Gezelligheid kent geen tijdquote:Op woensdag 26 september 2012 22:46 schreef Samzz het volgende:
Bijna elf uur alweer. Waarom vliegen die dagen zo snel voorbij?
jaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 26 september 2012 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig maar, des te sneller is het weekend.
Pittig he?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:49 schreef JJH het volgende:
Zware kost zo op een doordeweekse donderdagavond.
quote:
Zo heb jij hem niet gebruiktquote:Op woensdag 26 september 2012 22:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Het was een hele operatie''
Nee nooit gehoord?
Ik gebruik het feit dat wij abortus kennen als argument dat de vrouw ook een keuze heeft voor wat betreft een kind wel of niet opvoeden. En dat heeft de vader ook, door te zeggen of hij het kind wil ja of nee.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je gebruikt het feit dat wij hier abortus kennen in nederland, als argument dat de man zijn koffers kan pakken en nooit meer iets laat horen aan de moeder. Tevens niet betaald voor ZIJN kind.
Dus ja, tenzij de vrouw gehoord heeft van de man dat hij wel de vader wilt worden, heeft de vrouw geen zekerheid of hij wel financieel bijdraagd aan een mogelijk kind.
En in dat geval ligt dus alle verantwoordelijkheid van de anticonceptie bij de vrouw, want de man kan immers gewoon weglopen.
Ik ben blij dat het anders geregeld is in nederland, hoewel ook deze situatie voor oneerlijke situaties kan zorgen.
Donderdag?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:49 schreef JJH het volgende:
Interessant gesprek wel, wat is jouw mening?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:49 schreef JJH het volgende:
Het is woensdag.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:49 schreef JJH het volgende:
Volgens mij moet je gaan slapenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:49 schreef JJH het volgende:
Ja, om nieuwe users niet af te schrikken.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:49 schreef Fera het volgende:
Ik merk nu pas dat het lijstje met veel voorkomende users helemaal uit de OP is.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Volgens mij moet je gaan slapen
Dat is wel waar, half R&P zit hier.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, om nieuwe users niet af te schrikken.
En t werkt... t wordt hier met de dag drukken
Ik kom vanuit Nachtbaggerquote:Op woensdag 26 september 2012 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel waar, half R&P zit hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |