De G2 beviel wel goed geloof ik, dus ga ervan uit dat het met de kwaliteit wel snor zit.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hopen we ja, zometeen valt het dik tegen
Neuh, da's zo'n speciale adhesive tape.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:23 schreef rene90 het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij in dat hoesje in een bepaalde houder.
Volgens mij niet, omdat niemand hem nog heeft kunnen testen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:54 schreef FreaZ het volgende:
Is er al wat bekend over de accuduur van de G3 t.o.v. de G2 ?
Ik hoop erg goedquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:54 schreef FreaZ het volgende:
Is er al wat bekend over de accuduur van de G3 t.o.v. de G2 ?
http://translate.googleus(...)zIxpa408ALefG6FcAq-Aquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:37 schreef Mandéra het volgende:
Jiayu bevestigd nu ook zelf op het forum dat er een licentie is:
http://bbs.ejiayu.com/thread-244504-1-1.html
Voor zover mijn Google translate gaat dan.
volgens de officiële berichtgeving wel jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:55 schreef mtchel112 het volgende:
Dus de licentie is uitgegeven? Dan bestel ik m gelijk
quote:Leden Gebruiker:
Dank betrekking hebben op alle manier om een goede domeinnaam te steunen! Vandaag kregen we zijn willen goede domeinnaam G3 netwerkcertificaat eindelijk officieel uitgereikt! De goede domeinnaam beloften, begon meteen officieel te koop goede domeinnaam G3, als volgt:
1 al op zijn plaats, in het licht van de zwarte versie van de inventaris in de eerste partij van 5.000 eenheden, 5.000 eenheden vandaag in eerste instantie enkele chronologische volgorde, het herstel van de orders van de zwarte versie van de G3. Andere kleuren, wachtend op de volgende batch line productie en regelen de zending. Alle voldoen aan de eisen van de bestelling, ze zijn gerestaureerd naar het winkelcentrum, gebruikers kunnen hun bestelling bekijken in de Member Center. Als u niet kunt bekijken orders, orders nog niet hersteld, dat volgens de volgorde in chronologische volgorde, nog niet aan de beurt.
2, de betaling termijn voor de avond van 30 september 10:00 uur (ongeveer 2 dagen) meer dan de voorgeschreven tijd aanwezige opdrachten, we beschouwd als een verklaring van afstand van de mogelijkheid tot aankoop bestellingen worden ongeldig verklaard. Herinner u geen gebruik te maken van de mazen in het systeem en niet terug naar de orde van de Lid-Center om een betaling te doen door middel van speciale middelen. Zelfs als uw betaling, de orders nog steeds niet normaal verzending hanteren.
G3 bestellingen door het herstel succesvolle betalingsopdrachten verwijderen totdat het netwerk standaard van Peking naar de beste domein fabriek (ongeveer 2-3 dagen) te bereiken, etikettering zendingen aankomen in de fabriek netwerk standaard 7 dagen na de inzet voor goede domeinnaam telefoon de fabriek afgegeven vanaf de goede domeinnaam.
4, rekening houdend met een veel gebruiker de 05 september Kusakabe intentie bestellingen, haast, vergeten om accessoires aan te schaffen. Vandaag tot 30 september zal de officiële winkel van goede domeinnaam worden geannuleerd port aankoop accessoires set, de eerste herstelschijf G3 Bestel gebruiker, kunt u opnieuw bestellen accessoires aanschaffen en betaling. Zal uw accessoires orders en telefoon fusie mailing.
"Goede domeinnaam"quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:00 schreef Downstar het volgende:
[..]
volgens de officiële berichtgeving wel ja
[..]
ik denk dat jiayu, mijn bovenstaande dreigpost had gezien.. vandaar dat die licentie ernu opeens wel isquote:Op donderdag 27 september 2012 23:04 schreef Downstar het volgende:
[..]
ik wil mijn G3 nu godverdomme, ik wacht nu al te lang op die telefoon
uit protest bestel ik geen eten meer bij de lokale chinees..
dat zal die bamibakkers leren!
![]()
Nouja.. het is maar de vraag of jiayu ook vakantie houd..quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:07 schreef nodig het volgende:
Goed nieuws dus!
Jammer dat nu die chinezen nu vakantie krijgen.. Word die denk ik pas rond 10 oktober naar ons gestuurd.
Je weet dat als je via google zoekt het eerste resultaat dit topic is?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:52 schreef tharonny het volgende:
Jahoor.... Ik maar zoeken in het digital corner > hardware forum. Geen Jiayu topic... jongens.. Bijna 2 dagen zonder FOK topic gezetenMaar toch gevonden
Las net het nieuws op gizchina, top! laat maar komen!
3x raden hoe ik de topic uiteindelijk gevonden hebquote:. Je weet dat als je via google zoekt het eerste resultaat dit topic is?
http://bit.ly/TNsZqq
Ontopic:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH can't wait (Mja, eigenlijk wel.. china shop kenner dus 't duurt vast nog wel even )
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:43 schreef Landgeld het volgende:
YES! nu wachten op de uitlevering... van de Chinees die dit proces zo heeft zitten vertragen!
Als er iets binnen is kan je het vast zien aan de snelheid van het topicquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:54 schreef David_ het volgende:
Ben benieuwd naar jullie ervaringen met de telefoon
Doorlooptijd: normaal tussen de 8 en 20 dagen (ex douane)quote:Posting = Voorgemeld
- Arrival outward office of exchance = in het post systeem
- Departue outward office of exchace = Vertrek vanaf luchthaven
- Arrival inward office of exchance = aankomst bij douane
- Held by costums (optie) = Appart gelegd door de douane
- Depature inward office of exchance (niet zeker of deze er is) = weg bij douane
-failed delivery (optie) = PostNL kon het pakketje (nog) niet in ontvangst nemen
- Arrival at delivery office = geaccepteerd door post NL, wordt de eerst volgende bezorgdag aangeboden (niet maandag)
- out for delivery = Onderweg
- Failed delivery = Briefje in je bus, halen bij het postkantoor
- deliverd = UITPAKKEN!
quote van gizchina user, reageerd op de networklicentie berichtgeving van andi..quote:Isma67
they just stop to produce because the MTK is too expensive!!! it s really a shame
Sep 28, 2012
niks op jiayu forum te vinden hierover dus 99% kans op onzinquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:45 schreef Downstar het volgende:
[..]
quote van gizchina user, reageerd op de networklicentie berichtgeving van andi..
vraag me af waar hij vandaan haalt dan de productie is gestopt, ondat de MTK6577 te duur zou zijn..
laatst hadden we nog een artikel waarin werd aangeven dat de prijs van de MTK6577 wat omhoog was gegaan, maar dat deze niet de prijs van de G3 in gevaar bracht...
dus het zal wel lulkoek zijn, gewoon lekker die productie dag en nacht laten lopen en een beetje snelle logistiek en we hebben onze telefoontjes eind volgende maand! ( mits je hem via DHL laat verzenden
!)
ze droppen hem dan in je schoot vanuit het vliegtuig. Moet je wel voor thuis zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:39 schreef emmyemmy het volgende:
Wat is dropshipping en is het beter om dit te doen? Quir heeft de mijne namelijk besteld zonder dat aan te vinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:46 schreef FreaZ het volgende:
[..]
ze droppen hem dan in je schoot vanuit het vliegtuig. Moet je wel voor thuis zijn.Ik had geen dropshipping geselecteerd, maar raad je me dan aan om dat nu alsnog te doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt weinig uit... personelijk doe ik het nooit. En eignelijk nooit problemen gehadquote:Op zaterdag 29 september 2012 10:07 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ik had geen dropshipping geselecteerd, maar raad je me dan aan om dat nu alsnog te doen?
Bericht klopt wel aardig, ongeveer hetzelfde is terug te vinden op het Jiayu forum. Ze shippen nu eerst hun eigen pre-orders, daarna komen de wholesalers.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:47 schreef nodig het volgende:
Ik heb het ook gewoon uitgelaten, denk ook niet dat het veel uitmaakt. Mocht de douane een boekje hebben met de shop lightake dan zal er ongetwijfeld bij staan dat ze ook veel goedkope meuk verkopen.
Ontopic (bron gizbeat, heeft het weleens bij het verkeerde eind)
As was hoped for and expected, JiaYu G3 finally got their long awaited official licensing and will immediately begin shipping the pre-ordered phones out.
Those who pre-ordered must pay their balance before September 30th 10:00am or their order will be considered invalid.
As was mentioned yesterday, the first 5000 will be black only. So if you pre-ordered a color other than black, you will have to wait a bit longer.
5000 seems a paltry number, but perhaps it was prudent as they werent 100% sure the license would come through. JiaYu thanks its loyal customers and appreciates their patience.
Lets hope JiaYu can start to push these phones out in mass units so we all can get our hands on one!
Dat betekend inderdaad dat ze voor of in de vakantie nog gaan verzenden anders zouden ze dat betalen t/m 8 oktober hebben gezet.
Kreeg ik inderdaad ook niet, bij mij staat die onder ''My account'' onder ordersquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:05 schreef rene90 het volgende:
Nog één besteld voor een maat van me![]()
Klopt het dat jullie ook nog geen mail van lightake zelf hebben met bevestiging?
Daar staan ze wel bij inderdaad. Er staat bij mijn eerste order nu 'collecting products'quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Kreeg ik inderdaad ook niet, bij mij staat die onder ''My account'' onder orders
Kan toch gewoon via de usb kabel?quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:38 schreef Landgeld het volgende:
Vergeten jullie niet een Flat to Round Power Plug Converter bij te bestellen? Anders kan je hem niet opladen.....
http://dx.com/p/flat-to-round-power-plug-converter-33884
Goed nieuws. Duurt alleen wel weer een week voordat die bij Lighttake zijn vrees ik.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:30 schreef Mandéra het volgende:
Jiayu start vandaag met het verzenden van de eerste 5000 batch, nu kan het snel gaan!:
http://translate.google.n(...)om%2Fforum-33-1.html
Eerste 5000 zijn sowieso zwarte exemplaren, en bestemd voor hun eigen pre-orders. Maar de link is dat de productie en verzending nu op 100% gaat de komende dagen, ik denk dat er over 1 week ongeveer naar Lightake verzonden wordt. Ofja, dat hoop ik heel erg!quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:33 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Goed nieuws. Duurt alleen wel weer een week voordat die bij Lighttake zijn vrees ik.
En dan nog hopen dat wij bij de 1e 5000 zitten. En of daar ook bijv. al grijs bij zit...
Afwachten
Whooooohooooooooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:30 schreef Mandéra het volgende:
Jiayu start vandaag met het verzenden van de eerste 5000 batch, nu kan het snel gaan!:
Coolquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:30 schreef Mandéra het volgende:
Nu kan het nog met de code jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:56 schreef mtchel112 het volgende:
oke ik heb genoeg gehoord, gelijk bestellen!
Nu al?quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:18 schreef tharonny het volgende:
Helemaal super! Hij komt steeds dichter en dichter bijMisschien heeft een of andere chinees nu wel mijn telefoon in zijn/haar handen
Fotos van de fabriek van Jiayu:quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:18 schreef tharonny het volgende:
Helemaal super! Hij komt steeds dichter en dichter bijMisschien heeft een of andere chinees nu wel mijn telefoon in zijn/haar handen
Dankje Tokko1, dat bedoelde ik inderdaadquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:25 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Fotos van de fabriek van Jiayu:
FoTo'S
Hopelijk komt Lightake ook met beetje betaalbare assesoires, dat openklap hoesje inc shipping wordt denk ik z'n 20 dollar. Toch best prijzig. Mja wel echt leer.
Lekker voor 2 euro per dag telefoons in elkaar draaien.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:25 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Fotos van de fabriek van Jiayu:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hopelijk komt Lightake ook met beetje betaalbare assesoires, dat openklap hoesje inc shipping wordt denk ik z'n 20 dollar. Toch best prijzig. Mja wel echt leer.
een silicone hoesje of een bumper is wel vet, maar niet puur voor bescherming voor mij, zon geel hoesje ziet er gewoon gaaf uitquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:36 schreef tharonny het volgende:
Die hoesjes zullen ook wel goedkoper worden loop van de tijd lijkt me zo. Nouja met dat gorilla glas heb je toch niks over je scherm nodig (toch)
Zit wel een regeling op, maar de postkosten zijn voor jouw rekening zo ver ik weet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:43 schreef Ebbao het volgende:
Ik sta ook op het punt om de telefoon te bestellen maar heb nog wat last minute twijfels. Als er iets kapot is aan de telefoon (binnen of buiten de garantie) moet de telefoon neem ik aan all the way naar Azië? Hoe is dat geregeld? Zoals je merkt, ik heb totaal geen ervaringen met Chinese webshops.
Nu vraag ik me af, zitten daar niet weer invoerkosten aan vast als je hem teruggestuurd krijgt?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:51 schreef tharonny het volgende:
Xetran heeft inderdaad gelijk. De shipping kosten zijn voor jezelf, maar je hebt een jaar garantie. (voor zover mij bekend is). Had begrepen dat de shipping kosten zo'n 25 dollar zijn, dus reken je dat bij de 130 euro die je voor je telefoon betaald, dan ben je nog goedkoop uit. Kan je hem heel wat keren voor wegsturen. Ik weet niet of jij al vaak een kapotte telefoon gehad heb, maar ik nog nooit. *afkloppen*
Heb er dus wel vertrouwen in dat die het gewoon doet, en mocht die inderdaad kapot gaan kost de reparatie 25 dollar. The choice is yours!
Zou niet moeten, denk dat je wel kans maakt als je bezwaar aan tekent. (je had hem toch al).quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:54 schreef Xetran het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af, zitten daar niet weer invoerkosten aan vast als je hem teruggestuurd krijgt?
Welkom bij de clubquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:45 schreef Ebbao het volgende:
Bedankt voor de antwoorden Xetran en tharonny. Heb inmiddels snel een Paypal account aangemaakt en de zwarte versie (met kortingscode) besteld. Voor mij begint het wachten nu dus ook
Werkt gewoon.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:57 schreef Quir het volgende:
Hoe zat het eigenlijk met die frequenties en Nederland? Was 't eigenlijk al weer vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar iets zeg me dat dat niet juist is![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:44 schreef kango het volgende:
Iemand eigenlijk enig idee hoe je Jiayu uitspreek?
Ik spreek het altijd maar zo uitVoor mij is het idd ook een (blauw) vraagteken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar iets zeg me dat dat niet juist is
Huhquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom stuurt hij hem terug? Hoop dat het niet iets met de kwaliteit te maken heeft.
"Ze heeft" ?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:29 schreef Melkunie het volgende:
Nou, ze heeft er toch best moeite mee. Order cancelled
Oh thanks! Tot of tot en met??quote:Op zondag 30 september 2012 00:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Sarcasme komt niet zo goed over op internet.
Body is van aluminium voor zover ik weet. Coupon is nog tot 30 september geldig: voor zwart: FOKJIAYUG356925 de andere 2 kleuren: FOKJIAYUG395822
Lightakequote:Op zondag 30 september 2012 00:09 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Oh thanks! Tot of tot en met??
Over de kleur twijfel ik nog. Maar denk dat zwart het mooist is. Heeft die gast in dat filmpje met de reset ook een zwarte?
Ennuh: waar bestellen? Zit op telefoon, dus zoeken is lastig... (Oude HTC Desire)
Tuurlijk. PC inmiddels opgestart. Deze is het toch? http://lightake.com/detai(...)tphone___Black-56925quote:Op zondag 30 september 2012 00:16 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Lightake
En ik zou gewoon ff je PC opstarten om te bestellen,, is toch wat makkelijker
Jaquote:Op zondag 30 september 2012 00:18 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Tuurlijk. PC inmiddels opgestart. Deze is het toch? http://lightake.com/detai(...)tphone___Black-56925
Doe ik ook niet hoorquote:Op zondag 30 september 2012 00:25 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja
(en voor je het vraagt, dropshipping kán je aan vinken maar heeft niet zo veel zin naar mijn mening. Heeft tot effect dat er geen Lightake logo op je pakket staat..)
Deze beste man heeft nog meer filmpjes over de G3 op zn kanaal:quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom stuurt hij hem terug? Hoop dat het niet iets met de kwaliteit te maken heeft.
zoals ?quote:Op zondag 30 september 2012 01:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deze beste man heeft nog meer filmpjes over de G3 op zn kanaal:
http://www.youtube.com/user/chiribe?feature=watch
Aanrader!
Er is nog geen telefoon uitgeleverd? (buiten de sampels die terug gestuurd moesten wordenquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ga er vanuit dat er in de tussentijd ook nog het e.e.a aan de firmware is verbouwd (4.1? straks, is bevestigd?).quote:
Ik vind het maar een maf filmpje, welke telefoons zien we eigenlijk?quote:
Naar wat ik eens gelezen heb zouden die kaartjes gemaakt zijn in ghost shifts (of hoe noemden ze dat ook weer) en valt de kwaliteit ferm tegen. Als je een beetje uitkijkt kan je hier wel voor een 10¤ hetzelfde kopen van een betrouwbare bronquote:Op zondag 30 september 2012 11:48 schreef dramatic het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe snel deze dingen zijn?
http://lightake.com/detai(...)F_Memory_Card_-37265
welke class? of is het puur random wat je krijgt?
Dankje, dat idee had ik al. Normaal gesproken staan specs zelfs dubbel op de site, maar hier staat opeens niks bij. En het gaat inderdaad om 3 euro verschil voor een class10 kaartje in Nederland.quote:Op zondag 30 september 2012 11:58 schreef bruyckerken het volgende:
[..]
Naar wat ik eens gelezen heb zouden die kaartjes gemaakt zijn in ghost shifts (of hoe noemden ze dat ook weer) en valt de kwaliteit ferm tegen. Als je een beetje uitkijkt kan je hier wel voor een 10¤ hetzelfde kopen van een betrouwbare bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |