SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vier laatste haaksels uit het vorige topic:
Lijnloos Bumba:
Bietels kaktus:
DonnaRush's Joe:
B.ertha's angry birds:
En Yppy's zusterpakket:
[ Bericht 0% gewijzigd door Angelof9 op 27-09-2012 16:24:06 ]You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
Als dat het criterium is, ga ik mijn posts uitstellenquote:Op donderdag 27 september 2012 14:53 schreef trui het volgende:
ik dacht dat we de 4 laatste haaksels uit 't vorige topic zouden kiezen voor de OP? 't maakt mij op zich niet uit hoor, maar ik had de poppen van EsseEi en Whoop er wel in verwacht.
mooie cadeautjes, Yppy!
Maar je angry birds staan er toch gewoon bij?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Als dat het criterium is, ga ik mijn posts uitstellenIk mag nooit in de OP
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:07 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Maar je angry birds staan er toch gewoon bij?
Ik blijkbaar ook niet, terwijl ik de laatste wasquote:Op donderdag 27 september 2012 15:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Als dat het criterium is, ga ik mijn posts uitstellenIk mag nooit in de OP
OP is OpeningsPost, dus het eerste berichtje in een topic (van de TS = TopicStarter)quote:Op donderdag 27 september 2012 15:12 schreef CREADO het volgende:
Vond alle haaksels erg gaaf!
Sorry angelof ik bedoelde eigenlijk beide(poef van trui, trui bedankt en jou kussen bedankt), maar alles gaat hier in rap tempo hahahahaha
Ik vond die pop wel erg sweetie EsseEi. hoe kwam je u aan het patroon is dat van owsly of zoiets?
En oh wat wellicht een domme vraag wat is OP? het opzetten van dit niet gedeelte ofzo? Ik vond het ook veel foto's en miste de mijne ook![]()
hahahaha
Zo is het Angelof! no worriesquote:Er staan zoveel toffe dingen in het vorige topic, als alles in de OP moet, dan is het gewoon nog een keer het vorige topic!
Heb even gekeken (heb t zweedse boekje namelijk op de comp) het hoofd van de zweedse is 42. Die van de grote 54 of 60(heb 60 gedaan omdat mn wol dunner was en nog kwam het niet overeen met zn muts).quote:Op donderdag 27 september 2012 15:39 schreef Angelof9 het volgende:
Deze lijkt wel een stuk kleiner. Maar inderdaad was het me al opgevallen dat deze twee ontwerpsters een erg dezelfde stijl hebben. Maar die Zweedse ontwerpen zijn niet te koop of wel? Of alleen in het Zweeds.
Die vond ik toch zo geweldig!quote:Op donderdag 27 september 2012 16:00 schreef Angelof9 het volgende:
Of als iets weer eens ter sprake komt, zoals nu, met die popjes. Ik heb het draakje gemaakt, tadaaaah!:
[ afbeelding ]
Ze zitten nog in de verpakking want ik heb ze net een dagquote:Op donderdag 27 september 2012 15:17 schreef CREADO het volgende:
trovey: heb je overigens die brei dingen al gebruikt? ik heb ze ook gezien. ik heb de pompom dingentjes net gekocht
ben benieuwd hoe het eruit ziet als je wat heb gemaakt
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |