En volgens mij zijn beide banden in ieder geval niet voorzien van een hoge naamsbekendheid. De prijs/kwaliteit verhouding zal zeker goed zijn, maar het is, naar mijn idee, geen Goodyear, Dunlop, Pirelli, Toyo etc.quote:Bij consumentengoederen wordt met een A-merk een merk bedoeld dat een hoge naamsbekendheid en goede reputatie heeft en toonaangevend is qua prijs en kwaliteit van dat specifieke goed.
Nou, mijn ervaringen met het volk daar zijn niet echt bijster goed. Wijsneuzen die je auto compleet komen aftrappen en nooit meer iets laten weten. M'n broer heeft helaas hetzelfde mogen meemaken.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:17 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Kijk ook hier eens: http://www.volvo850forum.nl, wordt het nodige aangeboden en het zijn niet van die marktplaats-klapharken daar.
Je hebt natuurlijk overal mensen en mensen hè Mijn ervaringen zijn er eigenlijk best goed, een aantal bijzonder aangename mensen leren kennen daarquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:09 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Nou, mijn ervaringen met het volk daar zijn niet echt bijster goed. Wijsneuzen die je auto compleet komen aftrappen en nooit meer iets laten weten. M'n broer heeft helaas hetzelfde mogen meemaken.
Hoezo schiet 'ie in de lockup? Gaat 'ie ineens hoge toeren draaien ofzo? Of wil 'ie niet meer terug schakelen?quote:Op maandag 19 november 2012 02:19 schreef Dimitri_ het volgende:
In de 'nieuwe' 740 schiet de versnellingsbak met vochtig weer nogal eens in de lockup. Even stoppen, in de P zetten en de auto opnieuw starten en hij doet het weer goed.
Iemand een idee waar dat aan kan liggen?
Dan zou ik even via Marktplaats ofzo iets zoeken. Ik had 4 goede banden met lichtmetaal in goede staat voor 500 euro, dus zoiets als dit moet wel kunnen, op zichquote:Op maandag 19 november 2012 12:31 schreef Charged het volgende:
Om even terug te komen op de banden...wil er eigenlijk max 150Euro aan uitgeven voor 2 stuks..(liefst met 2 stalen velgen erbij)
Haalbare zaak?
Ja beetje onhandig uitgelegd inderdaad.. Dat pijltje op het dashboard gaat branden, en hij schakelt inderdaad niet meer naar de 4 op.. Rijdt niet zo fijn.quote:Op maandag 19 november 2012 14:31 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Hoezo schiet 'ie in de lockup? Gaat 'ie ineens hoge toeren draaien ofzo? Of wil 'ie niet meer terug schakelen?
Problemen bij vocht zijn vaak te wijten aan electronica (schakelaar of massa), dus daar zou ik eerst naar kijken.
Het relais zat inderdaad niet lekker in de houder.. Waarschijnlijk met radio verwisselen aangetikt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:05 schreef Bart-Willem het volgende:
Da's de overdrive van de automaat (dus de 4e versnelling eigenlijk). Ik zou gewoon het relaistje vervangen.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:34 schreef Bart-Willem het volgende:
Zo, na weken lassen (nieuwe dorpels, wielranden en bodemstukken, en dan echt 100% perfect op maat gelast en geen puntlas-beunhaaswerk) , spuitwerk en andere reparaties is m'n 240 eindelijk weer klaar! En een grote beurt had ik de auto al gegeven voordat eraan gelast was (evenals de APK, die was ook nog van voor het laswerk).
Ziehier een geheel roestvrije 240, klaar voor de volgende 26 jaar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu nog polijsten, in de was zetten en het dashboard schoonmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |