Bla Bla Zionisten bla bla imperialisten bla bla kolonisten bla bla Iran is geweldig bla bla Allah bla bla 13e Imam bla bla Paradijsquote:Op woensdag 26 september 2012 22:03 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ondanks dat ik het Iraanse regime veracht, weet ik zo goed als zeker dat de neo-cons, soennietische oliestaten, Israel en de door joden aangestuurde media en lobby, een jarenlange lastercampagne tegen Iran opgezet hebben met als doel een aanval op Iran. En die vele doden die gaan vallen zullen niet allemaal ayatollahs of revolutionaire gardisten maar vooral de gewone Iranezen.
Net als in de oorlog tegen Irak, met de gefabriceerde 'bewijzen' van massavernietigingswapens. Saddam Hoessein (ook een enorme klootzak, daar niet van) was ook ooit een van de grootste vijanden van Amerika, Israel en de oliestaten, en daar werd ook naar een oorlog toegewerkt door de betrokken partijen. Ook de 'spontane' opstand tegen Khadaffi heb ik hele grote vraagtekens bij.
Wat lul je nouquote:Op woensdag 26 september 2012 22:08 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Bla Bla Zionisten bla bla imperialisten bla bla kolonisten bla bla Iran is geweldig bla bla Allah bla bla 13e Imam bla bla Paradijs
Dus je geeft toe dat je een neo-nazi bent?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wat lul je nouAls je mijn postgeschiedenis leest, zul je zien dat ik alles behalve een moslimknuffelaar of rooie rakker ben.
Lees eens een andere krant dan de Telegraaf.
Maar het is wel een dictator die gruwelijkheden tegen zijn eigen volk heeft begaan.quote:Op donderdag 27 september 2012 04:32 schreef PKRChamp het volgende:
Hier dus het hele stuk waar Ahmadinejad in mijn ogen de westerse wereld een flinke veeg uit de pan geeft. Er zit heel wat waarheid in zijn hele betoog en soms klinkt het ook erg hypocriet maar het is wel duidelijk dat deze man echt geen ezel is.
http://rt.com/news/ahmadinejad-un-us-walkout-029/
Mischien moet je gewoon zijn post eens doorlezen voordat je jezelf belachelijk maaktquote:Op woensdag 26 september 2012 22:08 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Bla Bla Zionisten bla bla imperialisten bla bla kolonisten bla bla Iran is geweldig bla bla Allah bla bla 13e Imam bla bla Paradijs
Ik denk dat jouw hersens te lijden hebben onder het baggerbier wat je drinkt.quote:Op donderdag 27 september 2012 05:05 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je een neo-nazi bent?
Klopt, 'ja maar, hij doet het ook!' hoor je vaker op het schoolplein als stoute kinderen de les wordt gelezen.quote:Op donderdag 27 september 2012 08:15 schreef LelijKnap het volgende:
ah, de moraal-kaart. Wordt vaker getrokken door de zwakkere naties ter compensatie.
Men meet ook niet vanuit humanistische rechtvaardigheids-idealen; Iran zelf ook niet. Het handelt enkel uit eigenbelang en de moraal-kaart wordt, zoals ik al aangaf, getrokken vanwege hunner positie van onmacht. Maar goed, for sake of the argument: aan Israël valt weinig te doen. Door de macht die zij vergaart hebben middels hun lobby-monster en de WMDs die ze bezitten, zijn ze moeilijk(er) op de vingers te tikken.quote:Op donderdag 27 september 2012 08:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Klopt, 'ja maar, hij doet het ook!' hoor je vaker op het schoolplein als stoute kinderen de les wordt gelezen.
Aan de andere kant; ik kan nog minstens 1 ander landje wat kernwapens heeft, regelmatig zijn buren met oorlog dreigt, de helft van zijn bevolking wettelijk als minderwaardige mensen behandelt, liegt en bedriegt, wiens geheime dienst in het buitenland diverse tegenstanders vermoord heeft, gooit politieke tegenstanders zonder vorm van protest in het gevang etc etc. Dat land waar ik het over heb, legt alle VN-resoluties naast zich neer en houdt zich ook niet aan internationale regels mbt. atoomproliferatieverdragen, etc etc. Jullie snappen hem, dit gaat over Israel.
Is het dan niet een beetje waar wat Ahmedinijad zegt? Als de ene schurkenstaat (Iran) sancties aan de broek krijgt vanwege zijn kernenrgie/-wapenaspiraties en de andere schurkenstaat (Israel) niet? Dan meten we toch met twee maten?
Amen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:03 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ondanks dat ik het Iraanse regime veracht, weet ik zo goed als zeker dat de neo-cons, soennietische oliestaten, Israel en de door joden aangestuurde media en lobby, een jarenlange lastercampagne tegen Iran opgezet hebben met als doel een aanval op Iran. En die vele doden die gaan vallen zullen niet allemaal ayatollahs of revolutionaire gardisten maar vooral de gewone Iranezen.
Net als in de oorlog tegen Irak, met de gefabriceerde 'bewijzen' van massavernietigingswapens. Saddam Hoessein (ook een enorme klootzak, daar niet van) was ook ooit een van de grootste vijanden van Amerika, Israel en de oliestaten, en daar werd ook naar een oorlog toegewerkt door de betrokken partijen. Ook de 'spontane' opstand tegen Khadaffi heb ik hele grote vraagtekens bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |