abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117284559
De controversiële Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad vandaag wereldleiders verteld aan de Vergadering van de VN, dat zijn land het slachtoffer is van een "dubbele standaard." Wat denk je?

BRON VAN INFORMATIE
pi_117284647
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:38 schreef sandraa1 het volgende:
Wat denk je?
Dat jij beter had moeten opletten tijdens Nederlands.
  woensdag 26 september 2012 @ 19:48:09 #3
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_117284984
En ze moesten per se beroepsklootzak Piers Morgan inzetten voor een interview?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_117285127
Wat denk je zelf?
pi_117286109
wat
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_117287052
Ja.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 26 september 2012 @ 20:53:27 #7
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_117288652
ik vind dat hij gewoon mag komen. maakt niet uit wat ze vinden want hij gat naar de VN en laat dat nou juist in NY staan
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
pi_117288721
who cares, ik kom daar nooit
No Guts, No Glory
pi_117288769
Daar komt hij toch wel vaker?
Heeft een paar jaar terug ook een toespraak gehouden op Columbia University.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 26 september 2012 @ 22:03:43 #10
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_117293009
Ondanks dat ik het Iraanse regime veracht, weet ik zo goed als zeker dat de neo-cons, soennietische oliestaten, Israel en de door joden aangestuurde media en lobby, een jarenlange lastercampagne tegen Iran opgezet hebben met als doel een aanval op Iran. En die vele doden die gaan vallen zullen niet allemaal ayatollahs of revolutionaire gardisten maar vooral de gewone Iranezen.

Net als in de oorlog tegen Irak, met de gefabriceerde 'bewijzen' van massavernietigingswapens. Saddam Hoessein (ook een enorme klootzak, daar niet van) was ook ooit een van de grootste vijanden van Amerika, Israel en de oliestaten, en daar werd ook naar een oorlog toegewerkt door de betrokken partijen. Ook de 'spontane' opstand tegen Khadaffi heb ik hele grote vraagtekens bij.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_117293339
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:03 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ondanks dat ik het Iraanse regime veracht, weet ik zo goed als zeker dat de neo-cons, soennietische oliestaten, Israel en de door joden aangestuurde media en lobby, een jarenlange lastercampagne tegen Iran opgezet hebben met als doel een aanval op Iran. En die vele doden die gaan vallen zullen niet allemaal ayatollahs of revolutionaire gardisten maar vooral de gewone Iranezen.

Net als in de oorlog tegen Irak, met de gefabriceerde 'bewijzen' van massavernietigingswapens. Saddam Hoessein (ook een enorme klootzak, daar niet van) was ook ooit een van de grootste vijanden van Amerika, Israel en de oliestaten, en daar werd ook naar een oorlog toegewerkt door de betrokken partijen. Ook de 'spontane' opstand tegen Khadaffi heb ik hele grote vraagtekens bij.
Bla Bla Zionisten bla bla imperialisten bla bla kolonisten bla bla Iran is geweldig bla bla Allah bla bla 13e Imam bla bla Paradijs
  woensdag 26 september 2012 @ 22:10:54 #12
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_117293538
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:08 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Bla Bla Zionisten bla bla imperialisten bla bla kolonisten bla bla Iran is geweldig bla bla Allah bla bla 13e Imam bla bla Paradijs
Wat lul je nou :') Als je mijn postgeschiedenis leest, zul je zien dat ik alles behalve een moslimknuffelaar of rooie rakker ben.

Lees eens een andere krant dan de Telegraaf.
pi_117293711
DANK JE WEL VOOR DE BRON VAN INFORMATIE.
pi_117301381

Hier dus het hele stuk waar Ahmadinejad in mijn ogen de westerse wereld een flinke veeg uit de pan geeft. Er zit heel wat waarheid in zijn hele betoog en soms klinkt het ook erg hypocriet maar het is wel duidelijk dat deze man echt geen ezel is.

http://rt.com/news/ahmadinejad-un-us-walkout-029/
pi_117301401
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:10 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Wat lul je nou :') Als je mijn postgeschiedenis leest, zul je zien dat ik alles behalve een moslimknuffelaar of rooie rakker ben.

Lees eens een andere krant dan de Telegraaf.
Dus je geeft toe dat je een neo-nazi bent?
You know fuck all about heavy manners...
pi_117301402
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 04:32 schreef PKRChamp het volgende:

Hier dus het hele stuk waar Ahmadinejad in mijn ogen de westerse wereld een flinke veeg uit de pan geeft. Er zit heel wat waarheid in zijn hele betoog en soms klinkt het ook erg hypocriet maar het is wel duidelijk dat deze man echt geen ezel is.

http://rt.com/news/ahmadinejad-un-us-walkout-029/
Maar het is wel een dictator die gruwelijkheden tegen zijn eigen volk heeft begaan.
You know fuck all about heavy manners...
pi_117302033
Chuck Norris is momenteel ook in de Verenigde Staten, toeval?
pi_117302084
ah, de moraal-kaart. Wordt vaker getrokken door de zwakkere naties ter compensatie.
pi_117302207
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:08 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Mischien moet je gewoon zijn post eens doorlezen voordat je jezelf belachelijk maakt
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_117302319
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 05:05 schreef Weeetikveel... het volgende:

[..]

Dus je geeft toe dat je een neo-nazi bent?
Ik denk dat jouw hersens te lijden hebben onder het baggerbier wat je drinkt.
pi_117302486
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 08:15 schreef LelijKnap het volgende:
ah, de moraal-kaart. Wordt vaker getrokken door de zwakkere naties ter compensatie.
Klopt, 'ja maar, hij doet het ook!' hoor je vaker op het schoolplein als stoute kinderen de les wordt gelezen.

Aan de andere kant; ik kan nog minstens 1 ander landje wat kernwapens heeft, regelmatig zijn buren met oorlog dreigt, de helft van zijn bevolking wettelijk als minderwaardige mensen behandelt, liegt en bedriegt, wiens geheime dienst in het buitenland diverse tegenstanders vermoord heeft, gooit politieke tegenstanders zonder vorm van protest in het gevang etc etc. Dat land waar ik het over heb, legt alle VN-resoluties naast zich neer en houdt zich ook niet aan internationale regels mbt. atoomproliferatieverdragen, etc etc. Jullie snappen hem, dit gaat over Israel.

Is het dan niet een beetje waar wat Ahmedinijad zegt? Als de ene schurkenstaat (Iran) sancties aan de broek krijgt vanwege zijn kernenrgie/-wapenaspiraties en de andere schurkenstaat (Israel) niet? Dan meten we toch met twee maten?
pi_117302657
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 08:44 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Klopt, 'ja maar, hij doet het ook!' hoor je vaker op het schoolplein als stoute kinderen de les wordt gelezen.

Aan de andere kant; ik kan nog minstens 1 ander landje wat kernwapens heeft, regelmatig zijn buren met oorlog dreigt, de helft van zijn bevolking wettelijk als minderwaardige mensen behandelt, liegt en bedriegt, wiens geheime dienst in het buitenland diverse tegenstanders vermoord heeft, gooit politieke tegenstanders zonder vorm van protest in het gevang etc etc. Dat land waar ik het over heb, legt alle VN-resoluties naast zich neer en houdt zich ook niet aan internationale regels mbt. atoomproliferatieverdragen, etc etc. Jullie snappen hem, dit gaat over Israel.

Is het dan niet een beetje waar wat Ahmedinijad zegt? Als de ene schurkenstaat (Iran) sancties aan de broek krijgt vanwege zijn kernenrgie/-wapenaspiraties en de andere schurkenstaat (Israel) niet? Dan meten we toch met twee maten?
Men meet ook niet vanuit humanistische rechtvaardigheids-idealen; Iran zelf ook niet. Het handelt enkel uit eigenbelang en de moraal-kaart wordt, zoals ik al aangaf, getrokken vanwege hunner positie van onmacht. Maar goed, for sake of the argument: aan Israël valt weinig te doen. Door de macht die zij vergaart hebben middels hun lobby-monster en de WMDs die ze bezitten, zijn ze moeilijk(er) op de vingers te tikken.
Objectief gezien, als een niet-belanghebbende, zou je natuurlijk moeten verlangen dat een apparaat als de V.N. elk land hetzelfde benaderd en behandeld. Maar de V.N. is niet onafhankelijk, geen God in de lucht die een eerlijk oordeel kan vellen over de handelingen van naties, immers bestaat het apparaat uit belanghebbende naties.
Wat mij persoonlijk overigens erg tegenstaat is het feit dat Ahmedinijad veelal hamert op humanistische normen en waarden, die veelal inherent tegenstrijdig zijn met de opvattingen en wetgeving van zijn eigen land (humanistische, bijna westerse-idealen tegenover islamitische idealen). Over met twee maten meten gesproken... ;) Hij wil het westen onmondig maken met de door hunzelf ingevoerde regels/idealen en zodoende de tijd creëren om zijn eigen macht te vergroten. Vraag me af hoee hij, wanneer meer macht (Lees: nukes) vergaart, zich zal profileren tegenover de rest van de wereld.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2012 09:01:12 ]
  donderdag 27 september 2012 @ 09:00:22 #24
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_117302810
Mooie speech gaf die voor de VN
  donderdag 27 september 2012 @ 09:16:18 #25
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_117303134
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:03 schreef EdvandeBerg het volgende:

Amen.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')