Wat een bijzonder onduidelijke weergave van de gebeurtenissen on stream.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
Waar scherp oplettend Verse Soep eten tot Opa-cult verheven kan worden....
[ afbeelding ]
Ik zal deze bijdragen noteren onder "Weinig informatief, maar evengoed leuk geprobeerd.."quote:Op donderdag 27 september 2012 18:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een bijzonder onduidelijke weergave van de gebeurtenissen on stream.
Kolere Sjek.. da's lang geleden...quote:Op donderdag 27 september 2012 18:31 schreef jacqhassel het volgende:
Avond fok...
Ik lees weer dat het hier heel gezellig is...
Leuk toch? Zo'n topic waar iedereen het beste voor heeft met die ouwe zemelaar?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:31 schreef jacqhassel het volgende:
Avond fok...
Ik lees weer dat het hier heel gezellig is...
hey spetterquote:Op donderdag 27 september 2012 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kolere Sjek.. da's lang geleden...
Betekent dat, dat je bij Danny in de schuur moet gaan wonen?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kun je gebruik maken van het FOK! Witness Projection Program, FWPP.
Ik vind dat iemand hem gewoon een baan moet aanbieden!quote:Op donderdag 27 september 2012 16:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Jullie doen net of Opa zich er voor zou moeten schamen dat-ie in de bak heeft gezeten. Hij mag dan misschien een crimineel verleden hebben, hij heeft z'n tijd uitgezeten, hij verdient het om gerehabiliteerd te worden.
Alleen? of is er ook iemand die dat alibi kan bevestigen?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
En even ter algemene kennisgeving betreffende Oop's bezigheden Hij is er wel gewoon maar is ook foeballe keike..
[ afbeelding ]
Bij een FOK!ker naar eigen keuze.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Betekent dat, dat je bij Danny in de schuur moet gaan wonen?
Wat zou-ie de pest in hebben.quote:Ik vind dat iemand hem gewoon een baan moet aanbieden!
Dan weet ik wel bij wie Oop gaat intrekkenquote:Op donderdag 27 september 2012 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij een FOK!ker naar eigen keuze.
[..]
Wat zou-ie de pest in hebben.
Dit dus. Was al helegaar confuus; wie heeft er nou bescherming nodig.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Het FWPP is alleen voor FOK!kers en in dit geval is het mootie die daar aanspraak op kan maken. Wel een beetje opletten mensen, voor je het weet ontstaat er een misverstand. Dat kunnen we niet hebben.
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan weet ik wel bij wie Oop gaat intrekken![]()
Ze zal hem met open armen ontvangen.
Toch? BQ?
Nah, bij nader inzien denk ik niet dat BQ het een goed idee vindtquote:
Die is de hele dag in de keuken bezig natuurlijk om die heerlijke maaltijden te bereiden!quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nah, bij nader inzien denk ik niet dat BQ het een goed idee vindt![]()
Dus laat Oop maar fijn bij Oma blijven. Dat ze nog lang en gelukkig mogen zitten in hun makkelijke stoelen.
Btw, waar zit Oma altijd? Heb haar eigenlijk nog nooit zien zitten. Alleen maar af en aan zien draven met eten voor Opa.
Victor, is dat ook een hofleverancier van Oop?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Die is de hele dag in de keuken bezig natuurlijk om die heerlijke maaltijden te bereiden!
En daar aan voorafgaand is ze op pad geweest voor de ingrediënten, naar traiteur Leo en kiloknaller Victor.
Victor Meijer is de poelier. Van het type "veil voâh wènag". Je weet wel, van die lichtgevende oranje marinades waar we het laatst over hadden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Victor, is dat ook een hofleverancier van Oop?
Oh ja, die. Waar je vaatwasser nog dagen lang Fukushima-roze van blijft.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Victor Meijer is de poelier. Van het type "veil voâh wènag". Je weet wel, van die lichtgevende oranje marinades waar we het laatst over hadden.
Lekkerquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is zo'n typische dag dat het tijd is voor bruine bonen, speklap en sla
[ afbeelding ]
Ja, maar om dat vet eet hij wel heen...quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker![]()
En ook nog best gezond ook, op dat vet na.
Dat lijkt me moeilijk met een speklapquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, maar om dat vet eet hij wel heen...
Hij buigt nu al voorover, dat belooft wat voor laterquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:13 schreef 5thencounter het volgende:
Rats Kuche en Bone in een gezellig avondzonnetje... wát kan er nog misgaan hé?![]()
[ afbeelding ]
Haha.. Het heeft Oop trouwens goed gesmaakt, getuige zijn welgemeende "Teringjantje, dat was lekker!!"quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt me moeilijk met een speklap
En maar rinkelen met die belquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:27 schreef pullup het volgende:
Hij is wel een beetje druk en balsturig van die speklap van vanavond zo te zien![]()
Als dat maar goed gaat.
Wij wensen hem die bel ook op een leuke plek toe.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Op dit moment heeft Oop leuke suggesties voor een regelmatige bezoekster van dit forum
[ afbeelding ]
Dat moet voor een ex-bajesklant geen probleem geven. Hij moet gewoon even een zeepje rapen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Wij wensen hem die bel ook op een leuke plek toe.
Ik vermoed ook dat er voldoende ruimte is ondertussen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat moet voor een ex-bajesklant geen probleem geven. Hij moet gewoon even een zeepje rapen.
Oh jeequote:Op vrijdag 28 september 2012 18:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Op dit moment heeft Oop leuke suggesties voor een regelmatige bezoekster van dit forum
[ afbeelding ]
Maak je geen zorgen meidquote:
En hij zit nog steeds op snode plannetjes te broeden.quote:
Jemigquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen meid, ik ben degene die met mijn zure kut in het zoute water van Ibiza moet gaan staan en uitgewoond worden door een ragebol.
Ik heb weer genoeg gehoord en gezien.![]()
Dus jij doucht ook niet Scrut? Of zou hij dat niet bedoelen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ibiza? Betaalt hij? Dan wil ik ook wel met m'n zure piemel in de zee gaan staan. Wat ik dan precies met die ragebol moet, weet ik dan weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |