okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Yeah, laat haar maar zien wie de baas isquote:Op donderdag 27 september 2012 00:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
da's ook de bedoeling gitaar
Happy kitty, sleepy kitty, puurrrr puuuurrrr purrr!quote:Op donderdag 27 september 2012 00:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn werk is heul niet makkelijk!
Foei, soft kittay, warm kittay, lil' ball o' furrrr
quote:Op donderdag 27 september 2012 00:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
okWIN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op donderdag 27 september 2012 00:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
okniceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
[..]
okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Again!quote:Op donderdag 27 september 2012 00:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Happy kitty, sleepy kitty, puurrrr puuuurrrr purrr!
[..]
okJa zo ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
IS heel niet zo!quote:Op donderdag 27 september 2012 00:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
da's ook de bedoeling gitaar
ja zo.. exactly like thatquote:
Weet je nog wat ik je vanmiddag appte?quote:Op donderdag 27 september 2012 00:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja zo.. exactly like that
and this
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Heel niet vorig weekend!quote:Op donderdag 27 september 2012 00:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja zo.. exactly like that
and this
[ afbeelding ]
Waar ergens?quote:Op donderdag 27 september 2012 00:50 schreef JJH het volgende:
Gitaarboy!
Ik kom zo een heel eind jouw kant op.
dit soort dingen moet je serieus niet aan mij vragen gitaartje.. mijn geheugen is heel slechtquote:Op donderdag 27 september 2012 00:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weet je nog wat ik je vanmiddag appte?
Dat wordt dus niet om 1 uur thuisquote:Op donderdag 27 september 2012 00:50 schreef JJH het volgende:
Gitaarboy!
Ik kom zo een heel eind jouw kant op.
JA WAT DAN!quote:Op donderdag 27 september 2012 00:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weet je nog wat ik je vanmiddag appte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |