quote:Op woensdag 26 september 2012 22:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Everything is gonna be alright
Nee manquote:Op woensdag 26 september 2012 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en dan kijk je thuis de 2e helft?
Utrecht hoeft geen actie te organiseren om het stadion vol te laten zitten.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoeft niet toch, wij krijgen ook eerste thuiswedstrijd in de beker gratis bij seizoenskaart
Ja, maar hij doet het beter dan vorig jaar.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:43 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
je bent het er hopelijk mee eens dat die jongen het Ajaxniveau niet heeft?
begrijpelijke mening, immers ben je voor ajax.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man
voetbal boeit mij niet
voetbal
quote:
dat wel.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, maar hij doet het beter dan vorig jaar.
recordkampioen van Nederlandquote:Op woensdag 26 september 2012 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
begrijpelijke mening, immers ben je voor ajax.
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
Moet die lasershow etc. allemaal nog terugkijken. maar was dus vet?
mooi man, op het verleden kun je medio mei geen feestje vierenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
recordkampioen van Nederland
afgelopen 2jaar gehad tochquote:Op woensdag 26 september 2012 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mooi man, op het verleden kun je medio mei geen feestje vieren
Gelukkig hebben we dat de afgelopen 2 jaar wel kunnen doenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mooi man, op het verleden kun je medio mei geen feestje vieren
Zeg ik dat?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij vindt Eriksen niet goed spelen nu?
klopt.quote:
Als hij zo blijft spelen dan verkopen ze hem nooit.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
'Die zal zich wel willen bewijzen'.
Niks van gemerkt.
Tja, dan maar een half jaar later gratis weg.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als hij zo blijft spelen dan verkopen ze hem nooit.
Tegen ADO was hij niet goed nee en had hij een paar keer balverlies, maar sommige zeggen dan dat hij 8 vd 10 keer zijn bal verloor. Dat is onzin, dat was Schone. Eriksen is op 50 procent nog steeds betere dan al onze middenvelders in vorm.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Normaliter is dat bij jou zo.
En je zou na de wedstrijd ook wel weer schreeuwen hoe goed hij wel niet is.
Mensen die een afterparty vergelijken met een kampioensfeest, wat voor treurige feesten moet je dan hebben bij je clubquote:Op woensdag 26 september 2012 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
klopt.
feyenoord dit jaar ook.
ja kostte toch geen drol.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, dan maar een half jaar later gratis weg.
keigave feestenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mensen die een afterparty vergelijken met een kampioensfeest, wat voor treurige feesten moet je dan hebben bij je club
Ik vrees het ook, die gast heeft Ajax dan alles bij elkaar flink wat gekost.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, dan maar een half jaar later gratis weg.
We moeten die gozer verhuren. En dan hopen dat hij bij die club wel iets last zien zodat hij nog iets oplevert bij verkoopquote:Op woensdag 26 september 2012 22:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als hij zo blijft spelen dan verkopen ze hem nooit.
Ach, nieuw beleid, dus dit gebeurt ons niet meer.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vrees het ook, die gast heeft Ajax dan alles bij elkaar flink wat gekost.
Krijg je met die kut burgemeesterquote:Op woensdag 26 september 2012 22:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lekker bij de arena op een veldje ja tog
Alsnog 80000 mensenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lekker bij de arena op een veldje ja tog
Dat beleid hebben jullie in Eindhoven gestald?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, nieuw beleid, dus dit gebeurt ons niet meer.
Dat dus.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Krijg je met die kut burgemeester
Veltman is held, manquote:
Jaquote:Op woensdag 26 september 2012 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat beleid hebben jullie in Eindhoven gestald?
Gewoon 2e plekken blijven vieren tochquote:Op woensdag 26 september 2012 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik wou zeggen 'ik wil wel eens zien hoe dat in Rotterdam gaat met deze huidige kutburgermeester', maar tegen de tijd dat Feyenoord weer kampioen wordt is deze burgemeester alweer afgetreden als fractievoorzitter dan de PvdA.
Die zullen ze dit seizoen ook bij lange na niet halen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon 2e plekken blijven vieren toch
Hij was wel meer wedstrijden zaad, zelfs Frankie zei het.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tegen ADO was hij niet goed nee en had hij een paar keer balverlies, maar sommige zeggen dan dat hij 8 vd 10 keer zijn bal verloor. Dat is onzin, dat was Schone. Eriksen is op 50 procent nog steeds betere dan al onze middenvelders in vorm.
Maakt het uit man, klim gewoon lekker die bus op als je Europa niet ingaat.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik wou zeggen 'ik wil wel eens zien hoe dat in Rotterdam gaat met deze huidige kutburgermeester', maar tegen de tijd dat Feyenoord weer kampioen wordt is deze burgemeester alweer afgetreden als fractievoorzitter dan de PvdA.
Dat gaat bij de PvdA toch zo snel, dat kan volgend jaar wel weer zijn..quote:Op woensdag 26 september 2012 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus.
5e danquote:Op woensdag 26 september 2012 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zullen ze dit seizoen ook bij lange na niet halen.
Frankie zei dat hij scherper moest worden etc, niet dat hij kut speelde.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij was wel meer wedstrijden zaad, zelfs Frankie zei het.
Het is toch echt wel matig inderdaad. Immers kan er helemaal niks van, die moeten ze er snel uithalen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zullen ze dit seizoen ook bij lange na niet halen.
Die + Pele & Verhoek.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het is toch echt wel matig inderdaad. Immers kan er helemaal niks van, die moeten ze er snel uithalen.
Lol samenvatting, niggaquote:Op woensdag 26 september 2012 22:53 schreef Paxcon het volgende:
Hou alsjeblieft die stream online als nu samenvattingen komen
quote:
Kloetinge heeft een baasselectie dit seizoen manquote:Op woensdag 26 september 2012 22:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lol samenvatting, niggaHet is KNVB beker, ik ga geen reinse boys vs kloetinge streamen
Ik ga zo pitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |