SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer de kat van huis is...quote:Op woensdag 26 september 2012 22:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik wantrouw het wel een beetje, wanneer jij er bent is zargon er niet en vice versa...
Dat was in het verleden anders vandaarquote:Op woensdag 26 september 2012 22:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Wanneer de kat van huis is...
Nee, maar ik hoef toch niet tegelijk met hem te posten?
Jij denkt ook aan zG's tepels?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Twee zielen, een gedachte habibti.
voortdurend.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij denkt ook aan zG's tepels?
Misschien omdat ik nu minder post. Oh. Naja, dan kan ik ook geen zG. zijn in ieder gevalquote:Op woensdag 26 september 2012 22:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat was in het verleden anders vandaar
Of, zargon heeft julis vermoord en post nu op haar account zodat wij geen argwaan krijgenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Misschien omdat ik nu minder post. Oh. Naja, dan kan ik ook geen zG. zijn in ieder geval.
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:31 schreef Levolution het volgende:
Maar hier komt de M. Night Shyamalan plottwist: Julis is geen kloon van zarGon, maar zarGon van Julis.
Ergo, zarGon heeft nooit bestaan!
Mijn zG, wat doe je??_
Lange tijd niet meer gebanned geweest jij?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:46 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
een Ayatollah en een Hezbollah... ik zeg doen
is that a threat?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lange tijd niet meer gebanned geweest jij?
We zullen de technologie missen, maar ergens lijkt het me wel gezellig. Heb het gevoel dat er meer mensen op straat waren, mensen waren meer van het buitenleven i.p.v. gauw naar huis, denk ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Leuk topic om door te lezen...
Stel we worden ineens een kwart eeuw terug in de tijd geworpen
Verbazingwekkend hoe snel de technologie zich heeft ontwikkeld. Ik ben benieuwd naar zo'n 10 jaar later.
kazaa was tenminste nog normaal maar die a.k. essek/katir emulequote:Op donderdag 27 september 2012 00:49 schreef xminator het volgende:
15 minuten lang duurde het dan om een liedje van kazaa/emule te downloaden... Dan was het klaar, ging je luisteren en kwam het soms voor dat het een andere liedje was of ruis of een virus
quote:
Under your heavenly body babyquote:Op donderdag 27 september 2012 14:21 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
someone wants to be buried alive
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Under your heavenly body baby
Zoals bij Vizontele, dat het hele dorp bijelkaar komt om vol spanning de eerste tv-uitzending mee te maken.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
We zullen de technologie missen, maar ergens lijkt het me wel gezellig. Heb het gevoel dat er meer mensen op straat waren, mensen waren meer van het buitenleven i.p.v. gauw naar huis, denk ik.
Net als in de jaren 90 toen wij nog kinderen waren. Ging je langs aan de deur "mag X buiten komen spelen?". Of X nou kwam of niet, je ging toch wel spelen. Waren altijd wel andere koters.
Ach, nu loop je het risico dat een pikant smsje verkeerd wordt verzonden of dat iedereen je mailverkeer kan lezen omdat je vergeet uit te loggen.quote:Of je zal maar een chick willen regelen. Tegenwoordig voeg je haar toe op FB en het is geregeld. Toen moest je echt naar haar huis bellen met het risico dat haar vader eerst opnam.
Die letters zien er heel tof uit.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:36 schreef Bilge het volgende:
Kennen jullie Emrullah Gülenç aka Superturk al? Hij is de topscorer van de Jupilerleague en lijkt qua uiterlijk en speelstijl op Messi met wat overtolig vet.
who the fuck is deze?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:41 schreef Weissman het volgende:
[..]![]()
De enige superturk die ik ken:
[ afbeelding ]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=141077241quote:
Anabolensletjes.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:41 schreef Weissman het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Maar waar is de snor?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:41 schreef Weissman het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Anabolensletjes..
Van zijn Facebook:
[ afbeelding ]
Homosensuelen die homosensueel doen. Ik kan het weten, want ik krijg er een erectie van.
Pas op voor EL_Presidente. Die heeft daar een zwak voor.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Nee ik kreeg er ook een enorme erectie van
Welk verhaal? Is-ie spannend?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:35 schreef Triggershot het volgende:
Dan begrijp je ineens het verhaal van Lut a.s.
Het verhaal van de profeet Lut / Lot ken je niet?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welk verhaal? Is-ie spannend?.
Vaagjes. Iets met sodomie, right?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het verhaal van de profeet Lut / Lot ken je niet?
Right.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vaagjes. Iets met sodomie, right?
Ik snap overigens serieus niet wat er zo leuk is aan die opgepompte figuren.
De bewondering. Door jongens/mannen die op hen willen lijken, door meisjes/vrouwen die daarop geilen. Hij (Supaturk) zat/zit blijkbaar in de crew van Zyzz, die ene internetsensatie.quote:
Dan zal el presidente binnenkort contact opnemen met jou.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ben uit de kast gekropen.
Gekropen?! HOOR JE DAT EL_PRESIDENTE, ZE HEEFT GEEN BENEN. ZE KAN NIET WEGRENNEN, MUAUHAUHAHUA.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ben uit de kast gekropen.
Internetsensatie? You lost me there.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
De bewondering. Door jongens/mannen die op hen willen lijken, door meisjes/vrouwen die daarop geilen. Hij (Supaturk) zat/zit blijkbaar in de crew van Zyzz, die ene internetsensatie.
Trainen, sterker en fitter worden, gezonder eruit zien... Allemaal prima. Maar als je niet zonder die middels kan vind ik dat dus gewoon vies.
Je hebt totaaaal niets meegekregen over Zyzz?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Internetsensatie? You lost me there.
Ik zit pijnlijk te piekeren, maar nee volgens mij niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt totaaaal niets meegekregen over Zyzz?
Wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Aziz_Shavershian. En op Google vind je de rest.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zit pijnlijk te piekeren, maar nee volgens mij niet.
Fokking fagot.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Aziz_Shavershian. En op Google vind je de rest.
Geen zin om over hem te praten..
Ik ga terug de kast inquote:Op donderdag 27 september 2012 20:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan zal el presidente binnenkort contact opnemen met jou.
Slotje er op.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ga terug de kast in
kom maar, ik zit in de kast..quote:Op donderdag 27 september 2012 21:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ga terug de kast in
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:11 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
kom maar, ik zit in de kast..
Waar is het bewijs dan? Een poes in een etalage?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Vanmorgen rond 07.30 kwam ik langs een etalage in de Haarlemmerstraat en zag daar het bewijs dat poesjes echt boven honden staan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het zijn net meiden met hun gedrag, daarom.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:36 schreef Levolution het volgende:
Waarom haten jullie zo op aesthetic goden?
Waarom haat je op meiden?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het zijn net meiden met hun gedrag, daarom.
Gewoon experimenteren toch.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Meiden zijn tof. Deze meiden daarentegen hebben een penis..
Wanneer heb je tijd?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gewoon experimenteren toch.
Alsjeblieft zeg, met mijn snor sluit niemand mij uit.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:13 schreef zarGon het volgende:
Haha, Trigger voelt zich buitengesloten.
Koop jij er een voor mij?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:15 schreef Bortecinem het volgende:
Zijn jullie al klaar met jullie winter hazirliklar (lees: winterjas kopen)?
Vrouwenquote:Op donderdag 27 september 2012 23:15 schreef Bortecinem het volgende:
Jij hebt er vast al 3 gekocht.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:18 schreef Bortecinem het volgende:
Ja want alleen vrouwen hebben het koud in de winter.
Trigger, als jij er een voor mij koopt!
Nee!quote:Op donderdag 27 september 2012 23:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij hebt er vast al 3 gekocht.
Ik niet heur.. Ik ben meer van het een keer in de zoveel tijd goed winkelen, en daarna niet meer omkijken naar al het kleding in de winkels. Maar nu het weer zo ver is, kan ik niks vinden.quote:
Oke deal, jij koopt er een voor mij, ik koop er een voor jouquote:Op donderdag 27 september 2012 23:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee!
Ik koop nooit zo veel winterjassen.Ik ben meestal al blij als ik een fatsoenlijke jas heb gevonden, maar dit jaar is echt niks. Zelfs tussen al die dure merken zit niks leuks - niet dat ik die kan betalen of zo, maar toch.
Nee, ik vertrouw jouw smaak niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oke deal, jij koopt er een voor mij, ik koop er een voor jou
Kom je nou terug op je woord?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik vertrouw jouw smaak niet.
Heb er nog een van vorige winter.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:15 schreef Bortecinem het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb er nog een van vorige winter.
Nee, heb geen geld.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ok, maar je koopt wel een voor mij toch?
Zo dacht ik vorig jaar ook, toen ik nog een goede en mooie winterjas had.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:31 schreef Bortecinem het volgende:
http://www.zalando.nl/adi(...)w-ad121g00s-503.html
Wat vinden jullie van deze? Ik wil eigenlijk niks sportiefs, maar vind deze toch wel een beetje keksy.
(alleen duur)
Is dat zo'n glimmend ding?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:31 schreef Bortecinem het volgende:
Wat vinden jullie van deze? Ik wil eigenlijk niks sportiefs, maar vind deze toch wel een beetje keksy.
(alleen duur)
Wat is het? Ik zie het niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is dit niet iets voor jou?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is het? Ik zie het niet.
Maar uff.. laat maar. Ik ga slapen. Trusten iedereen.
Hay senin...quote:
Hey, foto van magnificent hoor, niet van mijquote:Op donderdag 27 september 2012 23:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hay senin...
Ik was trouwens vergeten dat ik vandaag een middagdutje heb gedaan en nu waarschijnlijk toch niet kan slapen.
Dat laatste is ook een van de weinige redenen waarom ik nog face heb; voor familie in TR.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik doe er ook weinig mee. Ik heb er niet eens foto's op staan. Medestudenten wilden per se via Facebook communiceren, dus vandaar. Maar natuurlijk ook handig om foto's van familieleden te bekijken.
Idd maar dat komt meer omdat je makkelijker praat online. Maar het niet groeten is gewoon een blijk van arrogantie en de reden dat ze je toevoegen is dus alleen om hun vriendenlijst op te vullen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:02 schreef Triggershot het volgende:
Of van alles te melden hebben en wanneer je ze tegenkomt stil zijn
he Bortecinem doe jij ook aan edging?quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat laatste is ook een van de weinige redenen waarom ik nog face heb; voor familie in TR.
Je bent aan het trollen?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:31 schreef Bortecinem het volgende:
(alleen duur)
Ja, ben ik het wel mee eens, je mag op z'n minst wel een gebaar maken als je elkaar tegenkomt ofzo. Anders heb ik ook zoiets van wtf is zijn probleem nou weer? Misschien ligt het aan jouquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Idd maar dat komt meer omdat je makkelijker praat online. Maar het niet groeten is gewoon een blijk van arrogantie en de reden dat ze je toevoegen is dus alleen om hun vriendenlijst op te vullen.
dat is voor dedikodu, kijken wat jij allemaal uitspookt, waarom voeg je ze ook toe.. eigen schuld dikke bultquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:02 schreef Bortecinem het volgende:
Weet je waar ik zo'n hekel aan heb? Mensen die jou toevoegen en later verwijderen en mensen die je toevoegen maar je op straat niet eens begroeten.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:08 schreef Ayca het volgende:
Dat vind ik zo gaarzeg gewoon hoi ofzo. Laatst in de trein ook met een oudklasgenoot, ik heel vrolijk 'hai
' ze keek even op en ging weer verder in haar boek. Heel de reis een awkward sfeer.
Bij H&M heb je anders genoeg mooie truien voor minder.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:14 schreef xminator het volgende:
Waarom zijn truien zo duur dan? 60/70 euro voor 1 trui wtf?
Af en toe heb je wel leuke truien, alleen de kwaliteit is ook veel minder. Voor goedkoop/mooi prefereer ik Pull & Bear (zag toevallig laatst dat ze een winkel in Rotterdam hebben, echte aanrader!)quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij H&M heb je anders genoeg mooie truien voor minder.
Wtf echt waar? Sommige mensen....quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:08 schreef Ayca het volgende:
Dat vind ik zo gaarzeg gewoon hoi ofzo. Laatst in de trein ook met een oudklasgenoot, ik heel vrolijk 'hai
' ze keek even op en ging weer verder in haar boek. Heel de reis een awkward sfeer.
Ja misschien ook wel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, ben ik het wel mee eens, je mag op z'n minst wel een gebaar maken als je elkaar tegenkomt ofzo. Anders heb ik ook zoiets van wtf is zijn probleem nou weer? Misschien ligt het aan jou
Dan maar overstappen op SalamWorld.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja misschien ook wel.Maar ik kan echt wel een uur doorgaan over mijn facebook ergernissen, vandaar ook dat ik het een beetje heb gehad met face.
Ik wist niet eens dat zoiets bestond.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:25 schreef xminator het volgende:
Overigens een tip als jullie een gstar outlet pas hebben of iemand kennen die er een heeft.. Ze hebben nu een actie tm 12.00 = 3 halen 2 betalen. De prijzen zijn daaro al veel lager (ipv 100 euro 50 euro) + zo een actie = goedkoop en super kwaliteit. Ik hou niet van kleding van hun met grote logo's, maar ze hebben ook kleding waarbij dat dus niet duidelijk is.
Wat is je facebook dan, fleur ik het wel wat opquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja misschien ook wel.Maar ik kan echt wel een uur doorgaan over mijn facebook ergernissen, vandaar ook dat ik het een beetje heb gehad met face.
Je krijgt ook niet zomaar een pasje daarvoor (althans er lopen best wel veel paupers rond daaro), gelukkig heb ik zo een pasje.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat zoiets bestond.
Arkadasim, dostum, bir gun bulusalim ya.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Je krijgt ook niet zomaar een pasje daarvoor (althans er lopen best wel veel paupers rond daaro), gelukkig heb ik zo een pasje.
Is echt spotgoedkoop vergeleken met de normale winkelwaarde en je hebt ook veel keus voor mannen en vrouwen. Mensen kopen gewoon winkelwagentjes vol met kleding
Mijn face is echt niks aan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is je facebook dan, fleur ik het wel wat op
Daarom kom ik toch opfleurenquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn face is echt niks aan.Ik deel er niet zo veel.
Eensch. Alleen is het vinden van een goede jeans bijna net zo moeilijk als het vinden van een goede winterjas.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:40 schreef Levolution het volgende:
Er gaat niks boven simpele jeans met een shirt erboven.
Nee. H&M is echt een van de ergste winkels wanneer het aankomt op kwaliteit. Dat is mijn ervaring tenminste.quote:
Klopt. Ik zoek jeans met een hogere kruis, mag wel lekker strak op de kont enzo. Maar de enige jeans die ze verkopen zijn met low waist, zodat de achterzakken op je hamstrings hangen i.p.v. strak op je kont.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Eensch. Alleen is het vinden van een goede jeans bijna net zo moeilijk als het vinden van een goede winterjas.
Omgg jij snapt mij!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Klopt. Ik zoek jeans met een hogere kruis, mag wel lekker strak op de kont enzo. Maar de enige jeans die ze verkopen zijn met low waist, zodat de achterzakken op je hamstrings hangen i.p.v. strak op je kont.Qua pijpen hebben ze gelukkig wel goede broeken (slim fit ofzo).
Winterjas is ook een hel inderdaad, heeft me heel veel tijd gekost ook maar nu ben ik gelukkig tevreden. En nu we toch bezig zijn: zelfs shirts zijn lastig. Ik vind de meeste shirts een lelijke pasvorm hebben, of ze zijn weer te lang, of V-hals, of van dunne kutstof.
Haha, nu lijk je op zo een typische facebook gebruikertquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Arkadasim, dostum, bir gun bulusalim ya.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omgg jij snapt mij!!
En v-hals t-shirts....
Dan niet be!!11quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, nu lijk je op zo een typische facebook gebruikert
Oh my...quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zag een keer een dikke Turk die de diepste V-hals ooit had. Dat net niet zijn tepels zichtbaar waren. Met daarboven een colbert.
Nou ja, ik weet niet hoe het bij de damesafdeling is, maar ik ben in ieder geval tevreden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee. H&M is echt een van de ergste winkels wanneer het aankomt op kwaliteit. Dat is mijn ervaring tenminste.
Ja, precies dit dus.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:58 schreef xminator het volgende:
Wat is er mis met een v-hals? Zo een normale dan he, niet zo een diepe.
Persoonlijk vind ik het niet mooi. Ik snap wat je bedoelt, jij bedoelt zoiets? Dat is niet heel fout nee, maar ik vind een ronde hals gewoon veel mooier. Maar ook de ronde halzen zijn tegenwoordig heel laag, doe mij maar eentje die mooi de nek omsluit, vind ik veel beter staan qua verhoudingen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:58 schreef xminator het volgende:
Wat is er mis met een v-hals? Zo een normale dan he, niet zo een diepe.
Ik had daar voor de zomer nog een paar simpele t-shirts gehaald, paar keer gedragen en nu zijn hun agizlar egri buyruk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet hoe het bij de damesafdeling is, maar ik ben in ieder geval tevreden.
Voor vrouwen wel makkelijker though. Geen uitwendige zakem waar je rekening mee hoeft te houden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Eensch. Alleen is het vinden van een goede jeans bijna net zo moeilijk als het vinden van een goede winterjas.
Een v-hals staat alleen mensen met een korte nek.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:00 schreef zarGon het volgende:
Wat is er mis met een V-hals? Mits juiste diepte natuurlijk.
Mwah, kan ook een klein beetje dieper. Tegenwoordig prefereer ik zo een soort type v-hals boven een ronde hals.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het niet mooi. Ik snap wat je bedoelt, jij bedoelt zoiets? Dat is niet heel fout nee, maar ik vind een ronde hals gewoon veel mooier. Maar ook de ronde halzen zijn tegenwoordig heel laag, doe mij maar eentje die mooi de nek omsluit, vind ik veel beter staan qua verhoudingen.
Beste gewoon topless hele dag flexend rondlopen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Mwah, kan ook een klein beetje dieper. Tegenwoordig prefereer ik zo een soort type v-hals boven een ronde hals.
Zijn altijd van die Nederlandse mannen van rond de 35 die dat dragen, beetje kalend en met stekeltjes. Teenslippers eronder, lekker kek polootje erboven met tekst erop.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dit is idd een hele terechte klacht.
Met mij winkelen is een hel, ik word chagrijnig omdat ik niks kan vinden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Levv, we moeten een keer samen winkelen.
En dan een biertje in de hand, terwijl je ''kankuhjoduh, kankuhjoduh'' aan het roepen bent.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Beste gewoon topless hele dag flexend rondlopen.
Lekker in de zomer, no?quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:06 schreef xminator het volgende:
Wat ook klachtwaardig is; gomlek met korte mouwen![]()
Gewoon iets eronder dragen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:08 schreef Bortecinem het volgende:
Wat vinden jullie van wollen truien? Yani hoe het aanvoelt? Ik had er vroeger een paar en ik krijg er rillingen van over mijn rug als ik er aan terug denk...
Draag het al jaren niet om diezelfde reden. Iets eronder dragen helpt ook niet, want je nek blijft meestal nog steeds kriebelen. Wordt ook te warm, vind ik.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:08 schreef Bortecinem het volgende:
Wat vinden jullie van wollen truien? Yani hoe het aanvoelt? Ik had er vroeger een paar en ik krijg er rillingen van over mijn rug als ik er aan terug denk...
Dan was het weer te warm. Mijn moeder heeft mij uiteindelijk maar een paar keer kunnen dwingen om die truien te dragen, toen gingen ze in een zak naar Afrika.quote:
Aan de HIV-cijfers te zien gebruiken ze het eerder als condoom.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ze zullen het wel gebruiken als zeef om het water mee te reinigen.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ze zullen het wel gebruiken als zeef om het water mee te reinigen.
Mijn jeugdherinneringen, wat doe je....quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Aan de HIV-cijfers te zien gebruiken ze het eerder als condoom.
Heeft je moeder er je naam ook in gebreid? Met zo'n hert eronder?quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn jeugdherinneringen, wat doe je....
Inderdaad, had vorig jaar 2 stuks gekocht. Heb ze nog 0x gedragenquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:08 schreef Bortecinem het volgende:
daarom help ik mee om het te verspreidenquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:17 schreef Ayca het volgende:
hiv is top, hoe minder mensen hoe beter
ja zo gaat het eerder naar de oppervlakkige chicksquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:20 schreef Ayca het volgende:
wel shredded worden he, zo kan je het makkelijker verspreiden
Gespierd. Ik vind het ook klachtwaardig, hoor, dat overmatige gerbuik van Engelse termen de laatste jaren.quote:
In de lagere zones van de samenleving heb je inderdaad meer kans om je DNA te verspreiden. De welgesteldere chicks schaffen eerder een hont aan dan aan veelvuldig nageslacht te denken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:22 schreef Ayca het volgende:
precies, en zij verspreiden het ook weer makkelijker
vind het wel mooi maar niet perse aantrekkelijkquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:26 schreef Levolution het volgende:
Hier laat Frank Zane zien hoe het moet:
[ afbeelding ]
Wel jammer dat bodybuilders zich dan meestal wel als RoboCop voort moeten bewegen. Liever minder gespierd en een goede conditie en snelheid ernaast.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:26 schreef Levolution het volgende:
Hier laat Frank Zane zien hoe het moet:
[ afbeelding ]
Vooroordelen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wel jammer dat bodybuilders zich dan meestal wel als RoboCop voort moeten bewegen. Liever minder gespierd en een goede conditie en snelheid ernaast.
3 van jouquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:36 schreef Ayca het volgende:
hoeveel kinderen zouden jullie willen, if any
Sowieso 3-4.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:36 schreef Ayca het volgende:
Ik 4: 2 jongetjes, 2 meisjes (als ik keus had natuurlijk).quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:36 schreef Ayca het volgende:
Zo word je natuurlijk nooit shredded hè?quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:44 schreef Ayca het volgende:
kipburger van smullers is echt goor trouwens
Hun patatje mayo is wel lekker.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:44 schreef Ayca het volgende:
kipburger van smullers is echt goor trouwens
Die maken inderdaad minstens 7 kinderen. 5 kinderen was vroeger onder de Turken ook niet ongewoon.quote:
ik was zwak, maar dat was vorige week ofzo, deze week was beterquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zo word je natuurlijk nooit shredded hè?
Dan is 3-4 wel acceptabel toch?quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die maken inderdaad minstens 7 kinderen. 5 kinderen was vroeger onder de Turken ook niet ongewoon.
Mijn motieven zijn anders, niet om een onafhankelijke staat te stichten. Ik wil gewoon leven in de brouwerij, veel koters die door huis rennen enzo, spelletjes, gamen alles.quote:
hoi! lang niet gesproken, hoe gaat het met jullie? ik ben je nummer kwijtgeraakt na een telefoon wissel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:46 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hun patatje mayo is wel lekker.
Uiteraard. Mijn nageslacht moet zuiver blijven.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:51 schreef Bortecinem het volgende:
Saka yavv, levff. Maar is je vriendin Turks?
Para?quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dan is 3-4 wel acceptabel toch?
[..]
Mijn motieven zijn anders, niet om een onafhankelijke staat te stichten. Ik wil gewoon leven in de brouwerij, veel koters die door huis rennen enzo, spelletjes, gamen alles.
Ik ben best verbaasd.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Uiteraard. Mijn nageslacht moet zuiver blijven.
Maak er maar 7 of meer dan.. Anca yeterquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ne parasi? Gewoon kindersubsidie toch?
Dat heb je ons maar een paar keer verteld.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Uiteraard. Mijn nageslacht moet zuiver blijven.
edit: Wacht, hoe weet jij dat ik een vriendin heb?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat heb je ons maar een paar keer verteld.
Mijn Duits zuigt hondenballen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:57 schreef Ayca het volgende:
ga naar duitsland dan, daar krijg je wel veel subsidie had ik gehoord, plus de natuur is daar veel mooier dan in nl
Mijn hersenen werken echt niet meer, was tot vandaag al een maand lang bijna elke dag aan het studeren. Had vandaag cruciaal tentamen, laatste tentamen (herkansing) van m'n bachelor.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt he..
@lev
Vorige week ofzo nog zelfs
Wat ga je mij een extra lange studententijd misgunnen dan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:01 schreef Bortecinem het volgende:
Nou Insallah heb je het gehaald dan!
Ik (en vele anderen) mocht niet deelnemen omdat ze geen capaciteit hebben. Ik begin pas in november aan mijn master (omdat ik vandaag dat ene tentamen nog moest doen dus). Intussen hebben ze me weer van een paar vakken van de wachtlijst gehaald, zag ik. Nog niks mee gedaan omdat ik me op mijn tentamen stortte. Maar ik ga morgen even langs om het één en ander te vragen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoe is het trouwens nog met je master gegaan? Je mocht toch niet deelnemen aan een aantal cursussen omdat je nog vakken op had staan ofzo?
Hopen dat het goed komt dan. Uit ervaring weet ik namelijk dat studievertraging nogal ontmoedigend kan werken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik (en vele anderen) mocht niet deelnemen omdat ze geen capaciteit hebben. Ik begin pas in november aan mijn master (omdat ik vandaag dat ene tentamen nog moest doen dus). Intussen hebben ze me weer van een paar vakken van de wachtlijst gehaald, zag ik. Nog niks mee gedaan omdat ik me op mijn tentamen stortte. Maar ik ga morgen even langs om het één en ander te vragen.
Een mooie taak voor zargon, zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:56 schreef Levolution het volgende:
OhKan me niet herinneren maar ik heb het wel eens genoemd op FOK! ja. Maar specifiek hier kan ik me niet herinneren. Maar zal wel.
Bedankt. Klopt inderdaad, en als je het een tijdje goed doet heb je er weer helemaal zin in.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hopen dat het goed komt dan. Uit ervaring weet ik namelijk dat studievertraging nogal ontmoedigend kan werken.
En dan 's nachts wakker appen zeker. Weet je dan niet dat dat katabool is?quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:08 schreef Ayca het volgende:
laten we een groep maken met iedereen, leuk toch
Hi Borte,quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:07 schreef Bortecinem het volgende:
Heey! Wat zie ik nu?! Is Alice terug???
[ afbeelding ]
Zijn jullie nog bij elkaar? Heeft dat varkensvet onder de deurmat toch niet geholpen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:10 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hi Borte,
Hoe gaat het met jou?
Ik kom in de herfstvakantie weer naar Limburg . Kan je mij Turks leren zodat ik met mij (schoon)oma kan praten.
Ja man, terwijl zijn arm nog verlamd was en zijn snor nog in de groei, heeft hij een jonge chick getrouwd. Inmiddels weer zwart geverfd haar en pikzwarte snor. Daarna niks meer van hem vernomen.quote:
Echt waar? Wat was zijn haastquote:Op vrijdag 28 september 2012 02:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja man, terwijl zijn arm nog verlamd was en zijn snor nog in de groei, heeft hij een jonge chick getrouwd. Inmiddels weer zwart geverfd haar en pikzwarte snor. Daarna niks meer van hem vernomen.
Ik weet het echt niet, misschien besefte hij hoe fragiel het leven is en wilde hij gauw een jonge chick? Wel dom om te trouwen dan, hij had beter kunnen scharrelen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Echt waar? Wat was zijn haast
Al die tijd in het ziekenhuis, hij heeft iets gemist blijkbaar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Echt waar? Wat was zijn haast
Wij blijven voor altijd bij elkaarquote:Op vrijdag 28 september 2012 02:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zijn jullie nog bij elkaar? Heeft dat varkensvet onder de deurmat toch niet geholpen.
Ies haram!quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet, misschien besefte hij hoe fragiel het leven is en wilde hij gauw een jonge chick? Wel dom om te trouwen dan, hij had beter kunnen scharrelen.
Haar snap ik wel, vroeg of laat toch dood, zij al het geldquote:Op vrijdag 28 september 2012 02:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet, misschien besefte hij hoe fragiel het leven is en wilde hij gauw een jonge chick? Wel dom om te trouwen dan, hij had beter kunnen scharrelen.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Haar snap ik wel, vroeg of laat toch dood, zij al het geld![]()
pics van haar btw?
ik dacht dat hij nooit meer kon staan ofzo, maar blijkbaar overdrijvingen?
Oh god, niet nog een album met rapstukjes en DJ-teksten als ONE TOE TRIE FORRO!quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Hij is bezig met een nieuwe album, als ik mij niet vergis.
Daarom altijd is haram zeggen, dan kan het niet mis gaan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zoveel is haram tegenwoordig.
Prima chickie voor zijn leeftijd idd. Idd, was toch in zijn schedel gekomen? Doet niet veel hem na.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die man is onverwoestbaar, je moet hem wel nageven dat hij wel even AK47 (of was het nou -74) kogels kopt alsof het niets is.
[..]
Oh god, niet nog een album met rapstukjes en DJ-teksten als ONE TOE TRIE FORRO!
Alles haram noemen is haramquote:Op vrijdag 28 september 2012 02:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Daarom altijd is haram zeggen, dan kan het niet mis gaan.
Ik weet niks van de daders verder, ik volg het ook niet actief ofzo, zijn van die dingen die ik toevallig meekrijg.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Prima chickie voor zijn leeftijd idd. Idd, was toch in zijn schedel gekomen? Doet niet veel hem na.
Daders wel opgepakt?
Sorry voor de interview
Eyvallah.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik weet niks van de daders verder, ik volg het ook niet actief ofzo, zijn van die dingen die ik toevallig meekrijg.
Np.
Ook haram vriend.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Bijna alles dan? Zo goed bakfiets imam?
zet op stil dan kilquote:Op vrijdag 28 september 2012 02:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
En dan 's nachts wakker appen zeker. Weet je dan niet dat dat katabool is?
Hoe kom je erbij dat het een fout is en dat ze rivalen zijn? Vanuit Islamitisch theologie niet iig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:23 schreef Levolution het volgende:
Als God zonder fouten is, waarom creëerde hij dan de duivel?
Als de duivel God's aartsrivaal is, waarom werken ze dan samen en ga je naar de hel als God dat wil?
Ik dacht dat hij wat engelen had gecreëerd en toen bleek er één opstandig te zijn want hij wilde God niet dienen ofzo?quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het een fout is en dat ze rivalen zijn? Vanuit Islamitisch theologie niet iig.
Christelijk theologie is dat. Satan is geen engel in de islam.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij wat engelen had gecreëerd en toen bleek er één opstandig te zijn want hij wilde God niet dienen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |