quote:Op donderdag 27 september 2012 19:11 schreef GotenSSJ het volgende:
LocadiaGooi die man er maar eens in tijdens een Eredivisie duel
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom krijgt die locadia geen speeltijd in de eredivisie?
Nou ja, die bal had Matavz ook wel gemaakt hoor.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:11 schreef GotenSSJ het volgende:
LocadiaGooi die man er maar eens in tijdens een Eredivisie duel
hoewel het verkeerde subforum wel een terechte klacht.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:10 schreef stevenmac26 het volgende:
O, sorry. Ik dacht dat het gifje van Zanka verwijderd wasquote:Op donderdag 27 september 2012 19:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het was geen gifje en ik schakel net in, alsof ik alle posts ga nalezen
Gast scoort hartstikke makkelijk in Jong Psvquote:Op donderdag 27 september 2012 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoewel het verkeerde subforum wel een terechte klacht.
Geen idee, kan geen stream vinden.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nou ja, die bal had Matavz ook wel gemaakt hoor.
Tja. Ze lijken ook allemaal zo op elkaar he?quote:
Wat kan mij dat nou schelen.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zei daarna gewoon Zanka? opletten.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
Kut. Speelt Zanka een keer, moet ie er uit.
Ok zeg dan niksquote:Op donderdag 27 september 2012 19:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat kan mij dat nou schelen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
Kut. Speelt Zanka een keer, moet ie er uit.
neequote:Op donderdag 27 september 2012 19:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
Breng dan Koch. Of is die niet mee?
Al was Koch mee, Marcelo heeft ook nog heel veel te leren.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
Breng dan Koch. Of is die niet mee?
Daar heb je dan ook wel weer een punt. Dit is wel een beetje Marcelo's niveau natuurlijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Al was Koch mee, Marcelo heeft ook nog heel veel te leren.
Eigenlijk gewoon een waardeloze corner.quote:
Onvermijdelijk als je bij PSV speeltquote:Op donderdag 27 september 2012 19:21 schreef FL_Freak het volgende:
Depay begint al wat arrogant te worden helaas.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onvermijdelijk als je bij PSV speelt
Nee hoor. ER zijn er zat die dat nooit hebben gekregen. We zijn Ajax niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onvermijdelijk als je bij PSV speelt
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee hoor. ER zijn er zat die dat nooit hebben gekregen. We zijn Ajax niet.
Omdat Lens 5 miljoen heeft gekost en Matavz 6,5 miljoen.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Aah. Een verdwaalde Ajacied. Welkom.quote:
Zo goed heeft Tyton het ook niet gedaan hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 19:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Snap nog steeds niet dat Waterman boven Tyton de voorkeur krijgt. Dat gaat ons echt nog eens punten kosten ergens waarna Tyton weer in het goal mag.
Zou me trouwens niks verbazen als Tyton komende zondag gewoon al weer keept. Ik hoop het in ieder geval
Welk dorp komt Achilles vandaan? Misschien eens een verjaardagje organiseren?quote:
goesbeek als ik mij niet vergis.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Welk dorp komt Achilles vandaan? Misschien eens een verjaardagje organiseren?
Edit: grapje he, voor ik gearresteerd wordt ofzo....
Groesbeek, the place to be voor inteelt feestjesquote:Op donderdag 27 september 2012 19:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Welk dorp komt Achilles vandaan? Misschien eens een verjaardagje organiseren?
Edit: grapje he, voor ik gearresteerd wordt ofzo....
Ik was al bezigquote:Op donderdag 27 september 2012 19:31 schreef DonRaja het volgende:
Steven mang, loop je nou door mij verwijderde posts te editten
Dat gelooft niemand. Een geestje daar.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
goesbeek als ik mij niet vergis.
Het is nog wachten op de dag dat ik weer eens rustig op mijn stoel zit bij corners of hoge ballen in eigen doelgebied.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Snap nog steeds niet dat Waterman boven Tyton de voorkeur krijgt. Dat gaat ons echt nog eens punten kosten ergens waarna Tyton weer in het goal mag.
Zou me trouwens niks verbazen als Tyton komende zondag gewoon al weer keept. Ik hoop het in ieder geval
Kloptquote:Op donderdag 27 september 2012 19:31 schreef FL_Freak het volgende:
Hier mag het niet, en in vbl sc wel, rare regel maargoed
Oke. ik zeg het ook bijna nooit, maar sommige momenten...quote:Op donderdag 27 september 2012 19:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt
In de sc mag nou eenmaal meer
Andere topics hou je de kankers en kk maar achterwege
Is al een tijdje zo hoor
Ik heb je verder ook geen note gegeven ervoor ofzo hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 19:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke. ik zeg het ook bijna nooit, maar sommige momenten...
Ik denk dat ik voor je kan samenvatten met:quote:Op donderdag 27 september 2012 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
Even terug lezen wat iedereen hier zei naar die 1-0 en Zanka
Komt het wel op neerquote:Op donderdag 27 september 2012 19:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor je kan samenvatten met:
![]()
![]()
![]()
naarquote:Op donderdag 27 september 2012 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
Even terug lezen wat iedereen hier zei naar die 1-0 en Zanka
Dat is niet met puntjes...quote:Op donderdag 27 september 2012 19:39 schreef Stevenzenl het volgende:
Die Ho-metpuntjeserboven-rnbach reclame
Doe die nl maar weg achter je naam.quote:
klopt!quote:Op donderdag 27 september 2012 19:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ff checken hoor, ik roep het nou wel...
Oud voetballer.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:45 schreef Stevenzenl het volgende:
Wie is die gozert naast Bruggink?
Erik Meijer toch?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:45 schreef Stevenzenl het volgende:
Wie is die gozert naast Bruggink?
En een potje in Oranje.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Erik Meijer toch?
Oud PSV-er. Van 93 tot 95. 40 wedstrijden, 13 goals.
Nee dat moest er nog bijkomen ook gvd.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb je verder ook geen note gegeven ervoor ofzo hoor
Niets. Dus.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:02 schreef FL_Freak het volgende:
Wat heb ik gemist vana de 45e min?
Verhoeven wil kaakchirurg worden.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:02 schreef FL_Freak het volgende:
Wat heb ik gemist vana de 45e min?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |