SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 07-09-2011 t/m 05-09-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
inderdaad kutbeer hoe durf je kaolomapangpangboiquote:Op donderdag 27 september 2012 14:26 schreef jna het volgende:
Op de dag dat fifa13 uitkomt een TT maken met pes erin
lelijkerdquote:Op donderdag 27 september 2012 14:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Haal dat mens nou eens uit de OPEr zijn wel mooiere.
inb4 shitstorm aan haat die ik nu krijg![]()
Die onderstequote:Op donderdag 27 september 2012 15:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
doe je nou nog steeds alsof je op vrouwen valt?quote:
Wat een trieste kankernikker, eerlijk.quote:
swaggin so hard basedgod got 100 milllion hoes on his dick tybgquote:Op donderdag 27 september 2012 16:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat een trieste kankernikker, eerlijk.
Ja ik doe alsof, problem? Tevens is het lekker vinden van een vrouwenkont niet gelijk iets lesbischquote:Op donderdag 27 september 2012 15:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
doe je nou nog steeds alsof je op vrouwen valt?.
Zou haar os pubus palperen met mijn erectus maximus.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
TESTOSTERONNN![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)s_gek_op_dansen.html
[..]
Negged lol
quote:
Ik had laatst een chick voor je gevonden, wacht even.quote:
Stoer doen met een EHBO-curusquote:Op donderdag 27 september 2012 16:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die choco doet ook eens een opleiding hoor.
Vakjargon gebruiken in de club om dames te verleiden tot een dans.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stoer doen met een EHBO-curus.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |