ook bij mij grapjes als heb je er ook een LOI cursus bij gekregen? Maar die snapen ook niet dat Samsung en HTC van hetzelfde besturingssysteem gebruik makenquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:53 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Haha, hier precies hetzelfde. Ik zei dat ik een nieuwe telefoon had besteld in China. De eerste gniffel werd al kenbaar gemaakt. Welk merk? vroeg er een. Toen zei ik Jiayu.
Er kwam een flinke glimlach te voorschijn. Toen zei ik: Dat betekent "good phone" in het Chinees.
Toen lagen ze allemaal dubbel.
Of hij zonder plakband werd geleverd of met?
Hopen we ja, zometeen valt het dik tegenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:07 schreef R4m0n_46 het volgende:
Straks gewoon iedereen jaloers maken, niemand kan voor 130 euro tippen aan de specs van deze telefoon
Naar mijn weten wel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:13 schreef Ebbao het volgende:
Ik lurk al een tijdje mee maar nu die licentie er daadwerkelijk is... misschien toch tijd om actie te ondernemen! Twijfel nog wel tussen zilver en grijs, ik heb nog tot de 30e (om van de code gebruik te maken) begrijp ik?
code voor de zwarte staat gewoon in dit topicquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:14 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Naar mijn weten wel.
Ik ben ook nog op zoek naar een code (heb al een pm verstuurd naar Downstar). Ik weet niet of ik daar al te laat mee ben. En dan te hopen dat de gebruikservaringen net zo positief gaan uitvallen!
Ik wil geen zwarte maar een zilverequote:Op vrijdag 28 september 2012 15:15 schreef rene90 het volgende:
[..]
code voor de zwarte staat gewoon in dit topic
Ik heb het ingevuld maar nog niet besteld, dit gaat nog wel komen vandaagquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:20 schreef FastFox91 het volgende:
Nog maar eens de poll.
Poll: Welke kleur heb je besteld?
• Grijs
• Zilver
• Zwart
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
De G2 beviel wel goed geloof ik, dus ga ervan uit dat het met de kwaliteit wel snor zit.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hopen we ja, zometeen valt het dik tegen
Neuh, da's zo'n speciale adhesive tape.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:23 schreef rene90 het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij in dat hoesje in een bepaalde houder.
Volgens mij niet, omdat niemand hem nog heeft kunnen testen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:54 schreef FreaZ het volgende:
Is er al wat bekend over de accuduur van de G3 t.o.v. de G2 ?
Ik hoop erg goedquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:54 schreef FreaZ het volgende:
Is er al wat bekend over de accuduur van de G3 t.o.v. de G2 ?
http://translate.googleus(...)zIxpa408ALefG6FcAq-Aquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:37 schreef Mandéra het volgende:
Jiayu bevestigd nu ook zelf op het forum dat er een licentie is:
http://bbs.ejiayu.com/thread-244504-1-1.html
Voor zover mijn Google translate gaat dan.
volgens de officiële berichtgeving wel jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:55 schreef mtchel112 het volgende:
Dus de licentie is uitgegeven? Dan bestel ik m gelijk
quote:Leden Gebruiker:
Dank betrekking hebben op alle manier om een goede domeinnaam te steunen! Vandaag kregen we zijn willen goede domeinnaam G3 netwerkcertificaat eindelijk officieel uitgereikt! De goede domeinnaam beloften, begon meteen officieel te koop goede domeinnaam G3, als volgt:
1 al op zijn plaats, in het licht van de zwarte versie van de inventaris in de eerste partij van 5.000 eenheden, 5.000 eenheden vandaag in eerste instantie enkele chronologische volgorde, het herstel van de orders van de zwarte versie van de G3. Andere kleuren, wachtend op de volgende batch line productie en regelen de zending. Alle voldoen aan de eisen van de bestelling, ze zijn gerestaureerd naar het winkelcentrum, gebruikers kunnen hun bestelling bekijken in de Member Center. Als u niet kunt bekijken orders, orders nog niet hersteld, dat volgens de volgorde in chronologische volgorde, nog niet aan de beurt.
2, de betaling termijn voor de avond van 30 september 10:00 uur (ongeveer 2 dagen) meer dan de voorgeschreven tijd aanwezige opdrachten, we beschouwd als een verklaring van afstand van de mogelijkheid tot aankoop bestellingen worden ongeldig verklaard. Herinner u geen gebruik te maken van de mazen in het systeem en niet terug naar de orde van de Lid-Center om een betaling te doen door middel van speciale middelen. Zelfs als uw betaling, de orders nog steeds niet normaal verzending hanteren.
G3 bestellingen door het herstel succesvolle betalingsopdrachten verwijderen totdat het netwerk standaard van Peking naar de beste domein fabriek (ongeveer 2-3 dagen) te bereiken, etikettering zendingen aankomen in de fabriek netwerk standaard 7 dagen na de inzet voor goede domeinnaam telefoon de fabriek afgegeven vanaf de goede domeinnaam.
4, rekening houdend met een veel gebruiker de 05 september Kusakabe intentie bestellingen, haast, vergeten om accessoires aan te schaffen. Vandaag tot 30 september zal de officiële winkel van goede domeinnaam worden geannuleerd port aankoop accessoires set, de eerste herstelschijf G3 Bestel gebruiker, kunt u opnieuw bestellen accessoires aanschaffen en betaling. Zal uw accessoires orders en telefoon fusie mailing.
"Goede domeinnaam"quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:00 schreef Downstar het volgende:
[..]
volgens de officiële berichtgeving wel ja
[..]
ik denk dat jiayu, mijn bovenstaande dreigpost had gezien.. vandaar dat die licentie ernu opeens wel isquote:Op donderdag 27 september 2012 23:04 schreef Downstar het volgende:
[..]
ik wil mijn G3 nu godverdomme, ik wacht nu al te lang op die telefoon
uit protest bestel ik geen eten meer bij de lokale chinees..
dat zal die bamibakkers leren!
![]()
Nouja.. het is maar de vraag of jiayu ook vakantie houd..quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:07 schreef nodig het volgende:
Goed nieuws dus!
Jammer dat nu die chinezen nu vakantie krijgen.. Word die denk ik pas rond 10 oktober naar ons gestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |