Yup, snel veranderd...is mijn weekend toch lekker langer dan ik dacht...quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:42 schreef pullup het volgende:
Het is zelfs een Zondags-loze Zaterdag dus dan gun ik iedereen en ook de anderen alles
Ik doe met je mee !quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:42 schreef pullup het volgende:
Het is zelfs een Zondags-loze Zaterdag dus dan gun ik iedereen en ook de anderen alles
Ik hoop dat we minimaal twee keer zoveel doelpunten maken als vorig jaar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:10 schreef Toverheks het volgende:
Frank & Ronald de Boer
Vandaag gewerkt aan de laatste details voor de CL wedstrijd AFC Ajax-Real Madrid. We rekenen op een (sfeer)volle! Ajax Amsterdam Arena morgen #erzijnnogkaarten
![]()
![]()
Opaaaaaaaaaaaa we maken ze af morgen hoor die spanjaarden
Hij ziet er zowaar erg tevreden uit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop geniet lekker van zijn biertje
[ afbeelding ]
De Rechtbank is op tv, een stukje nostalgie voor Oop, de goeie ouwe tijd zeg maar..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft zeker een ruimere enkelband van Justitie gekregen.
4 stuks dus, mmm, niet verkeerdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoop dat we minimaal twee keer zoveel doelpunten maken als vorig jaar.
Hij gaat wel steeds meer onderuitgezakt zittenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Ajax - Real Madrid... Oop zit er helemaal klaar voor
[ afbeelding ]
Daaraan zie je meteen dat die stoel speciaal voor hem gemaakt is.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij gaat wel steeds meer onderuitgezakt zitten
Wel spannend hoor. Ik hoop dat AJAX wintquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Ajax - Real Madrid... Oop zit er helemaal klaar voor
[ afbeelding ]
Ik ook, maar voorlopig bakken ze er niet nog veel vanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel spannend hoor. Ik hoop dat AJAX wint
Uiteindelijk gaat hij in de stoel op en verdwijnt tussen de kussens.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daaraan zie je meteen dat die stoel speciaal voor hem gemaakt is.
Oop is nog opvallend mak..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ook, maar voorlopig bakken ze er niet nog veel vanIk kan me voorstellen dat de vloeken op de stream ouderwets in het rond vliegen.
Houdt die vogel zijn kop tijdens de voetbal? Of legt Opa een doek over de kooi?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ook, maar voorlopig bakken ze er niet nog veel vanIk kan me voorstellen dat de vloeken op de stream ouderwets in het rond vliegen.
Zo bijzonder is het niet hoor. Er is zelfs een tv-serie over gemaakt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:48 schreef pullup het volgende:
Ik geloof die bel nog steeds gewoon niet
Inderdaad:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het niet hoor. Er is zelfs een tv-serie over gemaakt.
Bekijk deze YouTube-video
jawel hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Inderdaad:
Deze video bestaat niet.
Het spijt ons.
Ik doe aan scorebord journalistiekquote:
Die commentator van de NOS is heel grappig. Vanaf het moment dat hij Ajax enorm begint af te kraken bij alles wat ze doen en zo'n beetje bij ieder balcontact, gaan ze beter spelen, scoren ze een keer en daarna nog eens bijna.quote:
Toch grappig, want bij mijn club heet de voetbalbond de KNJB.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Oop is het geen toeval meer: altijd na het spelen van een Europa Cup wedstrijd moet Ajax de daaropvolgende zondag al om 12.30 spelen.
De hele wereld is tegen Ajax!
[ afbeelding ]
En daarom hebben ze vanavond kansloos verloren?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Oop is het geen toeval meer: altijd na het spelen van een Europa Cup wedstrijd moet Ajax de daaropvolgende zondag al om 12.30 spelen.
De hele wereld is tegen Ajax!
[ afbeelding ]
Nee Pullup, da's echte liefde door dik en dun!quote:
Laat hij het zelf pakken, er mankeert hem toch niks aan zijn voorpoten?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Oma gaat zo slapen, maar eerst wil Oop nog een biertje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat hij het zelf pakken, er mankeert hem toch niks aan zijn voorpoten?
Denk dat je de verkeerde quotte Heksje, maar geeft niet hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]en je keek nooit Mootie vertelde je verleden week aan mij, de smoes op ip adres enzo weet je nog, hoe weet jij dan van Oma in de zelfde kamer en dat Opa maar 3 stappen( dus goed geteld ) heb je ze en dan in de keuken dan staat.
![]()
Ik moest je zin 4 keer lezen, maar dat kan je toch ook gewoon op de caps hier zien? Daar hoef je echt de streams iet voor te volgen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]en je keek nooit Mootie vertelde je verleden week aan mij, de smoes op ip adres enzo weet je nog, hoe weet jij dan van Oma in de zelfde kamer en dat Opa maar 3 stappen( dus goed geteld ) heb je ze en dan in de keuken dan staat.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |