Prestaties zijn ongeveer gelijk aan dat toestel, Enkelt heeft deze een beter schermquote:Op zondag 30 september 2012 22:16 schreef DeHeer het volgende:
Vraag me toch af hoeveel waarde ik aan die benchmark (5300) moet hechten. Dat ding zal toch niet trager zijn dan mijn huidige Galaxy S2?
Dat hangt niet alleen van benchmarks af. Zo komen Samsung tablets en phones met bloatware en een schil waar je depressief van wordt.quote:Op zondag 30 september 2012 22:16 schreef DeHeer het volgende:
Vraag me toch af hoeveel waarde ik aan die benchmark (5300) moet hechten. Dat ding zal toch niet trager zijn dan mijn huidige Galaxy S2?
Waarom heb je niet dan gelijk de juiste kleur besteld?quote:Op zondag 30 september 2012 23:05 schreef Xu het volgende:
Heb de zwarte maar besteld, in de hoop dat ze het achteraf nog kunnen wisselen in een andere kleur
quote:Op zondag 30 september 2012 17:26 schreef Xu het volgende:
Last minute proberen te bestellen, werkt de zilveren/grijze coupon niet meer
Wat shiznuts zegt. de coupon werkte voor mij niet meer.quote:Op zondag 30 september 2012 23:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
Waarom heb je niet dan gelijk de juiste kleur besteld?
Dat is uitlevering van de eerste batch (pre-order, 5.000 stuks).quote:Op zondag 30 september 2012 23:21 schreef rene90 het volgende:
Maakt niet uit, ik heb nog even wat pagina's geprobeerd te ontcijferen en er is een bericht van een Chinees of iets dergelijks, die de melding heeft dat zijn G3 is verzonden dus er zit schot in de zaak. Het is wel pas na 4 oktober dat de bulk pas kan worden verzonden, dus ik denk dat de individuele telefoons geen probleem zijn. Maar bevoorrading van lightake dus na 4 oktober?
Zeker na 4 oktober, het is vanaf morgen t/m 8 oktober nationale vakantie in China, waardoor niet alle bezorgdiensten en bedrijven volledig draaien.quote:Op zondag 30 september 2012 23:21 schreef rene90 het volgende:
Maakt niet uit, ik heb nog even wat pagina's geprobeerd te ontcijferen en er is een bericht van een Chinees of iets dergelijks, die de melding heeft dat zijn G3 is verzonden dus er zit schot in de zaak. Het is wel pas na 4 oktober dat de bulk pas kan worden verzonden, dus ik denk dat de individuele telefoons geen probleem zijn. Maar bevoorrading van lightake dus na 4 oktober?
Er staat dat de express koeriers wel gewoon al die eerste toestellen gaan leverenquote:Op zondag 30 september 2012 23:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat is uitlevering van de eerste batch (pre-order, 5.000 stuks).
De levering van onze toestellen komt pas na de 8e ergens. Er stond op het forum dat ze meerdere batches per week willen gaan uitleveren.
Lightake had redelijk snel ingeschreven op de toestellen dus ik verwacht/hoop dat het niet te lang gaat duren.
Dat is inderdaad uit die pre-order batch. Die moeten voor vanavond 22.00 betaald hebben (kon 2 dagen lang). De eerste toestellen zijn dus vast onderwegquote:Op zondag 30 september 2012 23:26 schreef rene90 het volgende:
[..]
Er staat dat de express koeriers wel gewoon al die eerste toestellen gaan leverenEr is namelijk ook iemand die een bericht heeft gekregen dat het verzonden is namelijk
Zal even een extra stukje over levering/BTW/tijd/nieuws verzamelen en in de OP knallenquote:Op zondag 30 september 2012 23:25 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Zeker na 4 oktober, het is vanaf morgen t/m 8 oktober nationale vakantie in China, waardoor niet alle bezorgdiensten en bedrijven volledig draaien.
Misschien is het even de moeite waard om te vermelden dat het merendeel van de vragen van 'nieuwkomers' de afgelopen dagen in dit topic, al gesteld zijn. Het is zeker de moeite waard om de vorige delen van dit topic door te lezen, en uiteraard de uitgebreide OP door te nemen!
SPOILER: Een Chinese telefoon in Nederland? werkt dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Help, mijn paypal claim loopt af! wat nu?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzenden:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Douane:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door RobertNL op 01-10-2012 11:50:05 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Net even Packagetracker.com geprobeerd, maar krijg mijn pakketje niet in beeld, terwijl die wel in het systeem van CP zelf staat. Lijkt nog niet helemaal goed te werken![]()
Maar PostNL moet de waarde ook maar gokken, toch?Over?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:41 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Jullie zijn aan het bullshitten toch?![]()
Jammer. ik moet nog even geduld hebben met mijn grijze. Zal nog even duren voordat die atch verzonden wordt.
Verder moeten die Chinezen zich echt gaan aanpassen met vakanties, als ze willen concurreren met Europa. Dit hebben ze te vaak in een jaar. Ligt heel China (en daarmee de doorstroom van pakketjes) plat.
Love is in the air!![]()
Ze werken al zo veel, en dan mogen ze ook nog geen vakantie hebbenquote:Op maandag 1 oktober 2012 06:25 schreef Landgeld het volgende:
Jammer. ik moet nog even geduld hebben met mijn grijze. Zal nog even duren voordat die atch verzonden wordt.
Verder moeten die Chinezen zich echt gaan aanpassen met vakanties, als ze willen concurreren met Europa. Dit hebben ze te vaak in een jaar. Ligt heel China (en daarmee de doorstroom van pakketjes) plat.
![]()
![]()
Nou ja, wat het is, is dat het van die national holidays zijn. Maar die duren dan niet een dag ofzo, nee, meteen een paar dagen aaneen. Maar dat is vast omdat de arbeiders dan een paar honderd kilometer naar huis kunnen reizen en daar die paar dagen per jaar eens hun familie zien die ze onderhouden. Feestdagen zijn daar wat heiliger en worden maar wat graag met open armen ontvangen. Die lui werken de rest van het jaar elke dag urenlang als zombies, dus van mij mag dat ook wel.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: