Sorry man. Ik kan er ook weinig aan doen dat ik een groot voorbeeld ben.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En nu stopt het gewoon inderdaad
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sorry man. Ik kan er ook weinig aan doen dat ik een groot voorbeeld ben.
vanuit de lobby van galgenwaard tochquote:Op woensdag 26 september 2012 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
Rens zit je in het uitvak te FOK!ken ofso?
Hij past gewoon op bij Paul thuis.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vanuit de lobby van galgenwaard toch
Ik geil op voetbalsfeerquote:Op woensdag 26 september 2012 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
Rens zit je in het uitvak te FOK!ken ofso?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik geil op voetbalsfeer
Ik ook, maar ga er toch de brui aan geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen weer vroeg dag
Eriksen speelt ook niet, hij toont zijn super kwaliteitenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Blind speelt nog altijd beter dan Eriksen
Als een ajacied een fout maakt zouden ze daar een krantenkop van moeten maken, zo uniek als het is.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vanuit de lobby van galgenwaard toch
Eriksenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Midden in een wedstrijd vragen of ik de hond wil uitlaten.
Laat die hond maar binnen schijten.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Midden in een wedstrijd vragen of ik de hond wil uitlaten.
Jantje, Dario en Demy ook.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:36 schreef AFCNiels het volgende:
Van der Vaart heeft ook weer gescoord vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |