ik krijg maar 75 procent van minimumloon echt een klote beleid die wajong, maar als je bijna niet werk maakt niks uit maar wel als je bijna voor de zelfde geld meer moet gaan werken, moet in een restaurant aan station van zwolle werken van hemquote:Op donderdag 27 september 2012 15:26 schreef LookAtMe het volgende:
wtf wat wordt je nieuwe baan dan dat je maar helft van minimum loon krijgt
Verdien je nu 75% of dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:27 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik krijg maar 75 procent van minimumloon echt een klote beleid die wajong, maar als je bijna niet werk maakt niks uit maar wel als je bijna voor de zelfde geld meer moet gaan werken, moet in een restaurant aan station van zwolle werken van hem
ja ook mensen die niet werken wajong of je nu 40 of 0 uur werkt, zit volgens mij maar 20 euro verschil in dus meer werken loont niet.quote:
Het loont niet qua geld, maar wel in de zin dat het je van de straat houdt.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:29 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja ook mensen die niet werken wajong of je nu 40 of 0 uur werkt, zit volgens mij maar 20 euro verschil in dus meer werken loont niet.
zorgen dat je ontslagen word kan je weer terug naar de macquote:Op donderdag 27 september 2012 15:29 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja ook mensen die niet werken wajong of je nu 40 of 0 uur werkt, zit volgens mij maar 20 euro verschil in dus meer werken loont niet.
Ik mag van hem alles man of zwart verdienen hossel maakt niet uit man hij zeg niks tegen uwv niet dat ik het doe hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 15:31 schreef GobSmacked- het volgende:
Wat vind je coach er van dat je met wajong een audi bezit? wajong is nou niet echt een vetpot.
En wij maar met zijn allen betalenquote:Op donderdag 27 september 2012 15:33 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik mag van hem alles man of zwart verdienen hossel maakt niet uit man hij zeg niks tegen uwv niet dat ik het doe hoor
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:33 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik mag van hem alles man of zwart verdienen hossel maakt niet uit man hij zeg niks tegen uwv niet dat ik het doe hoor
Omdat? Laat je hem af en toe een stukje meerijden in de Audi om hem te vriend te houden?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:33 schreef Gulmez het volgende:
[..]
TS riekt altijd wel een beetje trouwens.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb een vermoeden dat ts een beetje aan het trollen is. Althans het riekt behoorlijk naar trollen.
Omdat hij blij is dat ik werk heb, wat gewoon wit is, en zo meedraai in de maatschappij, daar is hij blij mee, beter dan dat ik niks voor de maatschapij doe, en geen baan heb, ik behoor van de 25% die WERK heeft, 75 % die in de wajong zit, heeft namelijk geen werkquote:Op donderdag 27 september 2012 15:34 schreef mujentas het volgende:
[..]
Omdat? Laat je hem af en toe een stukje meerijden in de Audi om hem te vriend te houden?
Die andere 75% zijn waarschijnlijk de mensen die er daadwerkelijk recht op hebbenquote:Op donderdag 27 september 2012 15:38 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Omdat hij blij is dat ik werk heb, wat gewoon wit is, en zo meedraai in de maatschappij, daar is hij blij mee, beter dan dat ik niks voor de maatschapij doe, en geen baan heb, ik behoor van de 25% die WERK heeft, 75 % die in de wajong zit, heeft namelijk geen werk
nee man, als je weet hoeveel mensen de wajong in stromen is echt ziek man, mijn hele klas kreeg toen die 18 werd automatisch wajong aangevraagd omdat ze allemaal een indicatie ervoor hadden en zyn alleen moeilijk in gedrag snapje kunnen allemaal gewoon werken als moetquote:Op donderdag 27 september 2012 15:41 schreef Geerard het volgende:
[..]
Die andere 75% zijn waarschijnlijk de mensen die er daadwerkelijk recht op hebben. Mensen die gaan lopen zeiken als ze eindelijk eens een normale werkweek moeten werken
. welkom in de grote mensen wereld pipo.
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb een vermoeden dat ts een beetje aan het trollen is. Althans het riekt behoorlijk naar trollen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |