Toch adviseer ik hem door te sparen voor een tweedehands ipad in goede staat.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan moet je groter nemen. Dan kom je bij de Asus Transformer uit.
Ik heb spellen van meer dan 1.5 gb.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:13 schreef VinceAdvance het volgende:
Ik heb even rondgekeken bij de wat betere merken, en 1gb geheugen lijkt meer dan genoeg. Kan iemand me vertellen wat er mis is met deze:
http://tweakers.net/price(...)-zwart.html#tab:info
Ik zal even opsommen wat ik persoonlijk de pluspunten vind:
• goedkoop
• goede processor
• genoeg werkgeheugen
• genoeg opslagcapaciteit
• goede schermresolutie / goed touchscreen
• redelijk groot scherm
Het enige minpunt wat ik kan vinden is android 3.2
-edit: Als ik op Azerty klik, kom ik uit bij een e-reader. De rest van de aanbieders hebben wél de tablet, maar voor 2x zo veel
Ik heb het niet zo op chinese electronica eerlijk gezegd. En 100 euro is echt de max.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:18 schreef Gutz het volgende:
O, zie net je edit.
Ik heb laatst deze in mn handen gehad: http://www.takeitnow.nl/p(...)6451&channel_code=40
Is voor jou perfect apparaatje. Volgens mij is het een rebranded chinees tablet, maar de bouwkwaliteit viel me niet tegen.
Ik heb zelf in importchinees als tablet en die werkt ook prima.
2ehands, had ik eerder aan moeten denkenquote:Op woensdag 26 september 2012 23:19 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Toch adviseer ik hem door te sparen voor een tweedehands ipad in goede staat.
Dan kan je stoppen met kopen van alles, aangezien alles ongeveer uit china komtquote:Op woensdag 26 september 2012 23:21 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op chinese electronica eerlijk gezegd. En 100 euro is echt de max.
Werkgeheugen heeft niks te maken met opslagcapaciteit hehquote:Op woensdag 26 september 2012 23:20 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ik heb spellen van meer dan 1.5 gb.
1 gb is echt te weinig, neem minimaal 8.
Genoeg 2e hands spullen in prima staat.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:21 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op chinese electronica eerlijk gezegd. En 100 euro is echt de max.
[..]
2ehands, had ik eerder aan moeten denken
Oh werkgeheugen, sorry.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:22 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Werkgeheugen heeft niks te maken met opslagcapaciteit hehiPad heeft zelfs 512 mb
Iedereen maakt foutenquote:Op woensdag 26 september 2012 23:22 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Oh werkgeheugen, sorry.
Minn ipad komt aan 1 Gb hoor.
Das genoeg, het gaat meer om de snelheid.
Luxequote:Op woensdag 26 september 2012 23:28 schreef AppleOcean het volgende:
Ik heb deze.
http://tweakers.net/pricewatch/305974/apple-ipad-wifi-+-cellular-(voorjaar-2012)-64gb-zwart.html#tab:info
voor minder dan 100 euro heb je ook geen 2e hands google nexus 7. Daaronder moet je echt niks meer kopen.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:39 schreef VinceAdvance het volgende:
Nah, ik ben niet van plan om er meer dan 100 euro aan uit te geven, en 2ehands ziet er ook niet zo goed uit. Maar geen zorgen, ik weet mijn geld wel op een andere manier te besteden
[..]
Luxe
Er zit een verschil in geassembleerd in China en ontworpen in China.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:21 schreef Gutz het volgende:
[..]
Dan kan je stoppen met kopen van alles, aangezien alles ongeveer uit china komt
Eens, maar dat zegt TS niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er zit een verschil in geassembleerd in China en ontworpen in China.
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:21 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Zelfs mijn ipad is assembled in china.quote:
Eh. Het mobiele is nou juist *HET* idee van een tablet. Dat je 'm overal mee naartoe kunt nemen en niet eerst stroompunten hoeft te zoeken en met allerlei snoeren zit te kutten.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:47 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]![]()
Met de batterijduur kan ik leven, in de auto / het vliegtuig kan ik hem altijd aan de lader doen, thuis ook en zo vaak neem ik hem niet mee naar een plek waar geen stroom beschikbaar is. Ik zal even rondkijken
Prima advies om te nemen. Lees veel goeds over die Ainols. Enige is dat je in NL niet kunt kopen en dus uit China moet halen (internet) op in dit geval 2e hands overnemen.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Maak een V&A topic: "gezocht, tablet onder de 100 euro".
Ook een week of wat geleden gedaan, en staan nog wel wat tablets in die mensen niet hebben verkocht, dus stuur die mensen eens een berichtje zou ik zeggen. Zoals loll, die een ainol novo elf 2 aanbood voor 90 euro inc. verzenden:
Ainol Novo 7 Elf 2 16GB Features:
CPU: ARM Cortex-A9 Amlogic8726-M6 Dual Core(1.5GHz)
GPU: Dual Core Mail 400×2
RAM DDR3 1G + 1333MHz
Storage 16GB
Screen: 7 inch 5 points Capacitive Touchscreen, 1024*600 High-resolution LCD Screen
Resolution: 1024*600 Pixels
Display: LCD
G-sensor: Yes
Android Market: Yes
Camera Front camera, 2 Megapixels
Dan heb je best wat tablet voor je geld hoor!
[GEZ] Android Tablet tot 200 euro
Nee is echt niks.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:45 schreef VinceAdvance het volgende:
Is deze tablet niks? http://tweakers.net/price(...)-zwart.html#tab:info
Anders ga ik misschien voor de iPod Touch. Het is niet echt een tablet, maar wel fijn om mee te internetten, en zeker geschikt om spelletjes mee te doen! Bovendien heb ik hier goede ervaring mee, gezien ik er al een paar in mijn bezit heb gehad.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:02 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ik vind de ipod touch te klein, en als je de 4 inch versie wil hebben tel je bijna evenveel neer als voor een ipad.
Wat?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |