SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer de kat van huis is...quote:Op woensdag 26 september 2012 22:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik wantrouw het wel een beetje, wanneer jij er bent is zargon er niet en vice versa...
Dat was in het verleden anders vandaarquote:Op woensdag 26 september 2012 22:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Wanneer de kat van huis is...
Nee, maar ik hoef toch niet tegelijk met hem te posten?
Jij denkt ook aan zG's tepels?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Twee zielen, een gedachte habibti.
voortdurend.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij denkt ook aan zG's tepels?
Misschien omdat ik nu minder post. Oh. Naja, dan kan ik ook geen zG. zijn in ieder gevalquote:Op woensdag 26 september 2012 22:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat was in het verleden anders vandaar
Of, zargon heeft julis vermoord en post nu op haar account zodat wij geen argwaan krijgenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Misschien omdat ik nu minder post. Oh. Naja, dan kan ik ook geen zG. zijn in ieder geval.
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:31 schreef Levolution het volgende:
Maar hier komt de M. Night Shyamalan plottwist: Julis is geen kloon van zarGon, maar zarGon van Julis.
Ergo, zarGon heeft nooit bestaan!
Mijn zG, wat doe je??_
Lange tijd niet meer gebanned geweest jij?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:46 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
een Ayatollah en een Hezbollah... ik zeg doen
is that a threat?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lange tijd niet meer gebanned geweest jij?
We zullen de technologie missen, maar ergens lijkt het me wel gezellig. Heb het gevoel dat er meer mensen op straat waren, mensen waren meer van het buitenleven i.p.v. gauw naar huis, denk ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Leuk topic om door te lezen...
Stel we worden ineens een kwart eeuw terug in de tijd geworpen
Verbazingwekkend hoe snel de technologie zich heeft ontwikkeld. Ik ben benieuwd naar zo'n 10 jaar later.
kazaa was tenminste nog normaal maar die a.k. essek/katir emulequote:Op donderdag 27 september 2012 00:49 schreef xminator het volgende:
15 minuten lang duurde het dan om een liedje van kazaa/emule te downloaden... Dan was het klaar, ging je luisteren en kwam het soms voor dat het een andere liedje was of ruis of een virus
quote:
Under your heavenly body babyquote:Op donderdag 27 september 2012 14:21 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
someone wants to be buried alive
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Under your heavenly body baby
Zoals bij Vizontele, dat het hele dorp bijelkaar komt om vol spanning de eerste tv-uitzending mee te maken.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
We zullen de technologie missen, maar ergens lijkt het me wel gezellig. Heb het gevoel dat er meer mensen op straat waren, mensen waren meer van het buitenleven i.p.v. gauw naar huis, denk ik.
Net als in de jaren 90 toen wij nog kinderen waren. Ging je langs aan de deur "mag X buiten komen spelen?". Of X nou kwam of niet, je ging toch wel spelen. Waren altijd wel andere koters.
Ach, nu loop je het risico dat een pikant smsje verkeerd wordt verzonden of dat iedereen je mailverkeer kan lezen omdat je vergeet uit te loggen.quote:Of je zal maar een chick willen regelen. Tegenwoordig voeg je haar toe op FB en het is geregeld. Toen moest je echt naar haar huis bellen met het risico dat haar vader eerst opnam.
Die letters zien er heel tof uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |