Ze is toch niet het type dat een uur voor de spiegel moet he?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, ze moet morgen half 6 haar bed uit dit dat. Geen idee waarom want ze hoeft pas om half 8 de bus hier te pakken maar het zal wel.
Nee hoor, ik had vorig weekend gewoon random wat lekkere chocolaatjes voor der gehaald.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als de man zomaar een cadeau aan de vriendin/vrouw geeft heeft hij wat fout gedaan.. hoe zit dat bij vrouwen?
lust je vriendin chocola?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had vorig weekend gewoon random wat lekkere chocolaatjes voor der gehaald.En ik had niets fout gedaan.
Nee joh, al mooi zonder make-up dit dat.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze is toch niet het type dat een uur voor de spiegel moet he?
Nee, ze is er allergisch voor.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:40 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
lust je vriendin chocola?
Zo ja, attent van je.
nice.jpgquote:Op woensdag 26 september 2012 22:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee joh, al mooi zonder make-up dit dat.
Awwwwwwwwwquote:Op woensdag 26 september 2012 22:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had vorig weekend gewoon random wat lekkere chocolaatjes voor der gehaald.En ik had niets fout gedaan.
Ik ken er een die het niet mag en een die het niet lust.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:40 schreef wietparkiet het volgende:
Elke vrouw lust chocola infantiele verschijning
Waarom niet?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mij maak je ook niet superblij met chocolaMaar vind het wel altijd lief als ik het krijg
en dan eet ik het nooit op
Ik vind het gewoon niet zo lekker. Ik ben meer van hartig.quote:
Jij woont in een aparte omgeving en je bent een aparte verschijningquote:Op woensdag 26 september 2012 22:41 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ik ken er een die het niet mag en een die het niet lust.
Ze zei ''ja maar daar word ik dik van'' nadat ze me een knuffel gaf.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mij maak je ook niet superblij met chocolaMaar vind het wel altijd lief als ik het krijg
en dan eet ik het nooit op
Puur ook niet?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet zo lekker. Ik ben meer van hartig.
Een vrouw die niet van chocola houd? Wat is deze?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet zo lekker. Ik ben meer van hartig.
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze zei ''ja maar daar word ik dik van'' nadat ze me een knuffel gaf.
''Je kan het hebben joh'' was mijn antwoord
Smooth alles.
Fatima is niet apart!!!!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij woont in een aparte omgeving en je bent een aparte verschijning
Enige wat ik wel lekker vind is met nootjesquote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een vrouw die niet van chocola houd? Wat is deze?![]()
![]()
Ik mag geen nootjes en pindas,quote:Op woensdag 26 september 2012 22:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Enige wat ik wel lekker vind is met nootjeschocopinda's enzo ook. Maar dat laat ik ook weken staan als ik er geen zin in heb.
Lastigquote:Op woensdag 26 september 2012 22:46 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ik mag geen nootjes en pindas,
Beter toch.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een vrouw die niet van chocola houd? Wat is deze?![]()
![]()
Jij mag niet bestaan.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:46 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ik mag geen nootjes en pindas,
Daar lopen allemaal mongolen, dan val ik minder op.quote:
Deze boy.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Smooth alles.
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaasuperlief van je broertje
Dat klopt dan weer wel.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beter toch.
Zo van die types die zeggen 'ZO IK HEB ECHT ZIN IN EEN BAK CHOCOLA EN DAN HEEL DE DAG SERIES KIJKEN, AWT EEN KUT DAG #EmOTWEET'' terwijl ze al 20 kilo overgewicht hebben.
Hoe kun jij niet opvallenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:47 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Daar lopen allemaal mongolen, dan val ik minder op.
Woon jij nergens dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoe kun jij niet opvallen![]()
Jij bent de grootste mongool in je omgeving
Totdat ze zegt "VIND JE ME TE DUN!!!???"quote:Op woensdag 26 september 2012 22:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Smooth alles.
Dat er zo tegen je moeder en zusje word gepraat betekent niet dat jij zo tegen andere mag praten?quote:
Nee joh, ze is pas een gewichtsklasse omhoog gegaan met judo.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Totdat ze zegt "VIND JE ME TE DUN!!!???"
Check zijn Pohiquote:Op woensdag 26 september 2012 22:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wie is AppleOcean en wie heeft hij vermoord om zo gehaat te worden?
Hij heeft de zelfde beginletters als die andere appel van 14, je weet toch.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wie is AppleOcean en wie heeft hij vermoord om zo gehaat te worden?
Gaat dit over je chick?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee joh, ze is pas een gewichtsklasse omhoog gegaan met judo.Ze werd mad as hell toen ik haar ging uitlachen toen ze dat vertelde.
Oke sletje van onsquote:Op woensdag 26 september 2012 22:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat er zo tegen je moeder en zusje word gepraat betekent niet dat jij zo tegen andere mag praten?
troll is obvious.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben fatsoenlijk en normaal
Appel is een baas.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij heeft de zelfde beginletters als die andere appel van 14, je weet toch.
Hehequote:Op woensdag 26 september 2012 22:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij heeft de zelfde beginletters als die andere appel van 14, je weet toch.
En mijn moeder, maar wie dat is zeg ik lekker nietquote:Op woensdag 26 september 2012 22:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
De enige troll hier ben jij
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:50 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
De vriendin van Typisch.
Mijn vriendin gaat vreemd?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:50 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
De vriendin van Typisch.
Is dat niet van ed edd en eddyquote:Op woensdag 26 september 2012 22:50 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
De vriendin van Typisch.
Die van Geo.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:50 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
De vriendin van Typisch.
Hehehe, en?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Gevaarlijk man.
Ik ging daten met die blonde chick he
FAILquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jepquote:Op woensdag 26 september 2012 22:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Is dat niet van ed edd en eddy
ik zie elke keer die naam voorbij komen maar weet nog steeds niet wie het is. Ik ben nog een FOK!noob merk ik wel.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:53 schreef wietparkiet het volgende:
Als het uit gaat tussen intronic en Uft ga ik intronic daten
Alsofquote:Op woensdag 26 september 2012 22:53 schreef wietparkiet het volgende:
Als het uit gaat tussen intronic en Uft ga ik intronic daten
Ik kan haar gewoon niet uitstaan. En ze stalkt me op Whatsapp.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Intronic niet kennenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zie elke keer die naam voorbij komen maar weet nog steeds niet wie het is. Ik ben nog een FOK!noob merk ik wel.
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik kan haar gewoon niet uitstaan. En ze stalkt me op Whatsapp.Oh das minder jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
6, als je op wil vallen moet je een beetje boven jullie leeftijd zitten.quote:
Kenser man, ga eens weg met je grappige opmerkingenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:55 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
6, als je op wil vallen moet je een beetje boven jullie leeftijd zitten.
Een raseckte debiel.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kenser man, ga eens weg met je grappige opmerkingen
Rasdebiel
Deze instelling had ik ook altijd.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan ga er maar vanuit dat het nog een keer uitgaat.
Ga jij dr maar gewoon vanuit dat ik bedoelde dat Intronic way out of wp's league is.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan ga er maar vanuit dat het nog een keer uitgaat.
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Deze instelling had ik ook altijd.Tot nu.
rip oude ik
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ga jij dr maar gewoon vanuit dat ik bedoelde dat Intronic way out of wp's league is.
Swingt je vriendje both ways ja?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ga jij dr maar gewoon vanuit dat ik bedoelde dat Intronic way out of wp's league is.
JE ZIT VAST. ONDER DE PLAK.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Deze instelling had ik ook altijd.Tot nu.
rip oude ik
Dat weet iedereen welquote:Op woensdag 26 september 2012 22:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Swingt je vriendje both ways ja?
Moet je ook debiel worden, bij mij werkt het.quote:
Niet weten hoe ubercute wp isquote:Op woensdag 26 september 2012 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat weet iedereen weldaarvoor hoef ik Itronic nog niet eens voor gezien te hebben
Cute i what gets you in the friendzonequote:Op woensdag 26 september 2012 22:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet weten hoe ubercute wp is
Ga weg.quote:
Stoppenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet weten hoe ubercute wp is
Niet altijd hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cute i what gets you in the friendzone
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:59 schreef Amoeba het volgende:
AppleOcean is nog maagd. Dat vind ik niet raar
nope, kreeftquote:Op woensdag 26 september 2012 22:59 schreef Amoeba het volgende:
AppleOcean is nog maagd. Dat vind ik niet raar
Van cute naar sexy in 3.. 2.. 1..quote:
Als dat je werk is noem ik je blowjob.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik blow jou dadelijk de schoorsteen uit.
Onder de plak niet, vast misschien wel ja.quote:
Ik ben beide voet, dan heb ik tenminste alles onder de knie.quote:
Wat een kanker komt er uit jouw toetsenbord zeg.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:02 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ik ben beide voet, dan heb ik tenminste alles onder de knie.
picsquote:Op woensdag 26 september 2012 23:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben in 8 jaar tijd precies 1 maand single geweestwtf man
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wat een kanker komt er uit jouw toetsenbord zeg.
Ze zitten liever op zolder, daar komen geen vrouwen.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Sta ik al op de wachtlijst?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik kan geen nieuwe kopen, want virtueel.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Trouwens, schelden met kankerquote:Op woensdag 26 september 2012 23:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Das niet schelden, das het beestje bij zn naam noemen.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:04 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Trouwens, schelden met kanker
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Das niet schelden, das het beestje bij zn naam noemen.
Dit.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:04 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Trouwens, schelden met kanker
Op zoek zijn is voor de kansloze in deze samenleving, die shit gebeurt gewoon.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik was niet op zoek. Nee echt.
Nee zo bedoel ik dat niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat heet tegenwoordig toch een bangalijst?
8 jaar met dezelfde en nu intro.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op zoek zijn is voor de kansloze in deze samenleving, die shit gebeurt gewoon.7/8 jaar met dezelfde of van de een zo door naar de ander?
Woo, dat is wel echt verdammt lang op zo'n leeftijd. maar genoeg erover, neem aan dat je niet wil denken aan vroegâh.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
8 jaar met dezelfde en nu intro.
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:06 schreef wietparkiet het volgende:
Maarja ik val toch best mee in het echt
Ohja, ik ben natuulijk plankton.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Loop mijn teksten niet te bewerken, zo hoog sta je niet in de voedselketen nepnerd.
Gebruik je in het echt wel leestekens?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:06 schreef wietparkiet het volgende:
Maarja ik val toch best mee in het echt
Zelfs die staat hoger.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:07 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ohja, ik ben natuulijk plankton.
Ik ben een kneusje, wat liefquote:Op woensdag 26 september 2012 23:07 schreef Ro-ald het volgende:
AppleOcean kneusje lach wp niet uit.
Neequote:Op woensdag 26 september 2012 23:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gebruik je in het echt wel leestekens?
Een amoeba staat erboven.quote:
Dat is een amoebe grapjurkquote:Op woensdag 26 september 2012 23:08 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Een amoeba staat erboven.
Amoeba heten maar niet weten wat een amoeba is
Ongefundeerde aannames.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:08 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Een amoeba staat erboven.
Amoeba heten maar niet weten wat een amoeba is
Nee, nu is alles beterquote:Op woensdag 26 september 2012 23:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Woo, dat is wel echt verdammt lang op zo'n leeftijd. maar genoeg erover, neem aan dat je niet wil denken aan vroegâh.
Dankje sletje van mequote:Op woensdag 26 september 2012 23:11 schreef Amoeba het volgende:
YouTube als een representatieve informatiebron beschouwen. Nog een kutnerd ook.
Doe maar niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:12 schreef wietparkiet het volgende:
Kom gewoon groote plaatjes posten, dan crasht zijn tablet
Mijne niet, want ipad.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:12 schreef wietparkiet het volgende:
Kom gewoon groote plaatjes posten, dan crasht zijn tablet
Ik ontkracht dit.quote:Op donderdag 27 september 2012 08:23 schreef Flippiee het volgende:
want wie vrolijk kijkt in de morgen die lacht de hele dag
ohquote:
ga terug naar je school ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
oh
Ik vond het weo typisch iets voor hem
Iets met ritme enzo. Rest van de week rond 4 uur gaan slapen en dan om 12 uur er weer uit ofzo. Gisteren moest ik vroeg naar bed want vroeg opstaan. Maar morgen moet ik gewoon weer tot 4 uur werken.quote:
Ik viel pas rond 03:30 inslaap en ben net wakker. Ben ook een beetje moe.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Iets met ritme enzo. Rest van de week rond 4 uur gaan slapen en dan om 12 uur er weer uit ofzo. Gisteren moest ik vroeg naar bed want vroeg opstaan. Maar morgen moet ik gewoon weer tot 4 uur werken.
Naja, dat. Maar ik ben al sinds 9 uur wakker.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik viel pas rond 03:30 inslaap en ben net wakker. Ben ook een beetje moe.
Ja dat is inderdaad wel kut ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Naja, dat. Maar ik ben al sinds 9 uur wakker.
Vannacht weer even een lange nacht maken en vrijdag en zaterdagnacht beide tot 4 uur werken.
Ach, komt wel goed. Het went ook wel ofzo.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad wel kut ja.
Ik wordt altijd rond een uur of 12:00 wakker. Vind ik wel lekker eigenlijk,want anders is mijn dag zo voorbij.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ach, komt wel goed. Het went ook wel ofzo.
Vandaag veul doen. Moet zo nog een stuk schrijven, GEEN zin in.
Maar, wat doe jij zo vroeg wakker dan?
Dat ligt eraan wanneer je dag eindigt.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik wordt altijd rond een uur of 12:00 wakker. Vind ik wel lekker eigenlijk,want anders is mijn dag zo voorbij.
Hahaha,ja dat is wel zo maar door de weeks is er niet zo veel leuks te doen hier.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wanneer je dag eindigt.
Ben ik met je eens. Het scheelt dat de dinsdag bij mij eigenlijk altijd laat wordt. En vrijdag en zaterdag. En soms donderdag. Dan is het niet zo een probleem om je ritme om te gooien zeg maar.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hahaha,ja dat is wel zo maar door de weeks is er niet zo veel leuks te doen hier.
In het weekend ga ik laat slapen en kom ik meestal ook laat mijn bed uit.
Voor mij boeit het eigenlijk niet hoe laat ik ga slapen of ga opstaan. Ik heb toch geen werk/school. Ik ben wel een beetje bezig met werk zoeken. Ik wil juist aan het werk,maar ik wil wel werk dat met mijn opleiding te maken heeft waarvoor ik een diploma heb.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Het scheelt dat de dinsdag bij mij eigenlijk altijd laat wordt. En vrijdag en zaterdag. En soms donderdag. Dan is het niet zo een probleem om je ritme om te gooien zeg maar.
Alleen ontkom je er niet aan dat je soms "vroeg" op moet staan, omdat de maatschappij nou eenmaal niet meewerkt.
Snap ik. Hier een beetje hetzelfde. Geen school en geen betaald werk. Wel heul veul vrijwilligerswerk, wat hardstikke leuk is. En altijd met een schuin oog opzoek naar iets betaalds, alleen is dat in mijn situatie niet zo heel erg makkelijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Voor mij boeit het eigenlijk niet hoe laat ik ga slapen of ga opstaan. Ik heb toch geen werk/school. Ik ben wel een beetje bezig met werk zoeken. Ik wil juist aan het werk,maar ik wil wel werk dat met mijn opleiding te maken heeft waarvoor ik een diploma heb.
Ik zoek iets in de dierverzorging. Ik kan bijvoorbeeld gaan werken bij een kinderboerderij als dierenverzorger of in een dierentuin. Vrijwilligerswerk zou ook kunnen,maar ik krijg toch liever geld als ik werk.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Snap ik. Hier een beetje hetzelfde. Geen school en geen betaald werk. Wel heul veul vrijwilligerswerk, wat hardstikke leuk is. En altijd met een schuin oog opzoek naar iets betaalds, alleen is dat in mijn situatie niet zo heel erg makkelijk.
Wat zoek jij?
Snap ik. Maar vrijwilligerswerk geeft je in ieder geval wat te doen, houdt je onder de mensen en, zeker als je een leuke organisatie hebt, is het ontzettend dankbaar.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zoek iets in de dierverzorging. Ik kan bijvoorbeeld gaan werken bij een kinderboerderij als dierenverzorger of in een dierentuin. Vrijwilligerswerk zou ook kunnen,maar ik krijg toch liever geld als ik werk.
Ja dat wel en je hebt wat te doen. Ik denk niet dat ik het erg zou vinden om in een dierenasiel bijvoorbeeld vrijwilligerswerk te doen. Daar lijkt mij sowieso leuk om te gaan werken.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Snap ik. Maar vrijwilligerswerk geeft je in ieder geval wat te doen, houdt je onder de mensen en, zeker als je een leuke organisatie hebt, is het ontzettend dankbaar.
Ik zou het voor geen goud willen missen iig.
Dan moet je dat gaan doen.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja dat wel en je hebt wat te doen. Ik denk niet dat ik het erg zou vinden om in een dierenasiel bijvoorbeeld vrijwilligerswerk te doen. Daar lijkt mij sowieso leuk om te gaan werken.
En ook wel interessant denk ik. Ja ik denk dat ik binnenkort even ga kijken of het allemaal lukt.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan moet je dat gaan doen.
Ik heb tijden vanuit huis voor het asiel en verschillende stichtingen wat gedaan. Had ruimte, was altijd thuis, dus ving ik katten (en honden) thuis op.
De katten moesten vooral socialiseren en volwassen worden, of wel "een cursus huis". De honden waren soms helemaal van het padje af. De een moest kilo's aankomen door verwaarlozing, de ander kilo's afvallen, sommigen durfde niks enz. enz.
Het is zwaar, maar ontzettend dankbaar.
Maar, nu zit je dus thuis? Woon je nog bij je ouders en onderhouden die je? Of krijg je een uitkering?quote:Op donderdag 27 september 2012 12:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En ook wel interessant denk ik. Ja ik denk dat ik binnenkort even ga kijken of het allemaal lukt.
Ja ik woon nu thuis. 2 oktober krijg ik te horen of ik een kamer heb. En dan krijg ik een uitkering.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar, nu zit je dus thuis? Woon je nog bij je ouders en onderhouden die je? Of krijg je een uitkering?
En genoeg bier.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:42 schreef Danger.Mouse het volgende:
Busje naar Eindhoven, vanavond los op stratum met studenten een paar bazige docenten
Mja, ik vind eigenlijk dat op het moment dat je een uitkering krijgt (om wat voor reden dan ook) en je bent instaat wat te doen, je wat moet doen aan de maatschappij. Iets terug doen.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik woon nu thuis. 2 oktober krijg ik te horen of ik een kamer heb. En dan krijg ik een uitkering.
Van mijn ouders hoef ik geen geld te geven voor eten enzo,maar ik help wel soms met huishouden is ook wel goed,want dat moet ik nog leren. Maar ik ga even roken.
Ja inderdaad,maar als ik een uitkering heb dan ga ik ook zeker vrijwilligerswerk doen. Want dan krijg ik toch geld en ik doe iets voor de maatschappij.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, ik vind eigenlijk dat op het moment dat je een uitkering krijgt (om wat voor reden dan ook) en je bent instaat wat te doen, je wat moet doen aan de maatschappij. Iets terug doen.
Of dat nou het dierenasiel is, ouderen koffie brengen or whatever, IETS vind ik wel belangrijk.
Precies. Ik bedoel, ik ben afgekeurd en krijg al tijden een uitkering, maar ben wel stukje bij beetje meer vrijwilligerswerk gaan doen.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja inderdaad,maar als ik een uitkering heb dan ga ik ook zeker vrijwilligerswerk doen. Want dan krijg ik toch geld en ik doe iets voor de maatschappij.
Ja precies,maar ik ga even roken nog niet gedaanquote:Op donderdag 27 september 2012 12:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Precies. Ik bedoel, ik ben afgekeurd en krijg al tijden een uitkering, maar ben wel stukje bij beetje meer vrijwilligerswerk gaan doen.
Toen ik begon 2 uurtjes bij een Lokale Omroep, daarna voor het asiel en wat stichtingen, en inmiddels bij het Poppodium hier, waar ik zoveel uren kan draaien als ik wil. Wat in mijn situatie dan weer een mooie opstap is naar een "normaal" leven, zeg maar.
Waarom moet je dat schrijven dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:46 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben echt zo een slecht stuk aan het schrijven.
quote:Op donderdag 27 september 2012 13:46 schreef FL_Freak het volgende:
he wp we zitten pas op pagina 11. Dus kom maar later even terug voor de lapohunt.
We hebben een medewerkersblad. En om een of andere reden had ik gezegd dat ik wel een stuk wilde schrijven over nieuw binnen komen bij de organisatie. Maar dat is inmiddels een half jaar geleden.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Waarom moet je dat schrijven dan?
ro-ald beertjequote:
Ja dan is het inderdaad wel lastig.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
We hebben een medewerkersblad. En om een of andere reden had ik gezegd dat ik wel een stuk wilde schrijven over nieuw binnen komen bij de organisatie. Maar dat is inmiddels een half jaar geleden.
Ja, op zich wel.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja dan is het inderdaad wel lastig.
Nee.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoezo? je weet toch wel dat ik lapo heb
Superquote:Op donderdag 27 september 2012 13:50 schreef Ro-ald het volgende:
FL als ik dit weekend geld krijg heb ik sowieso genoeg geld voor om met de trein te gaan
No but they get pretty hot in the summer.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:50 schreef Lonaa het volgende:
Do you feet get cold in the wintertime?
zeker, nog 40 minuten dan auf naar huis, jij?quote:
Ja lekker rustig thuis zitten.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zeker, nog 40 minuten dan auf naar huis, jij?
met school deed ik eigenlijk nooit wat.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja inderdaad,maar met school deed ik dat eigenlijk niet.
Ik ook eigenlijk niet. Huiswerk maakte we in de klas.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
met school deed ik eigenlijk nooit wat.
Huiswerk. Ja. Nee.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk niet. Huiswerk maakte we in de klas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |