lekker hoe je mij ook bakt/grillt
Moraal van het verhaal:quote:Op donderdag 27 september 2012 17:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad met zo'n kut reden erbij over iets spiritueels.
Echt kansloos dit, platenmaatschappij zal ook niet blij zijn geweestzoals jij zegt je kan gewoon andere muziek gaan maken maar behoud dan je naam inderdaad.
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
mij hoef je niet te bakken/grillen, ik ben sws lekker
Oeh de grap die ik hier kon makenquote:Op donderdag 27 september 2012 17:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:
doe maarquote:Op donderdag 27 september 2012 17:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oeh de grap die ik hier kon maken![]()
Doe danquote:Op donderdag 27 september 2012 17:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oeh de grap die ik hier kon maken![]()
Te laatquote:Op donderdag 27 september 2012 17:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal:
Don't do drugs kids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verander je naam alsjeblieft niet in wietkanariequote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
even eten, maak je grap maar fl dan kunnen we allemaal heel hard lachen om je geweldige humor
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:31 schreef FL_Freak het volgende:
Oke oke maar niet haten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:32 schreef wietparkiet het volgende:
Ik denk dat ik even met Danny ga overleggen over een naamsverandering
quote:
Sorryquote:Op donderdag 27 september 2012 17:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
godverdomme flips wat ben je lekker op dreef vandaag.
Wat ga je doen? Of is de regen dan weg?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Morgen wordt een mooie dag.
Niks bijzonders eigenlijkquote:Op donderdag 27 september 2012 17:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry![]()
[..]
Wat ga je doen? Of is de regen dan weg?
En toch krijg je geen genoeg van mijn worstquote:
Niets mis met verliefd zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niks bijzonders eigenlijken nee volgens mij gewoon regen.
Mja verliefd
Dan doen we toch iets goed.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En toch krijg je geen genoeg van mijn worst![]()
P_zquote:Op donderdag 27 september 2012 17:40 schreef Plastic_zak het volgende:
Eindelijk thuis. Ik wil dat gevoel niet langer voelen.
Dat is kut ja gelukkig bijna weekendquote:Op donderdag 27 september 2012 17:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat gevoel na vroeg opstaan.
Morgen sowieso weer kapotgaan.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat is kut ja gelukkig bijna weekend
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Morgen sowieso weer kapotgaan.
jij ook xD xDquote:Op donderdag 27 september 2012 17:46 schreef FL_Freak het volgende:
pz is dadelijk weer 2 nachten dronken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |