*ge-emancipeerd probeert te zijn*
quote:De huisarts zal je niet adviseren om te stoppen met de pil, hij zal hooguit een andere pil voorschrijven en deze word dan meestal zwaarder...dus microginon 50 (ofzo)
Op maandag 19 augustus 2002 01:10 schreef Jerome81 het volgende:Tenzij je vriendin de dokter erbij verteld dat haar vagina, naast het normale 'menstruatie materiaal,' ook minder 'gezond' ogende/ruikende substanties lijkt af te scheiden (maar dat kon ik niet uit je verhaal opmaken.) Dus lijkt het mij het meest logisch dat hij je vriendin een andere pil voorschrijft, of dat hij haar er helemaal vanaf adviseerd/haalt.
Suc7
quote:Ge-emancipeerd? Je had gewoon geen zin om die bijsluiter door te lezen
Door RoBBeR_W_M--------------------------------------------------------------------------------
Lief he? van mij vriendin...
Heb haar het topic even gegeven... meer een vrouwen ding...*ge-emancipeerd probeert te zijn*
quote:Sorry moet je helaas teleur stellen, hij heeft hem gelezen nadat hij wist waar hij lag!! Ik had het opgeruimd en hij wist niet dat ik dezelfde pil slikte en waar het doosje lag, dus....
Op maandag 19 augustus 2002 02:03 schreef Adfundum het volgende:[..]
Ge-emancipeerd? Je had gewoon geen zin om die bijsluiter door te lezen
ja hij is best ge-emancipeerd!!
quote:Hehehehe...
Op maandag 19 augustus 2002 02:09 schreef Adfundum het volgende:
ok, chapeau, vasthouden die jongen...
quote:chapeau voor mij!! En vasthouden was ik ook zeker van plan...
Op maandag 19 augustus 2002 02:09 schreef Adfundum het volgende:
ok, chapeau, vasthouden die jongen...
quote:Mijn vriendin's letterlijk reactie:
Op maandag 19 augustus 2002 01:54 schreef Akela het volgende:[..]
Ook ik gebruik microgynon 30 en heb even wat nagekeken in de bijsluiter!!
Op blz. 43 staat ...bij onverwacht bloedverlies
Met alle pillen kan in de eerste paar maanden soms onverwachts bloedverlies optreden (spotting of doorbraakbloeding.........
3 strips zou inhouden 3 maanden ongesteld?? dat is toch niet normaal in mijn ogen hoor. Ze heeft ontzettende last van buikpijn, huilt heel veel (sterke emoties) en het bloed best erg. Na 3 maanden is ze helemaal kapot en heeft ze waarschijnlijk bloedarmoede. Is deze bijkomstigheid echt noodzakelijk? Dit is onmenselijk hoor...
(ze kan dit niet zelf posten omdat ze alleen een Hotmail e-mail adres heeft).
quote:Hehehe
Op maandag 19 augustus 2002 01:14 schreef golfer het volgende:
Dat ik ooit nog eens in zo'n topic zou posten...maarruh:
mouve m dan ff daarheen dat ken jij toch??
quote:Nee helaas, we kunnen niet een nieuw topic in een bestaand topic frommelen.
Op maandag 19 augustus 2002 08:16 schreef berney het volgende:[..]
Hehehe
mouve m dan ff daarheen dat ken jij toch??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |