Ze verwijst natuurlijk naar de lampjes, doerak.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:31 schreef tarantism het volgende:
[..]
De batterijen beginnen zwak te stralen? toch maar van die pilletjes afblijven knuffelkontje.
Mijn Nederlands is dankbaar Fok een stuk beter geworden. Heb maar basis gedaan hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 21:25 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja daar moet je echt voor gestudeerd hebben om basisschool grammatica toe te passen
Mijn hardschrift is niet best nee, vandaar computerquote:Op woensdag 26 september 2012 21:33 schreef Dutchlike het volgende:
Gast, jij kan echt niet schrijven.
Wat heeft iedereen tegen mijn aangifte. Het gaat hier toch gewoon om diefstal. Maakt toch niet uit of het groot of klein is en ik vind dat ze daar ook geen onderscheid in mogen maken.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:38 schreef HCFeestbeest het volgende:
Je had aangifte tegen jezelf moeten doen, voor het verneuqen van je eigen avond door een achterlijke aangifte te doen.
Wat iedereen tegen je post heeft, is dat ie stupide is. No offence, maar de politie kan echt geen fietslampjes zoeken. Om het even duidelijk te maken: ookal zouden ze de 'daders' vinden, kunnen jullie geen van beiden aantonen dat de lampjes van jullie zijn.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:42 schreef spierbal het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen tegen mijn aangifte. Het gaat hier toch gewoon om diefstal. Maakt toch niet uit of het groot of klein is en ik vind dat ze daar ook geen onderscheid in mogen maken.
Wie bepaalt wat wel en niet toelaatbaar is? Even zonder gekheid, is het natuurlijk belachelijk dat je geen aangifte op het politie bureau kan doen. Dan zetten ze daar maar een pc neer waar je zelf de aangifte op intikt. Dat kost een stuk minder moeite dan de kosten die nu gemaakt zijn met het afhandelen van een klapjosti die telefonisch een afspraak wil maken voor de diefstal van zijn lichtjes.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:46 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Wat iedereen tegen je post heeft, is dat ie stupide is. No offence, maar de politie kan echt geen fietslampjes zoeken. Om het even duidelijk te maken: ookal zouden ze de 'daders' vinden, kunnen jullie geen van beiden aantonen dat de lampjes van jullie zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |