SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
[ Bericht 0% gewijzigd door OmniRocket op 27-09-2012 17:45:48 ]
Ik bleef ook kijken jaquote:Op donderdag 27 september 2012 17:40 schreef vandermar het volgende:
Wel grappig dat Man city tv op youtube
Dan containde je zeker in fifa 12 of niet? Ik vind 3-5-2 vreselijk fijn in 13.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:40 schreef marcie216 het volgende:
352 is niet meer wat het geweest is zeg
Denk dat ik 4222 team ga maken, eerst even wat spelen met dit team omdat ik wil spelen
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:40 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/136786561
De Gea.
4-2-2-2 speelt lekker. Heb er tot nu toe alles mee gewonnen.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:40 schreef marcie216 het volgende:
352 is niet meer wat het geweest is zeg
Denk dat ik 4222 team ga maken, eerst even wat spelen met dit team omdat ik wil spelen
Ik weet niet wat containen isquote:Op donderdag 27 september 2012 17:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan containde je zeker in fifa 12 of niet? Ik vind 3-5-2 vreselijk fijn in 13.
Mooi, wat voor team heb jequote:Op donderdag 27 september 2012 17:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
4-2-2-2 speelt lekker. Heb er tot nu toe alles mee gewonnen.
Affirmativequote:Op donderdag 27 september 2012 17:42 schreef Fuszy het volgende:
Wat is dat containen eigenlijk? Is dat die druk blijven zetten met je speler door X?
Vargas voor 2k is toch niet zo bijzonder?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:43 schreef Maver24 het volgende:
Emnes voor 2k, gaat lekker,
Vargas voor 2k
Dus dat jockeyen + X, dan loopt hij automatisch mee toch?quote:
waarom niet?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:43 schreef pascal08 het volgende:
Ja ja, niet erg bijzonder, maar ik deel niets meer openbaar.
geen idee eigenlijk, weet alleen dat tie skills heeft, hahaquote:Op donderdag 27 september 2012 17:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vargas voor 2k is toch niet zo bijzonder?
Alleen X ook al, dat jockeyen erbij is optioneelquote:Op donderdag 27 september 2012 17:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dus dat jockeyen + X, dan loopt hij automatisch mee toch?
dat doe ik niet, want dat vegeet ik. Wel dat jockeyen zelf.
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:48 schreef Roypsv het volgende:
waar kan ik nou de waarde van spelers zien ?
hoi ik ben rijst en zie de wereld als een lange dunne spleetquote:Op donderdag 27 september 2012 17:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hooi ik heet Rooy en ben te dom om te poepuhh jonguuu
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:50 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hoi ik ben rijst en zie de wereld als een lange dunne spleet
Verder nog iets handigs wat ik voor UT met die FFC kan vrijspelen? Kan nu nog 15x 1000 coins bonus krijgenquote:Op donderdag 27 september 2012 17:52 schreef WezepAFCA het volgende:
Meteen maar even gebruik gemaakt van mijn level 82 op FIFA: mijn tradepile naar 40 gedaan, verbruiksitems lijst naar 75. Wel handig voor ik mijn 40 premium goldpacks ga openen zo.
Dat eerste teamquote:Op donderdag 27 september 2012 17:50 schreef vandermar het volgende:
Mijn teams
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vanaf welk lvl is die tradepile boost en consumables?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:53 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Verder nog iets handigs wat ik voor UT met die FFC kan vrijspelen? Kan nu nog 15x 1000 coins bonus krijgen
Consumables is al vrij vroeg. Ergens tussen 1 en 10.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:53 schreef Roypsv het volgende:
[..]
vanaf welk lvl is die tradepile boost en consumables?
oh ja die heb ik alquote:Op donderdag 27 september 2012 17:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Consumables is al vrij vroeg. Ergens tussen 1 en 10.
Best laag, onder de 50 sowieso. Zit op 82 kan bijna alles.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:53 schreef Roypsv het volgende:
[..]
vanaf welk lvl is die tradepile boost en consumables?
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:50 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Doe ff normaalquote:Op donderdag 27 september 2012 17:50 schreef Roypsv het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:55 schreef pascal08 het volgende:
Omin chill nieuws van EA.M'n account word waarschijnlijk toch unbanned, omdat er niet is getamperd met m'n hoofdaccount.
Heb je ook via chat zo'n 'onderzoek' aangevraagd?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:55 schreef pascal08 het volgende:
Omin chill nieuws van EA.M'n account word waarschijnlijk toch unbanned, omdat er niet is getamperd met m'n hoofdaccount.
nergens voor nodig dit.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:50 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Tjoh, zijn opmerkingen zijn pas grappig als je hem ooit hebt horen pratenquote:Op donderdag 27 september 2012 17:57 schreef vandermar het volgende:
Ik denk dat je met Roy wel prima op stap kan, lekker slap ouwehoeren
Ik heb het gevoel dat je dan zo opgepakt word.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:57 schreef vandermar het volgende:
Ik denk dat je met Roy wel prima op stap kan, lekker slap ouwehoeren
Ik vind ze nu al grappigquote:Op donderdag 27 september 2012 17:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tjoh, zijn opmerkingen zijn pas grappig als je hem ooit hebt horen praten
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:58 schreef poker4lifee het volgende:
eindelijk thuisZal zo ff ps3 club aanmaken
Ja honderden keren. Ik voelde me niet helemaal eerlijk behandeld. Uiteindelijk heeft een Nederlandse medewerker via de telefoon een 'private investigation' opgestart voor mij, omdat hij mijn verhaal geloofde. Ik kan ook aantonen dat ik 0 spelers en 0 coins heb vergaart met tamperen op mijn hoofdaccount.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heb je ook via chat zo'n 'onderzoek' aangevraagd?
Lekker dat het gelukt is, ben blij voor je.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja honderden keren. Ik voelde me niet helemaal eerlijk behandeld. Uiteindelijk heeft een Nederlandse medewerker via de telefoon een 'private investigation' opgestart voor mij, omdat hij mijn verhaal geloofde. Ik kan ook aantonen dat ik 0 spelers en 0 coins heb vergaart met tamperen op mijn hoofdaccount.
Is ook op de consolequote:Op donderdag 27 september 2012 18:00 schreef Reemi het volgende:
Fucking irritant die crashende webapp bij zoekopdrachten. Waarom wordt dat niet gefixt?
Het is nog niet gelukt, want ze zijn het nu alleen aan het onderzoeken. Maar toch bedankt.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:00 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Lekker dat het gelukt is, ben blij voor je.
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:02 schreef WezepAFCA het volgende:
Zoo alles klaar om mijn 7300 FIFA Punten op packs te gooien.
Je hebt in ieder geval positief bericht gehad, en als je zoals je zegt kunt aantonen dat er niet getamperd is. Kunnen ze haast niet anders dan de ban heffen.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is nog niet gelukt, want ze zijn het nu alleen aan het onderzoeken. Maar toch bedankt.
Als ik EA was had ik er niets aan gedaan, moet je maar niet valsspelen. Juist doordat je dat met dubbele accounts doet zou ik je nog harder straffen.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:02 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval positief bericht gehad, en als je zoals je zegt kunt aantonen dat er niet getamperd is. Kunnen ze haast niet anders dan de ban heffen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:03 schreef Roypsv het volgende:
Poker join the club van gje dan?
wie wil met mij opstap?knokke enzo
Ik heb wel zin om te vechten. Waar?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:03 schreef Roypsv het volgende:
Wat is het beste wat je had gekregen? En verder veel van waarde?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik heb er 4600 Fifa points door heen geknald vandaag
EA zou zich zelf moeten straffen en mensen moeten ontslaan die deze glitch mogelijk maakt. Het is niet de eerste keer, toch echt hun eigen schuld dat er mensen misbruik van maken.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik EA was had ik er niets aan gedaan, moet je maar niet valsspelen. Juist doordat je dat met dubbele accounts doet zou ik je nog harder straffen.
wij hebben onze eigen clubquote:Op donderdag 27 september 2012 18:03 schreef Roypsv het volgende:
Falcao en Tevezquote:Op donderdag 27 september 2012 18:04 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Wat is het beste wat je had gekregen? En verder veel van waarde?
Triest, waarom zoveel uitgeven..quote:Op donderdag 27 september 2012 18:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik heb er 4600 Fifa points door heen geknald vandaag
Ja toch. Vind die hanenkam echt lelijkquote:Op donderdag 27 september 2012 18:05 schreef KrAlex het volgende:
[..]Fris opgeschoren bij Achmed in de schuur
moet je na gaan dat het een chinees is hahaquote:Op donderdag 27 september 2012 18:05 schreef KrAlex het volgende:
[..]Fris opgeschoren bij Achmed in de schuur
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:06 schreef Roypsv het volgende:
[..]
moet je na gaan dat het een chinees is haha
opgeschoren en dan van die donzige kuiken haren bovenop
Klopt die hannekam in FIFA lijkt nergens opquote:Op donderdag 27 september 2012 18:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja toch. Vind die hanenkam echt lelijk
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:06 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Twee keer de helft en 4x de kwart
Ik zou als bedrijf veel harder optreden tegen mensen die exploiten, ip bans enzo. Alleen doe ze dat niet want je koopt toch wel weer ea points en de game zelf.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:04 schreef KrAlex het volgende:
[..]
EA zou zich zelf moeten straffen en mensen moeten ontslaan die deze glitch mogelijk maakt. Het is niet de eerste keer, toch echt hun eigen schuld dat er mensen misbruik van maken.
Goeie man, echt. Vroeg alleen hoeveel hij voor zijn Tevez en Falcao had gekregen. Maar goed, er moeten altijd een paar apart doen, neem het jou niet kwalijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:06 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Twee keer de helft en 4x de kwart
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:06 schreef Roypsv het volgende:
[..]
moet je na gaan dat het een chinees is haha
opgeschoren en dan van die donzige kuiken haren bovenop
Ze kunnen nooit aantonen dat jij dezelfde eigenaar bent van 2 accounts. Ze hebben zo'n fout ook een keer gemaakt bij Microsoft met het bannen van consoles. Uiteindelijk is alles teruggedraaid, omdat ze werden aangeklaagd.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik EA was had ik er niets aan gedaan, moet je maar niet valsspelen. Juist doordat je dat met dubbele accounts doet zou ik je nog harder straffen.
ik zie hem al lopen die ouwe roulette chineesquote:Op donderdag 27 september 2012 18:07 schreef KrAlex het volgende:
[..]Roy wil jij hier nooit meer weg gaan. Wat een masterlijke opmerkingen heb jij soms.
ik heb ze allebei nog,quote:Op donderdag 27 september 2012 18:07 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Goeie man, echt. Vroeg alleen hoeveel hij voor zijn Tevez en Falcao had gekregen. Maar goed, er moeten altijd een paar apart doen, neem het jou niet kwalijk.
Sorry maar vind het gewoon vragen die je makkelijk zelf kunt opzoeken. Ultimatedb.nl heb je grafieken met de prijzen van de afgelopen dagen. Is toch niet zo'n grote moeite om het daar op te zoeken.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:07 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Goeie man, echt. Vroeg alleen hoeveel hij voor zijn Tevez en Falcao had gekregen. Maar goed, er moeten altijd een paar apart doen, neem het jou niet kwalijk.
Oke netjes! Ik kan van die fifa points 48 premium gold packs halen dus hoop op paar leuke dingen.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik heb ze allebei nog,
bij elkaar iets van 80k ofzo voor de rest allemaal nog andere wat mindere spelers eruit gehaald, heb 200k eruit gehaald
Is dat je eigen geld of van pappie en mammie?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik heb ze allebei nog,
bij elkaar iets van 80k ofzo voor de rest allemaal nog andere wat mindere spelers eruit gehaald, heb 200k eruit gehaald
Ben te druk met mijn 48 packs openen en hier te postenquote:Op donderdag 27 september 2012 18:08 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Sorry maar vind het gewoon vragen die je makkelijk zelf kunt opzoeken. Ultimatedb.nl heb je grafieken met de prijzen van de afgelopen dagen. Is toch niet zo'n grote moeite om het daar op te zoeken.
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:02 schreef Joodnl het volgende:
Ps. Hoe kan je de Fifa punten nou roggelen???
Probeerde ff op me US account...maar daar kon het niet
Vanwege dit goede nieuws neem ik het je niet kwalijk dat je me min vindquote:Op donderdag 27 september 2012 17:55 schreef pascal08 het volgende:
Ik wil ook packs openen, maar niet op de console. Kan helaas niet op de webappquote:Op donderdag 27 september 2012 18:08 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ben te druk met mijn 48 packs openen en hier te posten
in mijn geval is het wel terecht als ik geunbanned wordt. Ik heb er nooit een oneerlijk voordeel uit willen halen.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat denk jezelfquote:Op donderdag 27 september 2012 18:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is dat je eigen geld of van pappie en mammie?
Wat een pauper team D:quote:Op donderdag 27 september 2012 18:08 schreef dion_v_k het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/42980/
Deze ga ik maken om mee te beginnen
Hee!quote:
14*2= .....quote:Op donderdag 27 september 2012 18:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ken je niet maar je typt en komt over als een jochie van 14 dus ik gok je ouders.
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ken je niet maar je typt en komt over als een jochie van 14 dus ik gok je ouders.
Ik ookquote:Op donderdag 27 september 2012 18:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hee!
Ook arme mensen spelen dit spel
doe niet zo stoer jonge internet heroquote:Op donderdag 27 september 2012 18:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom klopt heel het team niet? Omdat je voor F'noord bent..quote:Op donderdag 27 september 2012 18:11 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Ik ookMaar die aanvaller is 3x niks, gebruikte hem in Fifa 12, een schildpad loopt nog sneller. Sowieso klopt heel het team niet.
Heb jij ook niet getamperd met je hoofdaccount dan? Tamperen is namelijk kinderlijk eenvoudig aan te tonen.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:09 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
in mijn geval is het wel terecht als ik geunbanned wordt. Ik heb er nooit een oneerlijk voordeel uit willen halen.
Geloof mij, met roy wil je geen ruzie.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:12 schreef Roypsv het volgende:
[..]
doe niet zo stoer jonge internet hero
Wat?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:12 schreef Roypsv het volgende:
[..]
doe niet zo stoer jonge internet hero
Alsjeblieft niet zeg, ik heb verstand van voetbalquote:Op donderdag 27 september 2012 18:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
waarom klopt heel het team niet? Omdat je voor F'noord bent..
Daar ben ik hier dan ook niet voor.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Geloof mij, met roy wil je geen ruzie.
laat hem in zijn waarde..quote:Op donderdag 27 september 2012 18:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar ben ik hier dan ook niet voor.Ik vond het grappig dat iemand van die leeftijd zo over kan komen.
Mooie vuurwerkshow gisteravond hè?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:14 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, ik heb verstand van voetbalAjax uiteraard.
Roy is ook 24quote:Op donderdag 27 september 2012 18:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar ben ik hier dan ook niet voor.Ik vond het grappig dat iemand van die leeftijd zo over kan komen.
Hahaha prachtig.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mooie vuurwerkshow gisteravond hè?
Ja ik zocht ook een alternatief voor Llorente maar kan niemand bedenken die in mijn budget en het team pastquote:Op donderdag 27 september 2012 18:14 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, ik heb verstand van voetbalAjax uiteraard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Ik was er dan ook gewoon oprecht verbaasd over, geeft verder niks. Dat andere dan gelijk zo debiel moeten reageren ligt niet aan mij.quote:
Nog maar eens mezelf quotenquote:
quote:Ps. Hoe kan je de Fifa punten nou roggelen???
Probeerde ff op me US account...maar daar kon het niet
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja ik zocht ook een alternatief voor Llorente maar kan niemand bedenken die in mijn budget en het team past
http://www.futhead.com/fifa/players/2304/#.UGR8G1HiHmcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die had ik naast Llorente staan, tikte er veel meer binnen![]()
Via fifa zelf. Vaak krijg je eerst 3x de melding dat de store niet geactiveerd is of iets dergelijks. Gewoon nog een keer proberen.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:17 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Nog maar eens mezelf quoten
[..]
Natuurlijk, Soldado.. Helemaal vergetenquote:Op donderdag 27 september 2012 18:17 schreef Proxzor het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/players/2304/#.UGR8G1HiHmc
Die had ik naast Llorente staan, tikte er veel meer binnen
Ik kan me op het ogenblik niet een bedenken... ik gebruikte zelf ook Arteta omdat het een beest isquote:Op donderdag 27 september 2012 18:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Natuurlijk, Soldado.. Helemaal vergeten![]()
Weet je ook nog iemand voor de plek van Arteta?
Torres is in ieder geval fucking goed.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:21 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe is Suarez in Fifa 13? Twijfel nu tussen hem en Balotelli of misschien doorsparen voor Torres.
Welke heb je gekregen?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:21 schreef WezepAFCA het volgende:
Kan ik alle goede spelers uit mijn packs beter even een tijdje in club bewaren en dan verkopen of nu verkopen?
hoe invite ik mensen voor de club?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hey roy moet je met rp clubben?
Geen idee, nog niet gedaanquote:Op donderdag 27 september 2012 18:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hoe invite ik mensen voor de club?
Hangt er van af, als je het geld laat staan om te sparen dan bewaren anders kan je ze nu verkopen omdat spelers die je wil kopen ook goedkoop zijnquote:Op donderdag 27 september 2012 18:21 schreef WezepAFCA het volgende:
Kan ik alle goede spelers uit mijn packs beter even een tijdje in club bewaren en dan verkopen of nu verkopen?
16 euro als startkapitaal vind ik wel nog kunnenquote:Op donderdag 27 september 2012 18:24 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Met al mijn coins kan ik op dit moment 16 premium packs openen, en al die mensen die er geld aan uitgeven
Heb genoeg coins om mijn team waar ik mee wil spelen te bouwen, dus dan kan ik die spelers wel in club houden en over tijdje verkopen?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:24 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Hangt er van af, als je het geld laat staan om te sparen dan bewaren anders kan je ze nu verkopen omdat spelers die je wil kopen ook goedkoop zijn
ahh okequote:Op donderdag 27 september 2012 18:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen idee, nog niet gedaan
Die op de 360 zijn opgelostquote:Op donderdag 27 september 2012 18:25 schreef Max-Westerman het volgende:
communicatie problemen altijd op de PS3
Level 12!quote:Op donderdag 27 september 2012 17:54 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Best laag, onder de 50 sowieso. Zit op 82 kan bijna alles.
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:27 schreef vandermar het volgende:
Mijn Charizard heeft lever 79 [ afbeelding ]
Altijd aan eten denkenquote:Op donderdag 27 september 2012 18:27 schreef vandermar het volgende:
Mijn Charizard heeft lever 79 [ afbeelding ]
Ik zou vanavond maar niet gaan slapen want ik kom je lever halenquote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:28 schreef Lindgren. het volgende:
Omni, p4l, GZ, Gerrit, iemand al een club aangemaakt? Ik wilde p4l toevoegen op PSN, maar hij heeft teveel matties.
add mij ook ffquote:Op donderdag 27 september 2012 18:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]add maar heb er 1 verwijderd
ja net 1 aangemaakt maar zie serieus nergens waar ik mensen kan inviten
Wedden dat als ik zo kijk ik het in 1x ziequote:Op donderdag 27 september 2012 18:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]add maar heb er 1 verwijderd
ja net 1 aangemaakt maar zie serieus nergens waar ik mensen kan inviten
Als je UT speelt: Die coinboostsquote:Op donderdag 27 september 2012 18:32 schreef Il-Migliore het volgende:
2500 EASFC punten, iemand nog tips?
staat alleen terug en mijn spelershubquote:
hahah sowiesoquote:Op donderdag 27 september 2012 18:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wedden dat als ik zo kijk ik het in 1x zie
ooh ke gelukkig, lag niet aan mij dusquote:Op donderdag 27 september 2012 18:34 schreef Rijst het volgende:
Pokerr je hebt gelijk. Je kan zo te zien geen mensen inviten alleen accepteren. ZIj moeten jouw club joinen.
Hoe kan je nou 4x moses in je team hebben?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
Moses is echt een beest man
Net 6-1 gewonnen tegen een gozer met Gerrard en Higuain en 4x Moses.
Sanaquote:
Had hij 4 Moseses in zijn basis?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
Moses is echt een beest man
Net 6-1 gewonnen tegen een gozer met Gerrard en Higuain en 4x Moses.
Spuit elfquote:Op donderdag 27 september 2012 18:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Had hij 4 Moseses in zijn basis?
Nee Moses scoorde 4xquote:Op donderdag 27 september 2012 18:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Had hij 4 Moseses in zijn basis?
Speelt hij fijn of niet mee gespeeld nog? Qua stats zou ik zeggen Depay maar wil liever Sana omdat Ajax.quote:
Niet mee gespeeld,maarja Sana is gewoon een baas en 4*quote:Op donderdag 27 september 2012 18:37 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Speelt hij fijn of niet mee gespeeld nog? Qua stats zou ik zeggen Depay maar wil liever Sana omdat Ajax.
Depay heeft ook 4* weak foot en skillsquote:Op donderdag 27 september 2012 18:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Niet mee gespeeld,maarja Sana is gewoon een baas en 4*
Ja had ik ook. Ik heb gewoon hetzelfde antwoord gegeven.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:36 schreef poker4lifee het volgende:
moet een nieuwe beveiligingsvraag kiezen op ps3? Kan ook niet inloggen met oude acc ofzo. Moest iedereen een nieuwe vraag kiezen? :-/
quote:
Goed ideequote:
Ja daarom, en alle stats die je niet op het kaartje ziet zijn ook beter. Zijn shooting is wel beter trouwens.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:39 schreef vandermar het volgende:
Depay ziet er beter uit. Sneller, sterker, alleen iets mindere passing en schot maar dat ga je niet merken
Ik doe het zo.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:41 schreef poker4lifee het volgende:
wil ik gratis pack openen.. we hebben een probleem met de winkelfffuuuuu
Mja @clubbers, jullie moeten dus zelf ff invite sturen naar de club.
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:45 schreef Roypsv het volgende:
Oke ik heb net dus ff met de klantenservice van EA gebelt voor het unbannen van mijn account.
Ik weet dat ik gecheat heb maar dus niet op mijn hoofdaccount.
Ik krijg een kk mongool aan de lijn die mij alleen antwoord met Ja, nee en ok.
Ik vraag kan hier nog iets aan gedaan worden
antwoord: nee
Kan ik dan misschien in contact komen met easports
antwoord: nee dat kan niet
Kan ik misschien iemand anders spreken want de manier waarop u praat slaat nergens op
antwoord: ik zie hier zo niemand lopen
KANKER
Ik heb hem uitgescholden en opgehangen
hoeveel heb je nu al uitgegeven ?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:45 schreef KrAlex het volgende:
Toité en Modric in pack.Nog 1150 FIFA Points te gaan.
Ik had 25¤ over van de season ticket. Daar heb ik 2800 points van gekocht. Valt me wel vies tegen wat ik tot nog toe heb gekregen. Volgens mij is die Modric helemaal niet zoveel waard.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hoeveel heb je nu al uitgegeven ?
Jij toevallig een idee hoe het kan dat je geen fifa-points op US-account krijg?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:45 schreef KrAlex het volgende:
Toité en Modric in pack.Nog 1150 FIFA Points te gaan.
Dit had ik ook, daarna een keer opnieuw gestart en kon gewoon points kopen.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:47 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Jij toevallig een idee hoe het kan dat je geen fifa-points op US-account krijg?
Staat dat dit nog niet beschikbaar is.....
Mijn beste na 10 packs is: Essien, Ba, Coutinho, Vagner Love, Emenike, Affelay, Jonathan en Insigne. Maar trade pile + consumables zitten vol met contracts en blessure kaartjes etc. Eerst ff geduld en dat verkopen voor meer dan die lachwekkende quick sell prijs van 35 coins.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hoeveel heb je nu al uitgegeven ?
Volgens mij alles online. Wanneer spelen we de eerste wedstrijd?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:48 schreef poker4lifee het volgende:
Zijn er trouwens dingen i nde arena die je met online pro moet halen? Trucjes enzo. Of is echt alles alles online? ?Zag zo snel niks staan bij die verdiensten.
ik wil nu clubben maar zit bij gjequote:Op donderdag 27 september 2012 18:48 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Volgens mij alles online. Wanneer spelen we de eerste wedstrijd?
Laat het rusten joh, komt toch niet meer goed.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:48 schreef Roypsv het volgende:
Ik krijg dus dit nummer van EA uit amerika.
(650) 628-1001"
wat moet ik ervoor zetten om het te kunnen bellen?
Ok.... hmmmm... Straks maar ff proberen dan...grrr..quote:Op donderdag 27 september 2012 18:48 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Dit had ik ook, daarna een keer opnieuw gestart en kon gewoon points kopen.
kneusquote:Op donderdag 27 september 2012 18:45 schreef Roypsv het volgende:
Oke ik heb net dus ff met de klantenservice van EA gebelt voor het unbannen van mijn account.
Ik weet dat ik gecheat heb maar dus niet op mijn hoofdaccount.
Ik krijg een kk mongool aan de lijn die mij alleen antwoord met Ja, nee en ok.
Ik vraag kan hier nog iets aan gedaan worden
antwoord: nee
Kan ik dan misschien in contact komen met easports
antwoord: nee dat kan niet
Kan ik misschien iemand anders spreken want de manier waarop u praat slaat nergens op
antwoord: ik zie hier zo niemand lopen
KANKER
Ik heb hem uitgescholden en opgehangen
nee de aanhouder wint. Ik win altijdquote:Op donderdag 27 september 2012 18:48 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Laat het rusten joh, komt toch niet meer goed.
Ik kom zoquote:Op donderdag 27 september 2012 18:48 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik wil nu clubben maar zit bij gje
zoquote:Op donderdag 27 september 2012 18:48 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Volgens mij alles online. Wanneer spelen we de eerste wedstrijd?
Met je mond. En je telefoon. Ga het zelf uitzoeken, idioot.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:55 schreef Roypsv het volgende:
hoe de fuck kan ik EA in USA bellen
555 ervoorquote:Op donderdag 27 september 2012 18:55 schreef Roypsv het volgende:
hoe de fuck kan ik EA in USA bellen
Hij speelt gewoon bij Rangers en die zitten in het spel, maar je kan er niet naar zoeken (in ieder geval niet op de web app)quote:Op donderdag 27 september 2012 18:47 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb gister die David Templeton uit een pakje gehaald maar die zit nog bij de Rangers, hoe kan dat ?
Gaan we een potje doen?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:56 schreef poker4lifee het volgende:
kheb Lindgren en Omni geaccept.
En lol m'n hele 'nieuws' vol met Alex heeft een goud pakket geopend
wut?, hahaahquote:Op donderdag 27 september 2012 18:58 schreef BDIL het volgende:
HHAHAHAHAHA PSV 1-0 ACHTER TEGEN ACHILLES AHAHHAHAHAHA
Ja, verbruiksitemlijst. De meesten zullen liever een grotere TP willen.quote:
sowiesoquote:
Kan ook. 30 naar 40.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, verbruiksitemlijst. De meesten zullen liever een grotere TP willen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:59 schreef Maver24 het volgende:
bijna 800.000 items op de markt trouwens,
Je bent gewoon slecht.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:01 schreef Michaelvanb het volgende:
wat vinden we trouwens van de fut13 gameplay?
vind die first touch control best irritant
Jep.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:03 schreef pascal08 het volgende:
Ik las net dat je het beste die coin boost kan kopen met die EAS FC punten. Is dat zo?
Kan je maar 1x kopen. Althans per level dat je ze kan kopen. Wilde hem net weer kopen maar het kon nietquote:Op donderdag 27 september 2012 19:03 schreef pascal08 het volgende:
Ik las net dat je het beste die coin boost kan kopen met die EAS FC punten. Is dat zo?
Ik krijg de komende 5 wedstrijden 2200c extra en de vijf daarna 1000quote:Op donderdag 27 september 2012 19:03 schreef pascal08 het volgende:
Oh, dus hij blijft niet permanent?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:04 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik krijg de komende 5 wedstrijden 2200c extra en de vijf daarna 1000
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:04 schreef vandermar het volgende:
Ik ben blij met die first touch, nu hebben die domme skill loze rennende kut mongolen niet meer de kans om elke keer er met een hoge steekpass door te komen.
Is al doorberekend.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:04 schreef BDIL het volgende:
Ik zie niks van een korting op packs bij store voor EA Early access spelers
kosten normale goldpacks dan 120 punten? bij mij zijn ze 100. Zou ik wel een rare telling vinden, maar goed.quote:
Paar dagen geleden had iemand het hier uitgerekend geloof ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
kosten normale goldpacks dan 120 punten? bij mij zijn ze 100. Zou ik wel een rare telling vinden, maar goed.
RIK LET OPquote:Op donderdag 27 september 2012 19:06 schreef Roypsv het volgende:
o lol ze gaan me nog unbannen ook nog
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:06 schreef Roypsv het volgende:
o lol ze gaan me nog unbannen ook nog
Did you say you like to kom?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:08 schreef Roypsv het volgende:
heb gewoon naar amerika gebeld. kreeg een dude aan de lijn de wel behulpzaam was
LOL? 16K waard? Ik kocht hem vanmiddg voor 5kquote:Op donderdag 27 september 2012 19:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
Oh 16k zelfs.
Kaboul voor 3x zoveel verkocht als dat ik hem een uur geleden kocht.
Is die 10k? Ik had er 1tje in een pack staat in me club.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
Nu 10k, ik ga even een Emenike kopen.
Nee ik bedoelde dat ik niet 10k heb nu, maar 16kquote:Op donderdag 27 september 2012 19:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
LOL? 16K waard? Ik kocht hem vanmiddg voor 5k
Nee hij is niet 10k denk ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:09 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Is die 10k? Ik had er 1tje in een pack staat in me club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |