Inderdaad:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het niet hoor. Er is zelfs een tv-serie over gemaakt.
Bekijk deze YouTube-video
jawel hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Inderdaad:
Deze video bestaat niet.
Het spijt ons.
Ik doe aan scorebord journalistiekquote:
Die commentator van de NOS is heel grappig. Vanaf het moment dat hij Ajax enorm begint af te kraken bij alles wat ze doen en zo'n beetje bij ieder balcontact, gaan ze beter spelen, scoren ze een keer en daarna nog eens bijna.quote:
Toch grappig, want bij mijn club heet de voetbalbond de KNJB.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Oop is het geen toeval meer: altijd na het spelen van een Europa Cup wedstrijd moet Ajax de daaropvolgende zondag al om 12.30 spelen.
De hele wereld is tegen Ajax!
[ afbeelding ]
En daarom hebben ze vanavond kansloos verloren?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Oop is het geen toeval meer: altijd na het spelen van een Europa Cup wedstrijd moet Ajax de daaropvolgende zondag al om 12.30 spelen.
De hele wereld is tegen Ajax!
[ afbeelding ]
Nee Pullup, da's echte liefde door dik en dun!quote:
Laat hij het zelf pakken, er mankeert hem toch niks aan zijn voorpoten?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Oma gaat zo slapen, maar eerst wil Oop nog een biertje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat hij het zelf pakken, er mankeert hem toch niks aan zijn voorpoten?
Denk dat je de verkeerde quotte Heksje, maar geeft niet hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]en je keek nooit Mootie vertelde je verleden week aan mij, de smoes op ip adres enzo weet je nog, hoe weet jij dan van Oma in de zelfde kamer en dat Opa maar 3 stappen( dus goed geteld ) heb je ze en dan in de keuken dan staat.
![]()
Ik moest je zin 4 keer lezen, maar dat kan je toch ook gewoon op de caps hier zien? Daar hoef je echt de streams iet voor te volgen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]en je keek nooit Mootie vertelde je verleden week aan mij, de smoes op ip adres enzo weet je nog, hoe weet jij dan van Oma in de zelfde kamer en dat Opa maar 3 stappen( dus goed geteld ) heb je ze en dan in de keuken dan staat.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |