SPOILER: SpecificatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een review van deze telefoon kan je hier vinden
Deze telefoon heeft een redelijk grote (Chinese) fanbase opgebouwd door zijn concurrerende prijs en vele extra's die voor weinig te verkrijgen waren. Daarnaast bleek uit reviews van de G1 dat de service en ondersteuning vanuit Jiayu zeer goed waren.
Jiayu G2S:
Inmiddels heeft de G2 al een upgrade gekregen. Deze upgrade heeft twee telefoons opgeleverd namelijk de G2S enG2S plus. De G2S moet inleveren op gebied van de Camera en werkgeheugen (verlaagd naar resp. 5 MP en 512MB). Maar dit wordt goed gemaakt door een scherpe prijs en Dualcore processor. De G2S plus is alles wat de G2 ook is maar dan met een Dualcore processor.SPOILER: SpecificatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door gelijktijdige aankondiging met de G3 is deze telefoon niet zo populair als de G2. Aangezien de G2S plus ongeveer de zelfde prijs heeft als de G3 is de verwachting dat de G2S/G2S plus bij het uitkomen van de G3 een prijsdaling krijgt. Hoe groot het verschil met de G3 zal zijn is niet bekend.
Momenteel gaat echter alle belangstelling uit naar de Jiayu JY-G3, ofwel de G3, die binnenkort uit zou komt.
Het design van deze telefoon is vooral op de Chinese budget/mid-end markt vernieuwend te noemen. Hierdoor lijkt de belangstelling in de G3 nog veel groter als bij de G2.
De afgelopen tijd is er een actie geweest voor het regelen van een coupon/speciale prijs voor Nederlanders en Belgen die belang hadden bij deze telefoon. Deze actie liet maar weer eens zien wat voor een aandacht er is voor deze telefoon. Het feit was dat er bijna 200 aanmeldingen zijn gekomen voor aankoop van deze telefoon! Naast de vraag vanuit Nederland wordt er internationaal veel over deze telefoon gesproken.
Aangezien in het Chinese webshop topic 90% van de posts over deze telefoon ging is besloten om Jiayu en met name de G3 een eigen topic te geven.
Looks:
Zoals gezegd zijn de looks van deze telefoon redelijk uniek. Zeker niet gekopieerd van een nieuw/populair toestel. De Jiayu G3 is te krijgen in dire verschillende kleuren. En aangezien een foto meer verteld als duizend woorden:
Specificaties:Video's:quote:Snelle MTK6577 Cortex-A9 1Ghz ducalcore processor
PowerVR SGX 531 GPU
1GB RAM
4.5'' 1280x720px mutlitouch IPS scherm
Gorilla glass
8 Megapixel camera (met LED flash)
0.3 Megapixel front-facing camera
(A-)GPS
WIFI b/g/n
Bluetooth 2.0 (EDR & A2DP)
FM-radio
MicroUSB
MicroSD slot (tot 64GB)
2750mAh uccu
Senors: Accelerometer, magnetic sensor, proximity sensor, light sensor
Dual-sim (dual standby - 2 sims gelijktijdig actief)
WCDMA: 850/900/1900/2100MHz
GSM: 850/900/1800/1900MHz
Software: Android 4.0.x
Gewicht: 158 gram
LxBxH: 135x65x10.8mmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jiayu G3 FAQ
Een Chinese telefoon in Nederland? Kan dat? Werkt dat?
Om kort te zijn: Ja.
Om deze en andere vragen te beantwoorden:
• De telefoon werkt gewoon op het Nederlandse 3G en GSM netwerk.
• Je hebt een EU --> US plug nodig bij de adapter.
• De geleverde Android firmware bevat de o.a Nederlands en Engels
• Chinese apps zijn te verwijderen of uit te schakelen
• Je kan de telefoon prima met 1 simkaart gebruiken
• Je kan beide simkaarten gelijktijdig gebruiken (Voorbeeld: 3G via SIM1, bellen en SMS via SIM2
• SIM slot 1 ondersteund 3G, SIM slot 2 alleen GSM
Officiële site Jiayu: www.ejiayu.com
Beste site om over updates te lezen: www.gizchina.com
Zie ook de laatste topics uit de Chinese Webshops-reeks.
Informatieve site van Kris Amora: Jiayu G2 // Jiayu G3
Speciale Korting voor Nederlanders/Belgen op pre-order G3 (afgelopen)![]()
![]()
Hopelijk was het troll-gehalte hier net heel hoog, anders vraag ik me af of de medemens soms echt zo dom is![]()
![]()
zou inderdaad mooi zijn als hij bijv, morgen er nog is..quote:Op donderdag 27 september 2012 17:18 schreef dj_ko het volgende:
Hopelijk is de licentie voor de Chinese feestdagen geregeld. Zou toch mooi zijn
en dan mogelijk de eerste toestellen al zouden kunnen worden verzonden naar de wholesalers
als de licentie voor bijv de 30ste word gegeven, moeten we alsnog wachten tot na de vakantie daar![]()
![]()
Nu ik de plaatjes in de OP weer ff bekijk, realiseer ik me des te meer dat het toch echt wel een kekke phone is.![]()
Ook interesse voor deze telefoon, wat is de beste manier om deze te bestellen? Wachten op weer een inkoop actie of iets?![]()
Bestellen via Lighttake, als je kortingscoupon wilt moet je contact opnemen met volgens mij Downstar.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:33 schreef rene90 het volgende:
Ook interesse voor deze telefoon, wat is de beste manier om deze te bestellen? Wachten op weer een inkoop actie of iets?![]()
Beste (snelste) manier is om em nu te pre-orderen op Lighttake denk ik. Kortingscodes zijn nog geldig tot de 30e meen ik. Levertijd is alleen nog niet erg duidelijk.
Zijn er eigenlijk al ergens echte benchmarks gemaakt van die "Snelle MTK6577 Cortex-A9 1Ghz ducalcore processor"? Overigens ducalcore->dualcore;)
En voor de mensen die zich zorgen maakte, vanmorgen was ik al een uur voordat ik op moest staan wakker, dus zelfs de Nintendo DS wekker heb ik niet nodig gehad![]()
![]()
Thanks voor de tip, heb downstar even gedm't en die gaat mij nog een coupon sturen. Ook de accu lijkt me een sterk punt of moet je rekening houden met slechtere kwaliteit qua accu in vergelijking tot samsung etc?
En welke kleur is het verstandigst te pakken? Ik las iets over verschillende kwaliteit in kleuren soms (metaal vs. plastic?)![]()
Nee, ze zijn allemaal van metaal (zover ik weet).quote:Op donderdag 27 september 2012 19:13 schreef rene90 het volgende:
Thanks voor de tip, heb downstar even gedm't en die gaat mij nog een coupon sturen. Ook de accu lijkt me een sterk punt of moet je rekening houden met slechtere kwaliteit qua accu in vergelijking tot samsung etc?
En welke kleur is het verstandigst te pakken? Ik las iets over verschillende kwaliteit in kleuren soms (metaal vs. plastic?)
Accu lijkt ons allemaal een pluspunt. De G2 met een 2050mah accu hield het al aardig vol in ieder geval
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Over de kleur twijfel ik ook nog. Iedereen lijkt een zwarte te kopen, maar de zilveren vind ik op de plaatjes (in de OP is zilver toch?) ook wel mooi..![]()
Die zilver lijkt mij ook wel wat ja, hoewel op het 2e plaatje het te licht is vind ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:27 schreef Pino112 het volgende:
Over de kleur twijfel ik ook nog. Iedereen lijkt een zwarte te kopen, maar de zilveren vind ik op de plaatjes (in de OP is zilver toch?) ook wel mooi..![]()
In de praktijk is het altijd anders dan op de marketing plaatjes
Heb zelf 2 zwarte (Lightake) en een grijze (Priceangels) onderweg. Wellicht dat ik 1 van de lightake orders nog omwissel naar een zilveren. Onder het mom van: Spaar ze alle drie
Wat moet je in godsnaam met drie van deze telefoons?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:38 schreef RobertNL het volgende:
In de praktijk is het altijd anders dan op de marketing plaatjes
Heb zelf 2 zwarte (Lightake) en een grijze (Priceangels) onderweg. Wellicht dat ik 1 van de lightake orders nog omwissel naar een zilveren. Onder het mom van: Spaar ze alle drieEn oke, er is dus zwart, zilver, grijs...., nouja misschien gewoon de zwarte dan. Even het maitje met de coupon afwachten van Downstar.
Misschien ook gelijk een hoesje erbij, en zijn er nog andere handige accessoires om gelijk erbij te doen?![]()
Dat... is... mijn... nieuwe.. liefdequote:Op donderdag 27 september 2012 19:40 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat is dit voor model? Lijkt me echt niet de G3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat... is... mijn... nieuwe.. liefdeJa best wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat gewoon op http://jiayug3.com/.
Weet niet of dat een officiele site is, maar dat is echt een andere telefoon.
Van de kleurbeschrijving op Lighttake word je ook niet veel wijzer:
"Color: Silver (Please ignore the picture color, the color of this mobile phone is SILVER)"![]()
![]()
Is gewoon een Fan-sitequote:Op donderdag 27 september 2012 19:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja best wel.
Staat gewoon op http://jiayug3.com/.
Weet niet of dat een officiele site is, maar dat is echt een andere telefoon.
Van de kleurbeschrijving op Lighttake word je ook niet veel wijzer:
"Color: Silver (Please ignore the picture color, the color of this mobile phone is SILVER)"
De officiele site van hun is:
http://www.ejiayu.com/Product-18.html
(wel in het chinees, dus google translaten)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Hmm, hij is 158gram. Best wat meer dan mijn SGS nu (118g), en bijvoorbeeld een iPhone 5 (112g).
Zal denk ik door de batterij komen?En die daar weer onder lijkt weer grijs ja (die net boven kopje 'Specificaties').quote:Op donderdag 27 september 2012 19:55 schreef rene90 het volgende:
Is in de OP nou het eerste plaatje grijs, en de 2 daaronder zilver?![]()
Weet niet of dit plaatje al eerder is langsgekomen, maar een benchmark van de Lenovo A789.
Heeft dezelfde CPU + GPU, alleen 512MB RAM en een kleiner scherm.![]()
![]()
hahah die foto's van die ene website zijn gewoon fake, das een heel andere design..
ik heb rene inmiddels ge-e-maild
Benchmark van G3 was +-5300
http://www.gizchina.com/w(...)utu-test-scores.jpeg
ik geloof dat ik nog een foto ergens had gezien, die een score had van +-5400..
maja benchmarks zeggen niet echt heel veel meer![]()
![]()
Hieronder nog maar even voor de duidelijkheid de mogelijkheden aan kleuren..
gek genoeg zijn er nog weinig officiele fotos te vinden van de zwarte en donkergrijze varianten..
Daarnaast lijkt de voorkant van de zwarte en grijze versie op fotos veel op elkaar door lichtinval etc, zit ook niet echt een heel groot verschil in verder
hier wat foto's
Zilver:
Donkergrijs:
Zwart:
vergelijking materiaal:
Links zwart, rechts donkergrijs
Links zilver, rechts zwart
Links zwart, rechts zilver![]()
![]()
in welke zin? de krasjes/beschadigingen boven aan of?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef dramatic het volgende:
Is http://www.gizchina.com/w(...)-close-up-photos.jpg gewoon een ongelukkige foto?![]()
van lightake:
Announcement:
JiaYu G3 cell phone now is still waiting for the network license and hopefully it will be licensed before the China national day. Actually all online stores are still in pre-order, so do not believe any have in stock advertising. We guarantee that lightake won’t deliver later than others.
Model
JY-G3
http://lightake.com/detai(...)phone___Silver-58229
epic hoe ze dat bij model typen..![]()
Thanks Downstar voor de pics, had ze inmiddels zelf gevonden en wilde ze hier al plaatsen maar je was me voor. Ik heb de donkergrijze besteld.![]()
![]()
Is er nog interesse voor een post met allerlei foto's etc van de G3?
gewoon weg alles wat er te vinden is op internet?
verveel meen het wachten op de G3 duurt toch nog wel ff, dus tijd zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast kwam ik deze spreuk tegen op het SK forum:
"het bezit van de zaak is het einde van het vermaak"
en dat klopt vaak toch wel, als we straks allemaal onze telefoon een week of 2 hebben is het doodnormaal.. de spanning van het wachten is vaak het leukst!![]()
Doe maar, hoe meer foto's ik hier terug zie, hoe meer tevreden ik ben met mijn keuze voor zilver
mag het weten![]()
Ik had mezelf voorgehouden om met mijn ZTE Blade minimaal 2 jaar te doen, zit nu op anderhalf, maar dit is wel heeeeeel verleidelijk
Ja.![]()
Hieronder alle foto's die te vinden zijn over of van de G3..
in spoiler tags gezet zodat mobiele users niet in 1 klap door hun data heen zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Downstar op 27-09-2012 22:46:47 ]![]()
Ik weet niet of dat waar is wat je zegt, ze worden volgens mij allemaal geladen maar ze zijn niet zichtbaar.
Das dan dus maar jammer voor de mobielers onder ons.
Coole foto's, wil hem echt kopen!![]()
Foto's worden naar mijn weten pas geladen wanneer user, de spoiler ook opent..quote:Op donderdag 27 september 2012 22:36 schreef Pino112 het volgende:
Ik weet niet of dat waar is wat je zegt, ze worden volgens mij allemaal geladen maar ze zijn niet zichtbaar.
Das dan dus maar jammer voor de mobielers onder ons.
Coole foto's, wil hem echt kopen!![]()
zo inmiddels 114 kiekjes erop gezet, en er zal vast nog meer zijn..
let wel op, soms staan er dus fotos tussen van modellen die niet door zijn gekomen in test rondes (door dat scherm kwaliteit niet goed was etc.) of design voor een eventuele opvolger van de G3
veel kijk plezier
[ Bericht 13% gewijzigd door Downstar op 27-09-2012 22:50:59 ]![]()
ik wil mijn G3 nu godverdomme, ik wacht nu al te lang op die telefoonquote:Op donderdag 27 september 2012 22:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen.
uit protest bestel ik geen eten meer bij de lokale chinees..
dat zal die bamibakkers leren!
![]()
![]()
![]()
Ik heb in juni een nieuwe telefoon gekocht en toch zit ik hier na te kijken.. Ben het met twee telefoons rondlopen nogal beu namelijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:02 schreef Xu het volgende:
Ik had mezelf voorgehouden om met mijn ZTE Blade minimaal 2 jaar te doen, zit nu op anderhalf, maar dit is wel heeeeeel verleidelijk
Ik wacht wel even ervaringen af. De Sony u bevalt namelijk goed..![]()
ik vraag me af hoe het smsén of whatsappen vanuit twee verschillende simkaarten werkt... iemand een idee?![]()
Je gebruikt maar een van de twee, de 3G-sim, daarvoor.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Bericht op samenkopenquote:Gepost op vrijdag 28 september 2012 om 06:26:
@Robertnl, er lijkt (het blijft vaag daar in China) nieuws te zijn over het accepteren van betalingen door Jiayu. Mensen die een zwarte besteld hebben kunnen deze nu ook daadwerkelijk kopen, wat volgens mij dan moet betekenen dat er uitgeleverd wordt. Als het klopt is dat natuurlijk goed nieuws want dat betekend dat er daadwerkelijk uitgeleverd wordt en dat er over een week verscheept kan gaan worden. Hebben jullie deze info ook ontvangen?![]()
http://gizbeat.com/806/ji(...)5000-units/#more-806quote:JiaYu / JaiYu g3 Possibly to Receive License Today And Release First 5000 Units!
Sep. 28 JaiYu,
Word is that and the first batch of 5000 black JiaYu / JaiYu g3 are ready to ship. Beijing has reportedly stated that the license will be issued today.
If the license is issued, the first 5000 will be released. Unfortunately, anyone who ordered any other color besides black will not get their phone, as only the black units are ready.
JaiYu / JiaYu g2 is scheduled to go on sale October 4th at 10:00am.
The frequency of output of JaiYu / JiaYu g2 & g3 will increase week by week as things get under way.![]()
Dat 4 oktober snap ik dan weer niet... Of valt die feest week in China wel mee (gaat productie door?)quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:03 schreef Pino112 het volgende:
http://gizbeat.com/806/ji(...)5000-units/#more-806
[..]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Aber dann doch endlich mal. Wat een bevalling.
Come to papa!The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Die eerste 5000 stuks gaan vast naar de chinese markt, denk dat wij nog even moeten wachten tot de echte massaproductie op gang is![]()
![]()
Dat maakt me niet uit. Heb toch liever niet een van de eerste batches (ook mooi problemen met de eerste batch van de Ainol Fire, die ik natuurlijk heb). Nu hebben ze mooi de tijd gehad op alles te optimaliseren in ieder geval.
Dat ze de licentie in ieder geval nu eindelijk eens lijken te hebben is in ieder geval al een triomf.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Die eerste 5.000 waren al verkocht (pre-order) maar de massa productie was zover ik weet al begonnen:quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:16 schreef gomez2010 het volgende:
Die eerste 5000 stuks gaan vast naar de chinese markt, denk dat wij nog even moeten wachten tot de echte massaproductie op gang isAfgelopen week begonnen. Als ze nu verder kunnen opschalen zullen ze dat wel doen.quote:Op maandag 24 september 2012 10:47 schreef RobertNL het volgende:
[.....]
EDIT: tegenstrijdig bericht, in het zelfde forum zegt een Admin van Jiayu dat de massaproductie begonnen is. Dit zou betekenen dat er wellicht sneller geleverd kan worden!
Weet niet of Jiayu die week vakantie ook zelf gaat houden eerlijk gezegd mogen ze wmbt wel gewoon doorwerken
Jiayu bevestigd nu ook zelf op het forum dat er een licentie is:
http://bbs.ejiayu.com/thread-244504-1-1.html
Voor zover mijn Google translate gaat dan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>![]()
Heeel goed nieuws dus
die 5000 zullen idd naar de chinesen zelf gaan ipv wholesalers..
maargoed de massa productie kan zijn gang nu gaan, en dan kunnen we na de feestdagen daar wss wel telefoons gaan verwachten!![]()
![]()
![]()
![]()
WTF check een van die comments onder dit bericht daar heeft iemand gewoon die code van de mail geplaatst...![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:04 schreef Boppos het volgende:
WTF check een van die comments onder dit bericht daar heeft iemand gewoon die code van de mail geplaatst...die gast
. Triest.
![]()
ik zie de comment op 1 of andere manier niet..
echt DIEP TRIEST die persoon.. wie zou dat toch zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt triest is het niet te noemen, aangezien Lightake ze ook met hun gewone nieuwsbrief verzond.
Meeste mensen hier hebben toch veel eerder besteld.Geen referral hier.![]()
Daarom, de code hebben we nu openbaar gemaaktquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Echt triest is het niet te noemen, aangezien Lightake ze ook met hun gewone nieuwsbrief verzond.
Meeste mensen hier hebben toch veel eerder besteld.
dus ook hier nogmaals: FOKJIAYUG356925 is de coupon voor een zwarte versie, voor 165$!
zilver en donkergrijs, kunnen middels ons alsnog voor de 165$ prijs worden geleverd..
die coupon is niet openbaar nog![]()
![]()
ow ik heb dus duidelijk iets gemistquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Meeste mensen hier hebben toch veel eerder besteld.maar wel bijzonder dat lightake een coupon met FOK erin stuurt bij hun gewone nieuwsbrief.
![]()
Mag dat ook van Lightake? Dat zij het in de nieuwsbrief neerzetten wil nog niet zeggen dat 'jullie' het openbaar mogen maken. De deal was toch een couponcode voor samenkopen / fok?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:10 schreef Downstar het volgende:
[..]
Daarom, de code hebben we nu openbaar gemaakt
dus ook hier nogmaals: FOKJIAYUG356925 is de coupon voor een zwarte versie, voor 165$!![]()
Oke, hoe moet ik dat wetenquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Meeste mensen hier hebben toch veel eerder besteld.![]()
![]()
Idd, ik dacht dat er een maximaal aantal aan zat. Iig, dat werd me verteld.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:11 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Mag dat ook van Lightake? Dat zij het in de nieuwsbrief neerzetten wil nog niet zeggen dat 'jullie' het openbaar mogen maken. De deal was toch een couponcode voor samenkopen / fok?![]()
Dat was eerst ook zo, todat LT besloot hem in 1 van de mailings te zetten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, ik dacht dat er een maximaal aantal aan zat. Iig, dat werd me verteld.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
De deal is er toch ook voor FOK / Samenkopen / Tweakers geweest..quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:11 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Mag dat ook van Lightake? Dat zij het in de nieuwsbrief neerzetten wil nog niet zeggen dat 'jullie' het openbaar mogen maken. De deal was toch een couponcode voor samenkopen / fok?
ik heb met coupon geregeld voor FOK. In de mail hebben we duidelijk aangegeven om binnen 7 dagen te bestellen naar ontvangen van de mail.
zodoende staan de mensen die ingeschreven stonden voor de email, dus boven aan de preorder lijst..
Lightake heeft de code 2 weken later vrij gegeven voor iedereen, dus mensen die onze 'voorwaarden' hebben gevolgd, hebben dus niks te vrezen![]()
![]()
Het beste nieuws van 2012
Alleen nu weer wachten tot de grijze gemaakt gaat worden, maar het gaat er toch wel aankomen.
Ik ben benieuwd of er nog een review gaat komen bij bijvoorbeeld Tweakers, dan kan het toestel eens vergeleken worden met het aanbod wat wij hier hebben.MisterTao.com - recommender: DutchJohan![]()
Tenzij je zelf op het HQ langs gaat en ze dwingt denk ik dat het een nee is (helaas)quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:31 schreef ikbenik het volgende:
Het beste nieuws van 2012
Alleen nu weer wachten tot de grijze gemaakt gaat worden, maar het gaat er toch wel aankomen.
Ik ben benieuwd of er nog een review gaat komen bij bijvoorbeeld Tweakers, dan kan het toestel eens vergeleken worden met het aanbod wat wij hier hebben.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Zeker jammer, het mag toch wel wat bekender worden gemaakt dat er buiten NL fantastische telefoons te koop zijn.MisterTao.com - recommender: DutchJohan![]()
Inderdaad, want iedereen aan wie ik zeg dat ik een telefoon uit China op het oog hebt lacht me half uitquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:58 schreef ikbenik het volgende:
Zeker jammer, het mag toch wel wat bekender worden gemaakt dat er buiten NL fantastische telefoons te koop zijn..
![]()
Straks gewoon mee rondlopen en niks over China zeggen. Complimenten over het toestel ''cahsen'' en dan pas vertellenquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Inderdaad, want iedereen aan wie ik zeg dat ik een telefoon uit China op het oog hebt lacht me half uit.
! Dat levert altijd de mooiste gesprekken op
Was hier ook zo, lachen erom.. beetje sceptisch..
maar ook niet gek, vroeger waren chinese telefoons echt bagger..
die java telefoons, de bouwkwaliteit, nep specificaties enzo!
tegenwoordig concurreren de Chinese telefoons met de bekendere merken enorm..
toen ik ze het design liet zien, vertelde over de dualcore processor, 1GB RAM, HD resolutie
4,5 inch scherm MET gorrilla glass en enorme batterij van 2750 mah.. werden ze al wat stiller..
en toen ik de prijs vertelde van 130 euro, zag ik toch een paar huidige iphone 4s, Samsung Galaxy S2/S3 gebruikers even slikken
Straks mooi pronken dus met je telefoontje![]()
![]()
Je kan iphone 5 gebruikers al snel laten schrikken over de prijs, dat kan zelfs met nederlandse toestellen..quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:30 schreef Mandéra het volgende:
Binnenkort iPhone 5 bezitters laten schrikken van de prijs van de G3.
apple overpricede meuk![]()
![]()
Een maat van me heeft hem direct gepre-orderd na de aankondiging. Hij heeft nu een 'oude' iPhone 4.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
Je kan iphone 5 gebruikers al snel laten schrikken over de prijs, dat kan zelfs met nederlandse toestellen..
apple overpricede meuk![]()
Ik zei tegen hem: 'Die 5 is fucking overpriced, amper verbeteringen.'
Antwoord: 'Ach, hij zal wel iets beter zijn. Het zijn goede telefoons.'
Goede telefoon, voor 700 euro mag het wel ja!
Hij heeft er ook nog 3 screenprotectors a 15 euro per stuk bijgekocht.
Ik koop die voor 1 euro bij focalprice.![]()
![]()
Hopelijk komt hij snelIs er verder nog een verwachting qua grijze versie die ik heb besteld. Of als de productie eenmaal loopt zal het allemaal wel snel gaan? Hoesje ga ik er niet bij doen denk ik. Het is immers een gebruiksvoorwerp
[ Bericht 55% gewijzigd door rene90 op 28-09-2012 12:59:22 ]![]()
Zijn er al ergens goedkopere hoesjes te verkrijgen? Ik vind die lederen wel mooi, maar die is me wat te duur...
Ach, anders heeft de plaatselijke telefoonboer op de markt ook wel iets wat past.![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:16 schreef Ravocs het volgende:
Zijn er al ergens goedkopere hoesjes te verkrijgen? Ik vind die lederen wel mooi, maar die is me wat te duur...
Ach, anders heeft de plaatselijke telefoonboer op de markt ook wel iets wat past.bovenstaande komt van de salesmanager van LTquote:yeah, we're in planning to add the g3 accessories, will let u know when it's available![]()
Nice, thanks.
Het lijkt trouwens dat de G3 hier los in ligt. Dat kan toch bijna niet?
http://shop.ejiayu.com/?product-163.html![]()
Volgens mij zit hij in dat hoesje in een bepaalde houder.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:20 schreef Ravocs het volgende:
Nice, thanks.
http://shop.ejiayu.com/?product-163.html![]()
Dat gele ding is een soort houder.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:20 schreef Ravocs het volgende:
Nice, thanks.
http://shop.ejiayu.com/?product-163.htmlGeen referral hier.![]()
Maar deze dan:Lijkt niet echt een houdertje ofzo bij te zitten?
En wat voor kleur krijgen we er bij? Want hier zit er blijkbaar een achterkantje en een siliconen rand bij:![]()
![]()
Je krijgt er mogelijk helemaal niks bij joh.. zelf accesoires halen..
er is nog wat onduidelijkheid over![]()
![]()
Haha, hier precies hetzelfde. Ik zei dat ik een nieuwe telefoon had besteld in China. De eerste gniffel werd al kenbaar gemaakt. Welk merk? vroeg er een. Toen zei ik Jiayu.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Inderdaad, want iedereen aan wie ik zeg dat ik een telefoon uit China op het oog hebt lacht me half uit.
Er kwam een flinke glimlach te voorschijn. Toen zei ik: Dat betekent "good phone" in het Chinees.
Toen lagen ze allemaal dubbel.
Of hij zonder plakband werd geleverd of met?![]()
![]()
Straks gewoon iedereen jaloers maken, niemand kan voor 130 euro tippen aan de specs van deze telefoon![]()
![]()
ook bij mij grapjes als heb je er ook een LOI cursus bij gekregen? Maar die snapen ook niet dat Samsung en HTC van hetzelfde besturingssysteem gebruik makenquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:53 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Haha, hier precies hetzelfde. Ik zei dat ik een nieuwe telefoon had besteld in China. De eerste gniffel werd al kenbaar gemaakt. Welk merk? vroeg er een. Toen zei ik Jiayu.
Er kwam een flinke glimlach te voorschijn. Toen zei ik: Dat betekent "good phone" in het Chinees.
Toen lagen ze allemaal dubbel.
Of hij zonder plakband werd geleverd of met?
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>![]()
Ik lurk al een tijdje mee maar nu die licentie er daadwerkelijk is... misschien toch tijd om actie te ondernemen! Twijfel nog wel tussen zilver en grijs, ik heb nog tot de 30e (om van de code gebruik te maken) begrijp ik?![]()
Hopen we ja, zometeen valt het dik tegenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:07 schreef R4m0n_46 het volgende:
Straks gewoon iedereen jaloers maken, niemand kan voor 130 euro tippen aan de specs van deze telefoon![]()
![]()
Naar mijn weten wel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:13 schreef Ebbao het volgende:
Ik lurk al een tijdje mee maar nu die licentie er daadwerkelijk is... misschien toch tijd om actie te ondernemen! Twijfel nog wel tussen zilver en grijs, ik heb nog tot de 30e (om van de code gebruik te maken) begrijp ik?
Ik ben ook nog op zoek naar een code (heb al een pm verstuurd naar Downstar). Ik weet niet of ik daar al te laat mee ben. En dan te hopen dat de gebruikservaringen net zo positief gaan uitvallen!![]()
code voor de zwarte staat gewoon in dit topicquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:14 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Naar mijn weten wel.
Ik ben ook nog op zoek naar een code (heb al een pm verstuurd naar Downstar). Ik weet niet of ik daar al te laat mee ben. En dan te hopen dat de gebruikservaringen net zo positief gaan uitvallen!![]()
Ik wil geen zwarte maar een zilverequote:Op vrijdag 28 september 2012 15:15 schreef rene90 het volgende:
[..]
code voor de zwarte staat gewoon in dit topic![]()
Heb al een pm terug van downstar, lekker snel allemaal hier![]()
![]()
Ik heb het ingevuld maar nog niet besteld, dit gaat nog wel komen vandaagquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:20 schreef FastFox91 het volgende:
Nog maar eens de poll.
Poll: Welke kleur heb je besteld?
• Grijs
• Zilver
• Zwart
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: