Ja, iedereen met een beetje fatsoen doet het via SMS.quote:
Eerder een tweetje @vdvalk!quote:Op donderdag 27 september 2012 00:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Mail is wat ongepast.
Plaats gewoon een berichtje op hun tijdlijn.
Ja duh, autist.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:33 schreef annxxx1 het volgende:
Okeee nou ik lach me in ieder geval een ongeluk hier om sommige reacties![]()
Mailen is ongepast dus ?
ja net of vd valk een shit geeft of jij morgen niet meer terug komt. Voor jou 20000 anderen in deze tijden.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:33 schreef annxxx1 het volgende:
Mailen is ongepast dus ?
Dat niet zo zeer maar het getuigt wel van een gebrek aan ruggegraat als je je werkgever niet face to face durft te zeggen dat je niet meer voor hem wil werken.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 00:36 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dat niet zo zeer maar het getuigt wel van een gebrek aan ruggegraat als je je werkgever niet face to face durft te zeggen dat je niet meer voor hem wil werken.
Werk je bij de van der Valk in de Bilt?
Ik kom daar elke ochtend langs dus ik wil het ook wel doorgeven.
Ja, duh.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:33 schreef annxxx1 het volgende:
Mailen is ongepast dus ?
quote:Beste lezer,
Op forum.fok.nl heeft een van jullie medewerkers aangegeven ontslag te willen nemen maar moeite te hebben met het kiezen van de juiste aanpak.
Omdat ik van nature zeer hulpvaardig ben wil ik daarom namens annxxx1 doorgeven dat hij niet meer komt werken.
Ik weet niet bij welke vestiging hij werkt maar wel dat hij pas 3 weken in dienst is.
Hier is de link:
Ontslag nemen
Met vriendelijke groet,
Jeroen25.
quote:Op donderdag 27 september 2012 00:47 schreef jeroen25 het volgende:
Ik heb ze een berichtje gestuurd op http://www.valk.com/nl/algemene_informatie/contact
[..]
maak je niet druk, ze komen er vast niet achter dat jij het bent, er zijn zeker tientallen mensen die na 3 weken het voor gezien hebben bij van der Valkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[serieus]quote:Op donderdag 27 september 2012 00:43 schreef annxxx1 het volgende:
Haha nja tis niet zo zeer dat ik niet durf, ik weet gewoon niet goed hoe ik dat moet brengen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |