Ze is toch niet het type dat een uur voor de spiegel moet he?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, ze moet morgen half 6 haar bed uit dit dat. Geen idee waarom want ze hoeft pas om half 8 de bus hier te pakken maar het zal wel.
Nee hoor, ik had vorig weekend gewoon random wat lekkere chocolaatjes voor der gehaald.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als de man zomaar een cadeau aan de vriendin/vrouw geeft heeft hij wat fout gedaan.. hoe zit dat bij vrouwen?
lust je vriendin chocola?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had vorig weekend gewoon random wat lekkere chocolaatjes voor der gehaald.En ik had niets fout gedaan.
Nee joh, al mooi zonder make-up dit dat.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze is toch niet het type dat een uur voor de spiegel moet he?
Nee, ze is er allergisch voor.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:40 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
lust je vriendin chocola?
Zo ja, attent van je.
nice.jpgquote:Op woensdag 26 september 2012 22:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee joh, al mooi zonder make-up dit dat.
Awwwwwwwwwquote:Op woensdag 26 september 2012 22:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had vorig weekend gewoon random wat lekkere chocolaatjes voor der gehaald.En ik had niets fout gedaan.
Ik ken er een die het niet mag en een die het niet lust.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:40 schreef wietparkiet het volgende:
Elke vrouw lust chocola infantiele verschijning
Waarom niet?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mij maak je ook niet superblij met chocolaMaar vind het wel altijd lief als ik het krijg
en dan eet ik het nooit op
Ik vind het gewoon niet zo lekker. Ik ben meer van hartig.quote:
Jij woont in een aparte omgeving en je bent een aparte verschijningquote:Op woensdag 26 september 2012 22:41 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ik ken er een die het niet mag en een die het niet lust.
Ze zei ''ja maar daar word ik dik van'' nadat ze me een knuffel gaf.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mij maak je ook niet superblij met chocolaMaar vind het wel altijd lief als ik het krijg
en dan eet ik het nooit op
Puur ook niet?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet zo lekker. Ik ben meer van hartig.
Een vrouw die niet van chocola houd? Wat is deze?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet zo lekker. Ik ben meer van hartig.
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze zei ''ja maar daar word ik dik van'' nadat ze me een knuffel gaf.
''Je kan het hebben joh'' was mijn antwoord
Smooth alles.
Fatima is niet apart!!!!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij woont in een aparte omgeving en je bent een aparte verschijning
Enige wat ik wel lekker vind is met nootjesquote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een vrouw die niet van chocola houd? Wat is deze?![]()
![]()
Ik mag geen nootjes en pindas,quote:Op woensdag 26 september 2012 22:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Enige wat ik wel lekker vind is met nootjeschocopinda's enzo ook. Maar dat laat ik ook weken staan als ik er geen zin in heb.
Lastigquote:Op woensdag 26 september 2012 22:46 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ik mag geen nootjes en pindas,
Beter toch.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een vrouw die niet van chocola houd? Wat is deze?![]()
![]()
Jij mag niet bestaan.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:46 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ik mag geen nootjes en pindas,
Daar lopen allemaal mongolen, dan val ik minder op.quote:
Deze boy.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Smooth alles.
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaasuperlief van je broertje
Dat klopt dan weer wel.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beter toch.
Zo van die types die zeggen 'ZO IK HEB ECHT ZIN IN EEN BAK CHOCOLA EN DAN HEEL DE DAG SERIES KIJKEN, AWT EEN KUT DAG #EmOTWEET'' terwijl ze al 20 kilo overgewicht hebben.
Hoe kun jij niet opvallenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:47 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Daar lopen allemaal mongolen, dan val ik minder op.
Woon jij nergens dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoe kun jij niet opvallen![]()
Jij bent de grootste mongool in je omgeving
Totdat ze zegt "VIND JE ME TE DUN!!!???"quote:Op woensdag 26 september 2012 22:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Smooth alles.
Dat er zo tegen je moeder en zusje word gepraat betekent niet dat jij zo tegen andere mag praten?quote:
Nee joh, ze is pas een gewichtsklasse omhoog gegaan met judo.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Totdat ze zegt "VIND JE ME TE DUN!!!???"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |