Dat is lief.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:13 schreef Fera het volgende:
Ik wilde al een nieuw topic openen omdat ik dacht dat JJH mobiel zat.
Mijn telefoon is dood, ik zal hem even een infuus geven.quote:
Maar het kan dus wel met mobiel, dat wist ik niet.quote:
Zie jouw reactie wel verschijnenquote:Op donderdag 27 september 2012 17:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn telefoon is dood, ik zal hem even een infuus geven.
knuffel?quote:
Hier ongeveer ook ja. Kutsituatie.quote:
ga maar lekker liggen en laat mij jou masserenquote:Op donderdag 27 september 2012 17:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zin in niks. Mijn lichaam is op. Ik ben op.
[ afbeelding ]
Gewoon dit idee.
Ik wist dat t kon, alleen nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar het kan dus wel met mobiel, dat wist ik niet.
wanna talk about it? wa staat open meisquote:Op donderdag 27 september 2012 17:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hier ongeveer ook ja. Kutsituatie.
* Giertje geeft knetter een knuffelquote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga maar lekker liggen en laat mij jou masseren
Ik moet nog werken, zondag mag ik weer.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zin in niks. Mijn lichaam is op. Ik ben op.
[ afbeelding ]
Gewoon dit idee.
mja ik ook wel relaxde middagje gehad op werkquote:Op donderdag 27 september 2012 17:19 schreef Royco1 het volgende:
Ik voel me eigenlijk best wel lekker
Werkze nog even. Jij liever dan ikquote:Op donderdag 27 september 2012 17:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet nog werken, zondag mag ik weer.
jaloers is *quote:Op donderdag 27 september 2012 17:19 schreef Royco1 het volgende:
Ik voel me prima zolang ik niets hoefquote:Op donderdag 27 september 2012 17:19 schreef Royco1 het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:19 schreef Royco1 het volgende:
+1quote:
Aldo.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:28 schreef AldoTheApache het volgende:
Zo, frituurvet aangevuld, aardappels staan te koken
zaanse mayo
Niet doenquote:Op donderdag 27 september 2012 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu ga ik me dadelijk nog schuldig voelen
ik ga voor aviko turkse schotelquote:Op donderdag 27 september 2012 17:28 schreef AldoTheApache het volgende:
Zo, frituurvet aangevuld, aardappels staan te koken
zaanse mayo
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Aldo.
Komt goed uit, ik begon al honger te krijgen.
Dat is ook altijd goed te etenquote:Op donderdag 27 september 2012 17:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ga voor aviko turkse schotel
jaaaa en die zwiterse vind ik ook gruwelijk lekkerquote:Op donderdag 27 september 2012 17:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Kom je langs?
[..]
Dat is ook altijd goed te eten
patatje oorlog met extra veel uiquote:
Ik kom wel langs ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Kom je langs?
[..]
Dat is ook altijd goed te eten
met die kaasquote:Op donderdag 27 september 2012 17:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaaaa en die zwiterse vind ik ook gruwelijk lekker
Gewoon met, of sate.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
patatje oorlog met extra veel ui
precies diequote:
ham kaas tosti met sate klinkt heel apart maar is enorm lekkerquote:Op donderdag 27 september 2012 17:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sate![]()
Patatje pinda, saté kroketje
Dat laatste had ik al ff gehaald.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sate![]()
Patatje pinda, saté kroketje
kan, heb het zelf ook nog niet gedaan maar het zijn dan ook vakantiefoto'squote:Op donderdag 27 september 2012 17:36 schreef Fera het volgende:
Ik twijfel of ik alle foto's van/met ex van m'n facebook moet pleuren. Dat is meteen zo dramatisch.
ik weet niet of je al een nieuwe relatie hebt?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:36 schreef Fera het volgende:
Ik twijfel of ik alle foto's van/met ex van m'n facebook moet pleuren. Dat is meteen zo dramatisch.
nja, je moet je verleden achter je laten he.. verwijderen die hap!quote:Op donderdag 27 september 2012 17:36 schreef Fera het volgende:
vreetdonder.. dat wordt extra fappen om die calorieën eraf te halenquote:
Ja, profielfoto had ik al gewijzigd. Maar er zijn ook veel foto's die ik zelf niet erop heb gezet, maar wel in getagd ben. Die blijf je wel zien.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kan, heb het zelf ook nog niet gedaan maar het zijn dan ook vakantiefoto'sProfielfotoshit samen wel verwijdert
tagjes kan je verwijderenquote:Op donderdag 27 september 2012 17:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, profielfoto had ik al gewijzigd. Maar er zijn ook veel foto's die ik zelf niet erop heb gezet, maar wel in getagd ben. Die blijf je wel zien.
Gotta love you.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vreetdonder.. dat wordt extra fappen om die calorieën eraf te halen
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vreetdonder.. dat wordt extra fappen om die calorieën eraf te halen
So cutequote:
Klopt ook wel weer, maar wat een gedoe ... Zoveel foto's van mij getagd.quote:
tsja dan word het inderdaad wel lastigquote:Op donderdag 27 september 2012 17:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt ook wel weer, maar wat een gedoe ... Zoveel foto's van mij getagd.
Profielfoto's kan ik niet verwijderen trouwens ... Beetje kut.
tot ze drijven schatquote:Op donderdag 27 september 2012 17:46 schreef AldoTheApache het volgende:
Hoelang moeten frieten erin?
friet is geluktquote:Op donderdag 27 september 2012 17:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tot ze drijven schatwil je ze krokant dan iets langer
maar haal er gewoon af en toe 1 uit, hap erin.
is hij goed dan alles eruit halen, zo niet dan nog ff erin
Appelmoes en mayo.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
friet is gelukt
zalig
met appelmoes![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
friet is gelukt
zalig
met appelmoes![]()
kom jij van onder de rivieren vandaan?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
friet is gelukt
zalig
met appelmoes![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
kom jij van onder de rivieren vandaan?
Brabander?quote:
dacht ik al omdat je het over friet hebtquote:
och wat vriendelijk dat dat mag meneerquote:Op donderdag 27 september 2012 17:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Als wij een vetpot hebben mag je het een keertje voor mij doen.
Jij bent mijn nieuwe held. Ik ben geboren in Nijmegen en heb gewoond in Cuijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, wel ooit gewoond trouwensEn in Nijmegen
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent mijn nieuwe held. Ik ben geboren in Nijmegen en heb gewoond in Cuijk.
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
Kroegentocht in Cuijk met carnaval
ik denk dat die kans net zo groot is als de kans dat jij dat voor mij maakt.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
och wat vriendelijk dat dat mag meneer
jij mag ook wel een keer een naked dansje voor mij doen op straat..
Is goed, ik ga daar komend jaar waarschijnlijk toch wel heenquote:Op donderdag 27 september 2012 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]The awesomeness. Keer een mini meet daar?
Ik hou niet zo van carnaval, maar die kroegentocht is wel echt heel leuk.
Cool.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is goed, ik ga daar komend jaar waarschijnlijk toch wel heen
Die linker kijkt eng en die rechter heeft teveel make-up op.quote:
de kans dat ik het voor mij maak en jij mee mag eten is wel groter thoughquote:Op donderdag 27 september 2012 17:57 schreef JJH het volgende:
[..]
ik denk dat die kans net zo groot is als de kans dat jij dat voor mij maakt.
neequote:
ditquote:Op donderdag 27 september 2012 17:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Die linker kijkt eng en die rechter heeft teveel make-up op.
Daar doe ik het ook voor.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de kans dat ik het voor mij maak en jij mee mag eten is wel groter though
Geen spek er bij?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:59 schreef Fera het volgende:
Tijd om te eten.Boerenkool met worst.
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:59 schreef Fera het volgende:
Gewoon over de wang likken, dan zien ze er niet meer uitquote:Op donderdag 27 september 2012 17:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Die linker kijkt eng en die rechter heeft teveel make-up op.
dat is bij mij echt wel een mustquote:
Wat voor worst?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:59 schreef Fera het volgende:
altijd lekkerquote:Op donderdag 27 september 2012 17:59 schreef Fera het volgende:
Nah, is kant en klaar. Mijn moeder maakt ook altijd met spek er doorheen. Kan niet wachten tot ik weer bij haar woon en haar goddelijke eten mag proeven.quote:
Spek hoort er wel bij vind ikquote:Op donderdag 27 september 2012 18:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, is kant en klaar. Mijn moeder maakt ook altijd met spek er doorheen. Kan niet wachten tot ik weer bij haar woon en haar goddelijke eten mag proeven.
Ik heb nog niet besloten, wellicht kun jij daar verandering in brengen.quote:
moeders kookkunstenquote:Op donderdag 27 september 2012 18:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, is kant en klaar. Mijn moeder maakt ook altijd met spek er doorheen. Kan niet wachten tot ik weer bij haar woon en haar goddelijke eten mag proeven.
Wees blij dat je mijn ma niet als moeder hebtquote:Op donderdag 27 september 2012 18:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de AH.quote:
Die kan niet koken?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wees blij dat je mijn ma niet als moeder hebt
anders had je dat er gewoon los bij gebakken en dan er door doenquote:Op donderdag 27 september 2012 18:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de AH.Ik vind zelf dat het er ook bij hoort.
Awww. Mijn moeder is een heldin in de keuken. Haar lasagne, zuurkool, boerenkool, kip uit de zak en preischotel zijn om van te kwijlen.quote:
ik kom wel een keer proevenquote:Op donderdag 27 september 2012 18:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww. Mijn moeder is een heldin in de keuken. Haar lasagne, zuurkool, boerenkool, kip uit de zak en preischotel zijn om van te kwijlen.
waar woont je moeder?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww. Mijn moeder is een heldin in de keuken. Haar lasagne, zuurkool, boerenkool, kip uit de zak en preischotel zijn om van te kwijlen.
Is goed.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kom wel een keer proeven
Ik ga heul niet op FOK! zeggen waar m'n moeder woont.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
waar woont je moeder?nu ben ik wel benieuwd
fok eet meet bij je moeder thuisquote:Op donderdag 27 september 2012 18:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed.
[..]
Ik ga heul niet op FOK! zeggen waar m'n moeder woont.
lekkerquote:Op donderdag 27 september 2012 18:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hier ook eten bijna klaar
Kriekje erbij
gezellig, dan zeg ik dat ik uit Nimma kom, krijg ik een extra toetje?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed.
[..]
Ik ga heul niet op FOK! zeggen waar m'n moeder woont.
Dan kan je ook gewoon een mooie vrouw nemen en die ondersmerenquote:Op donderdag 27 september 2012 18:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De uitlopende makeup wanneer we gaan plasseksen
Is dit een tbs van jezelf?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan je ook gewoon een mooie vrouw nemen en die ondersmeren.
Nee. Wat is een tbsquote:Op donderdag 27 september 2012 18:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is dit een tbs van jezelf?
mijn zelfgemaakte friet en kroketten waren lekkerderquote:Op donderdag 27 september 2012 18:13 schreef Tally het volgende:
Het Subway broodje was heerlijk!
Zo eerst eens de teringzooi hier opruimen
wat had je er allemaal op dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:13 schreef Tally het volgende:
Het Subway broodje was heerlijk!
Zo eerst eens de teringzooi hier opruimen
zelfgemaakte krokettenquote:Op donderdag 27 september 2012 18:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mijn zelfgemaakte friet en kroketten waren lekkerder
Vast wel, mijn moeder is een echte Nijmeegse.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lekker
[..]
gezellig, dan zeg ik dat ik uit Nimma kom, krijg ik een extra toetje?
neeheequote:Op donderdag 27 september 2012 18:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zelfgemaakte krokettenwauw
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Vast wel, mijn moeder is een echte Nijmeegse.
Toch wel ook met zelfgemaakte ragout he?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mijn zelfgemaakte friet en kroketten waren lekkerder
Ohquote:Op donderdag 27 september 2012 18:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
neehee
Zelfgemaakte friet, en lidl kroketten
Ik heb er zelf nooit gewoond, maar mijn ouders komen beiden uit Hatert. Ze hebben jarenlang 2 of 3 straten van elkaar af gewoond zonder het te weten.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waar woonden jullie in Nijmegen ongeveer?
oh.. ietje minder wauwquote:Op donderdag 27 september 2012 18:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
neehee
Zelfgemaakte friet, en lidl kroketten
haha okquote:Op donderdag 27 september 2012 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er zelf nooit gewoond, maar mijn ouders komen beiden uit Hatert. Ze hebben jarenlang 2 of 3 straten van elkaar af gewoond zonder het te weten.
Je saisquote:Op donderdag 27 september 2012 18:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh.. ietje minder wauw
You need a tummy rub?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:17 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben misselijk
iets teveel gegeten
Oké.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.
* Fera aait over Aldo's buikjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.
* Fera aait over Aldo's buikje* AldoTheApache spint en voelt zich beter, betaalt Fera met 5 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ben ik nu eigenlijk een prostituee?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache spint en voelt zich beter, betaalt Fera met 5 euro![]()
Nee, want ik betaalde je in monopolygeldquote:Op donderdag 27 september 2012 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben ik nu eigenlijk een prostituee?
voor zulke bedragen mag je bij mij ook wel wat strelenquote:Op donderdag 27 september 2012 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]
nope a bizznizzwoman u izzquote:Op donderdag 27 september 2012 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]
she aint that cheap boy!quote:Op donderdag 27 september 2012 18:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
voor zulke bedragen mag je bij mij ook wel wat strelen
Maar vijf Euro is echt niks waar in Monopoly. Daar kan ik geen hotel voor kopen.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, want ik betaalde je in monopolygeld
Wat deze vrouw zegt.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
she aint that cheap boy!
Maar wel een kamer huren in een hotelquote:Op donderdag 27 september 2012 18:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar vijf Euro is echt niks waar in Monopoly. Daar kan ik geen hotel voor kopen.
Ach so.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nope a bizznizzwoman u izz
ik bedoelde mijn hoofdquote:Op donderdag 27 september 2012 18:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
she aint that cheap boy!
Wel een cheap ass hotel, vijf Euro. Maar wie moet ik dan meenemen? Ik ga niet alleen in een hotel zitten.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar wel een kamer huren in een hotel
dan verdient ze er toch nog niks aan jonguh.. die kamer moet jij huren.. dan aait zij over je buik, jij betaald 5 euro en gaat en zij gaat vervolgens in bad met badschuim want hotel badquote:Op donderdag 27 september 2012 18:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar wel een kamer huren in een hotel
Ligt eraan hoe schoon je hoofd is.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik bedoelde mijn hoofd
zon aai over mijn bolletje weet je wel
Tja, ik gaf je die kamer cadeauquote:Op donderdag 27 september 2012 18:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel een cheap ass hotel, vijf Euro. Maar wie moet ik dan meenemen? Ik ga niet alleen in een hotel zitten.
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan verdient ze er toch nog niks aan jonguh.. die kamer moet jij huren.. dan aait zij over je buik, jij betaald 5 euro en gaat en zij gaat vervolgens in bad met badschuim want hotel bad
Zo vies is mijn buik niet hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 18:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan verdient ze er toch nog niks aan jonguh.. die kamer moet jij huren.. dan aait zij over je buik, jij betaald 5 euro en gaat en zij gaat vervolgens in bad met badschuim want hotel bad
ik douche en was mijn haar iedere dagquote:Op donderdag 27 september 2012 18:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe schoon je hoofd is.
Werk en privé moet je gescheiden houden.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tja, ik gaf je die kamer cadeau
wou net zeggen sorry ik beslis ineens voor jou wat je gaat doenquote:
ja maar hotelbadquote:Op donderdag 27 september 2012 18:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zo vies is mijn buik niet hoor
Dan aaide je me over mijn boek voor geld, maar dan doe ik over jou buik aaien in het hotelquote:Op donderdag 27 september 2012 18:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Werk en privé moet je gescheiden houden.
welk boek?de bijbel?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan aaide je me over mijn boek voor geld, maar dan doe ik over jou buik aaien in het hotel
Bezittelijk voornaamwoord Aldo.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan aaide je me over mijn boek voor geld, maar dan doe ik over jou buik aaien in het hotel
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wou net zeggen sorry ik beslis ineens voor jou wat je gaat doen
[..]
ja maar hotelbad
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lig je lekker in bad terwijl je hubbie een jan aan het draaien is
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
welk boek?de bijbel?
holy fuckquote:
Deur op slot doen.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lig je lekker in bad terwijl je hubbie een jan aan het draaien is
Zo te zien had ik de uni op mijn sloffen gekund.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
holy fuckEn dan studeer ik ook nog aan de universiteit
![]()
* AldoTheApache gaat zich heel hard schamen
Maar als er dan iemand even zijn tanden moet poetsen?quote:
Blij dat bij mij op de uni alles in het engels isquote:Op donderdag 27 september 2012 18:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo te zien had ik de uni op mijn sloffen gekund.
Dan wacht 'ie maar buiten met z'n stinkbek.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar als er dan iemand even zijn tanden moet poetsen?
Gelukkig heb ik altijd smints op zak zodat ik niet stinkquote:Op donderdag 27 september 2012 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan wacht 'ie maar buiten met z'n stinkbek.
vast niet zo rond als de jouwequote:
Dan is er ook geen haast bij.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik altijd smints op zak zodat ik niet stink
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
vast niet zo rond als de jouwe
of is het nog niet zo zichtbaar?
quote:
* Knetterkrankjorum voetmassage met olie geeftquote:
quote:
Je bent niet lelijk, en je bent niet dik. Een zwangerschapsbuikje is mooiquote:Op donderdag 27 september 2012 18:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]ik voel me a lelijk en dik dus die van haar is geheid minder rond
oow maar ik bedoel het niet beledigend hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 18:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]ik voel me a lelijk en dik dus die van haar is geheid minder rond
Ik word heel blij van dat liedje.quote:
zwangerschapsbuikje idd welquote:Op donderdag 27 september 2012 18:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je bent niet lelijk, en je bent niet dik. Een zwangerschapsbuikje is mooi
Ik word blij van jouquote:Op donderdag 27 september 2012 18:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik word heel blij van dat liedje.
Maar die komt nog welquote:Op donderdag 27 september 2012 18:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zwangerschapsbuikje idd wel
alleen ik heb nu een gewone buik das geen baby buik
Een gast van mijn opleiding (andere richting dat wel) liep serieus gisteren op school rond met Homer sloffen aanquote:
Hihihihi.quote:
Klopt en dan heb ik een reden om dik te zijn.. nu ligt het aan mezelf.quote:
Trouw met mij.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum voetmassage met olie geeft
Gewone buikjes kunnen ook mooi zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zwangerschapsbuikje idd wel
alleen ik heb nu een gewone buik das geen baby buik
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
* TheGirlNextDoor sok geeft
Shit ik faalquote:Op donderdag 27 september 2012 18:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vooral niet voor 2 gaan eten.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Klopt en dan heb ik een reden om dik te zijn.. nu ligt het aan mezelf.
ik had nog ff door moeten gaan met afvallen ipv zwanger worden
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
ik vind jou sowieso mooiquote:Op donderdag 27 september 2012 18:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Na je zwangerschap afvallenquote:Op donderdag 27 september 2012 18:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu 3 maanden, dus alleen nog maar last van groter boobs en hormonenquote:Op donderdag 27 september 2012 18:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Trouw met mij.
[..]
Gewone buikjes kunnen ook mooi zijn.
Hoe lang ben je zwanger eigenlijk?
[..]
dat is ook de planningquote:Op donderdag 27 september 2012 18:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Na je zwangerschap afvallen
dat is best wel veelquote:Op donderdag 27 september 2012 18:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is ook de planning
ben allang blij dat ik voor de zwangerschap iig de 30 kilo kwijt ben geraakt.. nu hopen dat ik er niet teveel aan krijg
ik ga straks in de leer bij lola denk ikquote:
Bij mij werkt het al door gewoon geen snoep en ander lekkers in huis te halen en ipv daarvan fruit (vooral druiven). Zodat als ik zin heb om te snacken, ik niets anders heb dan fruit, en fruit is best lekker!quote:Op donderdag 27 september 2012 18:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is ook de planning
ben allang blij dat ik voor de zwangerschap iig de 30 kilo kwijt ben geraakt.. nu hopen dat ik er niet teveel aan krijg
ja die is ook enorm veel afgevallen diepe respect ervoorquote:Op donderdag 27 september 2012 18:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga straks in de leer bij lola denk ikdie is zo goed bezig daarin
Booobsquote:Op donderdag 27 september 2012 18:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu 3 maanden, dus alleen nog maar last van groter boobs en hormonen
Dat is veelquote:Op donderdag 27 september 2012 18:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is ook de planning
En nog steeds perky boobs hebben hequote:Op donderdag 27 september 2012 18:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij werkt het al door gewoon geen snoep en ander lekkers in huis te halen en ipv daarvan fruit (vooral druiven). Zodat als ik zin heb om te snacken, ik niets anders heb dan fruit, en fruit is best lekker!
En daarnaast gewoon een beetje in de gaten houden wat je eet. Ik eet max. eens in de 2 weken slecht. Verder gewoon altijd gezond eten. Sinds ik dat doe (nu bijna een half jaar) 8 kilo afgevallen
bij mij is het vooral zorgen dat ik regelmatig eet, idd weinig snoep en wel beweeg.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij werkt het al door gewoon geen snoep en ander lekkers in huis te halen en ipv daarvan fruit (vooral druiven). Zodat als ik zin heb om te snacken, ik niets anders heb dan fruit, en fruit is best lekker!
En daarnaast gewoon een beetje in de gaten houden wat je eet. Ik eet max. eens in de 2 weken slecht. Verder gewoon altijd gezond eten. Sinds ik dat doe (nu bijna een half jaar) 8 kilo afgevallen
Ik val af in mn gezicht en mn buik. Verder nietquote:Op donderdag 27 september 2012 18:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En nog steeds perky boobs hebben he
ik haal heeeeeel zelden nog snaaierij in huis ik weet dat ik er niet vanaf kan blijven dus dan haal ik het gewoon bijna niet meerquote:Op donderdag 27 september 2012 18:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik val niet afquote:Op donderdag 27 september 2012 18:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik val af in mn gezicht en mn buik. Verder niet
Lol, whut.quote:
Precies, ik ookquote:Op donderdag 27 september 2012 18:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik haal heeeeeel zelden nog snaaierij in huis ik weet dat ik er niet vanaf kan blijven dus dan haal ik het gewoon bijna niet meer
Uit de kleinste dingen moet je de liefde halenquote:Op donderdag 27 september 2012 18:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel een beetje lief van je hoor
scheelt enorm en ik mis het ook niet dat gesnaaiquote:
Ik wil mijn buik weer plat hebben, en niet met zo'n bult die pas begint boven mijn venusheuvel waardoor het lijkt dat mijn broek te klein is omdat mijn buik erboven pas uit gaat steken. Muffintop ideequote:Op donderdag 27 september 2012 18:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is ook niet nodig toch
Een kleine sok gaat niet passen hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 18:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uit de kleinste dingen moet je de liefde halen
Fruitquote:Op donderdag 27 september 2012 18:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb nu wel snoepjes in huis
heb iets met zoet de laatste tijd.. doe mij chocolademelk en ik krijg een orgasme in mijn mond
had ik nu maar een baby die hield van fruit veeeeel fruit
hihi sorry in mijn hoofd is dat schattigquote:Op donderdag 27 september 2012 18:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil mijn buik weer plat hebben, en niet met zo'n bult die pas begint boven mijn venusheuvel waardoor het lijkt dat mijn broek te klein is omdat mijn buik erboven pas uit gaat steken. Muffintop idee
heb jij zulke grote vingers?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een kleine sok gaat niet passen hoor
joooquote:
Soms denk ik wel 'Shit, waarom heb ik nou niks in huis?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
scheelt enorm en ik mis het ook niet dat gesnaai
We'll make it fit.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n vingers zijn dan ook niet koudquote:Op donderdag 27 september 2012 18:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb jij zulke grote vingers?
Oke, een kniekous danquote:Op donderdag 27 september 2012 18:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
In mijn hoofd niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi sorry in mijn hoofd is dat schattig
maar je had toch een koude pener?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n vingers zijn dan ook niet koud
laatst had ik zooooon zin in iets dat ik maar naar de snackbar ben gegaanquote:Op donderdag 27 september 2012 18:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Soms denk ik wel 'Shit, waarom heb ik nou niks in huis?'
Maar dat gaat gauw over
Bijt hem eraf!quote:
Haha. Dat wordt nog wat als de AH XL naast mijn deur open gaatquote:Op donderdag 27 september 2012 18:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
laatst had ik zooooon zin in iets dat ik maar naar de snackbar ben gegaan
Maar da's warme luchtquote:Op donderdag 27 september 2012 18:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar je had toch een koude pener?
Dan moet je dat tochtgat aan de achterkant dichtstoppen
whehhehehee dat geloof ik directquote:Op donderdag 27 september 2012 18:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha. Dat wordt nog wat als de AH XL naast mijn deur open gaat
ik hou van bijtenquote:
dat flik ik als ik de kans krijg en dan lach ik vooral zelf heel hardquote:
Oh, ik blow nog wel. Maar over het algemeen geen vreetkicks daarvanquote:Op donderdag 27 september 2012 18:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehhehehee dat geloof ik direct
en ik blow niet meer dus ook geen vreetkickjes meer das ook een huge ass verschil
Herkenbaar. Bothquote:Op donderdag 27 september 2012 18:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik hou van bijten
[..]
dat flik ik als ik de kans krijg en dan lach ik vooral zelf heel hard
lucky you ik kreeg dan echt honger in de meest onlogische dingenquote:Op donderdag 27 september 2012 18:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik blow nog wel. Maar over het algemeen geen vreetkicks daarvan
Hahaquote:Op donderdag 27 september 2012 18:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
lucky you ik kreeg dan echt honger in de meest onlogische dingen
quote:
Nomquote:Op donderdag 27 september 2012 18:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik hou van bijten
[..]
dat flik ik als ik de kans krijg en dan lach ik vooral zelf heel hard
en ik hou me nu ook flink wat geld over wat ik in andere dingen kan stekenquote:
In andere dingen steken?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
en ik hou me nu ook flink wat geld over wat ik in andere dingen kan steken
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
en ik hou me nu ook flink wat geld over wat ik in andere dingen kan steken
Neuh.quote:
ongelukkige woordkeuze van mijquote:
Dan ben ik automatisch een heldquote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan ben ik automatisch een heldMaar dat was ik al volgens jou
quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:53 schreef Polyfemos het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_techniek_vindt.html
omnomnomnomquote:Op donderdag 27 september 2012 18:58 schreef Tamashii het volgende:
Lekker eten, warm stokbrood met grillworst.
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:58 schreef Tamashii het volgende:
Lekker eten, warm stokbrood met grillworst.
Ja en dadelijk 2 maiskolven met suiker.quote:
Hahaha, dat vind ik zoooo stom he.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sorry voor de repost, maar ik kon niet anders
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha, dat vind ik zoooo stom he.
The lonely islandquote:Op donderdag 27 september 2012 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Goed eten en dan alleen dat?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja en dadelijk 2 maiskolven met suiker.Moet goed eten.
reageer eens op WAquote:Op donderdag 27 september 2012 19:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
mais heb ik ook nog in de koelkastquote:Op donderdag 27 september 2012 19:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nomquote:Op donderdag 27 september 2012 19:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mais heb ik ook nog in de koelkastbinnenkort eens klaarmaken
En stokbrood. En vanmiddag brood met kaas en mosterdsoep. En dadelijk pasta met zalm en spinazie. En vanavond vast nog wat.quote:
Oh dat klinkt al beterquote:Op donderdag 27 september 2012 19:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En stokbrood. En vanmiddag brood met kaas en mosterdsoep. En dadelijk pasta met zalm en spinazie. En vanavond vast nog wat.
Mais vind ik zo lekker he. Eet soms gewoon een klein blikje op.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mais heb ik ook nog in de koelkastbinnenkort eens klaarmaken
Ik moest die toch nog kijken.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |