SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)![]()
Ik begrijp het wel alleen vind ik het wat achterlijk om mensen een linkje te geven omdat ze dezelfde taal hebben.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:06 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Laat maar, je begrijpt het niet helemaal.
Iedereen spreekt toch engels? LINKEEEE!quote:Op donderdag 27 september 2012 12:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel alleen vind ik het wat achterlijk om mensen een linkje te geven omdat ze dezelfde taal hebben.
Je hebt 1 nationaliteit, that's it.
Dan linkt Buttner met niemandquote:Op donderdag 27 september 2012 12:09 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Iedereen spreekt toch engels? LINKEEEE!
Dat is het grote punt nou,niet iedereen heeft 1 nationaliteit. Ik heb een Nederlands paspoort, maar heb ook gewoon een Turks paspoort liggen. Dat zijn er dan echt 2, dat je dan kiest om voor een land uit te komen betekent niet dat je andere nationaliteit vervalt.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel alleen vind ik het wat achterlijk om mensen een linkje te geven omdat ze dezelfde taal hebben.
Je hebt 1 nationaliteit, that's it.
Ben je genaturaliseerd? Zo nee dan is Turks je primaire nationaliteit.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:10 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Dat is het grote punt nou,niet iedereen heeft 1 nationaliteit. Ik heb een Nederlands paspoort, maar heb ook gewoon een Turks paspoort liggen. Dat zijn er dan echt 2, dat je dan kiest om een land uit te komen betekent niet dat je andere nationaliteit vervalt.
Ik vind dat EA daar wel wat mee had kunnen doen. Een secret tweede nationaliteit toevoegen bij sommige spelers.
Vind ik niet. Je kiest er voor om in nederland te wonen of voor nederland uit te komen. Dan ben je in feite nederlander. Als je dat niet wil... dan rest er ook maar één keus hequote:Op donderdag 27 september 2012 12:10 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Dat is het grote punt nou,niet iedereen heeft 1 nationaliteit. Ik heb een Nederlands paspoort, maar heb ook gewoon een Turks paspoort liggen. Dat zijn er dan echt 2, dat je dan kiest om voor een land uit te komen betekent niet dat je andere nationaliteit vervalt.
Ik vind dat EA daar wel wat mee had kunnen doen. Een secret tweede nationaliteit toevoegen bij sommige spelers.
Ik ben hier geboren.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ben je genaturaliseerd? Zo nee dan is Turks je primaire nationaliteit.
Dan ben je dus gewoon Nederlander tenzij je in Turkije bent genaturaliseerd.quote:
Snap niet hoe je hier nou opeens bij komt.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vind ik niet. Je kiest er voor om in nederland te wonen of voor nederland uit te komen. Dan ben je in feite nederlander. Als je dat niet wil... dan rest er ook maar één keus he
lolquote:Op donderdag 27 september 2012 12:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vind ik niet. Je kiest er voor om in nederland te wonen of voor nederland uit te komen. Dan ben je in feite nederlander. Als je dat niet wil... dan rest er ook maar één keus he
Ik vind helemaal mooiquote:Op donderdag 27 september 2012 12:14 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Snap niet hoe je hier nou opeens bij komt.Heb ik ergens mijn onvrede geuit over het feit dat ik een Nederlands paspoort heb.
#Royisblijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 keer de helftquote:Op donderdag 27 september 2012 12:15 schreef Roypsv het volgende:
wat is obafemi martins 4-3-3 waard?
Jij wil twee nationaliteiten aanhouden met links. Nu gaat het nog over fifa, maar je kan het ook anders zien. Ik zie het hele nut er niet van in. Lijkt meer alsof mensen ontevreden zijn met de ene nationaliteit en daarom voor de ander kiezen. Als het daar niet lekker loopt, dan kunnen ze weer voor de ander kiezen.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:14 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Snap niet hoe je hier nou opeens bij komt.Heb ik ergens mijn onvrede geuit over het feit dat ik een Nederlands paspoort heb.
quote:Op donderdag 27 september 2012 12:16 schreef GuRBuH het volgende:
Oprotten vieze buitenlander!Ik ben australischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die vent is zo slecht... die mag douglas zn veters nog niet dichtstrikkenquote:Op donderdag 27 september 2012 12:16 schreef vandermar het volgende:
We hebben Douglas niet nodig in NL, we hebben Bruno Martins Indi al
Das ook een beste zwartneger.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:16 schreef vandermar het volgende:
We hebben Douglas niet nodig in NL, we hebben Bruno Martins Indi al
Ze gingen tussen de 4 en 6kquote:Op donderdag 27 september 2012 12:17 schreef Michaelvanb het volgende:
weeee net een 41212 kaartje voor 300c![]()
voor hoeveel gaan ze ongeveer
die dingen moet ik ook nog hebben, bij het uur gevonden of gewoon bieden?quote:Op donderdag 27 september 2012 12:17 schreef Michaelvanb het volgende:
weeee net een 41212 kaartje voor 300c![]()
voor hoeveel gaan ze ongeveer
hoe kom je in 59th minute?quote:Op donderdag 27 september 2012 12:19 schreef Michaelvanb het volgende:
59th minute
300 buynow,altijd lekker
Heeft niet zo zeer met ontevredenheid te maken. In ieder geval bij mij niet. Ik ben zéér tevreden in Nederland, maar ben ook weer helemaal Turks opgevoed en heb nog veel familie daar wonen.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij wil twee nationaliteiten aanhouden met links. Nu gaat het nog over fifa, maar je kan het ook anders zien. Ik zie het hele nut er niet van in. Lijkt meer alsof mensen ontevreden zijn met de ene nationaliteit en daarom voor de ander kiezen. Als het daar niet lekker loopt, dan kunnen ze weer voor de ander kiezen.
Overigens is het te veel werk en een waste of time wat mij betreft.
Ik verkocht er gisteren 1 voor 1.3k en 1 voor 1.5k, dus dat is redelijk veel.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:20 schreef DutchSL het volgende:
Die Al Raed had ik gisteren volgens mij ook, is die veel waard dan?
Was een voorbeeld he, het gaat om de tweede nationaliteit. Dit speelt ook vaak een grote rol in spellen zoals FM.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:21 schreef DutchSL het volgende:
ps.
linken omdat mensen dezelfde taal spreken is nogal dubieus, dan moeten ze bv. bij elke Belg vastleggen of hij Nederlands of Frans of beiden spreektof Duits.
En Friezen dubbele links? Basken? Zwitsers met hun drie talen linken met Fransen, Duitsers, Italianen.. landen als China dan of erger nog India (ok, die kunnen niet voetballen dat scheelt) of al die Afrikanen.
Nee je lult geen onzin, maar in het geval van die spanjaard zou ik zeggen dat hij de spaanse nationaliteit heeft. Verder heeft hij weinig met Nederland te maken toch? Hij gaat er immers alleen maar 6 weken per jaar op bezoek. Goed hij heeft een sterke band, maar is dat genoeg om de nationaliteit te krijgen?quote:Op donderdag 27 september 2012 12:20 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Heeft niet zo zeer met ontevredenheid te maken. In ieder geval bij mij niet. Ik ben zéér tevreden in Nederland, maar ben ook weer helemaal Turks opgevoed en heb nog veel familie daar wonen.
Je kan in dat geval toch gewoon wat hebben met beide landen? Als je geboren zou worden in Spanje en je hebt de Spaanse nationaliteit, maar word opgevoed als Nederlandse jongen en gaat elk jaar 6 weken op vakantie naar Nederland om je opa en oma te zien. Dan heb je toch gewoon een hele sterke band met dat land.
Of zit ik onzin te lullen?
Het gaat er om of hij dan niet ook een linkje kan krijgen met Nederlandse spelers. Het is tenslotte niet dat hij ze niet begrijpt oid.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee je lult geen onzin, maar in het geval van die spanjaard zou ik zeggen dat hij de spaanse nationaliteit heeft. Verder heeft hij weinig met Nederland te maken toch? Hij gaat er immers alleen maar 6 weken per jaar op bezoek. Goed hij heeft een sterke band, maar is dat genoeg om de nationaliteit te krijgen?
dat van boateng vind ik wel een goede!quote:Op donderdag 27 september 2012 12:24 schreef DutchSL het volgende:
Ok, nationaliteit is wat anders, maar dat heeft niets met taal te maken. Kan heel goed dat je juist niet dezelfde taal spreekt als sommige landgenoten.
Al die Walen hebben dan meer met Fransen dan met Vlamingen
Wat ook wel jammer is dat de Boatengs niet met elkar linken, terwijl het broers zijn.
Je geeft het perfecte voorbeeld.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:24 schreef DutchSL het volgende:
Ok, nationaliteit is wat anders, maar dat heeft niets met taal te maken. Kan heel goed dat je juist niet dezelfde taal spreekt als sommige landgenoten.
Al die Walen hebben dan meer met Fransen dan met Vlamingen
Wat ook wel jammer is dat de Boatengs niet met elkar linken, terwijl het broers zijn.
Ik begrijp ook niets van de meeste Nederlanders.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het gaat er om of hij dan niet ook een linkje kan krijgen met Nederlandse spelers. Het is tenslotte niet dat hij ze niet begrijpt oid.
Voor sommige wel, voor sommige niet. Ik ben in ieder geval net zo blij met mijn Nederlandse nationaliteit als mijn Turkse.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee je lult geen onzin, maar in het geval van die spanjaard zou ik zeggen dat hij de spaanse nationaliteit heeft. Verder heeft hij weinig met Nederland te maken toch? Hij gaat er immers alleen maar 6 weken per jaar op bezoek. Goed hij heeft een sterke band, maar is dat genoeg om de nationaliteit te krijgen?
Ik snap het, maar ik denk dat het teveel werk is. Ik zou er overigens geen waarde aan hechten.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het gaat er om of hij dan niet ook een linkje kan krijgen met Nederlandse spelers. Het is tenslotte niet dat hij ze niet begrijpt oid.
Agree.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik snap het, maar ik denk dat het teveel werk is. Ik zou er overigens geen waarde aan hechten.
Lijkt een beetje op die motta in football managerquote:Op donderdag 27 september 2012 12:29 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb een Duitse opa, Turkse vader, Nederlandse moeder en Italiaans & Servisch bloed.
Geef mij vijf nationaliteit links fapfap
Je kunt ook de nationaliteit krijgen van een land als je er langer als 5 jaar werkt. In sommige landen ligt dit hoger of lager, maar bij FM speelt dit in sommige competities wel een rol.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:29 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb een Duitse opa, Turkse vader, Nederlandse moeder en Italiaans & Servisch bloed.
Geef mij vijf nationaliteit links fapfap
5Kquote:Op donderdag 27 september 2012 12:31 schreef Roypsv het volgende:
hoeveel is sahko 4-3-3 ongeveer waard?
Beste vader van Kent,quote:Op donderdag 27 september 2012 12:31 schreef Fifut het volgende:
Kent wil graag van z'n FOK!-verslaving af. Of jullie hem niet meer willen prikkelen steeds terug te keren op dit forum. Groetjes, de vader van detennismaster oftewel Kent
Vreet een drol manquote:Op donderdag 27 september 2012 12:17 schreef Roypsv het volgende:
[..]
die vent is zo slecht... die mag douglas zn veters nog niet dichtstrikken
Laten we het houden op onzinquote:Op donderdag 27 september 2012 12:20 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Heeft niet zo zeer met ontevredenheid te maken. In ieder geval bij mij niet. Ik ben zéér tevreden in Nederland, maar ben ook weer helemaal Turks opgevoed en heb nog veel familie daar wonen.
Je kan in dat geval toch gewoon wat hebben met beide landen? Als je geboren zou worden in Spanje en je hebt de Spaanse nationaliteit, maar word opgevoed als Nederlandse jongen en gaat elk jaar 6 weken op vakantie naar Nederland om je opa en oma te zien. Dan heb je toch gewoon een hele sterke band met dat land.
Of zit ik onzin te lullen?
Vilhena op CFquote:Op donderdag 27 september 2012 12:46 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
Zit te denken aan Poulsen op CVM.. Verder niet helemaal blij met Henriksen, maar om daar nu Hofs oid neer te zetten!
En Bengsston CV moet ook een andere oplossing voor zijn toch?
BMI CB, Overtoom of Guyon op CFquote:Op donderdag 27 september 2012 12:46 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
Zit te denken aan Poulsen op CVM.. Verder niet helemaal blij met Henriksen, maar om daar nu Hofs oid neer te zetten!
enoh is een goede, heb ik ookquote:Op donderdag 27 september 2012 12:46 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
Heb gister tegen Balotelli moeten spelen, en die is goed. De beste spits die ik tot nog toe ben tegen gekomen. Wat een power heeft die man.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:55 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik schiet met Ba altijd tegen de keeper aan en met Papis Cisse maak ik constant hattricks
Ik wil Balotelli maar die is 40-45k en ik heb alleen Pato,Lewadowski , Farfan en Ba te verkopen. Kom dan denk ik niet aan het geld voor Balotelli
Ik kan gewoon niet met Ba scoren ik weet niet waaromquote:Op donderdag 27 september 2012 12:56 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Heb gister tegen Balotelli moeten spelen, en die is goed. De beste spits die ik tot nog toe ben tegen gekomen. Wat een power heeft die man.
Voorhoede met Ba en Cissé moet ook master spelen denk ik.
Lol, ik was er ook echt netquote:Op donderdag 27 september 2012 12:54 schreef OmniRocket het volgende:
net FIFA 13 gehaald... waren er aardig wat die FIFA haalden in R'dam Alexander
Had ik ook met Martins op het begin. Nou begint die te draaien is Emenike gestopt met scoren.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:59 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet met Ba scoren ik weet niet waarom
haha, doen moeten we elkaar wel gezien hebben.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:03 schreef OmniRocket het volgende:
@ over hedge 12:27 op die van mij.
Ik heb Xavi vorig jaar voor 150k gekocht .. Verder wet ik niet wat zijn marktwaarde vorig jaar was..quote:Op donderdag 27 september 2012 13:03 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Hmm, ik heb net Xavi voor 80k gekocht, kan hem nu voor 100k verkopen. Zit me af te vragen of hij nog heel duur gaat worden. Hoe duur was hij op zijn top vorig jaar?
ik heb dus die Iniesta voor 107k gekocht terwijl er dus nu 1 op staat voor 91kquote:Op donderdag 27 september 2012 13:03 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Hmm, ik heb net Xavi voor 80k gekocht, kan hem nu voor 100k verkopen. Zit me af te vragen of hij nog heel duur gaat worden. Hoe duur was hij op zijn top vorig jaar?
Verkopen, er zijn nu meer alternatieven voor hem. En hij gaat zakken denk ik. En vervolgens weer stijgen. Veel meer als 100K gaat hij niet worden.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:03 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Iniesta moet je niet bang mee zijn, die is in FIFA beter als Xavi. Die kun je binnenkort wel kwijt voor 150K+quote:Op donderdag 27 september 2012 13:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik heb dus die Iniesta voor 107k gekocht terwijl er dus nu 1 op staat voor 91k, ik niet blij
Was je alleen? Maar ik heb geen baardquote:Op donderdag 27 september 2012 13:05 schreef OmniRocket het volgende:
Misschien wel voor je zelfs... ik stond naast de jongen met lange baard.
Hmmm. Perry het vogelbekdier, kom jij weer mijn plannen dwarshbomen!?quote:Op donderdag 27 september 2012 12:40 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf op manual gaan spelen en dan zeiken op andere mensen
quote:EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA
Auction house search issues in #FUT13 continue to be investigated by our team. Thanks for your patience.
Expand
Reply Retweet Favorite
Ik ook.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:06 schreef OmniRocket het volgende:
van de 2 kassa's stond ik in de rechter als je de roltrap afkwam.
Ja niet opgelet hoe de genen voor me betaalde. Wel grappig.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:07 schreef OmniRocket het volgende:
@ over_hedge dan stond je inderdaad recht achter me... ik betaalde gedeelte met Media Markt card en gedeelte met pinpas.
Komt door chemistry, is al eerder opgemerkt.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:07 schreef Maver24 het volgende:
was het jullie ook al opgevallen dat als je een vrije trap hebt dat heel veel spelers allemaal 99 stats hebben. Zou het daarom zijn dat het spel giga snel loopt ??
Kan niet goed zijn toch ?, bug of gewoon realiteit ?
oh echt waar. Maar kan toch niet zo zijn dat alle spelers dan 99 stats krijgen, das wel nep danquote:Op donderdag 27 september 2012 13:08 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Komt door chemistry, is al eerder opgemerkt.
Lewandowski by farquote:Op donderdag 27 september 2012 13:12 schreef wieisboos het volgende:
Hunter of Lewandowski? [ afbeelding ]
Lewandowski, Huntelaar is een beest in de 16-meter, maar in FIFA heb je meer nodig.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:12 schreef wieisboos het volgende:
Hunter of Lewandowski? [ afbeelding ]
Naar jou ga ik niet luisteren want jij bent anti hunterquote:Op donderdag 27 september 2012 13:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lewandowski by far
Tof team, misschien Schurrle ipv Elia? Schurrle zijn stats zien er vele malen beter uit!
Ik ben anti Huntelaar wanneer het gaat om de discussie RvP vs Huntelaar. Rest ben ik objectief.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Naar jou ga ik niet luisteren want jij bent anti hunter
Koop gewoon driemaanden op zo'n online live site zoals xbox360gold.nl ofzoquote:Op donderdag 27 september 2012 13:14 schreef StijnDa het volgende:
Online proberen dan.
[ afbeelding ]
Krijg je dit.![]()
![]()
LOL volgens mij heb je tegen Kim Schmitz gespieltquote:Op donderdag 27 september 2012 12:40 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf op manual gaan spelen en dan zeiken op andere mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
33% meer betalen omdat microsoft faalt?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:15 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Koop gewoon driemaanden op zijn online live site zoals xbox360gold.nl ofzo
Hoezo meer betalen, die sites zijn bijna altijd goedkoperquote:Op donderdag 27 september 2012 13:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
33% meer betalen omdat microsoft faalt?
quote:Op donderdag 27 september 2012 13:11 schreef diedjuh het volgende:
Weet iemand hoeveel FIFA 13 bij saturn en bart smit kost?
Als het evenveel is, ga ik naar bart smit, want dat is veel dichterbij.
Volgens mij is dat mediamarkt..quote:Op donderdag 27 september 2012 13:12 schreef fetss het volgende:
saturn heeft toch die "geen BTW" actie?
Via de xbox heb je een aanbieding van 15 euro voor 3 maanden, maar daar kan ik dus niet in.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:15 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Hoezo meer betalen, die sites zijn bijna altijd goedkoper
Je krijgt er 1 per week, niet 24 in één keer.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb mijn 24 packs code ingelost maar ik kan nergens in FUT die packs terugvinden?
Lame.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je krijgt er 1 per week, niet 24 in één keer.
30k dacht ikquote:Op donderdag 27 september 2012 13:19 schreef over_hedge het volgende:
86 rating toure in een pakje
Geen idee of die veel waard is maar oke.
zielige brievenbusquote:Op donderdag 27 september 2012 13:18 schreef Roypsv het volgende:
dadelijk duik ik op mijn brievenbus om te kijken of fifa 13 er ligt
45 volgens ultimate dbquote:
Team met al die russen lijkt mij echt lekker spelen !quote:Op donderdag 27 september 2012 13:18 schreef Fuszy het volgende:
Mijn teams:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu nog 5k over
imo is Castaignos veruit de beste spits en zijn Duarte en Overtoom veruit de beste cams. Op cdm is Holla een baas. Zieke longshots.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:46 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
Hulk is toch een RW, die zou in deze formatie al niet passen.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:23 schreef Beverwijker het volgende:
[..]
Team met al die russen lijkt mij echt lekker spelen !
Misschien hulkje erbij ?
Past niet in dat systeem.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:23 schreef Beverwijker het volgende:
[..]
Team met al die russen lijkt mij echt lekker spelen !
Misschien hulkje erbij ?
ja is echt kenker irritantquote:Op donderdag 27 september 2012 13:24 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, die kut webapp loopt continue vast als ik een speler wil opzoeken
Ja klopt , Ik speel zelf altijd met Hulk in de spits of op de CAM positie . Was dus even door de war haha!quote:Op donderdag 27 september 2012 13:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hulk is toch een RW, die zou in deze formatie al niet passen.
Heb er nog niet mee gespeeld, maar ga het zo doen.
dat gaat toch nergens over..quote:Op donderdag 27 september 2012 13:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij was die in fifa 12 ook tussen de 7 en 8,5k.
ja maar is kut. heb maar 3kquote:Op donderdag 27 september 2012 13:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, want er is enorm veel vraag naar.
lekkeren tamperen die bitchesquote:Op donderdag 27 september 2012 13:26 schreef StijnDa het volgende:
14 maanden xbox live gold gekocht. Voorlopig geen gezeik meer.
ken niet jong ik zit op school atmquote:Op donderdag 27 september 2012 13:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
handelen mien jong of potjes spelen
dan kan je ook niet FOK!ken mien jongquote:Op donderdag 27 september 2012 13:28 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ken niet jong ik zit op school atm
Geldmachine?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:28 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ken niet jong ik zit op school atm
Ik zou ook voor die laatste gaan.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:28 schreef DutchSL het volgende:
James & Opara gekocht.
[ afbeelding ]
James - Opara - Okugo (meer pace / passing)
James - Lopes - Opara (meer lengte / defending)
Ik ga voor de laatste denk ik, goedkoper ook want ik kan Okugo nog verkopen voor winst.
Ziekquote:Op donderdag 27 september 2012 13:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Mijn Russische teampie:
[ afbeelding ]
Beter dan dit kan je hem niet krijgen denk ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Mijn Russische teampie:
[ afbeelding ]
Heerlijke spelverdeler, al die steekballenquote:Op donderdag 27 september 2012 13:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ziekhoe is IF Honda? Vorig jaar vond ik IF Honda
als spits
Vorig jaar was het op releasedag toch maar 38 ofzo?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:34 schreef Lindgren. het volgende:
Hoi. Alweer thuis. Handelennnnnnnn.
Ik heb FIFA trouwens gekocht, bij de Mediamarkt. Afzetters daar.54 euro.
Mag ook niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
dan kan je ook niet FOK!ken mien jong
44,- geloof ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vorig jaar was het op releasedag toch maar 38 ofzo?
quote:Op donderdag 27 september 2012 13:35 schreef Roypsv het volgende:
ik ga zo 50 euro packs halen als ik thuis ben
Ik in eerste instantie 25¤quote:Op donderdag 27 september 2012 13:35 schreef Roypsv het volgende:
ik ga zo 50 euro packs halen als ik thuis ben
die gaan dicht. dus kortingquote:Op donderdag 27 september 2012 13:36 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat was er ook alweer met die GM actie?
quote:Op donderdag 27 september 2012 13:38 schreef Maver24 het volgende:
NOM NOM NOM FALCAO IN EEN PAKJE !!!
quote:Op donderdag 27 september 2012 13:38 schreef Maver24 het volgende:
Gewoon packs van kopen.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:37 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb nog 25 euro op m'n PSN staan, geen idee of ik er al wat mee gaan doen. Tot nu toe red ik me nog wel aardig zonder 't kopen van packs.
Dit.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:38 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Gewoon packs van kopen.Ik koop toch nooit games in de PSN store.
Ik zie bijna elke week Jaap Stam. Nee, je mag me niet aanraken.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:38 schreef vandermar het volgende:
Ik zag vandaag trouwens Yuri Rose
Jij hebt toch al fucking veel geluk gehad met packs?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:38 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2012 13:39 schreef OmniRocket het volgende:
ik heb nog 50 euro.. maar voor liedjes in singstar en Sonic episode 2
Ik zie heel vaak Theo Janssen met een biertje op de Korenmarkt hier in Arnhem. Ook al eens Lazovic gezien bij de Albert Heijnquote:Op donderdag 27 september 2012 13:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik zie bijna elke week Jaap Stam. Nee, je mag me niet aanraken.
Kwaliteit hé.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:39 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik zie heel vaak Theo Janssen met een biertje op de Korenmarkt hier in Arnhem. Ook al eens Lazovic gezien bij de Albert HeijnEn Bony die is af en toe ook te vinden hier in de stad.
Na Sonic 3 & Knuckles gingen de Sonic spellen achteruit, maar die eerste 4 spellen voor de SEGA waren zo goed. Ik heb ze zo vaak gespeeldquote:Op donderdag 27 september 2012 13:39 schreef OmniRocket het volgende:
ik heb nog 50 euro.. maar voor liedjes in singstar en Sonic episode 2
Wel grappig, vooral Theo die speelde toen nog bij Ajax. En ik zag hem met een biertje zitten om 10 uur.quote:
Vond episode 1 ook wel aardig, maar op de NES vroeger bij een vriend was leukerquote:Op donderdag 27 september 2012 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Na Sonic 3 & Knuckles gingen de Sonic spellen achteruit, maar die eerste 4 spellen voor de SEGA waren zo goed. Ik heb ze zo vaak gespeeld
Ik dacht dat ik laatst gelezen had dat er een bug in 4321 zat. En dat je hierdoor aan een LW genoeg had?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:37 schreef vandermar het volgende:
Ik moet zometeen de volgende kaartjes voor Elia kopen
LM > LW LW > LF en 4-3-2-1
Very costy
Klopt.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:41 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik laatst gelezen had dat er een bug in 4321 zat. En dat je hierdoor aan een LW genoeg had?
Hij stamt af van Liam Gallagher.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:41 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Wel grappig, vooral Theo die speelde toen nog bij Ajax. En ik zag hem met een biertje zitten om 10 uur.
Eerlijk gezegd heb ik op die eerste 4 voor de SEGA na bijna geen Sonic spellen gespeeld, alleen Sonic Rquote:Op donderdag 27 september 2012 13:41 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Vond episode 1 ook wel aardig, maar op de NES vroeger bij een vriend was leuker
LF en RF weer terug?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:37 schreef vandermar het volgende:
Ik moet zometeen de volgende kaartjes voor Elia kopen
LM > LW LW > LF en 4-3-2-1
Very costy
4-1-2-1-2 Ambrosini was mijn bestequote:Op donderdag 27 september 2012 13:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het lijkt wel alsof in het begin iedereen geluk heeft met packs, echt bizar. Zelf had ik ook geluk met die Modric en Kone in 1 pack.
Hernanes een dag te laatquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sonic_the_Hedgehog_4:_Episode_Iquote:Op donderdag 27 september 2012 13:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik op die eerste 4 voor de SEGA na bijna geen Sonic spellen gespeeld, alleen Sonic RIk wist niet eens dat er een episode 2 uit kwam van Sonic 4.
quote:Op donderdag 27 september 2012 13:43 schreef Maver24 het volgende:
Had em al weer teruggekocht eerst
[ afbeelding ]
?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:45 schreef Lindgren. het volgende:
Top trouwens dat de namen op de zijkanten van de kaartjes staan.
Ja, dan herken je de kaarten snellerquote:Op donderdag 27 september 2012 13:45 schreef Lindgren. het volgende:
Top trouwens dat de namen op de zijkanten van de kaartjes staan.
Bob Schepers.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:46 schreef vandermar het volgende:
Ik ken een speler van Utrecht irl, met hem gevoetbald, tegen hem gespeeld, bij hem op school gezeten, samen dronken geweest op feestjes
Maakte gisteren zijn debuut
Wat.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:47 schreef Anonymous61 het volgende:
al die mensen op me fb die fifa 12 gekocht hebben
quote:Op donderdag 27 september 2012 13:46 schreef vandermar het volgende:
Ik ken een speler van Utrecht irl, met hem gevoetbald, tegen hem gespeeld, bij hem op school gezeten, samen dronken geweest op feestjes
Maakte gisteren zijn debuut
Ja maar dat heb ik vorige week ook al eens gezegd dacht ikquote:
Niets.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:50 schreef Jongentje. het volgende:
Hopelijk komt de bezorger snel met mijn fifa.
Maar wat krijg je nou eigenlijk op het begin? Een aantal pakjes of coins ofzo?
die reactie over die keeperquote:Op donderdag 27 september 2012 13:49 schreef Confetti het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1954655.page
FUT is echt gigantisch bugged
Verkapte kijk-mij-ik-had-Braamhaar-als-scheids.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:52 schreef OmniRocket het volgende:
ik heb Marinus Dijkhuizen en Simon Tahamata onderuit gehaald tijdens een wedstrijd.
Bij Tahamata had ik geel verdiend en een strafschop tegen. Braamhaar floot er niet eens voor.
dat was ook de reden dat ik een kaart wou pakkenquote:Op donderdag 27 september 2012 13:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-ik-had-Braamhaar-als-scheids.
Ik heb tegen Wijnaldum en Fer gespeeld en vast nog wat jeugdspelers die nu zijn doorgebroken.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:52 schreef OmniRocket het volgende:
ik heb Marinus Dijkhuizen en Simon Tahamata onderuit gehaald tijdens een wedstrijd.
Bij Tahamata had ik geel verdiend en een strafschop tegen. Braamhaar floot er niet eens voor.
Ik heb tot middelbaar in dezelfde klas gezeten als de keeper die bij Jong PEC nu zit.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb tegen Wijnaldum en Fer gespeeld en vast nog wat jeugdspelers die nu zijn doorgebroken.
Je moet het zeker weten hequote:Op donderdag 27 september 2012 13:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb tegen Wijnaldum en Fer gespeeld en vast nog wat jeugdspelers die nu zijn doorgebroken.
Maar wel uit de klas. AHAHHAHA.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:55 schreef wieisboos het volgende:
Ik zat bij een jongen in de klas die in de jeugdopleiding van Ajax zat, hij mocht elke dag om 1 uur weg voor de training, uiteindelijk niet doorgebroken
Ga dr maar vanuit dat die de komende 5 maanden niet werkt zoals we willen.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
Is de app voor iPhone al online eigenlijk?
GJE zal boos worden.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:55 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ga dr maar vanuit dat die de komende 5 maanden niet werkt zoals we willen.
Ik weet het ook zeker. Heb in de jeugdopleiding van RKC gespeeld en uiteindelijk ben ik er zelf mee gestopt. (een van de keuzes waar ik het meeste spijt van heb gehad)quote:Op donderdag 27 september 2012 13:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je moet het zeker weten he
Ik heb ook tegen Rick Brandsteder gevoetbald (en ook z'n broer)
Omdat die dan in het NL elftal zou spelenquote:Op donderdag 27 september 2012 13:56 schreef over_hedge het volgende:
Waarom heeft nederland geen 1 gold lb
Sno vind ik persoonlijk als baas spelen, Holla lang over getwijfeld. Misschien maar eens kijken of Castaignos dan..quote:Op donderdag 27 september 2012 13:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
imo is Castaignos veruit de beste spits en zijn Duarte en Overtoom veruit de beste cams. Op cdm is Holla een baas. Zieke longshots.
Ik wil ook stoer doen.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:52 schreef OmniRocket het volgende:
Bij Dijkhuizen had het zelfs rood moeten zijn, maar dat was slechts een vrije trap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |