ik ben een scorebordjournalist wat betreft tennis. Zo'n wedstrijd kan ik gewoon niet helemaal kijken, verveel ik me te pletter. Ik ben pro-Nederland en volg eigenlijk alleen de atp/wta toernooien waar Nederlanders mee doen, en verder wel gewoon de grand slams.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je gaat toch niet menen dat dit de 1e keer is dat je hem ziet spelen?
Tips draait toch al een hele tijd mee, dus die zou je op de GS's dan vast al een keer gezien moeten hebben. Opvallend.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:51 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
ik ben een scorebordjournalist wat betreft tennis. Zo'n wedstrijd kan ik gewoon niet helemaal kijken, verveel ik me te pletter. Ik ben pro-Nederland en volg eigenlijk alleen de atp/wta toernooien waar Nederlanders mee doen, en verder wel gewoon de grand slams.
Grand slams volg ik via die scorebord systemen, ik ga dan niet tennis telkens helemaal kijken. Ook omdat ik daar geen tijd voor heb.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tips draait toch al een hele tijd mee, dus die zou je op de GS's dan vast al een keer gezien moeten hebben. Opvallend.
Maar, ja, ik had hem wel eens gezien. Maar blijf het suf vinden in zo'n indoorhal.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tips draait toch al een hele tijd mee, dus die zou je op de GS's dan vast al een keer gezien moeten hebben. Opvallend.
Jinxxxxxxxxxxxx. Weer de break op 4-4quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:01 schreef TheArt het volgende:
Service van Slice loopt een stuk beter in de 2e set.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |