Dit zijn 2 citaten uit de Algemene voorwaarden van FOK! die elkaar geheel tegenspreken:
1) "d. FOK! spant zich naar alle redelijkheid in haar serverpark te beveiligen tegen verlies en/of tegen enige vorm van onrechtmatig gebruik."
&
2) "c. FOK! behoudt zich het recht voor een gebruiker op elk moment, zonder opgaaf van redenen, de toegang tot FOK! - geheel of gedeeltelijk en tijdelijk danwel permanent - te ontzeggen. Gebruik van de diensten van FOK! op enig moment tijdens een periode van ontzegde toegang is NIET toegestaan en valt wettelijk onder computervredebreuk."
Dit noem ik tegenstrijdigheid zelve;
Aan de ene kant dient de FOK!-crew namelijk naar alle REDELIJKHEID haar serverpark te beveiligen maar daarnaast behoudt dezelfde FOK!-crew WEL het recht om op ELK moment, ZONDER OPGAAF VAN REDEN (Lees:
ONREDELIJKHEID), de persoon in kwestie de toegang tot het FOK!-forum te ontzeggen.
Tenslotte wilde ik mededelen dat ik het hypocriet vind als deze topic verwijderd/geblokeerd wordt. Bovendien zal ik hier, indien dit wel gebeurt, alsnog op een meer serieuze en juridische wijze een stokje voor steken.
Groet,
Amsterdamsemeid
PS: Geachte Moderatie, ik heb mijn bericht nu wel onder het juiste kopje geplaatst. Hopelijk blokkeren jullie mijn bericht niet opnieuw zoals toen ik ditzelfde bericht per ongeluk in de categorie 'V&A' plaatste. Daarnaast werd er door jullie tevens bij vermeld (naast het voorheen genoemde; een foutieve plaatsing van mijn bericht) dat 'V&A' bedoeld is voor hen die iets willen kopen of verkopen. Is dit echter niet zeer frappant aangezien er tevens in de Algemene Voorwaarden staat dat reclame met als doel commerciėle doeleinden (lees: VERKOOP) niet toegestaan is?
[ Bericht 0% gewijzigd door Amsterdamsemeid op 27-09-2012 02:12:59 ]
What do I wear in bed? Chanel No. 5 of course.