afgelopen 2jaar gehad tochquote:Op woensdag 26 september 2012 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mooi man, op het verleden kun je medio mei geen feestje vieren
Gelukkig hebben we dat de afgelopen 2 jaar wel kunnen doenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mooi man, op het verleden kun je medio mei geen feestje vieren
Zeg ik dat?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij vindt Eriksen niet goed spelen nu?
klopt.quote:
Als hij zo blijft spelen dan verkopen ze hem nooit.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
'Die zal zich wel willen bewijzen'.
Niks van gemerkt.
Tja, dan maar een half jaar later gratis weg.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als hij zo blijft spelen dan verkopen ze hem nooit.
Tegen ADO was hij niet goed nee en had hij een paar keer balverlies, maar sommige zeggen dan dat hij 8 vd 10 keer zijn bal verloor. Dat is onzin, dat was Schone. Eriksen is op 50 procent nog steeds betere dan al onze middenvelders in vorm.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Normaliter is dat bij jou zo.
En je zou na de wedstrijd ook wel weer schreeuwen hoe goed hij wel niet is.
Mensen die een afterparty vergelijken met een kampioensfeest, wat voor treurige feesten moet je dan hebben bij je clubquote:Op woensdag 26 september 2012 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
klopt.
feyenoord dit jaar ook.
ja kostte toch geen drol.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, dan maar een half jaar later gratis weg.
keigave feestenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mensen die een afterparty vergelijken met een kampioensfeest, wat voor treurige feesten moet je dan hebben bij je club
Ik vrees het ook, die gast heeft Ajax dan alles bij elkaar flink wat gekost.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, dan maar een half jaar later gratis weg.
We moeten die gozer verhuren. En dan hopen dat hij bij die club wel iets last zien zodat hij nog iets oplevert bij verkoopquote:Op woensdag 26 september 2012 22:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als hij zo blijft spelen dan verkopen ze hem nooit.
Ach, nieuw beleid, dus dit gebeurt ons niet meer.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vrees het ook, die gast heeft Ajax dan alles bij elkaar flink wat gekost.
Krijg je met die kut burgemeesterquote:Op woensdag 26 september 2012 22:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lekker bij de arena op een veldje ja tog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |