Je kan iphone 5 gebruikers al snel laten schrikken over de prijs, dat kan zelfs met nederlandse toestellen..quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:30 schreef Mandéra het volgende:
Binnenkort iPhone 5 bezitters laten schrikken van de prijs van de G3.
Een maat van me heeft hem direct gepre-orderd na de aankondiging. Hij heeft nu een 'oude' iPhone 4.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
Je kan iphone 5 gebruikers al snel laten schrikken over de prijs, dat kan zelfs met nederlandse toestellen..
apple overpricede meuk
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:16 schreef Ravocs het volgende:
Zijn er al ergens goedkopere hoesjes te verkrijgen? Ik vind die lederen wel mooi, maar die is me wat te duur...
Ach, anders heeft de plaatselijke telefoonboer op de markt ook wel iets wat past.
bovenstaande komt van de salesmanager van LTquote:yeah, we're in planning to add the g3 accessories, will let u know when it's available
Volgens mij zit hij in dat hoesje in een bepaalde houder.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:20 schreef Ravocs het volgende:
Nice, thanks.
Het lijkt trouwens dat de G3 hier los in ligt. Dat kan toch bijna niet?
http://shop.ejiayu.com/?product-163.html
Dat gele ding is een soort houder.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:20 schreef Ravocs het volgende:
Nice, thanks.
Het lijkt trouwens dat de G3 hier los in ligt. Dat kan toch bijna niet?
http://shop.ejiayu.com/?product-163.html
Haha, hier precies hetzelfde. Ik zei dat ik een nieuwe telefoon had besteld in China. De eerste gniffel werd al kenbaar gemaakt. Welk merk? vroeg er een. Toen zei ik Jiayu.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Inderdaad, want iedereen aan wie ik zeg dat ik een telefoon uit China op het oog hebt lacht me half uit.
ook bij mij grapjes als heb je er ook een LOI cursus bij gekregen? Maar die snapen ook niet dat Samsung en HTC van hetzelfde besturingssysteem gebruik makenquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:53 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Haha, hier precies hetzelfde. Ik zei dat ik een nieuwe telefoon had besteld in China. De eerste gniffel werd al kenbaar gemaakt. Welk merk? vroeg er een. Toen zei ik Jiayu.
Er kwam een flinke glimlach te voorschijn. Toen zei ik: Dat betekent "good phone" in het Chinees.
Toen lagen ze allemaal dubbel.
Of hij zonder plakband werd geleverd of met?
Hopen we ja, zometeen valt het dik tegenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:07 schreef R4m0n_46 het volgende:
Straks gewoon iedereen jaloers maken, niemand kan voor 130 euro tippen aan de specs van deze telefoon
Naar mijn weten wel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:13 schreef Ebbao het volgende:
Ik lurk al een tijdje mee maar nu die licentie er daadwerkelijk is... misschien toch tijd om actie te ondernemen! Twijfel nog wel tussen zilver en grijs, ik heb nog tot de 30e (om van de code gebruik te maken) begrijp ik?
code voor de zwarte staat gewoon in dit topicquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:14 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Naar mijn weten wel.
Ik ben ook nog op zoek naar een code (heb al een pm verstuurd naar Downstar). Ik weet niet of ik daar al te laat mee ben. En dan te hopen dat de gebruikservaringen net zo positief gaan uitvallen!
Ik wil geen zwarte maar een zilverequote:Op vrijdag 28 september 2012 15:15 schreef rene90 het volgende:
[..]
code voor de zwarte staat gewoon in dit topic
Ik heb het ingevuld maar nog niet besteld, dit gaat nog wel komen vandaagquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:20 schreef FastFox91 het volgende:
Nog maar eens de poll.
Poll: Welke kleur heb je besteld?
• Grijs
• Zilver
• Zwart
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |