Het water is nog heerlijk warm heb ik vast kunnen stellen vorige week, dus een straf is het beslist niet voor BQ als ze naar Ibiza moet. Integendeel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ibiza? Betaalt hij? Dan wil ik ook wel met m'n zure piemel in de zee gaan staan. Wat ik dan precies met die ragebol moet, weet ik dan weer niet.
Geweldig om te zien hoe dapper Opa's meest trouwe Fan doet alsof ze een hekel aan hem heeft...quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen meid, ik ben degene die met mijn zure kut in het zoute water van Ibiza moet gaan staan en uitgewoond worden door een ragebol.
Ik heb weer genoeg gehoord en gezien.![]()
En zo zie je maar dat Oop het best goed voorheeft met mensen. Hij had je ook naar het koude Spitsbergen kunnen wensen, maar hij kiest toch voor Ibizaquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:59 schreef beequeen het volgende:
Scrut en ik samen op een betaalde vakantie naar Ibiza, niks mee mis. Die ragebol verzinnen we wel iets op.![]()
En hij gaat nog steeds naar dezelfde kapper.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:07 schreef 5thencounter het volgende:
En dat HELE KLEINE kereltje... dat is Oop...![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad, ik ben wel benieuwd of hij ooit haar heeft gehad. ?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En hij gaat nog steeds naar dezelfde kapper.
Die manspersoon op de foto kunnen we anders iig uitsluiten als zijn vader.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben wel benieuwd of hij ooit haar heeft gehad. ?
Jazeker! Vroeger was zijn bijnaam Arie Ribbens, dus dan weet je het welquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben wel benieuwd of hij ooit haar heeft gehad. ?
Die had alleen al meer haar op zijn borst dan opa op zijn hoofdquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jazeker! Vroeger was zijn bijnaam Arie Ribbens, dus dan weet je het wel
Oordeel zelf maarquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Die had alleen al meer haar op zijn borst dan opa op zijn hoofd
Dat is een heel gewichtquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oordeel zelf maar
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit Scrut.quote:
Maar ik schijn de visstand in gevaar te brengen. Is dat mogelijk?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
Kijk BQ, wat een straf he?
[ afbeelding ]
Maar eh... vergeten we niet een klein detail?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk BQ, wat een straf he?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Allebei een headphone met Nina. Niks aan het handje.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet verkeerd, dan neem ik die kutmuziek die ze daar draaien wel op de koop toe.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar eh... vergeten we niet een klein detail?
Oh ja, daar had ik al iets over geschreven, maar heb het maar weer geeditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar eh... vergeten we niet een klein detail?
Er ligt inderdaad een boel zand op het strand, dat mag wel even opgeruimd worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij lijkt nog steeds op die ouwe 'SHUT UP' uit de serie it ain't half hot mumquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Vroeger was zijn bijnaam dus Arie Ribbens. Het wordt tijd dat hij een nieuwe bijnaam krijgt![]()
Game on
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht zelf meer aan Nico Haak, die is net zo actief als hij.
Maar die had wel elastieke benen, toch?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht zelf meer aan Nico Haak, die is net zo actief als hij.
Nee, dat was Foxy Foxtrot, Nico had een Bio-stabil.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar die had wel elastieke benen, toch?
Oh ja, ik haal de uitvoerend artiest en tekst door elkaar. Oh well.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, dat was Foxy Foxtrot, Nico had een Bio-stabil.
Neemt ie er toch nog één? Gewoon even rinkelen met zijn belletje en oma rukt een nieuwe zak aanquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Het nadeel van die zakken chips is dat ze zo snel leeg zijn
[ afbeelding ]
Oma heeft een bank tot haar beschikking, lekker tv kijken terwijl Opa het moet doen met een stoel......Oma heeft dat goed bekekenquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nah, bij nader inzien denk ik niet dat BQ het een goed idee vindt![]()
Dus laat Oop maar fijn bij Oma blijven. Dat ze nog lang en gelukkig mogen zitten in hun makkelijke stoelen.
Btw, waar zit Oma altijd? Heb haar eigenlijk nog nooit zien zitten. Alleen maar af en aan zien draven met eten voor Opa.
oma werkt ook de hele dag dus die heeft dat wel verdiendquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oma heeft een bank tot haar beschikking, lekker tv kijken terwijl Opa het moet doen met een stoel......Oma heeft dat goed bekeken
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:14 schreef pullup het volgende:
[..]
oma werkt ook de hele dag dus die heeft dat wel verdiend
Waarom zoent-ie daar met een bebaarde vent dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oordeel zelf maar
[ afbeelding ]
Hij was al blij dat hij niet de bitch van Bubba was.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom zoent-ie daar met een bebaarde vent dan?
Of was dat in de gevangenis? Ja dan heb je ook niet veel keus hè.
Het is bij Opa gewoon wens->vader.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:53 schreef Margo37 het volgende:
Zal even de voorspelling van Opa der bij zetten: za 29 sep, 20:45 Ajax FC Twente 2-1
Moet er wel ff bij zeggen dat Opa een beetje in de onderste regionen van de poule staat met voorspellen
quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:58 schreef 5thencounter het volgende:
Is dit die Meneer van Ajax? Wat kijkt 'ie zorgelijk...![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |