quote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:56 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Moest je gewoon niet vreemdgaan.
Ik vind 't sowieso vreemd waarom je zoiets wil doen. Als je iets te verbergen hebt is het sowieso al niet goed om daar je telefoon voor te gebruikenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]ja had ik kunnen verwachten. En ik maar denken dat users in dit topic toch enigzins serieus waren.
Anyhoo, is dit mogelijk?
Ach ja ik weet niet of jij een vriendin hebt, maar vrouwen hoeven niet alles te wetenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:13 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik vind 't sowieso vreemd waarom je zoiets wil doen. Als je iets te verbergen hebt is het sowieso al niet goed om daar je telefoon voor te gebruiken
Truequote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:36 schreef automatic_ het volgende:
Ja, maar van een wachtwoord krijg je ook gezeik haha
Je zou eens kunnen proberen om de Superuser binaries te updaten, dat wil nog wel eens helpen (ik had een tijd geleden ook wat issues met Superuser en dit hielp bij mij).quote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:34 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
En de One X lijkt dan ook weer op een speelgoedje vergeleken met de Galaxy Note.
Maakt me erg benieuwd naar hoe het telefoonlandschap er over een jaar of twee uitziet
Mijn Note heb ik gisteren trouwens geflashed met CM9 (want stabiel en compatibel met HydraCore kernel) maar volgens mij is mijn Superuser installatie niet goed gelukt.
De app staat er wel op maar vraagt me niet om toestemming; in plaats daarvan weigert 'ie gewoon alles.
Iemand een idee hoe ik dit kan fixen (buiten een reflash)?
Als ik de binaries probeer te updaten zegt 'ie dat hij geen Superuser toegang krijgt en dus faalt het procesquote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je zou eens kunnen proberen om de Superuser binaries te updaten, dat wil nog wel eens helpen (ik had een tijd geleden ook wat issues met Superuser en dit hielp bij mij).
Anders gewoon Superuser verwijderen en opnieuw installeren. Er is trouwens ook nog SuperSU.
Galaxy SIII Mini, niet Notequote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:34 schreef Parafernalia het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)t-4-inch-scherm.html
Binnenkort de Galaxy Note Mini
Zou in Q1 2013 uitkomen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:36 schreef deVerdeler het volgende:
Nog nieuws over Samsung Galaxy s4?
Ja....volgens de geruchten wel ja, maar is tegengesproken door Samsung.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:37 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Galaxy SIII Mini, niet Note
[..]
Zou in Q1 2013 uitkomen.
Kun je gewoon verwijderen (met root uninstaller bijvoorbeeld) en dan installeren. Zou dan moeten werken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:27 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Als ik de binaries probeer te updaten zegt 'ie dat hij geen Superuser toegang krijgt en dus faalt het proces![]()
Als ik nu Superuser heb en die verwijder, kan ik dan gewoon SuperSU uit de Play Store halen of moet ik gewoon weer proberen te rooten via recovery?
Ben zelf tevreden over NavFree. Van tevoren wel even via internet de bestemming opzoeken en invoeren en daarna tijdens het navigeren idd geen dataverbinding nodig.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:28 schreef Iemand91 het volgende:
Ik denk dat ik m'n broers Navfree maar ga aanraden: https://play.google.com/s(...)ZHJvaWQuT1NNLkFMTCJd
Dit is gratis en zou helemaal onafhankelijk van data zijn...
Was ik al bang voor. Want ze gaan naar Engeland en ik weet niet of ze direct al alle adressen weten waar ze heen willen. "ns vragen of ze daar wat aan hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ben zelf tevreden over NavFree. Van tevoren wel even via internet de bestemming opzoeken en invoeren en daarna tijdens het navigeren idd geen dataverbinding nodig.
Maar ook in Engeland zullen ze de mogelijkheid hebben om even via wifi op internet te gaan lijkt me.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:37 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Was ik al bang voor. Want ze gaan naar Engeland en ik weet niet of ze direct al alle adressen weten waar ze heen willen. "ns vragen of ze daar wat aan hebben.
Weet ik zo niet. Maar voor Navfree is dus alleen data nodig bij eerste keer adres ingeven? Niet vaker? (ik weet van de online zoeken via Google en POI's e.d. maar gewoon simpel navigeren)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar ook in Engeland zullen ze de mogelijkheid hebben om even via wifi op internet te gaan lijkt me.
Correctquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:49 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Weet ik zo niet. Maar voor Navfree is dus alleen data nodig bij eerste keer adres ingeven? Niet vaker? (ik weet van de online zoeken via Google en POI's e.d. maar gewoon simpel navigeren)
ik had er een smiley bij moeten doenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:11 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Oh, zo bedoel je het. Ik dacht dat je dacht dat het artikel over de Note Mini ging, excuus
Titanium backup en je kan je apps ook recoveren via je play-account. (mits je dat hebt aangevinkt ooit.)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:09 schreef Parafernalia het volgende:
Hopelijk 4.1.2 snel @ Slim.
Kunnen we alles weer opnieuw gaan installeren
Via Play account ja? Hoe werkt dat dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Titanium backup en je kan je apps ook recoveren via je play-account. (mits je dat hebt aangevinkt ooit.)
Doet ie automatisch als je opnieuw je Google-account instelt (bijvoorbeeld na een full wipe).quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:53 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Via Play account ja? Hoe werkt dat dan?
Dan zul je wel moeten rootenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:43 schreef Splutje het volgende:
Ik las op Facebook dat Android 4.0 voor de Galaxy S beschikbaar is. Kan iemand dit bevestigen
Ik heb een tijdje CM10 gedraaid op mijn Note, maar dat zijn nightlies dus erg onstabiel. De mijne had de neiging om vrij traag te worden na een tijdje (te fixen door een reboot maar op een gegeven moment kwam dat toch weer terug).quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:06 schreef Ishimaru het volgende:
Heeft iemand hier cyanogenmod 10 draaien op zijn/haar telefoon?
Zijn er dingen waarop ik moet letten? Ga van cyanogenmod 7.2 naar 10, sla 9 over.
Hij zit al in de CM10 nightlysquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:09 schreef Parafernalia het volgende:
Hopelijk 4.1.2 snel @ Slim.
Kunnen we alles weer opnieuw gaan installeren
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:52 schreef Expression het volgende:
[..]
Hij zit al in de CM10 nightlys
accu vooral toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:56 schreef Expression het volgende:
[..]
Tja, zit eigenlijk niet zo veel verschil tussen qua performance
Tsja, zoiets ja. Ik ga geen 600 uitgeven voor een topmodel. Echt veelteveel geld. Ik denk de goedkoopste met Android 4, dik 100 euro. Wel alle mogelijkheden en voorlopig up-to-date, maar niet per se op topniveau. Dat de accu wat lang meegaat is wel prettig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:47 schreef Klonk het volgende:
tja, eerste keuze is natuurlijk budget en dan binnen het budget het toestel kiezen wat je het meeste aanspreekt gekozen op dingen die jij belangrijk vind, camera, wel of geen ruimte voor een geheugenkaartje, wel of geen uitneembare accu, enz, enz.
Ook naar gekeken. Op zich wel aardig, maar ik vind die schermen van die xperia niet heel helder. Wit is niet echt wit maar wat grauw.quote:
Natuurlijk is dat mogelijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb een tijdje geleden Go Launcher EX op mijn SGS+ gezet.
Is het mogelijk om bijvoorbeeld mijn sms inbox te beveiligen met een pin/patroon wachtwoord? Mijn vriendin zit wel es op mijn toestel spelletjes te spelen maar heb er geen zin in dat ze in mijn inbox gaat neuzen waar weer gezeik van komt.
Ik zou gewoon een telefoonwinkel binnenlopen en de toestellen waarin je geïntersseerd bent even uitproberen. Dan weet je meteen welke schermgrootte je aanspreekt, welk schilletje over de OS, welk scherm je mooi vindt, welke snel aanvoelt enz.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Vind het maar moeilijk een goede keuze te maken. Er zijn veel te veel modellen.
't allemaal Android dus de bediening is allemaal gelijk, en al die toestellen hebben ongeveer dezelfde mogelijkheden. Soms heeft de ene camera wat meer MP's dan een ander, maar tsja.
Hoe nu iets kiezen?
Met de Nexus ben je denk ik nog het beste af omdat dit altijd up-to-date zal zijn qua OS, andere fabrikanten gaan met opzet hun modellen minder snel updaten en laten ze achterlopen, om zo de aanschaf van een nieuw toestel 'te bevorderen'.
Kan me niet voorstellen dat mijn telefoon die berekeningen doet?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:51 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien berekend dat ding gewoon verder met data die hij al opgehaald had? het is tenslotte een voorspelling
Nou de app hé, die gebruikt volgens mij gewoon buienradar data. Dus als ze (ik zeg maar wat), om 10:00 de voorspelling binnen halen, dan kan het toch best dat het ding dan weet/berekent dat er om 12:30 regen komt, en dan dus om 12:15 die waarschuwing geeft?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:54 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat mijn telefoon die berekeningen doet?
Ik vond het ook lastig om te kiezen, zeker omdat het voor mij om de eerste smartphone ging. Uiteindelijk ben ik uitgekomen bij een Galaxy Nexus, omdat de specs me aanspraken en hij dankzij een actie voor een aanvaardbare prijs te krijgen was.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook naar gekeken. Op zich wel aardig, maar ik vind die schermen van die xperia niet heel helder. Wit is niet echt wit maar wat grauw.
Ja snap ik...weet t ook niet, maar ik dacht gewoon dat het een soort push systeem was...dat je zodra ze iets weten een berichtje sturen. Maar ja aangezien dat voor hele Nederland anders is, is dat misschien niet zo logisch. En gezien die vliegtuigmodus zal je wel gelijk hebbenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou de app hé, die gebruikt volgens mij gewoon buienradar data. Dus als ze (ik zeg maar wat), om 10:00 de voorspelling binnen halen, dan kan het toch best dat het ding dan weet/berekent dat er om 12:30 regen komt, en dan dus om 12:15 die waarschuwing geeft?
Dit. Ik heb er ook lang over gedaan (ook eerste smartphone). Té lang, want heel veel maakt 't niet uit. Ik zou wel niet voor té budget gaan, goedkoop is ook hier meestal duurkoop, in de zin van dat je er toch vaak minder mee kan. Ik kwam er pas na een tijdje achter dat ik blij was dat ik niet de budgetvariant van mijn toestel heb gekozen...maar ja, het is en blijft een persoonlijke kwestiequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:11 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik vond het ook lastig om te kiezen, zeker omdat het voor mij om de eerste smartphone ging. Uiteindelijk ben ik uitgekomen bij een Galaxy Nexus, omdat de specs me aanspraken en hij dankzij een actie voor een aanvaardbare prijs te krijgen was.
Maar je kunt het nooit 100% naar je zin krijgen en dat betekent dat je na uren vergelijken gewoon een knoop moet doorhakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |